در رقابتی جذاب و دیدنی، آیونیک ۵ N به مصاف پورشه ۹۱۱ GT3، لامبورگینی هوراکان STO، فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه و مرسدس G63 برابوس رفته است.
سه دهه پیش وقتی با هیوندای اکسل رانندگی کردیم، دریافتیم که فقط وسیلهای برای رفتن از نقطهٔ A به B است نه یک خودروی مطلوب. سی سال بعد اما ویدئویی را خواهید دید که رقابت یک هیوندای را با فراری و لامبورگینی نشان میدهد. ما میخواستیم ببینیم آیونیک ۵ N چقدر سریع است و به همین دلیل، آن را در برابر تعدادی از سریعترین و گرانترین خودروهای جهان قرار دادیم.
در این رقابت، هیوندای در برابر یک خودروی شش سیلندر، یک هشت سیلندر، یک ۱۰ سیلندر و نهایتاً یک ۱۲ سیلندر قرار میگیرد. نمایندهٔ شش سیلندرها پورشه ۹۱۱ GT3 با گیربکس دستی است که قیمت آن از ۱۸۴,۵۵۰ دلار آغاز میشود. در سینهٔ این خودرو یک موتور ۴ لیتری تنفس طبیعی قرار دارد که ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. خودروی V8 این جمع یک مرسدس G63 است که قیمت آن از ۱۸۴,۱۵۰ دلار آغاز میشود اما نمونهٔ حاضر در این رقابت استاندارد نیست و از کیت برابوس با تیونینگ موتور سطح یک بهره میبرد.
مرسدس در حالت استاندارد ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد اما تیونینگ سطح یک برابوس سیستم اگزوز جدید با سه سر اگزوز در هر طرف و قدرت و گشتاور بیشتری را به دنبال دارد. زیر کاپوت این ماشین یک موتور ۴ لیتری توئین توربو قرار دارد که به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل میشود. خودروی ۱۰ سیلندر گروه همانطور که انتظار میرود لامبورگینی هوراکان در نسخهٔ STO است. موتور ۵.۲ لیتری این ماشین ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه به چرخهای عقب تحویل میدهد. STO با قیمت پایهٔ ۳۴۸,۷۷۳ دلار، خودروی بسیار گرانقیمتی است.
در آخر هم به خودروی V12 یعنی فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه میرسیم که نسخهای سریعتر و قویتر از سوپرکار دوازده سیلندر موتور جلوی مارانلو محسوب میشود. زیر کاپوت این اسب ایتالیایی یک نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی پنهان شده است که ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۲ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. کامپتیزیونه اما بسیار گرانقیمت است و بیش از ۶۰۰ هزار دلار قیمت دارد. این در حالی است که آیونیک ۵ N تنها ۶۷,۴۷۵ دلار قیمت دارد و با دو موتور الکتریکی، حداکثر ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر را ارائه میکند.
هرچند آیونیک ۵ N نتوانست همهٔ این خودروها را مغلوب کند اما چیزی که جالب بود، ثبات عملکرد کراساوور الکتریکی هیوندای در چندین درگ پشت سر هم بود. در طول فیلمبرداری این ویدئو طی چهار روز، هیوندای هرروز حدود ۳۰ لانچ انجام داد و هر بار عملکرد خودرو دقیقاً مشابه قبل بود که این تکرارپذیری مداوم برای یک خودروی الکتریکی باورنکردنی به نظر میرسد. این در حالی است که تمام خودروهای بنزینی و خصوصاً نمونههای محرک عقب، برای لانچ به گرم کردن تایر نیاز داشتند و چند بار تلاش کردند تا به لانچ ایدهآلی دست پیدا کنند. درهرحال، پس از آزمایش تمام خودروها، نتایج زیر حاصل شد.
