پالیسید به عنوان بزرگترین شاسیبلند هیوندای، فیسلیفت اساسی را برای نسخهی جدید تجربه میکند. این محصول، یکی از ارزانترن مدلهای سهردیف صندلی بازار امریکا است.
اولین مدل پالیسید، سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه لسآنجلس رونمایی شد تا جایگزین سانتافه XL شود. تولید انبوه پالیسید به عنوان شاسیبلند پرچمدار هیوندای با فروش رضایتبخش در امریکا همراه بود و سال ۲۰۲۱ توانست به تعداد ۸۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه تحویل خریدار شود. این مدل در بازار کره جنوبی هم، سالانه بیش از ۵۰ هزار دستگاه فروش دارد.
سال ۲۰۲۳، ارزانترین نسخه با کد SE، آستانه قیمت ۳۶ هزار دلار خواهد داشت و ۱۴۰۰ دلار گرانتر از مدل ۲۰۲۲ خواهد بود. پالیسید فول آپشن با نام کالیگرافی شناخته میشود و به قیمت ۵۰ هزار دلار فروخته خواهد شد. تمام مدلهای پالیسید، گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته دارند. نصب سیستم دو دیفرانسیل، هزار دلار به قیمت نسخههای مختلف این خودرو، اضافه میکند.
سال ۲۰۲۳، پالیسید XRT با قیمت ۴۱ هزار دلار به محصولات هیوندای اضافه میشود. این مدل با جزئیات سیاهرنگ در بدنه، متفاوت از دیگر نسخههای پالسید خواهد بود تا حس اسپرت بیشتری را منتقل کند و مشابه کیا تلوراید، مناسب افراد علاقهمند سفر و طبیعتگردی باشد. علاوهبر سپر و جلوپنجره و ریل باربند، رینگهای ۲۰ اینچ پالیسید XRT هم سیاهرنگ هستند. خریدار این مدل میتواند سیستم دو دیفرانسیل با حالتهای رانندگی مخصوص برف و یدککشی، قفل دیفرانسیل و سیستم کنترل کشش هیوندای HTRAC هم برای پالسید XRT سفارش دهد.
برای امریکا و اروپا، پالیسید مجهز به پیشرانهی ۳/۸ لیتر V6 با قدرت ۲۹۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتنمتر عرضه میشود. مدل دو دیفرانسیل پالسید، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۷/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت دارد. میانگین مصرف سوخت پالسید، ۱۰ تا ۱۱ لیتر در صد کیلومتر است.
کیا تلوراید و هیوندای پالیسید، با قیمت و امکانات مشابه در بازار جهانی حضور دارند. این خودروها، حدود ۲ تا ۵ هزار دلار نسبت به تویوتا هایلندر و جیپ گرند چروکی، ارزانتر هستند.
حسین
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ماشین با این عظمت 41 هزار دلار با دلار آزاد هم حساب کنی 1 میلیاردو و دویست میشه هم قیمت تیگو 7 . خدایااااااااا داریم به کجا میریم آخه کی میخوایم بیدار بشیم حقمون رو از ظالمین پس بگیریم
مهردادکمال
۲۷ خرداد ۱۴۰۱فقط اونایی که دیس میزنن یعنی از این شرایط راضین!! بیمارن و بیماری خود ازاری دارن نمیتونم بیشتر توضیح بدم چون پاک میکنن کامنتمو
محسن
۲۷ خرداد ۱۴۰۱جنبه دیس ندارید کامنت نذارید.
دکتر استاپ
۲۸ خرداد ۱۴۰۱نمیدیم*
Reza Waffen SS
۲۷ خرداد ۱۴۰۱این مردم خودشونو به خواب زدند
shelby
۲۸ خرداد ۱۴۰۱دوست عزیز فقط این پالیسید نیست که ما ازش محرومیم ۱۰۰تا ماشین دیگه هستن که بجای اونا با پولشون چینی با مونتاژ داخلی فقط میتونی بگیری هیچ حق انتخابی نداری
مانی
۲۸ خرداد ۱۴۰۱سلام حسین جان
من به کامنت تو دیس دادم چون اصلا واقعگرایانه نبود و یه جورایی توهمی بود و با واقعیت اقتصاد ما اصلا همخونی نداشت.چطور انتظار داری تو بازاری که یک هیوندای سانتافه مدل 2018 رو با قیمتی حدود 3 میلیارد تومن یا حدود 100 هزار دلار می فروشن عوضش بیان یک هیوندای پالیسید صفر کیلومتر مدل 2022 رو بهت بدن 41 هزار دلار؟!!!..اصلا این با عقل و منطق ریاضی و اقتصادی سازگار هست؟واسم عجیبه که بعضی افراد تا ماشین های چینی می رسن سریع یه ماشین حساب از جیب شون در میارن و قیمت اونو به دلار حساب می کنن و نتیجه می گیرن که این ماشین ها چقدر در مقایسه با برندهای مطرح جهانی گرون هستن ولی کمتر دیدم که یه نفر ماشین حساب بگیره و قیمت این ماشین های دست دوم کره ای و ژاپنی رو که با قیمت های فضایی چند میلیاردی تو ایران فروخته میشن به دلار حساب بکنه و قیمت اونا رو با بازار جهانی مقایسه بکنه؟به نظرت کمی عجیب نیست.یه بام و دو هوا که نمیشه.
