هیوندای ممکن است آلبرت بیرمن و پیتر شرایر را به دلیل تلاش برای تبدیل شدن به شرکت حملونقل حذف کند؛ این دو مدیر سابقهی خوبی در دوران مسئولیت خود در هیوندای داشتهاند.
براساس گزارشی از کره تایمز، آلبرت بیرمن، رئیس بخش RD هیوندای-کیا و پیتر شرایر، مدیر بخش طراحی هیوندای، ممکن است هر دو در آستانهی حذف از این خودروساز باشند.
به گزارش carscoops به نقل از منابع ناشناس، این دو مدیر کارهای زیادی برای بهبود شهرت جهانی خودروسازان کرهای انجام دادهاند؛ اما اکنون این شرکت به دنبال تبدیل شدن به یک ارائهدهنده خدمات حملونقل است و میخواهد اوضاع را تغییر دهد. چونگ اویسون، رئیس هیئت مدیره هیوندای به عنوان بخشی از تغییر و سازماندهی بزرگتر که برای اواخر این هفته برنامهریزی شده، ممکن است به دنبال جایگزینی مدیران خارجی باشد.
در خلال تغییرات مشابهی در اکتبر سال گذشته، رئیس هیئت مدیره تعدادی از مدیران جدید مورد اعتماد خود از جمله چانگ جائه هون، مدیرعامل هیوندای موتورز را معرفی کرد.
شرایر از سال ۲۰۰۶ با گروه هیوندای کار میکند و قبلاً به عنوان طراح برای آئودی و فولکسواگن کار کرده است. شرایر که بهطور گسترده به عنوان نیروی محرکه در ابداع مجدد زیباییشناسی کیا شناخته میشود، جلوپنجره «بینی ببری» این برند را معرفی کرد. علاوه بر این، او در طول مدت مسئولیت خود در این شرکت، در طراحی تعدادی از خودروهای گروه از جمله هیوندای i30، سدان کیا K5 و جنسیس G90 مشارکت داشته است.
در همین حال، بیرمن در سال ۲۰۱۵ به این مجموعه پیوست و قبلاً رئیس بخش M بیامو بود. نفوذ بیرمن بر این شرکت پس از کار روی پروژههایی مانند کیا استینگر و همچنین خودروهای اسپرت هیوندای در بخش N، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.
در واقع، کار هر دو مدیر اجرایی در این شرکت بهطور گستردهای موفقیتآمیز تلقی میشود، بنابراین شایعات دربارهی جدایی آنها تعجبآور است. با این حال، طبق گزارش منابع محلی، گروه هیوندای موتور تمایل زیادی به انتصاب چهرههای جدید در زمانی دارد که این گروه تلاش میکند خود را به عنوان سازندهی حملونقل و نه فقط یک خودروساز تبدیل کند. تاکنون مسئولان هیوندای در این زمینه اظهار نظر نکرهاند و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.
NAVID۰۰۹۸
۲۴ آذر ۱۴۰۰مقاله را نخوانده را میگویم که این بهترین گزینه هست برای طراوت دوباره به طراحیهای این شرکت !
این دو نفر و بخصوص پیتر شرایر ، کمپانی کیا هیوندای را متحول کردند و در جهان ثابتشان کردند اما چیزی که پیداست و بارها گفتم و خیلی از شماها دشمنی من را به این دو شرکت بازگو میکردید اما حالا فهمیدید که چه میگویم ، مثل مشکلات فنی و جانبی که میگفتم اما مخالف بودید تا اینکه با گذر زمان به تک به تک حرفهایم رسیدید !
طراحان کرهای از سال ۲۰۱۵ به بعد دچار سردرگمی شدند و نسلهای خوب خودروهایشان را زشت و بیهویت طرح زدند به جز استثناهایی همچون اپتیما !
محمد
۲۴ آذر ۱۴۰۰اصلا هیوندا کیا آشغال تو خوبی.
فقط زیر تک تک مطالب هیوندا کامنت منفی نده.
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۲۴ آذر ۱۴۰۰آقا نوید البته یادمه شما گفتین از برند جنسیس و خودروهاش خوشتون میاد ، فکر کنم طراح آنها هم پیتر شرایر بوده ، دوستان لطفا صحت صحبت من رو اطمینان حاصل کنن
NAVID۰۰۹۸
۲۴ آذر ۱۴۰۰بله
از طراحی داخلی جنسیسها خوشم میاد.
از طراحی رینگ چرخهای جنسیسها خوشم میاد.
از جسارتشون خوشم میاد.
اما از ماهیت جنسیس خوشم نمیاد چون رقبا جایی برای فکر نمیگذارند !
ممد ژانگولر
۲۴ آذر ۱۴۰۰تو عکس اول اون دوتا پیرمرد دارن با هم چی کار میکنن ؟!!!