رتبه | خودرو | صفرتاصد (ثانیه) | ۴۰۰ متر (ثانیه) |
۱ | فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه | ۳.۷۹ | ۱۰.۹۹ |
۲ | لامبورگینی هوراکان STO | ۳.۷۸ | ۱۱.۲۹ |
۳ | هیوندای آیونیک ۵ N | ۳.۵۲ | ۱۱.۳۲ |
۴ | پورشه ۹۱۱ GT3 | ۴.۳۹ | ۱۲.۰۶ |
۵ | مرسدس G63 برابوس | ۴.۵۱ | ۱۲.۵۹ |
Ehsan
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳“جالب بود، ثبات عملکرد کراساوور الکتریکی هیوندای در چندین درگ پشت سر هم بود. در طول فیلمبرداری این ویدئو طی چهار روز، هیوندای هرروز حدود ۳۰ لانچ انجام داد و هر بار عملکرد خودرو دقیقاً مشابه قبل بود که این تکرارپذیری مداوم برای یک خودروی الکتریکی باورنکردنی به نظر میرسد”
خیلی حرف هست توی این جمله
ممد ژانگولر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳لامصب هیونداهه ماشین نیست که
نیروگاه برق ۱۰۰مگاواتیه.
راستی دوست خوبمون البرز فلاح از ایرانیهای مشتی شهرستان کرج بودن که تو مسابقه شرکت کردن .
پیام
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بله باور نکردنیه. من قبلا LFA رو با آیونیک مقایسه کردم که گفته باشم جایگاه آیونیک کجاست! اون موقع گفتم خب اونا هم برقی بزنن! یه الکتریکی جایگزین LFA کنن دیگه! مگه آرمیچر نیست؟!!!
جومونگ
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جرمی کلارکسون ، اسطوره دنیای خودروئه و تو این سایت اکثرا میشناسنش . ۴ – ۵ دهه از عمرش رو تخصصی صرف مقاله نویسی در دنیای خودرو کرده و نیاز به معرفی نداره .
این جرمی خان بریتانیایی و مغرور ، برو ببین راجع به لکسوس lfa چی گفته . وقتی شخصی در حد و اندازه جرمی میاد و میگه lfa ، بهترین ماشینیه که در عمرش رانندگی کرده ، دیگه تکلیف روشنه و کسی به حرفای خنده دار تو و بقیه اکانتات اهمیت نمیده
این تیتر رو بخونی هم کافیه . در صورت لزوم از دیکشنری و گوگل ترنسلیت کمک بگیر اگه سختته و واشر میزنی :
https://www.motor1.com/news/363465/clarkson-answers-questions-at-pub/amp/
پیام
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳گوگل ترنسلیت برای تو ۱۰۰ اکانت هست. LFA برای اون موقع خوب بود اونم نسبت به ماشینای کره ای اون موقع نه آلمانی! مگه کسی عقلش رو از دست داده باشه که SLR مک لارن رو با LFA در پیت مقایسه کنه!!!
پیام
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جومونگ اکانت فیک اگه یادت باشه به تو و امیر و … گفتم که آیونیک نقطه امن هیوندای هست! آیوتیک یعنی قدرت! منتظر جنسیس سری N باشید. پر قدرتتتتتتتتتت
حسین
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳پیامک اسم lfa کل هیکل کره مربا میخره رو میفروشه. چیوندای عقب مونده حتی تکنولوژی ساخت کیت اگزوز lfa رو هم نداره. نهایت سر و زور فرغون سازی چیوندا ساخت حلبی های انفجاری مثل استینگر و لگنسیس کوپه بود که علیرغم قیمت پایین ولی به طرز تحقیر آمیزی شوت شدن تو زباله دان تاریخ. حالا هزار بار بنویس lfa با قیمت یک میلیون دلار فروش میره این مشق امشبت هست
حسین
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳با این چیزا هم فشاری که lfa بهت وارد کرده درمان نمیشه باید بری پیش دکتر. تازه بدیش اینه دوباره باید قهرمانی ردبول با انجین هوندا تو فرمول یک رو ببینی. با این همه گنده گویی تو فرمول E هم راه نمیدن چیوندا رو. خیلی بده 😢
GT
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳چقد درگ منطقی و حرفه ای بود
زبونم لال ، دور از جون ، خدای نکرده ، یه وقت اتهام تبلیغ نزنید خدا قهرش میگیره .
هر چقد نگاه میکنم بیشتر به حرفه ای بودن پی میبرم
اصلا همین که درگ برقی با بنزینی باشه عالیه
همین که ۳ تا ماشین پیست محور که خوراکشون رد کردنه پیچه رو بیاری خط مستقیم عالییییه
این که یهو اون وسط بری یه شاسی بلند هم بزنی تنگ درگ ، از همه عالی تره .
