هیوندای نسخهٔ اسپرت N Line را برای اکثر محصولات خود ارائه کرده است و جدیدترین خودرویی که به این خانواده افزوده شده سدان لافستا است. این خودرو فقط در چین عرضه میشود و بین مدلهای الانترا و سوناتا قرار میگیرد. لافستا N Line از کیت بدنهٔ تهاجمی بهره میبرد که ظاهر آن را شبیه محصولات N کامل هیوندای کرده است. لافستا N Line از جلوپنجرهٔ مشکی براق جدیدی برخوردار است که به چراغهای جلو متصل شده و درون آن دیلایتهای LED ششضلعی کار شده است.
ورودی هوای تزئینی روی کاپوت، تریم آلومینیومی مانند، اسپلیتری که تا طرفین سپر کشیده شده و ورودیهای هوای بزرگتر نیز از دیگر ویژگیهای نمای جلویی این سدان اسپرت کرهای هستند. در بخش جانبی خودرو رینگهای آلیاژی دورنگ با نشان N به همراه کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و رکابهای اسپرت جلبتوجه میکنند درحالیکه برای عقب سپری جدید با خروجیهای هوای تزئینی، دیفیوزر تزئینی بزرگ با چهار سر اگزوز و یک بال بزرگ در نظر گرفته شده است. این نسخه همچنین فقط با رنگ بیرونی خاکستری مات ارائه میشود.
در داخل لافستا N Line شاهد داشبورد جدیدی با دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، کنسول مرکزی بازطراحی شده با پد شارژ بیسیم و دکمه بجای شیفتر سنتی گیربکس هستیم. این کابین جدید بهزودی و برای نسخههای معمولی لافستا هم ارائه خواهد شد. بااینحال، غربیلک فرمان D شکل با نشان N، دوخت قرمزرنگ روی صندلیها و حالت رانندگی اسپرت مختص نسخهٔ N Line خواهد بود.
هیوندای همچنین برای این نسخه یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدید را ارائه کرده است که ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد. موضوع عجیب اینکه این پیشرانهٔ جدید از موتور ۱.۶ لیتری لافستای معمولی که ۲۰۴ اسب بخار قدرت دارد ضعیفتر است. هیوندای فعلاً مشخصات بیشتری از لافستا N Line اعلام نکرده و بنابراین نمیدانیم که آیا این نسخهٔ اسپرت در بخش تعلیق و فرمان هم ارتقاءهایی را تجربه کرده است یا نه. لافستا N Line در چین توسط جوینت ونچر هیوندای پکن تولید میشود و قرار است ماه آینده راهی بازار این کشور شود.
net
۴ آبان ۱۴۰۱طراحی بیرونی بد و بدجور هست
❤BMW❤
۴ آبان ۱۴۰۱زیباست خوبه
reza342
۴ آبان ۱۴۰۱اسپویلر عقبش فقط همخونی نداره
کوروش
۶ آبان ۱۴۰۱اره
kamranmz
۴ آبان ۱۴۰۱خودم خیلی دوسش دارم و با اینکه موتورش توی نگاه اول شاید کمی ضعیف به نظر بیاد اما خب حقیقتا با کمی ارفاق به نظرم کافیه .
اما از این گذشته عملکرد بخش پرفورمنس هیوندای یا همون بخش N این برند هستش . به نظرم با توجه به سابقش داره محشر کار میکنه . کلا به استناد خیلی از مجلات دستپخت بخش N لاین این برند تقریبا به مرز یه بلوغ و تکامل رسیده و یه هارمونی خوبی بین کیفیت سواری و پرفرومنس و اعداد و ارقام بهت تحویل میده !
البته از درگ ها هم کاملا مشخصه .
مثلا همین i30 N با همون فسقلی بودنش نسبت به قیمت که داره پرفورمنسش محشره و توی اکثر درگ هایی که دیدم حتی رقبای خیلی مشهور تر و قدیمی تر از خودش رو لوله کرده !
خلاصه آفرین به هیوندای عالی داره میره جلو .
