چشم اندازهیوندای

هیوندای سانتافه 2024 معرفی شد؛ نسل جدید با تحول در طراحی

سانتافه نسل پنجم با ظاهر کاملا متفاوت نسبت به مدل‌های قبل تولید می‌شود. این شاسی‌بلند کره‌ای، همراه چرخ‌های ۲۱ اینچ  و طراحی اسپرت، قابلیت‌های ویژه برای رانندگی آفرود خواهد داشت.

اولین هیوندای سانتافه سال ۲۰۰۰ رونمایی شد. این کراس‌اور اندازه متوسط، خیلی زود به شهرت رسید و خط مونتاژ ویژه در چین، روسیه و مصر را تصاحب کرد. مردم ایران با واردات سانتافه نسل دوم و سوم، طی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۷ مشتری این خودروی کره‌ای بوده‌اند اما نسل چهارم که تا امروز در سراسر جهان عرضه می‌شود؛ به بازار کشورمان نرسید.

هنوز اطلاعات فنی از سانتافه نسل جدید منتشر نشده است اما تصاویر رسمی در اختیار رسانه‌ها قرار دارد. حالا می‌توان مطمئن بود که شاسی‌بلند هیوندای نیز به دنبال محصولات ساخت تویوتا و لکسوس، حالت جعبه‌ای را برگزیده است. این شرایط، از دید جانبی به وضوح دیده می‌شود.

هیوندای سانتافه 2024 نمای جانبی

برخلاف نسل‌های قبل، فرم کلی سقف و درپوش صندوق، شیب یا خمیدگی خاصی ندارد. فریم درهای کابین، پنجره‌ها و حتی حجم‌دهی گلگیرها، چنان مکعبی به نظر می‌رسند که سبک طراحی لندرور دیفندر تداعی می‌شود. البته ترفندهای خلاقانه مثل چراغ‌های LED طرح H و خط افقی دارای نورپردازی در وسط جلوپنجره نیز وجود دارند.

هیوندای سانتافه 2024 نمای پشت

هیوندای برای سانتافه ۲۰۲۴ از چرخ‌های ۲۱ اینچ با تایرهای پهن ۲۴۵ میلی‌متری استفاده خواهد کرد که تا امروز برای نسل‌های قبل، سابقه نداشته است. دیگر موضوع عجیب و تاحدودی باورنکردنی، به طرح چراغ‌های عقب و فرم صاف درپوش صندوق، همراه با ادوات پلاستیکی سپر مربوط می‌شود.

هیوندای سانتافه 2024

فاصله محوری چرخ‌ها در سانتافه ۲۰۲۳ که هم‌اکنون ساخته می‌شود، ۲۷۶۵ میلی‌متر است اما برای نسل جدید، به میزان قابل توجه، افزایش خواهد یافت. شرکت سازنده ابعاد دقیق جدیدترین شاسی‌بلند خود را اعلام نکرده اما افزایش چشمگیر در فضای داخلی و صندوق را آگهی داده است. همچنین بسیاری از ادوات پلاستیکی مربوط به بدنه و کابین، شامل سپرها یا کفپوش، دارای مواد بازیافتی خواهند بود.

هیوندای سانتافه 2024 نمای داخلی

در کابین، یک نمایشگر بزرگ دارای خمیدگی، پنل پشت فرمان و مانیتور لمسی را تشکیل می‌دهد. طرح سرتاسری برای خروجی هوای تهویه مطبوع وجود دارد و بخش میانی دارای چرم است. ظاهر فرمان و پنل مربوط به کنترل امکانات رفاهی که مقابل کنسول نصب شده، نمای داخلی سانتافه ۲۰۲۴ را بسیار شبیه به محصولات رنجرور نشان می‌دهد. این خودروی کره‌ای، صرفا با چرم مصنوعی عرضه خواهد شد.

هیوندای سانتافه 2024 نمای کابین

رونمایی رسمی با جزئیات کامل، اواخر مردادماه انجام می‌شود. ظاهرا پیشرانه‌ی ۲/۵ لیتر از سری HTRAC با ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن‌متر گشتاور، مثل سال‌های قبل روی سانتافه ۲۰۲۴ نصب خواهد شد تا همراه سیستم دو دیفرانسیل و گیربکس ۸ سرعته عرضه شود. این خودروی کره‌ای،  نسخه‌ی هیبرید و پلاگین هیبرید نیز خواهد داشت.