از تایما هم ک چیزی نگم قشنگ ۲ الی ۳ ثانیه کمتر از کارخونه زدن که نشون میده خیلی حرفه ایه
مثلا لامبو و پورشه باید حدود ۶ ثانیه صفر تا صد میزدن و فراری هم حدود ۵ و نیم . اما عااااالی عمل کردند
اون جی کلاس هم همین ک تونست صد کیلومتر رو بزنه عالیه اصلا . کی توقع داشت ازش
من که میگم آیونیک بهترین ساخته دست بشریته از ازل تا ابد . این ویدیو نگاه من به جهان رو عوض کرد و من دیگه اون آدم سابق نیستم . خدایا شکرت که درهای علم و حکمتت رو بدست آیونیک بر من گشودی
فرامرز
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳آخه برقی با بنزینی؟
چه درگ مسخره ای
Kktoos
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اونا به کنار بنزgکلاس چه شباهتی به پورشو فراریو لامبورگینی داره که اوردنش تو این درگ
بهنام
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳تبلیغ یک زباله.
FY
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳همین زباله شما امسال برترین خودرو و فروشش از کل تویوتا و فولکس و…. بیشتر شده ( پس دیگه حرفی نمی مونه)🤔🫡
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳میدونی چیه؟
بزرگ ترین خودروساز تویوتاس
برنده پنج سال پشت سر هم تویوتاس
برنده سیزده بار رالی جهانی تویوتاس
برنده پنج بار رالی داکار تویوتاس
بیشترین خودروی تولیدی در جهان تویوتا کرولاس
توی آمریکا تویوتا پر فروش ترین ماشین غیر آمریکایی هست . انتخاب اصلی مردم خاور میانه هم تویوتاس
هیوندا به سایه تویوتا هم نرسیده . چون تکنولوژیشو نداره . فقط کپیه کپی
این ماشین اگه عالیه به قول مردم ، بره رالی ببینم این برنده میشه یا تویوتا با سی صد اسب
FY
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳نمی دونم چرا جاپون فن ها یه بارم که شده در رابطه با ماشین جاپونی شون مطالعه نمی کنن ؟؟؟ همین یه ما پیش همین آیونیک فروشش از تویوتا سوپرا بیشتر بود چه برسه به دیگر محصولات تویوتا🤔🫡 تازه باید آخر جمله هات بود بزاری🤔 الان دوران کیا هیونداست نه تویوتا و….
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳🤣کامنتاتو یه بار بخون بعد بیا نظر بده . داری میگی تویوتا سوپرا ! بعدش تو کامنت بالاتر گفتی تویوتا و فولکس واگن . یعنی این تیکه آشغال از کل محصولات فولکس و تویوتا بیشتر فروخته .
بعدش تویوتا سوپرا رو چرا میگی؟ جرعت داری با کمری و پریوش مقایسه کن !
با حرف تو یعنی اینکه آیونیک از کوروت بهتره .
قبل از اینکه کامنت بنویسی و بفرستی یه نگاهی روش بنداز بعدا ضایع نشی . تک محصول سوپرا با دو ابر شرکت خودروسازی فولکس و تویوتا فرق داره .
اتفاقا الان هم دوره تویوتا هست بوده و خواهد بود !
برنده لمانز که میشه برنده انواع رالی ها مثل داکار و رالی جهانی .
راستی فروش ماشینا توی آمریکا رو دیدی؟ هیوندا نهم شده بود تویوتا هم شده بود پرفروش ترین ماشین غیر آمریکایی !