لذت میبرم از شنیدن اسمش …
downfall
۴ آبان ۱۴۰۱از شنیدن فراخوان های ده پونزده میلیونیش هم لذت ببر
کره و مربا برای صبحانست : MC20
۴ آبان ۱۴۰۱3 سال دیگه تولید این اسباب بازی هم متوقف میشه … N Line Edition باشی اما از نسخه عادی خودت توان خروجی کمتری داشته باشی … وَا أَسَفَاهْ عَلَی هیوندایی 🤦♂️
Royal Driver UK 70
۴ آبان ۱۴۰۱این چه اسمیه MC20😂
بی خیال اسم
۴ آبان ۱۴۰۱کره و مربا برا صبحانست
دمت گرم😂😂😂😂
مازیار
۴ آبان ۱۴۰۱دوست عزیز MC20
تقابل های زیادی اینجا دیده میشه مثل کره و ژاپن که متداول هست هرچند اینجا اشتباه ژاپنی فن هاست که قدر جبهه خودشون رو پایین میارن
یا مثلا آمریکا و ژاپن یا آلمان و ایتالیا و غیره
اما مزراتی و کره آخه چیکار بهم دارن عزیز دل؟
واقعا درکش خیلی سخته😅
MOHAMMAD.n.r
۴ آبان ۱۴۰۱🤣🤣🤣 بهترین اسم🤣
کمال پاشا
۴ آبان ۱۴۰۱واقعا حیف که محصولات روز و ارزون هیوندا و کیا رو نمیتونیم تو کشور داشته باشیم الان این ماشین تو چین از ۱۶۵۰۰ دلار شروع میشه
حامد
۴ آبان ۱۴۰۱#برای_حسرت_ماشین_خوب
ADAK
۵ آبان ۱۴۰۱ایول داداش
اتفاقا این هشتک رو هم بیایین جهانی کنیم
#برای_حسرت_ماشین_معمولی
downfall
۴ آبان ۱۴۰۱از ترامپچی empow5 کپی زده طراحیش رو هرچند موفق نبوده و ترامپچی خیلی زیباتر و بهتره و ارزش بیشتری هم داره و با خیال راحت میتونی تو پارکینگ پارکش کنی.
MASOUD 0099
۴ آبان ۱۴۰۱داداش تو بچسب به برند چینی گم نام این برند جهانی هست به هرکس بگی میشناسه
phonix
۴ آبان ۱۴۰۱سید وقتی کارشناس حرفه ای و طراح صنعتی بزرگ که به صورت نیمه وقت تو مجله کاملا قانونی و تحت نظارت مراجع قانونی دولت فدرال فرق لکسوس با اون گریل گنده رو با تویوتا نمیدونه قبول کن شاید یکی هیوندا رو با هوندا اشتباه بگیره
MOHAMMAD.n.r
۴ آبان ۱۴۰۱نمیدونم النترا در چین عرضه میشه یا نه
ولی تا یکی دو سال پیش پرفروش ترین خودروی سدان های کامپکت نیسان سلفی بود
نیسان سلفی در امریکا با نام سنترا عرضه میشه
فروش جهانی سنترا در سال حدود یک میلیون هست که حدود ۶۰۰ هزارتا در چین فروش میره!!! حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزارتا در امریکا! بقیه کشورا هم…
پدرام
۵ آبان ۱۴۰۱به نظرم از الانترا خیلی خوشکلتره کاش به عنوان الانترا جدید در بازار جهانی هم عرضه میشد چون حداقل طراحی اش از الانترا قشنگ تره
MC20
۵ آبان ۱۴۰۱درود به دوستان سایت … روز به خیر … سوالی داشتم از آقای عقیلی و جناب اشتری یا هر عزیزی که مسئول یا مطلع هستند … من در پست هیوندایی ” lafesta n line edition ” در جواب ریپلای 4 دوست عزیز به کامنتم ، به رسم ادب ، جواب تک تک این عزیزان رو ریپلای کردم و کامنت هام بعد از تایید منتشر شد … اما چند دقیقه بعد کامنت های تایید و منتشر شده پاک شد !!!!!!!!!!!! دوباره هم این کار رو تکرار کردم … دوباره 4 کامنت ریپلای کردم و باز کامنت ها پس از تایید منتشر شد ، اما باز چند دقیقه بعد پاک شد !!!!!!!!!! الان تعداد کامنت های این پست باید حدود 28 یا 27 کامنت می بود اما 18 تاست و ریپلای های من به این دوستان یعنی حداقل 8 کامنت حذف شده !!!!! می خواستم بدونم این روال طبیعی هست یا چیزی هست در کامنت های من که باید پاک می شده ؟؟؟ اگر اینگونه است پی چرا ابتدا تایید شده ؟؟؟ و همه این ها هم در حالی است که کامنت های من ابدا هیچ مشکلی نداشتن و محترمانه نوشته شدند … نمی دونم اوضاع از چه قراره ؟؟؟ ممنون می شم پاسخ بدید …