طراحیهیوندای

هیوندای ممکن است آلبرت بیرمن و پیتر شرایر را کنار بگذارد

هیوندای ممکن است آلبرت بیرمن و پیتر شرایر را به دلیل تلاش برای تبدیل شدن به شرکت حمل‌ونقل حذف کند؛ این دو مدیر سابقه‌ی خوبی در دوران مسئولیت خود در هیوندای داشته‌اند.


براساس گزارشی از کره تایمز، آلبرت بیرمن، رئیس بخش RD هیوندای-کیا و پیتر شرایر، مدیر بخش طراحی هیوندای، ممکن است هر دو در آستانه‌ی حذف از این خودروساز باشند.

به گزارش carscoops به نقل از منابع ناشناس، این دو مدیر کارهای زیادی برای بهبود شهرت جهانی خودروسازان کره‌ای انجام داده‌اند؛ اما اکنون این شرکت به دنبال تبدیل شدن به یک ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل است و می‌خواهد اوضاع را تغییر دهد. چونگ اویسون، رئیس هیئت مدیره هیوندای به عنوان بخشی از تغییر و سازماندهی بزرگ‌تر که برای اواخر این هفته برنامه‌ریزی شده، ممکن است به دنبال جایگزینی مدیران خارجی باشد.

در خلال تغییرات مشابهی در اکتبر سال گذشته، رئیس هیئت مدیره تعدادی از مدیران جدید مورد اعتماد خود از جمله چانگ جائه هون، مدیرعامل هیوندای موتورز را معرفی کرد.

هیوندای کیا کی 5 / Hyundai

شرایر از سال ۲۰۰۶ با گروه هیوندای کار می‌کند و قبلاً به عنوان طراح برای آئودی و فولکس‌واگن کار کرده است. شرایر که به‌طور گسترده به عنوان نیروی محرکه در ابداع مجدد زیبایی‌شناسی کیا شناخته می‌شود، جلوپنجره «بینی ببری» این برند را معرفی کرد. علاوه بر این، او در طول مدت مسئولیت خود در این شرکت، در طراحی تعدادی از خودروهای گروه از جمله هیوندای i30، سدان کیا K5 و جنسیس G90 مشارکت داشته است.

در همین حال، بیرمن در سال ۲۰۱۵ به این مجموعه پیوست و قبلاً رئیس بخش M بی‌ام‌و بود. نفوذ بیرمن بر این شرکت پس از کار روی پروژه‌هایی مانند کیا استینگر و همچنین خودروهای اسپرت هیوندای در بخش N، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

هیوندای النترا و کنا / Hyundai

در واقع، کار هر دو مدیر اجرایی در این شرکت به‌طور گسترده‌ای موفقیت‌آمیز تلقی می‌شود، بنابراین شایعات درباره‌ی جدایی آن‌ها تعجب‌آور است. با این حال، طبق گزارش منابع محلی، گروه هیوندای موتور تمایل زیادی به انتصاب چهره‌های جدید در زمانی دارد که این گروه تلاش می‌کند خود را به عنوان سازنده‌ی حمل‌ونقل و نه فقط یک خودروساز تبدیل کند. تاکنون مسئولان هیوندای در این زمینه اظهار نظر نکره‌اند و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

ابوالقاسم اسلامی

هنرآموز مکانیک خودرو ، مترجم و نویسنده

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    مقاله را نخوانده را میگویم که این بهترین گزینه هست برای طراوت دوباره به طراحی‌های این شرکت !

    این دو نفر و بخصوص پیتر شرایر ، کمپانی کیا هیوندای را متحول کردند و در جهان ثابتشان کردند اما چیزی که پیداست و بارها گفتم و خیلی از شماها دشمنی من را به این دو شرکت بازگو میکردید اما حالا فهمیدید که چه میگویم ، مثل مشکلات فنی و جانبی که میگفتم اما مخالف بودید تا اینکه با گذر زمان به تک به تک حرفهایم رسیدید !

    طراحان کره‌ای از سال ۲۰۱۵ به بعد دچار سردرگمی شدند و نسل‌های خوب خودروهایشان را زشت و بی‌هویت طرح زدند به جز استثناهایی همچون اپتیما !

    موافقم 20
    مخالفم 39
    1. محمد

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (804 ديدگاه)

      اصلا هیوندا کیا آشغال تو خوبی.
      فقط زیر تک تک مطالب هیوندا کامنت منفی نده.

      موافقم 22
      مخالفم 15
    2. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      آقا نوید البته یادمه شما گفتین از برند جنسیس و خودروهاش خوشتون میاد ، فکر کنم طراح آنها هم پیتر شرایر بوده ، دوستان لطفا صحت صحبت من رو اطمینان حاصل کنن

      موافقم 16
      مخالفم 6
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۴ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        بله
        از طراحی داخلی جنسیس‌ها خوشم میاد.
        از طراحی رینگ چرخ‌های جنسیس‌ها خوشم میاد.
        از جسارتشون خوشم میاد.
        اما از ماهیت جنسیس خوشم نمیاد چون رقبا جایی برای فکر نمیگذارند !