امثال مثل تو حرفی جز شتاب برای گفتن ندارن . حتی تاپ اسپید کره ای ها به پای ژاپنی ها نمیرسه ! 380 کیلومتر با LFA معذرت🤣
FY
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اگه مطالعه کنی همه چی درست میشه🤭 اولا من هیچ حرفی راجب کروت و این ماشین های آمریکایی سرطان زا نزدم 😁 دوما شتاب اصلی ترین بخش ماشینه که ژاپنی ها ندارن🤔 سوما بلاخره سوپرا گل سرسبدتون هست وگرنه هیچ کدوم از این جاپونی قابل مقایسه با کره نیست🤭
اینم بگم فولکسم تا چند وقت دیگه ورشکسته میشه🤔 بعدم چرا گیر دادی به بازار آمریکا …. بازار اروپا هم نگاه بکن و برتری کره ای ها رو ببنین🫡 راستی بهترین خودرو پرفورمنس چی شد؟😁
Dark Knight
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳فروشش از تویوتا بیش تر شده ! یا اصلا تویوتا رو نمیشناسی یا تعصب کاری کردن آمار فروش حداکثر ۲۰ هزار تایی آیونیک رو ۲۰ میلیون ببینی که میگی از تویوتا که سال بیش ۱۰ میلیون ماشین فروخت بیش تره 😂😂
Killer
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اوه اوه،دوستان جاپونی( الان باید بگیم جاپونی چینی البته) خیلی ارادت داره نسبت به آیونیک5 مگه نه؟ داستان فروش بیشتر کل گروه تویوتا و جوایز و اینا
datsun
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳یه سوال سریع ترین هیوندای درون سوز چی بود؟😄
Killer
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳نمیدونم ولی میدونم سریعترین جاپونی برقی bz4x بود :)))))
3 چرخه
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳یه سوال
بهترین خودرو سال کی شد؟ 😆
پیام
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳داتسون آخه نکه برندای ژاپنی صفر تا صد ماشیناشون ۳ هست!!!
datsun
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳داش ما راضی به زحمت نیستیم با همون یه اکانت جواب بده خسته میشی، شتاب سه ثانیه برا دهه نود ژاپنی هاست بچه جون اونم با موتور درون سوز نه الکتریک، با موتور الکتریکی که ماشین سازهای کارگاهی هم به این شتاب میرسن،
پیام
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳داتسون والا الان که نگاه میکنم LC500 صفر تا صدش مالی نیست! شاید منظورت اون ماشینای ژاپنی هیت که صندلی هاشم درمیاوردن تا شتابش بره بالا! چون الان آثاری از خعن بودن نمیبینم! مطمئنی خواب ندیدی؟!!! بعد در ضمن این شماها هستید که چند تا اکانت دارید چون هم سال به سال وضعیت هیوندای بهتر میشه و هم برای اینجور پستایی نیاز به چند اکانت دارید! معلومه جومونگ و … چطور مثل قارچ ژاهر شدن!!!!
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ما صفر تا صدمون سه نیست ولی هر چیه تاپ اسپید ۳۸۰ کیلومتری داریم . چیزی که هنوز کره نتونسته با موتور درون سوز به اسب بخارش برسه
یه سوال . پر فروش ترین خودرو در جهان ، بیشترین برد در رالی جهانی؟ بیشترین برد پیاپی توی لمانز برای کیه؟ بیش از صدو پنجاه برد توی فرمولا یک برا کیه؟
برترین برند امسال کیه و کی تونسته هشت بار دیگه به این مقام برسه؟
همین بس که پژو با اینکه شما میگید صنعت نداره به شتاب ۱.۸ فقط با یه ۲۰۸ هشتصد اسبی رسیده . هی واسه من چرت و پرت نگو که پنج سال فروش کل ماشین سازان و موتور سازان کره جنوبی و شمالی رو هم جمع بزنی باز به فروش تویوتا کرولا نمیرسی
bz4x نگو GR010 HYBRID بگو😏
برنده لمانز کیه؟ موتور برنده فرمول وان چیه؟
مدیر کدوم شرکت نمیتونه روی سکو مسابقات فرمول وان بشینه؟ آهااا .
جوابتو گرفتی؟
Godziila
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳Gtr r35 صفر تا صد تو نسخه نیسمو اسپشیال 2.4 هست. ببخش اینو
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳سید منم یه دریل شارژی دارم موقعی تا ته بهش فشار بیاری ۱۵۰۰۰ دور بر دقیقه دور میگیره .
N5 یه آلمیچر بی ارزشه که هیچ فرقی با لباس شویی نداره و فقط توی خط مستقیم میتونه حرکت کنه . وگرنه توی پیست برنده معلوم هست (پورشه) . راستی این آشعال تاپ اسپیدش ۲۶۰ هست .
