هیوندای با انتشار تصاویر و ویدئویی از یک کانسپت جدید با نام اینستروید، دنیای خودروهای الکتریکی را به سطح جدیدی از هیجان میبرد. این مدل مفهومی که ترکیبی از نام Inster و Steroid است، نسخهای کاملاً عضلانی و تقویتشده از خودروی برقی Inster محسوب میشود.
طراحی جسورانه و بیپروای اینستروید
اینستروید با بال عظیم دوبخشی در عقب، عرض محور عقب غیرعادی و طراحی ویرانگر گلگیرها، حسی از یک “گلیچ” در دنیای خودروها را تداعی میکند. (در بازیهای کامپیوتری وقتی شخصیت بازی از یک دیوار رد میشود یا اشیاء ناگهان ناپدید و ظاهر میشوند یا مثلاً در بازی GTA اگر ماشین ناگهان در هوا شناور شود، این یک گلیچ گرافیکی است.) این همان تصویری است که هیوندای قصد دارد از طریق این پروژه مفهومی منتقل کند.
ویژگیهای برجسته این کانسپت:
✔ رینگهای ۲۱ اینچی با گلگیرهای برجسته
✔ قفس ایمنی داخلی، مشابه خودروهای مسابقهای
✔ اسپویلر عقب عظیم و دوبخشی
✔ چراغهای پیکسلی مشابه Inster، اما با حال و هوای بازیهای ویدیویی
آیندهای نزدیک برای یک هاچبک برقی اسپرت؟
هیوندای هنوز اطلاعاتی درباره عملکرد این کانسپت منتشر نکرده است، اما مقایسه آن با هیوندای RN24، یک خودروی دریفت برقی که سال گذشته معرفی شد، احتمال عملکردی خیرهکننده را تقویت میکند.
شایعاتی نیز وجود دارد که این مدل میتواند نسخهای از یک هاچبک برقی اسپرت بر پایه Inster باشد. اگر چنین باشد، ممکن است هیوندای قصد داشته باشد با یک هاچبک الکتریکی داغ، جذابیت رانندگی خودروهای برقی را افزایش دهد.
رونمایی رسمی در آوریل ۲۰۲۵
نیازی نیست مدت زیادی برای اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم؛ هیوندای اعلام کرده که اینستروید را در اوایل آوریل ۲۰۲۵ بهصورت رسمی معرفی خواهد کرد. آیا این فقط یک طرح مفهومی است یا هیوندای قصد دارد واقعاً یک محصول تولیدی از آن بسازد؟ باید صبر کنیم و ببینیم!
bMw
۶ فروردین ۱۴۰۴واقعا اگه به تولید برسه
ماشین جذابیه!
اما از نظر من برای شبیه سازی بازی ویدیویی ماشین باید بنزینی یا نهایتا هیبرید باشه
حالا من فقط یه نظر دادم کارشناس که نیستم
Saeedfarshchian
۶ فروردین ۱۴۰۴هیولا؟
برقی؟
اینا متضادن بیشتر
علیزاده
۶ فروردین ۱۴۰۴میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۵
I generated images with the prompt: ‘2025 Mitsubishi Galant’
GENERAL CORVETTE
۷ فروردین ۱۴۰۴یک مدل بنزینی بسازن ازش
کاسپر با V8 جنسیس
میشه یک مینی سوپراسپرت
برای رنو 5 توربو MK3
هم V6 TWIN TURBO بزارن
با همون قیافه ولی جایگاه هایی برای رد شدن
هوا در کاپوت و جلوی خودرو
کاش بشه CLIO V6 هم احیاش کنند
و مگان هاچبک V6 هم بسازن
نکته:
با تمام برقی ها و REEV ها و PHEV ها
حال نمیکنم مگر مجبور باشم
ولی بهتون قول میدم فرانسوی ها و حتی
هندی ها در آینده خودروهای اسپرت ارزون قیمت با V6 و V8 خواهند ساخت
کره ای ها که دارن ذهن رو آماده میکنند
احتمالا نسل جدید VELOSTER و مدلی
برای رقابت با تویوتا GR86
و یک سوپر اسپرت موتوروسط V8 برای
رقابت با لکسوس LFR توسط جنسیس
با نام GT90 تولید خواهد شد
هندی ها هم
زیربرند اسپرت ساز برای تاتا و ماهیندرا میسازن
با V6 و V8
رقیب های سری GR تویوتا و خودروهای اسپرت لکسوس و نیسان و هوندا و مزدا و کوروت و ماستانگ و رپتور و HEMI استلانتیس
اگر ورژن دانگرید شده HEMI مثلا 4.5 V8 رو
روی پژو 208 گذاشتن با AWD و RWD
و نام PSE SPECIAL تعجب نکنید
16 سال دیگه عصر درونسوزها تمدید شده
حتی شاید هایبریدی ها بقا کنند
هیدروژن و برقی ها باز منقرض بشن