بابا شماها نوه هاتون قد من سن دارن خجالتم خوب چیزیه
Arman
۲۴ آذر ۱۴۰۰کی به حرفات رسید با گذر زمان؟
هر سال تو از این کره ای ها بد گفتی تهش هم هر سال چندتا جایزه بردن و فروششون هی بیشتر شد و مخالف های جنابعالی اینجا بیشتر شدن تا جایی که دیگه کسی اهمیتی نمیده
GT
۲۴ آذر ۱۴۰۰آقا نوید همچنان تعصب کور کورانه داری
وقتی حرف ژاپن وسط باشه بت پرست میشی!
وقتی حرف کره وسط باشه بهت فشار عصبی وارد میشه🙂
شما که از قدیمی های سایت هستی بیشتر از این ازتون انتظار میره…
NAVID۰۰۹۸
۲۴ آذر ۱۴۰۰من که دارم واضح میگویم طرفدار ژاپنیها هستم .
من که بارها گفتم چرا از کرهایها ( خودروهایشان ) خوشم نمیآید !
تعصب نه برای خودرو و نه برای هیچ چیزی در دنیا کار عاقلانهای نیست و تعصب با خودش فلاکت میآورد !
بارها از خود ژاپنیها نقد کردم !
بارها گفتهام خودروها ارث پدر ما نیستند که بخواهیم برایش با هم مشکل پیدا کنیم !
من فقط نظرم را میگویم مثل همهی عزیزان .
احسان
۲۴ آذر ۱۴۰۰الان وقتشه که سایپا و ایرانخودرو این دو بزرگوار را جلب کنند تا صنعت خودروی ایران را متحول کنند. اما اینها قطعا به چین و هند روی خوش نشان میدهند اما به این آشغال سازان داخلی هرگز. اگر شاه فقید بود حتما این دو تا را جذب می کرد.
NAVID۰۰۹۸
۲۴ آذر ۱۴۰۰تا جایی که میدانم ، طراحان مطرح جهانی پس از اتمام کارِشان با شرکتهای مهم خودروسازی ، شرکت شخصی خودشان را تاسیس میکنند و پول بیشتری در میآورند با طراحی محصولات مختلف.
خودروسازان ما نیاز به این دو ندارند !
خودروسازان ما اول نیاز به یک خانهتکانی اساسی در بحث مدریت کلی دارند و سپس باقی موارد !
مدریتی که خصوصی اداره شود و نه به دست دولت !
( جک ما ) موسس چینی سایت علیبابا ، نظرات جالبی در مورد شرکتهایی داشت که دولتی اداره میشد و یا با دولت کار میکردند ، توضیح نمیدهم تا بلکه دوست داشته باشید خودتان کتابش را بگیرید و بخوانید !
Sina10
۲۴ آذر ۱۴۰۰به نظر من از سال ۲۰۱۹ به بعد ، دقیق تر بگم ، از زمان معرفی هیوندای کنا به بعد ، طراحی های هیوندای افت شدیدی کرد
تفاوت طراحی سانتافه نسل جدید و قبلی کاملا مشخصه
از اون طرف جنسیس و کیا پیشرفت کردن
به نظرم این کارشون ، یعنی حذف نیرو های خارجی اشتباه محضه ، چون عمده پیشرفتشون بابت همین الگو برداری و استفاده از نیرو های خارجی بوده ، تهش این ملی سازی ، میشه همون ماجرای ایرانخودرو و سایپا ، در خودروسازی مدرن ، مجبوری از نیرو های خارجی و بقیه رقبا الگو برداری کنی ، خلاف این کار میشه شکست مگر اینکه اون شرکت خیلی ماهر و توانمند باشه ، باید دید چنین مهارتی رو هیوندای داره یا نه
NAVID۰۰۹۸
۲۴ آذر ۱۴۰۰سینا جان
شرکتهای کرهای جهانی هستند و با رفتن این دو طراح قرار نیست سیاست خودکفایی پیش بگیرند و مطمئناً طراحان با ایدههای جدید را وارد کار میکنند !
اتفاقاً به نظرم با این کارشون ، میشه به آیندهی طراحی خودروهای کرهای امیدوار بود تا هویت خودشان را از دست ندهند ، هویتی که به آسانی به دست نیامد بخصوص نماد جلوپنجرهی تایگر در محصولات کیا !
ارش
۲۴ آذر ۱۴۰۰تبریک میگم بزودی محصولات هیوندای و کیا روز به روز زشت تر خواهند شد .
امیرعباس
۲۴ آذر ۱۴۰۰بدجور باهات موافقم
کوبیده
۲۴ آذر ۱۴۰۰دیگه زیادی داشتن میشرفت میکردن خدارشکر ختم ب خیر داره میشه