شرکت هیوندای کره جنوبی اعلام کرد خوزه مانوز اسپانیایی، به عنوان مدیرعامل جدید این گروه صنعتی منصوب شده است.
با آغاز سال ۲۰۲۵ میلادی، خوزه مانوز در پست مدیرعامل کمپانی هیوندای موتور انجاموظیفه خواهد کرد. او جایگزین جائه هون چانگ، رئیس و مدیرعامل فعلی هیوندای میشود و چانگ نیز با ترک سمت فعلی خود در پست نایبرئیس بخش خودروی گروه هیوندای موتور مشغول به کار خواهد شد. مانوز اسپانیایی قبلاً مدیرعامل هیوندای و جنسیس آمریکای شمالی بوده و قبل از آن به مدت بیش از ۱۵ سال مدیر ارشد نیسان در چین و آمریکای شمالی بوده است.
مانوز در سال ۲۰۱۹ به هیوندای پیوست و به رشد این برند و افزایش محصولات آن به ویژه تولید خودرویی همچون آیونیک ۵ کمک کرد. با حضور مانوز، کرهایها روی گسترش سبد محصولات خود تمرکز ویژهای داشتند و هیوندای ۱۲.۶ میلیارد دلار را روی ابر کارخانه جدید و دو جوینت ونچر تولید باتری در جورجیا سرمایهگذاری کرد. چانگ درباره مانوز میگوید:
خوزه مدیری اثبات شده با تجربه جهانی قابلتوجه بوده و گزینهای ایده آل برای هدایت هیوندای در دورانی است که رقابت بین شرکتها و دشواریهای کسبوکار بیشتر شده است. ما اخیراً اعلام کردیم هیوندای استراتژی مهمی را بر پایه حملونقل و انرژی پایهریزی نموده و به همراه مانوز و دیگر اعضای تیم مدیریتی، آینده برای هیوندای بسیار روشن است
مانوز با معرفی شاسیبلند برقی آیونیک ۹ جدید در نمایشگاه خودروی لسآنجلس ۲۰۲۴ خداحافظی باشکوهی با هیوندای و جنسیس آمریکای شمالی خواهد داشت. آیونیک ۹ همانند آیونیک ۵ تحت هدایت مانوز و به عنوان بخشی از برنامههای هیوندای به منظور تولید خودروهای برقی بیشتر توسعه یافته است. باید منتظر ماند و دید که انتصاب او به عنوان مدیرعامل کمپانی هیوندای موتور چه تأثیری روی آینده این شرکت خواهد داشت.
Galant.VR4(JDM)
۱ آذر ۱۴۰۳شاید هیوندای خودروهای هیجانانگیزی نداره وکلا محصولات اکونومی تولید میکنه اما همین الانش به یکی از بزرگترین خودروسازان آسیا و کل دنیا تبدیل شده اونم بخاطر برنامه ریزی دقیق و مدیریت درست
واقعا آینده روشنی درانتظارشون هست
Muty
۲ آذر ۱۴۰۳اتفاقا نسبی بخوایم حساب کنیم، از همه نظر خودروهاش هیجان انگیزن در کلاس و رده قیمتی خودشون
میگی نه! در کلاس مشابه با قیمت مشابه هیجان انگیزتر چه از نظر طراحی ، چه از نظر قیمت و… مشخصا مثال بزن
Galant.VR4(JDM)
۳ آذر ۱۴۰۳از همه نظر؟
هیجان انگیز رو میتونیم از روی طراحی های خشن برخی مدل ها حساب کنیم اونم با ارفاق وگرنه کرهای چه نکته قابل توجهایی داره؟
MehdiTurbo
۱ آذر ۱۴۰۳واقعا من طراحی های کره ای ها را دوست دارم از سانتافه جدید خوشم نمیومد ولی عکس واقعیش که کنارش وایساده
تمام گرافیکی چراغ های ایونیک و همین سانتافه،رنگ سانتافه و … اصلا در حد هیچ کودوم خودروهای اقتصادی بازار نیستند
طرح گرافیکی چراغ ایونیک و … اصلا تو عکس با واقعیشون فرق داره
واقعا دستمریزا اصلا حس اقتصادی بودن نمیده
۱ آذر ۱۴۰۳فقط اسمش😂
حسن
۱ آذر ۱۴۰۳باید الگو برداری کرد این بیسوادها را انداخت تو دریا از خارجه مدیر وارد کرد
ناصر
۱ آذر ۱۴۰۳اگر چهار تا از این مدیر ها در صنعت خودرو سازی شرکت های کره و ژاپنی . ایران داشت. الان ایران قطب خودرو در غرب آسیا بود.خدا لعنت بکنه اون آدمهای بخل و پست وخائن و زبون نفهم که نگذاشتند صنعت خودرو در ایران پیشرفت بکنه.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ آذر ۱۴۰۳شرکت های خصوص بدون دحالت دولت ها در فضای آزاد
رشد می کنند
حقی
۴ آذر ۱۴۰۳ضمن تایید فرمایش شما شرایط اقتصادی و بخصوص سیاسی حاکم بر ایران اجازه رشد بخش خصوصی رو به معنایی واقعی و همانند کشورهایی پیشرفته دنیا رو نمی دهد و برای همین صنعت خودرو سازی ایران قابل قیاس با کره نیست
حسین دهمرد
۱ آذر ۱۴۰۳اسپانیا مرکز علم مدیریت تو اروپا هست. هرچی آلمان مهندسیش تو دنیا زبانزده اسپانیا مدیریتش زبانزده. فک کنم حتی با همین خبر هم سهام هیوندای شروع به رشد کنه. احتمالا طراحیاش زشت بشه اما رشد سودش تضمین شدس
Muty
۲ آذر ۱۴۰۳با دست فرمون گوسن خان نره جلو صلوات...
امیرعزیزی راد
۳ آذر ۱۴۰۳مطلبی است خوب ،اما چه فایدهوقتی به ایران میاد ،قیمت هاش کهکشانی میشه و به جز یه عده آقازاده و وصل به نظام و افراد ثروتمند و دلال صفت ، دیگرمردم کشور (۹۵درصد از آحاد مردم )حتی نمی توانند از نزذیک آنها را رویت کنند چه برسه که بخواهند خریداری کنند!. حقیقتا ما در این دنیا و عصر ارتباطات ،کجای این قضایا هستیم!؟
مطالبات و سوالات ما را مسئولین ناکارآمد و رانتخوار چنان نزول دادند که فقط به فکر گران شدن گوشت و مرغ و سکه ودلار ومسکن و خودروو….هستیم و صحبت از توسعه و ترقی کشور ،شوخیی بیش نیست!!!؟