هیوندای کنا مونا لوآ به عنوان جدیدترین عضو خانواده این کراس اور کرهای از پکیج آفرود خاصی بهره میبرد.
کرهایها به تازگی نسخهای سفارشی و خاص از کنا برقی را در ژاپن معرفی کردهاند. هیوندای کنا مونا لوآ نام خود را از بزرگترین آتشفشان فعال دنیا گرفته است. کراس اور کوچک موردبحث که از رنگ بدنه سبز میراژ سود میبرد به یک آفرودر کاذب با لاستیکهای کاراتر تویو اوپن کانتری بدل شده است. لاستیکهای ۲۰۵/۶۵ R16 با رینگهای مشکی مات ترکیب شدهاند.
هیوندای برای بهبود تواناییهای آفرود کنا مونا لوآ رینگهای کوچکتری را در مقایسه با رینگهای ۱۷ اینچی کنا استاندارد نصب کرده است. البته ما مطمئن نیستیم که مشخصات این رینگها چیست اما به نظر میرسد از نوع رینگهای بدلاک بکار رفته در خودروهای آفرود تمامعیار هستند. سپرها و رکابهای جانبی نیز به گونهای طراحی شدهاند که ما را به یاد خودروهای ارزانقیمت دهه ۹۰ میلادی میاندازند.
با اینکه خودروهای ساده و قدیمی از سپرهای پلاستیکی رنگ نشده برای قیمت پایینتر استفاده میکردند اما سپرهای کنا دارای رنگ مقاوم در برابر خراش هستند. این امر باعث میشود پانلهای بدنه بادوام تر باشند. هیوندای طرح روی سپرها را فینیش منحصربهفرد و نابرابر با ظاهری خاص مینامد، طرحی که درخشندگی متمایزی دارد. تکمیل کننده تغییرات ظاهری هیوندای کنا مونا لوآ نیز گل پخشکنهای تمامی چرخها، نشانهای تیره و میلههای سقف استاندارد هستند.
با ورود به داخل کابین شاهد کفپوشهای لاستیکی خواهید بود که تمیز کردن آنها راحتتر است. همانند بدنه، بخش داخلی خودرو نیز رنگ سبز را به خود گرفته اما تریم زرد نئونی نیز برای ایجاد تضاد بصری بکار گرفته شده است. با اینکه کنا مونا لوآ به دنبال آفرود است اما هیوندای از پوشش چرم برای صندلیها استفاده کرده است. به نظر ما پوشش پارچهای صندلیها گزینه بهتری خواهد بود چراکه تمیز کردن آنها راحتتر بوده و با گذشت زمان دوام بیشتری دارند. بههرحال مشتریان میتوانند وسایل و لوازم جانبی از جمله میز تاشو و فضای ذخیرهای در پشت صندلیهای جلو را سفارش دهند. دو جعبه حمل بار با ابعاد مختلف نیز در دسترس است.
هیوندای تنها ۳۰ دستگاه از آفرودر برقی خود را تولید خواهد کرد و قیمت هریک از آنها در بازار ژاپن معادل ۳۲۵۰۰ دلار خواهد بود. به این ترتیب خودروی موردبحث حدود ۲۸۰۰ دلار گرانتر از نسخه استاندارد این خودروست. محصول موردبحث از باتری ۶۴.۸ کیلووات ساعتی سود برده و با یکبار شارژ مسافت ۵۴۱ کیلومتری را طی میکند.
Sara
۶ آبان ۱۴۰۳خیلی دلچسب نشده
یکم حس آرزویم میده قسمت های مشکیش
جرمی کلارکسون
۶ آبان ۱۴۰۳جایزه بدترین اسم خودرو سال تعلق میگیره به این هیوندای
amirkhanzadeh
۶ آبان ۱۴۰۳جلوی خودرو خیلی بد شده
جرمی کلارکسون
۶ آبان ۱۴۰۳شبیه سگ بلغاری شده
حالا بگین جنسیس با بنز و بی ام و رقابت کنه
البته از بی ام و که جلو زده چون طراحی…
C4
۶ آبان ۱۴۰۳از نمای جانبی شبیه پونتیاک آزتک شده 😂
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/10/hyundai-kona-mauna-loa-2.jpg
جرمی کلارکسون
۷ آبان ۱۴۰۳🤣🤣🤣🤣🤣
Amirsh
۶ آبان ۱۴۰۳این کنا همیشه از هر زاویه ایی به شدت زشت بوده
nikan
۶ آبان ۱۴۰۳تعریف هیوندای از آفرودر: سپر و گلگیر بیرنگ
هراکلیوس
۶ آبان ۱۴۰۳عین ماشین های شده که میخان چند وقت دیگه رونمایی کنن ازش کارخانه استتارش میکنه
نیو کار
۶ آبان ۱۴۰۳عروس خیلی خشگل بود جوشم زد
Kiarash
۶ آبان ۱۴۰۳خوب شده بنظرم من خوشم اومد
BMZ
۶ آبان ۱۴۰۳طرف اومده دورتادور یه کراس اور الکتریکی دف جلو(😂) پلاستیک چسپونده، یه باربندم روش بسته، با یه صندلی پلاستیکی و دوتا جعبه توی صندوق بعنوان آفرودر معرفی کرده
اونم کجا؟ توی ژاپن که تویوتا و لکسوس و نیسان تولید میشن
واقعا آدم هرچی بگه از طنز ماجرا کم میشه
Spike
۶ آبان ۱۴۰۳ژاپن خودروی برقی در حد همین کنا نداره درحالیکه مردمش فناوری دوست دارن به شدت استقبال میکنن
بخاطر همین با وجود لکسوس تویوتا نیسان و غیره خریدار داره
Taha Ayoobi
۶ آبان ۱۴۰۳انگار استتارش کردن
𝐀𝐥𝐢
۶ آبان ۱۴۰۳جالب نشده
JaMsHiD_R1988
۶ آبان ۱۴۰۳یه جایی میرسه که جای سقف و کاپوت و در هم پلاستیک بی رنگ بذارن
کلا فقط دنبال سود کردنن
A
۶ آبان ۱۴۰۳سلام منم ماشینم
علی منصوری
۶ آبان ۱۴۰۳مثلاً بهت بگن اسم ماشینت چیه؟؟؟
کنا مونا لوا،
نمیگم زشته، ولی خب انتخابم نیست
𝒢_𝓉ℴ𝓊𝓇𝒾𝓃ℊ
۶ آبان ۱۴۰۳😂 آفروردر؟ این آنرودر هم نیست
Galant.VR4(JDM)
۷ آبان ۱۴۰۳آدم دلش نمیاد با این آفرود بره اصلا قابل قیاس با مدل های جدید آمریکا و ژاپن هم نیست همون سافاری دهه نود و جیپ های کلاسیک برای کل شاسی های کره کافیه
البته که خودم عاشق برندهای کرهای هستم ولی توی آفرود هنوز ضعیفه