JDM lover
۲۸ خرداد ۱۴۰۱خب دقیقا مشکل ما همینه ، چرا باید یه سانتافه ۲۰۱۸ گرونتر از یه پالیسید صفر باشه
Jaber
۲۸ خرداد ۱۴۰۱دوست عزیز دیگه اینهمه شاهنامه نوشتن نداشت اون دوستمون مشکلش همین بود چرا باید مملکت اینجوری باشه..
amir
۱۸ تیر ۱۴۰۲شما از نوع نوشته ات سطح سوادتو نشون دادی. اگه واردات رو حداقل با کره و ژاپن که از نظر سیاسی با ما چلنج ندارن آزاد بدشون نمیاد ماشین با قیمت خوب بدن. اگه گمرک نگیرن که پولش مستقیم بره تو جیب اختلاسگرای کانادا همه ماشین خوب خواهندداشت. اگه اون بی همه چیز هایی که میان ماشین میفروشن که با نگاه کردن به برند لباس آدم بهش قیمت میگن برن بمیرن همه چیز حل میشه
مزدا
۲۹ خرداد ۱۴۰۱وقتی برای واردات خودرو صدتا قانون من درآوردی مینویسن معلومه که یه خودرو 500 میلیونی وارد کشور بشه میشه 2 میلیارد
رضا
۱۰ شهریور ۱۴۰۱فقط خدا کنه که هیوندا وارد کشورمان بشه بابا ماشینهای چینی فقط قشنگ هستن اما قدرتشون کمه تازه ماشین های کره ای هم قشنگ تر از ماشین های چینی هستند و هم قوی تر هستند
Carlover
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ماشین با این کیفیت و طراحی و قیمت باید هم فروشش خوب باشه دیگه
مدل XRT چقدر خفنه
Avan
۲۸ خرداد ۱۴۰۱همه چیزش عالیه ولی حذف دسته دنده کار بدیه، کاش مثلا شکل تیگو ۸ یک دسته دنده ی فانتزی و کوچک می گذاشتن
Carlover
۲۸ خرداد ۱۴۰۱بد نیست،فاجعس
meysam
۲۷ خرداد ۱۴۰۱این و تلوراید واقعا نسبت به قیمتش ارزش خریدش بالاتر از رقباشونه.
با توجه به اینکه کرهایها معمولا امکانات خیلی خوبی هم با مبلغ پایین ارائه میدن
ممد ژانگولر
۲۷ خرداد ۱۴۰۱حضرات پالیسید و تلوراید در دنیای خودرو رو دست ندارن از همه نظر تعادل الخصوص مثلث (قیمت ، کیفیت ، خدمات پس از فروش).
در تمام دنیا شنیدم ثبت نام تحویل فوری نداره و این نشون میده تقاضا بالاتر از تولید کارخونست .البته شنیدم در آینده یک پارت بزرگ از این محصول وارد کشور خواهد شد انشالله 🤲🏻
parsa عشق ماشین
۲۷ خرداد ۱۴۰۱چرا مارکش تو اون چپس؟
HR3
۲۷ خرداد ۱۴۰۱بدون تعصب کیا و هیوندای تو این کلاس از تویوتا و لکسوس و نسیان بهتر عمل کردن
کره ایی های خوش سلیقه بلایی که سامسونگ و ال جی سر سونی و پاناسونیک و آیوا و …. آوردن رو دوباره تو دنیا خودرو دارن تکرار می کنن
علی
۲۸ خرداد ۱۴۰۱شوخی میکنی؟ 😂😂
اول اینکه لکسوس تو یه کلاس دیگه کار میکنه. اون هیچی
هایلندر هم رقیب اینه که تو آمار فروش این ماشین رو یه لقمه میکنه!
در مورد اون ماجرا سونی هم دوست عزیز شرکتی مثل سونی حیطه کاریش عوض شده و الان رقابت چندانی با سامسونگ نداره و تو حیطه کاری خودش جز بهترین هاس
پسرفت یهویی شرکت های ژاپنی سر موضوعی به اسم انقلاب دیجیتال بود کوچک ترین ربطی به سامسونگ و الجی نداره!!