میدونستی یه LFA تاپ اسپیدش ۳۸۰ تا هست؟
۱۲۰ کیلومتر معذرت😂
پیام
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳حاحی جمشید برد رالی و … ول کن چون به راننده و خیلی چیرا بستگی داره. به ملشین زیر مای مردم نگاه بنداز. رالی رو بنداز دور! ماشین زیر پای مصرف کننده مهمه. تنها دارلییتون فروش بیشتر اونم تو به برند هستم اونم دلیلش سرمایه گذاری تویوتا رو بنزینیه که کم کم اینو هم دارید از دست میدید چون اختلاف کمتر شده. به جای اینکه آرمیچر آرمیجر کنید به عقب افتادگی تویوتا از صنعت مدرن فکر کنید! فقط یه ایرانی میتونه بگه آرمیچر! بعد در ضمن اگه آدمیچر بود، الان تویوتا به راحتی میزد! حتی با باتری گرفتن هم نتونست کاری بکنه!!! این یعنی فاجعه 😂😂😂😂😂
amir
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳برای هیوندای به راننده بیچاره بستگی نداره چون راننده بیچاره خدا خدا میکنه لگنی که زیرپاش گذاشته کیوندای آتیش نگیره وسط مسابقه که آخرم میگیره
توجه شما رو به اون i30n جلب میکنم
سپهر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳برو تو پیست نگاه کن که چجوری با سرعت ۱۲۰ تو پیچ میپیچه بعد هی ورور میکین میگی رالی بدبخت تو غیر از اینا چیزی دیگه نداری بگی همینجوری فشار بخور و در میشرفت کره بسوز
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳چی داری میگی؟
کل فروش پنج سال اخیر هیوندا و کیا رو جمع بزنی به اندازه تک مدل کرولا نمیرسی
تو بگو هزاران جایزه . موقعی آخرش مثل بقیه میره تو باقالیا چه مزیتی داره این همه جوایز که با پول خریدی
Car love
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳یکی اینور با فراری و لامبو درگ میزاره برقیش یکی هم اونور مشغول التماس به کره و چین برای باتری و پلتفرم و یادگیری و جا انداختن چرخ
چه اختلافی 😞😣
حسین
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳تبلیغات مفتضح چیوندا انفجاری خاطرات سی سال قبل ژاپنی هاست با اکورا nsx و جی تی آر r35. اون زمان چیوندا شاسی و موتور گیربکس از میتسوبیشی گدایی می کرد که دوران اوجش هم همو زمان بود چون حداقل منفجر نمیشد 😔
phonix
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ان طرف هم در رالی جهانی محصولاتش پشت سر سه تا ماشین 3 چرخه ساز کبیر خاک میخورد
نخواستیم با فراری و لامبو رقابت کنی تو اون مسابقه ای که رسمی حضور داری خودتو جمع کن
میگن راننده های هیوندایی شبا کابوس اوژیه رو میبینن
Car love
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳خودتو ناراحت نکن به زودی پلتفرم از چین و باتری از کره میرسه 😣😞
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳نیازی به باطری نیست موقعی که خود ژاپن داره باطری تسلا رو تامین میکنه
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳کل فروش هیوندا و جنسیس و کیا توی پنج سال اخیر رو جمع بزنی به فروش تک مدل تویوتا کرولا نمیرسید .
تو هم بشین اینجا یه قل دو قل کن بگو آره تو خط مستقیم همرو میزنم ، اما بحث تاپ اسپید و پیست باشه اول از همه خودتون نفله میشید .
راستی ماشین لمانزتون یا فرمولاتون کجاست؟
هوندا صد و هشتاد و هفت بار توی مسابقات فرمولا وان رو برده . ورزشی که هنوز مدیر هیوندا حق نداره اونجا توی بخش تماشاگران بشینه . لمانز هم تویوتا بیشترین برد پیاپی رو داره . با پنج برد پشت سر هم .
شما چی؟ یه دیفرانسیل عقب آمریکایی بستید پشت هیوندا i20 ، به قول خودتون ماشین رالی درست کردید . ماشینی که بیست ساله یه برد توی رالی جهانی نداره . تاتا موتورز تلاش میکرد نتیجه بهتری میگرفت😂
توی بحث برقی هم میبینی پیشبینی تویوتا درست در اومده و بازار فعلا دست هیبرید هست . نه برقی . دیدی؟ فروش کل برقیای هیوندا از هایلندر و گرند هایلندر تو آمریکا کمتره😂
دیدییی؟ صندلیو از من گرفتتتت🤣
Car love
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳خیلی تایپ میکنی حال ندارم بخونم،از مطلب دارم لذت میبرم😍
Taha Ayoobi
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جمشید شهر عجیبیهه
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳زده آب free😂💔
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جرعت نداری بخونی . میدونی چرا؟
چون کابوستو نوشتم : (حرف راست)
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اختلاف فقط شما که هنوز نتونستید به تکنولوژی فرانسه که به قول خودتون نتونسته یه ماشین درست بزنه برسید .