        موافقم 13
        مخالفم 20
      2. ممد ژانگولر

        ۲۴ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (4150 ديدگاه)

        تو عکس اول اون دوتا پیرمرد دارن با هم چی کار میکنن ؟!!!
        بابا شماها نوه هاتون قد من سن دارن خجالتم خوب چیزیه

        موافقم 1
        مخالفم 17
    3. Arman

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (211 ديدگاه)

      کی به حرفات رسید با گذر زمان؟
      هر سال تو از این کره ای ها بد گفتی تهش هم هر سال چندتا جایزه بردن و فروششون هی بیشتر شد و مخالف های جنابعالی اینجا بیشتر شدن تا جایی که دیگه کسی اهمیتی نمیده

      موافقم 12
      مخالفم 9
    4. GT

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      آقا نوید همچنان تعصب کور کورانه داری
      وقتی حرف ژاپن وسط باشه بت پرست میشی!
      وقتی حرف کره وسط باشه بهت فشار عصبی وارد میشه🙂
      شما که از قدیمی های سایت هستی بیشتر از این ازتون انتظار میره…

      موافقم 6
      مخالفم 6
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۴ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        من که دارم واضح میگویم طرفدار ژاپنی‌ها هستم .
        من که بارها گفتم چرا از کره‌ای‌ها ( خودروهایشان ) خوشم نمی‌آید !

        تعصب نه برای خودرو و نه برای هیچ چیزی در دنیا کار عاقلانه‌ای نیست و تعصب با خودش فلاکت می‌آورد !

        بارها از خود ژاپنی‌ها نقد کردم !
        بارها گفته‌ام خودروها ارث پدر ما نیستند که بخواهیم برایش با هم مشکل پیدا کنیم !

        من فقط نظرم را میگویم مثل همه‌ی عزیزان .

        موافقم 5
        مخالفم 6
  2. احسان

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (122 ديدگاه)

    الان وقتشه که سایپا و ایرانخودرو این دو بزرگوار را جلب کنند تا صنعت خودروی ایران را متحول کنند. اما اینها قطعا به چین و هند روی خوش نشان میدهند اما به این آشغال سازان داخلی هرگز. اگر شاه فقید بود حتما این دو تا را جذب می کرد.

    موافقم 11
    مخالفم 9
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      تا جایی که میدانم ، طراحان مطرح جهانی پس از اتمام کارِشان با شرکت‌های مهم خودروسازی ، شرکت شخصی خودشان را تاسیس میکنند و پول بیشتری در می‌آورند با طراحی‌ محصولات مختلف.

      خودروسازان ما نیاز به این دو ندارند !
      خودروسازان ما اول نیاز به یک خانه‌تکانی اساسی در بحث مدریت کلی دارند و سپس باقی موارد !
      مدریتی که خصوصی اداره شود و نه به دست دولت !

      ( جک ما ) موسس چینی سایت‌ علی‌بابا ، نظرات جالبی در مورد شرکت‌هایی داشت که دولتی اداره میشد و یا با دولت کار میکردند ، توضیح نمیدهم تا بلکه دوست داشته باشید خودتان کتابش را بگیرید و بخوانید !

      موافقم 9
      مخالفم 6
  3. Sina10

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    به نظر من از سال ۲۰۱۹ به بعد ، دقیق تر بگم ، از زمان معرفی هیوندای کنا به بعد ، طراحی های هیوندای افت شدیدی کرد
    تفاوت طراحی سانتافه نسل جدید و قبلی کاملا مشخصه
    از اون طرف جنسیس و کیا پیشرفت کردن

    به نظرم این کارشون ، یعنی حذف نیرو های خارجی اشتباه محضه ، چون عمده پیشرفتشون بابت همین الگو برداری و استفاده از نیرو های خارجی بوده ، تهش این ملی سازی ، میشه همون ماجرای ایرانخودرو و سایپا ، در خودروسازی مدرن ، مجبوری از نیرو های خارجی و بقیه رقبا الگو برداری کنی ، خلاف این کار میشه شکست مگر اینکه اون شرکت خیلی ماهر و توانمند باشه ، باید دید چنین مهارتی رو هیوندای داره یا نه

    موافقم 12
    مخالفم 7
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      سینا جان
      شرکت‌های کره‌ای جهانی هستند و با رفتن این دو طراح قرار نیست سیاست خودکفایی پیش بگیرند و مطمئناً طراحان با ایده‌های جدید را وارد کار میکنند !

      اتفاقاً به نظرم با این کارشون ، میشه به آینده‌ی طراحی خودروهای کره‌ای امیدوار بود تا هویت خودشان را از دست ندهند ، هویتی که به آسانی به دست نیامد بخصوص نماد جلوپنجره‌ی تایگر در محصولات کیا !

      موافقم 11
      مخالفم 10
  4. ارش

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    تبریک میگم بزودی محصولات هیوندای و کیا روز به روز زشت تر خواهند شد .

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. امیرعباس

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (118 ديدگاه)

      بدجور باهات موافقم

      موافقم 6
      مخالفم 1
  5. کوبیده

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    دیگه زیادی داشتن میشرفت میکردن خدارشکر ختم ب خیر داره میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا