هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۳ معرفی شد. این وانت پیکاپ کرهای که از شاسی و بدنه یکپارچهای سود میبرد دومین سال حضور خود در بازار را تجربه میکند. هیوندای با معرفی پکیج جدید نایت برای سانتاکروز تعداد اعضای خانواده را افزایش داده است. قیمت سایر مدلها نیز افزایشی در حد ۱۷۸۰ دلار را تجربه کردهاند.
به گزارش motor1، هیوندای سانتاکروز 2023 نایت از تمامی تجهیزات مدل SEL اکتیویتی به همراه سیستم چهار چرخ محرک سود میبرد. بجای پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی، این مدل به پیشرانه ۲.۵ لیتری توربو و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه مجهز شده است. بدنه سانتاکروز نایت از جلوپنجره کرومی تیره و نمای پایینی بدنه با عناصر مشکی سود میبرد. آینههای جانبی و دستگیرههای درب نیز از نوع مشکی براق هستند. این وانت جدید از رینگهای ۲۰ اینچی نیز برخوردار بوده و پلههای جانبی نیز ورود و خروج به سانتاکروز را راحتتر میکنند.
در جدول زیر میتوانیم قیمت هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۳ و مقایسه قیمت آن با مدل سال ۲۰۲۳ را ببینیم:
تریم | قیمت مدل سال ۲۰۲۳ | قیمت مدل سال ۲۰۲۲ | تفاوت قیمت |
SE FWD 2.5 | $۲۶,۷۴۵ | $۲۵,۱۷۵ | $۱,۵۷۰ |
SE AWD 2.5 | $۲۸,۲۴۵ | $۲۶,۶۷۵ | $۱,۵۷۰ |
SEL FWD 2.5 | $۲۹,۰۸۵ | $۲۸,۳۷۵ | $۷۱۰ |
SEL AWD 2.5 | $۳۰,۵۸۵ | $۲۹,۸۷۵ | $۷۱۰ |
SEL Activity FWD 2.5 | $۳۲,۳۵۵ | $۳۱,۶۴۵ | $۷۱۰ |
SEL Activity AWD 2.5 | $۳۳,۸۵۵ | $۳۳,۱۴۵ | $۷۱۰ |
Night AWD 2.5 Turbo | $۳۷,۱۰۵ | اعلام نشده | اعلام نشده |
SEL Premium AWD 2.5 Turbo | $۳۸,۶۴۵ | $۳۶,۸۶۵ | $۱,۷۸۰ |
Limited AWD 2.5 Turbo | $۴۱,۶۱۵ | $۴۰,۹۰۵ | $۷۱۰ |
هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۳ در بخش قوای محرکه نسبت به سال پیش تغییری ندارد و پیشرانه پایه از نوع ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۹۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتون متر خواهد بود. پیشرانه دیگر هم از نوع ۲.۵ لیتری توربو است که قدرت و گشتاور آن به ۲۸۱ اسب بخار و ۴۲۲ نیوتون متر میرسد. سانتاکروز فقط در برخی ماههای پایانی سال ۲۰۲۱ عرضه شد و در آن سال فروش ۱۰۰۴۲ دستگاهی را تجربه کرد. این خودروساز از ژانویه تا جولای ۲۰۲۲ تعداد ۲۱۰۰۴ دستگاه از این وانت را به فروش رسانده است.
Dian
۲۹ مرداد ۱۴۰۱یکی از ماشین های مورد علاقم از هیوندای
واقعا ماشینی به صرفه و کاربردی ای هستش
البته به شرطی که قفل فرمان هم داشته باشی :)
Mohammad
۲۹ مرداد ۱۴۰۱حالا خارج از شوخی من واقعا فکر نمیکردم که خودروهای هیوندای هنوز ایموبلایزر نداشتن آخه خودروهای ایرانی هم جدیدشون دارن🤦♂️
viper2
۲۹ مرداد ۱۴۰۱دوستان میدونم سوال بی ربطه ببخشید .
به نظر شما برای افرود تویوتا لندکروز سری هفتاد موتور خطی (1fz 4500efi) بهتر هست یا جیپ رانگلر ۳۹۲ .؟؟؟
Dian
۲۹ مرداد ۱۴۰۱آفرود بیابانی و کویر: تویوتا
آفرود در گل و سنگ: جیپ
Mustang shelby gt 350
۲ شهریور ۱۴۰۱اینا رو وا بده دیفندر بخر کار هر دوتا رو بکنه، هایلوکس ۲۰۰۳ هم با دوامه
phonix
۲۹ مرداد ۱۴۰۱این کجاش کاربردیه؟
فضای بار کوچک قابلیت افرودکم
و حضور رقیبان خیلی بهتر:/
هم فورد هست هم شولت هم تویوتا هم هوندا هم رم هم نیسان
به نظرم با توجه به فرم بدنه و طراحیش خریدش کاملا عشقیه یه چیزی مثل بنز سری ایکس
Dian
۲۹ مرداد ۱۴۰۱عه تویوتا هایلوکس هم ۲۵۰۰۰ دلاره
کلرادو ۲۷۰۰۰ دلار
نه اقا نظرم عوض شد
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۹ مرداد ۱۴۰۱به خاطر حرف دیگران نظرت رو عوض نکن چیزیه که دوست داری پاش وایسا
phonix
۲۹ مرداد ۱۴۰۱هیتلر داداش من نظرم رو دیکته نکردم
ایشون گفتن کاربردیه من گفتم نه نیست در مقایسه با ماشین های دیگه
وقتی مثلا در بخش بار شولت برای کاربرد بهتر و بیشتر مهندسی شده و چندین مدل باز میشه تا کاربر بتونه بشینه راحت بالا بره و یا حتی در gmc اهنگ گوش بده و گوشی رو شارژ بکنه برای همچین چیزی استفاده از واژه کاربردب مناسبه
ضمنا اگر ادم به چیزی علاقه داره باید بقیه جوانب رو بسنجه اگه دید اسیبی برای خودش و بقیه نداره روی اون پافشاری کنه
البته ماشین و علاقه به یک شرکت یا یک مدل استثنا هست و هرکی هر چیزی دوست داره میتونه برادار و استفادش و علاقش به کسی غیر از خودش ربطی نداره
من اصلا کسی نیستم که بخوام حرفم رو به بقیه دیکته کنم
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۹ مرداد ۱۴۰۱داداش من منظورم شما نبودی گفتم اگر دوستش داری پاش وایسا میدونم که شما همچین آدمی نیستی که حرفت رو دیکته کنی
ehsan.fa
۳۰ مرداد ۱۴۰۱به طور میانگین روزی ۱۰۰ تا و بیشتر فروخته ، یعنی هرروز ۱۰۰ نفر مصرف کننده آمریکایی که تو آمریکا به دنیا اومدن و مدرسه رفتن و آموزش دیدن تو اون بازار رقابتی تشخیص دادن که این ماشین بدردشون میخوره و ازش کار میکشند بعد شمایی که ۴تا چیز از اینترنت خوندی میای مسخره میکنی ، آمریکا ۵۰ تا ایالت داره یعنی از هر ایالت روزی ۲ نفر اینو میخرند.
من ترجیحم خودروی آمریکایی هست واسه کار ولی خوب این آمار فروش نشون میده هیوندای داره مسیر درست رو میره
نوید AJ
۳۰ مرداد ۱۴۰۱هم اینو دیدم هم فورد ماوریک. اینو ترجیح میدم. با وجودی که قیافش سوسولیه. اما در کل، کلاس پر فروشی در امریکا نیست.
حق گوی باطل
۲۹ مرداد ۱۴۰۱طراحی جالب و خوبی داره
اگر توسط شرکت معتبری تولید میشد همچنین آتیش نمیگرفت و باusbباز نمیشد گزینه مناسبی بود
محمدرضا
۲۹ مرداد ۱۴۰۱الان هیتر های هیوندا میریزن اینجا تا ناراحتیه خودشو از این که هر سال فروش کره ای ها بیشتر میشه اعلام میکنن
حق گوی باطل
۲۹ مرداد ۱۴۰۱داداش من معذرت میخوام که با نقد از هیوندای درآمد پدر شمارو از شرکت هیوندای کم کردم
محمدرضا
۲۹ مرداد ۱۴۰۱نقد کن همش برا خودت.
ولی جالب اینه اولین کامنت هیوندا همیشه ژاپنی فن ها هستن.
phonix
۲۹ مرداد ۱۴۰۱سرکار اقای
محمد رضای عزیز
شما به نظر ادم منطقی می ایید لطف کنید به دوستان عزیزتان که سهام دار شرکت معظم هیوندای موتورز کره جنوبی هستن بگید در مطالب مرتبت با شرکت های بی ارزش و اشغال ساز و معلوم الحال ژاپنی همانند تویوتا موتورز هونداموتورز و…
ابراز به بیان نظرات خود ننموده تا ما نیز بتوانیم با برخورد مناسب و مثال زدن فرهنگ بسیار بالا و ادب سهام داران شرکت معتبر هیوندا جلوی تیکه پراکنی ها و بی ادبی های طرفداران اشغال سازی تویوتا ر بگیریم باشد که خداوند انها را هدایت کند.
امیر
۲۹ مرداد ۱۴۰۱کی با این توسان دم بریده بار میبره آخه
اگه یا|تاقان نزنه و گیربکس نترکونه حتما شاسیش کج میشه
ایموبلایزر و USB و مسائل آتشین که هیچی :)))
phonix
۲۹ مرداد ۱۴۰۱مگه هرکی پیکاپ میخره میخواد بار ببره؟
ملت دوست دارن میخرن اون همه هم فروخته ایمنیش هم درحد خوبی باید باشه فکر نکنم خیلی بد باشه در کل ماشین بدی نیست
ولی خوب بهترش هم هست
محمد
۲۹ مرداد ۱۴۰۱خیلی عالی و پیشرفته هست ۹۹ درصد مردم نیاز ندارن قارقارک دیزلی گنده از کامنز و فورد بخرن وقتی سانتاکروز کارو راه میندازه و مناسب شهره
اون بنده خدا ۷۰۰۰ کامنتی داره از پشت گوشی تو مملکتی که نیسان ابی ۵۰ سال پیش میدن دست مردم به سانتاکروز گیر میده 🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Dian
۲۹ مرداد ۱۴۰۱اون بنده خدا کلا با کره ای ها مشکل داره زیاد جدی نگیر
AMANTE
۲۹ مرداد ۱۴۰۱گند زده شده به فضای سایت، تا الان برام مهم نبود ولی این چند وقته وقتی مطلبی درباره ی هیوندای و تویوتا منتشر میشه یکسری افراد میان و هی به هم و دو کمپانی تیکه میندازن و مسخره بازی در میارن.
همین مطلب 8 تا کامنت داره یکی ایش درست و درمون نیست و همه اش تیکه انداختن کل کل های بچه گونه و حرف های مسخره و متعصب گونه است.
حامد
۲۹ مرداد ۱۴۰۱حالا نه هیوندای به اون بی کیفیتی هست که اینا میگن نه دیگه تویوتا کیفیت سابق داره
مردم ما چیزی جز تعصب ندارن متاسفانه….
Clean energy (سلام فرمانده)
۲۹ مرداد ۱۴۰۱دقیقا
وضعیت کامنتای پدال فاجعه اس
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۹ مرداد ۱۴۰۱برای حمل بار اصلا خوب نیست
amirmohammad
۲۹ مرداد ۱۴۰۱مطلب راجع به ماشین کره ای هست اما باز هم بیشتر کامنت های مال یک فرد ژاپنی فن با اکانت های مختلفه که هدفش بحث بچگانه هست
فضای سایت خودش تنشش زیاد بود ولی بعد از مطلب ماجرای مشکل چرخ تویوتا چند برابر شد این تنش.باعث شد بالای 6 تا اکانت فیک ساخته بشه و توی هر مطلب کره ای بحث های بچگانه ایجاد بشه از طرف اون یکی دو نفر ژاپنی فن
احتمالا از طرف کره ای فن ها هم شاهد این قضیه باشیم به زودی!!!
JDM lover
۲۹ مرداد ۱۴۰۱شورلت کلرادو ، فورد رنجر ، تویوتا هایلوکس و…. هم تو این رنج قیمتی هستن که خیلی به عنوان یه وانت کاربردی تر هستن
اصلا خریدش منطقی نیست تاره تریم های بالاییش به چهل هزار تا میرسه که میشه باهاش f 150 و سیلورادو و… هم خرید ( فقط از لحاظ قیمتی گفتم چون سیلورادو و… خیلی بزرگ تر و تنومند تر از این هستن )
در کل بنظرم ارزش خرید نداره با این قیمت
phonix
۲۹ مرداد ۱۴۰۱هیلوکس تو بازار امریکا نیست بجاش تاکوما هست فکر کنم
JDM lover
۲۹ مرداد ۱۴۰۱اونم اتفاقا تو این رده قیمتی هست
کیان
۲۹ مرداد ۱۴۰۱41000 دلار برای این ماشینی ک معلوم نیست واقعا بشه باهاش بار برد و فقط محفظه بار داره !!!
بسیار ماشینهای مختلف و کاربردی تری میشه با این پول خرید من جمله :
هوندا ریج لاین، شورولت کلرادو، فورد رنجر، جی ام سی کانیون، تویوتا تاکوما، فورد ماوریک، نیسان فرانتیر، جیپ گلادیاتور دو کابین !!! خیلی از ماشینها ک گفتم تو نسخه فول از 40.000 دلار کمتر هستن
كارevol
۲۹ مرداد ۱۴۰۱اره مثل تاکوما که ۴۳ هزار دلاره و چرخشم در میره
معلومه که واس تو معلوم نخواهد شد،ولی اون مجلاتی که تست کردن و اون افرادی که خریدن فهمیدن که میشه باهاش بار برد چون برای همین کار ساخته شده،تو این کارم اوکیه واس همین تو لیست بهترین پیکاپ های سال بود جایی که تویوتا نماینده ای نداشت
تو مقابسه با ماوریک هم توی ظرفیت بار برتری داشت هم بوکسل،فروشش هم که رو به افزایشه
اون مطلب افزایش سود هیوندای بود که خوندیش خیلی ناراحت شدی،یکی از دلایل اون افزایش سود همین افزایش فروش سانتاکروز بود 🤣
phonix
۲۹ مرداد ۱۴۰۱کدوم مقاله همون که اف 150 داخلش نبود؟
اره داداش سانتاکروز از اف 150 هم بهتره
JDM lover
۲۹ مرداد ۱۴۰۱میشه بگی برتری این ماشین به شورلت کلرادو و فورد رنجر و… چی هست؟؟
downfall
۲۹ مرداد ۱۴۰۱چهل هزار دلار واسه وانت توسان؟ با این پول میشه نسخه های رده بالای تاکوما و کلرادو که میان سایز هستن و سانتاکروز رو عین حشره زیر چرخاشون له می کنن خرید. تاکوما trd اگه اشتباه نکنم محدوده چهل و چهار هزار دلاره.
اون کسی که این ماشین رو میخره باید به عقلش شک کرد. با usb هم دزدیده میشه
امیرعلی
۲۹ مرداد ۱۴۰۱وقتی میشه نسل جدید فورد رنجر ، شورلت کلرادو و جی ام سی کنیون رو با قیمت هم تراز سانتاکروز یا حتی کمتر خرید واقعا عاقلانه نیست به جای گزینه هایی که گفتم سانتاکروز بخری
Alan.r
۲۹ مرداد ۱۴۰۱فورد رنجر فورد ماوریک تویوتا هایلوکس جیپ گلادیاتور شورلت کلرادو جی ام سی کانیون هوندا ردجلاین و…… رو ول کنی بیای وانتی بخری که معلوم نیست میشه باهاش بار برد یا نه؟
تنها چیزیش که به وانت میخوره فضای بارشه وگرنه هیچ شباهتی به یه پیکاپ نداره
REZA
۲۹ مرداد ۱۴۰۱والا کامنتاتون و کل کلاتون از خود مقاله ها بیشتر حال میده کلآ خیلی با حالید
samurai
۲۹ مرداد ۱۴۰۱از تعداد فروشش میشه تعداد کرره ای جماعت که تو امریکا وانت میخواستنو پیدا کرد
اصلا به ژاپنیا کار ندارم تو امریکا فورد و جنرال موتورزو … ول کنی بری بگی اقا یه سانتاکروز بده :)) یا کرره ای مهاجر هستی یا از تیمارستان فرار کردی :)))
Peyman.JDM
۳۰ مرداد ۱۴۰۱نمیتونم ارتباط برقرار کنم با این ماشین
یک جوریه