یه پژو 208 T16 با ۱.۸ ثانیه صفر تا صد معذرت🤣
Amirmohammad
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بعید میدونم بشه ایرادی گرفت از آیونیک ۵
ولی در کل درگ برقی و بنزینی جالب نیست
مهران
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳چه تایم های افتضاحی😑
چطوری این تایم هارو زدن!!!
Carbonado Aventador
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳واقعا افتضاح تایم زدن…
خیلی حرفه با فراری و لامبو صفر تا صد 3.7 بزنی..
حداقل یک ثانیه بیشتر از زمان اعلامی کارخونه!!
Absurd Hero
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳یعنی مشخص نیست پول بهشون دادن تبلیغ کنن؟
آرین
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بابا ما اینجا با لکسوس جی اس 460 5 ثانیه شتاب میزنیم این چجوری با پورشه 4.5 زده پشت به فرمون نشسته؟
Godziila
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳وقتی می دونید تبلیغات هست و هیچ چیز جذابی هم پشتش نیست چرا میاید از مقاله میسازید؟
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳برای کامنت گذاشتن امثال car garbage و پیام و …
3 چرخه
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳این مطلب زیبا تقدیم به فن های کشوری که آرزوشون برقیه و بهش نرسیدن هنوز 😆
! i M α η δ υ α R
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بر طبل شادانه بکوب ….. پیروز و مردانه بکوب …
برخیز کره مربا را بیار ….. رو میز آشپزخانه بکوب …
بر طبل شادانه بکوب …… پیروز و مردانه بکوب …
برخیز جی دی پاور را بیار …… سر در کارخانه بکوب …
بر طبل شادانه بکوب …… پیروز و مردانه بکوب …
برخیز سشوار را بیار ……. بر سر صاحبخانه بکوب …
بر طبل شادانه بکوب ….. پیروز و مردانه بکوب …
برخیز کره مربا را بیار ….. رو میز آشپزخانه بکوب …
بر طبل شادانه بکوب …… پیروز و مردانه بکوب …
برخیز کار & درایور را بیار …… سر در کارخانه بکوب …
بر طبل شادانه بکوب …… پیروز و مردانه بکوب …
برخیز و پنکه را بیار ……. بر سر صاحبخانه بکوب …
Taha Ayoobi
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳کی گفته آرزوش برقیه😂
𝐀𝐥𝐢
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳درگ بیخودی بود واقعا
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بندازش توی پیستی مثل نوربرگ رینگ ببینم بازم میتونه گل افشانی کنه؟ درگ نشد مقایسه . قشنگ معلومه . برای همینه میترسن توی پیست امتحان بشه
پیام جا گلشعر گفتن تاپ اسپید مقایسه کن . میفهمی سی صد و هشتاد کیلومتر LFA چه قدر با 260 کیلومتر این آشغال خیابونی فاصله داره؟
#خواستار_نابودی_بی_تی_اس_فنان_و_پیام.
سپهر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳داداش گلم محدود شده وگرنه خیلی بیشتر میرفت
زیزیگولو
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳این درگ غیر منطقی و غیر عادی بود
Taha Ayoobi
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بی ربط ترین درگ دنیا وجود ندا…
! i M α η δ υ α R
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳دوستان عزیز بصیر کره ای فن ، مدیونین اگر فکر کنین داره واسه هیوندای تبلیغ می کنه …
به لحضه لانچ اولین درگ کامپتیزیونه با آیونیک خوب دقت کنید …
همون که بارها گفتیم و گفتیم و گفتیم …
فقط و فقط در حد سشوار …
نه بیشتر نه کمتر …
مهدی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳رخ و صدای کامپتزیونه واقعا عجیبه!