Kato
۲۷ خرداد ۱۴۰۱لکسوس lx600 هیولای مخوف ژاپنی
این پیشش هیچه
JDM lover
۲۷ خرداد ۱۴۰۱اصلا تو یه کلاس نیستن ، تو چجوری مقایسشون کردی؟؟؟
واقعا سطح سایت خیلی داره پایین میاد با این جور کامنت ها
ارین صاحب جمعی
۲۷ خرداد ۱۴۰۱واقعا این ماشین بینظیره و در کلاس خودش عملا هر تویوتایی رو له میکنه
datsun
۲۷ خرداد ۱۴۰۱عجب
هایلندر از نظر فروش رتبه سیزدهمین ماشین پرفروش دنیاست و راوفور رتبه اول حالا شما بگرد ببین این رتبه ش کجاست
Carlover
۲۷ خرداد ۱۴۰۱این ۲ ساله داره تولید میشه،انتظار داری اندازه رقیبی که ۲۲ ساله داره بازاریابی و فروش میکنه بفروشه ؟ تو کلاس خودش که جزو پرفروش تریناس با همین سن کم
تو مقایسه ها اما از اکثر رقبا من جمله هایلندر بهتر بوده
NAVID۰۰۹۸
۲۷ خرداد ۱۴۰۱باشه ، این ۲ سال داره تولید میشه !
باقی محصولات کرهای که بیش از ۲۰ سال داره تولید میشه و حتی تو ۳۰ خودروی پرفروش هم نیستند ، چی ؟!
جواب بدید ، گوش ما لذت میبرد از لالاییهای شما😂!
به چی مینازید بگید ما هم بنازیم !
آرم@ن
۲۸ خرداد ۱۴۰۱نتیجه تولید باقی محصولات کره ای تو ۲۰ سال این شد که با کمترین قدمت بالاتر از اکثر ژاپنی ها با ۲ برابر قدمت هستن تو فروش.در جریانی که امسال گروه هیوندای رتبه ۴ جهان شد تو فروش،بقیه ژاپنی ها هم اون پایین مایینا هستن :)))
ألبته کسی که فرق جنسیس جی۸۰ و سنتنیال رو نمیدونه نمیشه ازش انتظاری داشت
نوید AJ
۲۹ خرداد ۱۴۰۱هم پلیسید رو سوار شدم هم هایلندر. هایلندر به نظرم یکی از بهترین تویوتاهاست. پلیسید از نظر کیفیت رانندگی هیچی از هایلندر کم نداره، شاید یک کوچولو هم بهتر باشه. کیفیت متریال داخلیش یه سروگردن بهتر از هایلندر بود و از نظر امکانات و آپشن، هایلندر فقیره در مقابلش. انجینش هم برای این جسه کافیه، البته تفاوتی بینشون در این مورد ندیدم. سکوت و ایزوله هردو خوبه، پلیسید بهتره به نظرم اما صدای انجین هایلندر بهتره. من بین این دو، پلیسید رو انتخاب میکنم.
ریچارد
۲۷ خرداد ۱۴۰۱کره خوب ژاپن و با خاک یکسان کرده ژاپن دهه ۹۰ اومد یه بادی ول داد بادش خوابید ولی کره داره به سرعت نور پیشرفت میکنه
datsun
۲۷ خرداد ۱۴۰۱چاقو که دست خودش رو نمیبره خودروسازی کره با کمک ژاپن پیشرفت کرد و بنا نهاده شد حداقل راجب تاریخچه خودروساز محبوبت اطلاعات کسب کن
mos
۲۸ خرداد ۱۴۰۱داداش اینا اگه اهل مطالعه و خوندن تاریخچه بودن که کره ای فن نمیشدن … اینا سطحشون در حد فن پبج های هیوندا و جنسیس تو اینستاگرامه. اگر هم در مورد تاریخچه و صنعت ژاپن میدونستن با ۲ تا کراس اور که تنها افتخارشون امتیاز و جایزه پولی فلان مجله اس نتیجه نمیگرفتن کره از ژاپن رد شده.
JDM lover
۲۷ خرداد ۱۴۰۱بنظرم ارزش خرید خوبی داره
ماشین دوست
۲۷ خرداد ۱۴۰۱خیلی بهتر از تویوتا سکویا است
Erfan
۲۷ خرداد ۱۴۰۱معرفی میکنم سهامدار شرکت هیوندای.
گفته شده در روز های آینده شرکت هیوندای قصد قدر دانی از شمارو داره.
این ماشین خیلی خوبه فقط ای کاش میشد مردم ما توی نظرات خودشون تعصب رو میزاشتن کنار چون تعصب آدم رو کور میکنه.
هر ماشینی ویژگی های خودش رو داره و هیچ ماشین آنقدر تر ماشین دیگه ای بهتر نیست که بشه گفت خیلی بهتره یا اصلا تویوتا نابوده و فقط هیوندای.
#تعصب_کورکورانه
Nima
۲۸ خرداد ۱۴۰۱من تلوراید رو بیشتر این دوست دارم
هم داخلش
هم بیرونش
Ali-mg
۲۸ خرداد ۱۴۰۱قبل از اینکه هیوندای و کیا وجود خارجی داشته باشند ما تو کشورمان کادیلاک و فورد اون زمان که تو دنیا حرف اول میزد مونتاژ میکردیم الان اونا کجان و ما کجا خدا چه بر سر خودمون آوردیم ظلم حدی داره بعد میگن چرا جمعیت کم میشه
مانی
۲۸ خرداد ۱۴۰۱عزیزم ما هیچ وقت تو کشورمون به معنای دقیق کلمه کادیلاک و بیوک و شورولت نمی ساختیم بلکه تمام پیچ و مهره و قطعات یدکی اون ماشین ها از آمریکا وارد میشد و ما فقط این ماشین ها رو تو ایران مونتاژ می کردیم و رنگ می زدیم و به اسم شورولت ایران و یا بیوک و کادیلاک ایران اونهم با سه برابر قیمت جهانی به مردم داخل کشور می فروختیم مثل کادیلاک سویل که قیمت اون تو آمریکا حدود 13 هزار دلار (91 هزار تومن با دلار هفت تومنی سال 56) بود و این ماشین رو به قیمت 300 هزار تومن به مصرف کننده ایرانی می فروختیم.در ضمن،درست یک سال قبل از اینکه مونتاژ کادیلاک سویل در ایران شروع بشه، یعنی در سال 1355 هجری شمسی (1976 میلادی)،شرکت هیوندای اولین محصول خودش به نام مدل پونی (PONY ) رو روانه بازارهای جهانی کرد و اولین کشوری هم که هیوندای پونی به اون صادر شد کشور اکوادور در آمریکای جنوبی بود که 1000 دستگاه از این ماشین رو خرید.پس نتیجه می گیریم در همون زمان هم خودروساز کره جنوبی به مراتب از ما پیشرفته تر بود چون وارد مرحله برندسازی و صادرات رسیده بود.پس لطفا اسیر این دروغ های متوهمانه یک مشت آدم کم سواد در فضای مجازی نشید که میگن ما زمانی در خودروسازی قدرتی در جهان بودیم.در کمال تأسف باید بهتون بگم که ما هیچ وقت در زمینه خودروسازی قدرتی نبودیم.ما حتی در زمینه مونتاژ یک ماشین هم درست و حسابی عمل نمی کردیم و حتی نتونستیم به اندازه کشورهایی مثل ترکیه و تایلند و مکزیک به سکوهای صادراتی برندهای مطرح جهان تبدیل بشیم.
K
۱ فروردین ۱۴۰۲جناب کارشناس عزیز اون خودروهای آمریکایی که یه زمانی تو ایران مونتاژ میشد ما ایرانی ها سوار میشدیم منظوردوستان خریدن این ماشینهاست نه تولید و صادراتشون. شورولت و فورد وکادیلاک جز بهترین ماشینهای دنیا هستند ولی ما الان سوار بدترین ماشینهای دنیا میشیم تازه توان خریدنشون هم نسبتا سخته . دکتر جان باور کن ما تو بحث خودرو پسرفت کردیم.۲۰ساله فیس ماشینهامون همینه کجای دنیا اینجوریه؟؟؟
راستی خودروهای مونتاژی الانمون هم سه برابر قیمت اصلی هستند
Amin.aj
۲۸ خرداد ۱۴۰۱دمش گرم خدایی قیمت از ۳۶ تا ۵۰ هزار دلار عالیه
واقعا چرا باید رفت سمته امثال چینی
samurai
۲۸ خرداد ۱۴۰۱زشتی که زشتتر شد
فروش سال پیششم بخاطر کمبود چیپ بعضی خودروسازا بود و الا تو بازاری که ژاپنی المانی امریکایی باشه کسی که اینو بخره از نطر عقلی نرمال نیست
کشورای درجه سه و چهار مثل کرره و چین و تایلند و مالزی … با بزرگان 50 سالی فاصله دارن هر چقدرم ادای بزرگارو دربیارن چیزی عوض نمیشه
هومن
۵ تیر ۱۴۰۱واقعا کره ای که پراید تولید میکرد این عظمت ساخت.
کشوری که خط تولید پیکان اش به کره ای ها اجازه داد ببینن الان جوان اش قدرت خرید پراید نداره
اخ اخ هی
حسرت و حقارت …
علی
۹ تیر ۱۴۰۲دوستان من 3 ماه سوار شدم یه هیولای به تمام معناست.