کوروش
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳صحنههای جنگ سهامداران تویوتا و هیوندای از خود کلیپ درگ جذاب تر بود😃😃😂
امیر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳جی کلاس؟! چراe63 نیاوردن؟ ۹۱۱gt3 گیربکس دستی!؟ تازه rs هم نیست! تبلیغ هیونداس دیگه … نباید آخر میشد
Siyavash
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بدترین راننده بود که دیدم..اعداد خودش گواه همه چیز هستن…
BMW
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳خیلی حرف پشت این جمله هست و چندبار خوندم👍
هرچند آیونیک ۵ N نتوانست همهٔ این خودروها را مغلوب کند اما چیزی که جالب بود، ثبات عملکرد کراساوور الکتریکی هیوندای در چندین درگ پشت سر هم بود. در طول فیلمبرداری این ویدئو طی چهار روز، هیوندای هرروز حدود ۳۰ لانچ انجام داد و هر بار عملکرد خودرو دقیقاً مشابه قبل بود که این تکرارپذیری مداوم برای یک خودروی الکتریکی باورنکردنی به نظر میرسد. این در حالی است که تمام خودروهای بنزینی و خصوصاً نمونههای محرک عقب، برای لانچ به گرم کردن تایر نیاز داشتند و چند بار تلاش کردند تا به لانچ ایدهآلی دست پیدا کنند.
آرین
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳از اسمت خجالت بکش مرد موئمن
مجتبی .
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳مقایسه چندتا یاقوت وزمرد والماس با سنگ …
Siyavash
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳کاشکی تویه این درگ هیوندای و gکلاس نبودن و فقط بین پورشه فراری و لامبو یه درگ سه نفره برگذار میکردن خیلی خیلی جذابتر میشد…
امیر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳من هم این ماشین و هم کیا ev6 رو تو کانادا تست کردم، بالاترین نسخه ها رو، دیوانه کننده بود، گاز میدادی کله آدم رو میکوبید به صندلی طوری که حالت بد میشد، واقعا موضوع شتاب رو خودروهای برقی بخاطر گشتاور بالا عوض کردن، تجربه دیوانه کننده و واقعا ترسناکیه رانندگی پرشتاب باهاشون و واقعا امکان تصادف هست برای راننده های معمولی البته.
ضمنا داخل کیا از این مدل هیوندا با کیفیت تر بود و شارژش سریعتر، به نظرم بهترین برقی بازار همون کیا ev6 هست، داخلش بیشتر شبیه ماشین های عادیه تا این هیوندا یا تسلا، قیمتهاشون هم روی ۷۰ هزار دلار کانادا البته با احتساب ۵۰۰۰ دلار تخفیفه
علی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳اگه قرار باشه هر آشغالی رو بیارن جلوی بزرگان و ادعای حرفه ای بکنن که نمیشه شاید یکی بیاد یه موتور ۶۰۰ اسبی رو زیر کاپوت پراید هاچبک بذاره. و یه اوسگی هم بیاد بگه درک پراید درمقابل لامبورگینی و بوگاتی بعدش بگه عالیه بهترین ماشین دنیا رو ساختم خخخخ. ماشین که همش موتور نیس ما ها چقدر ساده قول میخوریم
علی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳طرف پول کلان گرفته بیاد هاچبک آشغال کره ای رو تبلیغ کنه و بگه از پورشه سریتره با دوتا آرمیچر و اگه واقعا اینکاره بود. با موتور درون سوز چرا نیامده ؟؟؟
چونکه توانشو نداره رفته سراغ موتور جارو برقی ۶۰۰ اسبی چسبونده به هاچبکش خخخ
ابوالفضل
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳این چه درگ مسخره ایه
چند تا ماشین با کلاس های مختلف آوردن گذاشتن کنار هم درگ بندازن
محمد MPGH
۸ خرداد ۱۴۰۳لامبورگینی آیونیک قدرتمند شما رو قوطی کرد
آقایونی که عاشق ماشین برقی هستید بگید اگه کیا و هیوندا خیلی خفن هستن بیان ی چیز بنزینی بسازن که بتونه تو درگ نمیگیم هوراکان بتونه کونتاش قدیمی رو شکست بده ببینم می تونه یا نه
ماشین برقی یعنی لانزادور که ۱۳۰۰ اسب تولید میکنه نه اینکه زور بزنی جارو برقی تولید کنی ۶۴۰ اسب تولید کنه حریف بنزینی نشه
Amirr
۱۶ خرداد ۱۴۰۳اوکی
ولی همون برند هایی که میگی بگو برقی بسازن در حد هیوندای