سانتافه چدید نمای بالا

کارشناسان معتقدند سانتافه جدید، آستانه قیمت ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار را حفظ خواهد کرد اما همراه آپشن‌های ویژه برای رانندگی آفرود و سیستم هیبرید، تا قیمت حدود ۵۰ هزار دلار در نسخه‌های فول فروخته خواهد شد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۳۳ رای

مطالب مشابه

‫۱۴۶ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2916 ديدگاه)

    انقدر به طراحی عقب ماشین های قدیمی سانگ یانگ انتقاد کردین که چرا مثل هیوندای نیست
    عاقبتش این شد

    موافقم 141
    مخالفم 8
    1. Amir

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (113 ديدگاه)

      دقیقا
      در وهله اول یادآور سانگ یانگ های قدیمیه

      موافقم 59
      مخالفم 6
      1. فقط چین

        ۲۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (107 ديدگاه)

        اگر تویوتا این رو میداد بیرون یک عده تشنج میکنن این وسط میگفتن صنعت خودرو با این طراحی اصیل تغییر کرد

        موافقم 36
        مخالفم 35
        1. TRD PRO

          ۲۶ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          آخه جالبه همین کره فن ها ، تو پست مربوط به GX و نسل جدید پرادو یه جور انتقاد میکردن که جرمی کلارکسون اونجور تحلیل و انتقاد نمیکنه .
          حالا بیان تحویل بگیرن خودشون
          هر کدوم تو یه غاری پناه گرفتن .
          طراحی لکسوس و تویوتا واقعا تناسب داره و اصطلاخا طراحی پخته ایه .
          اما این خیلی فاجعه س . نمای عقب که دیگه هیچ . از پیکان الهام گرفته .

          موافقم 52
          مخالفم 11
        2. sepehr

          ۲۶ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (95 ديدگاه)

          TRD PRO به نکته خوبی اشاره کردی

          چرا اکانت های Ehsan , Killer , Car love , amirmohammad که همیشه پشت سرهم دیگه کامنت میذاشتن دیگه پیداشون نیست؟؟
          از نظرشون طراحی GX ناهموار و ضمخت و کپی شده از یوآز پاتریوت بود حالا درباره این کپی بی کیفیت چی دارن بگن ؟؟
          لکسس اگه این کارو کرد از لندکروز سری ۷۰ الهام گرفت این پخمه بی اصالت چی میگه دیگه 😂

          موافقم 24
          مخالفم 9
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (10474 ديدگاه)

          کاربر فقط چین

          مگه تویوتا اَنگل داره اینو طراحی کنه بده بیرون 🤣🤣🤣👋🏻

          موافقم 7
          مخالفم 5
    2. امیر

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (692 ديدگاه)

      ولی آقای اشتری دقت کردین چقدر هیکلش بزرگ شده !! یه چیزی تو مایه ها لندکروز شده ( البته لندکروز زشت ) !!

      موافقم 32
      مخالفم 10
    3. دیجی

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (420 ديدگاه)

      جلو عالی پشت فاجعه در حد ماشین های نعش کش

      موافقم 42
      مخالفم 3
      1. نانو

        ۲۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (186 ديدگاه)

        تیمی که مسئول طراحی عقب بوده، باید تست مواد مخدر بدن همه‌شون

        موافقم 31
        مخالفم 5
      2. محمدهادی

        ۲۷ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        دقیقا میخواستم همینو بگم
        جدا از بحث تغیر روش در طراحی های متداول قبلی؛
        چیزیکه درومده از آب،جلوی خودرو بسیار قابل تحمل و صاحب معنی،ولی عقب خودرو نمایش کلمه ی افتضاحه!!
        انگار دیگه به عقب ماشین رسیدن یهو حوصله شون سر رفته..

        موافقم 6
        مخالفم 3
    4. Godfather orj

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (196 ديدگاه)

      این یکی از رترو و متمایز ترین طراحی چندسال اخیره
      خودروسازی دنیاست
      به نظرم هیوندای واقن جسارت به خرج داده
      عیار این طراحی و خریداران بازار امریکا مشخص خواهند کرد یعنی اگر خریدار داشته ده اینده خودرو سازی به این سبک طراحی کشیده خواهد شد

      موافقم 12
      مخالفم 62
    5. امیر دهقان

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      خداروشکر بالاخره پونتیاک آزتک بیچاره رو سفید شد!

      موافقم 77
      مخالفم 8
      1. GMA

        ۲۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (850 ديدگاه)

        اشتباه نکنید، هیچ خودرویی حتی در خواب هم به گرد پونتیاک آزتک نمیرسه، ولی در بحث طراحی قسمت عقب سانتافه جایگاه دوم را با قدرت به دست آورد با این وضع!!

        موافقم 25
        مخالفم 4
      2. کیان

        ۲۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1491 ديدگاه)

        پونتیاک ازتک ک فکر میکرد زشت ترین تاریخ خواهد ماند دچار ” ایموشنال دمیج شد”

        حتی سانتافه نسل قبل هم این رو گردن نمیگیره

        موافقم 33
        مخالفم 6
      3. محمدهادی

        ۲۷ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        آقا دهقان بلاخاره آزتک یک رقیب جدی و جدید پیدا کرد
        عالی شد

        موافقم 5
        مخالفم 2
    6. دکتر

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (337 ديدگاه)

      زدی تو خال

      موافقم 7
      مخالفم 3
    7. net

      ۲۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (3410 ديدگاه)

      طراحی داخلی و بیرونی سانتافه اسپرپ نسل سوم زیبا و جذاب بود و در ایران هم نسل سوم سانتافه خیلی طرفدار داره.طراحی داخلی و بیرونی سانتافه ۲۰۲۴ شبیه رنجرور هست

      موافقم 5
      مخالفم 2
      1. net

        ۲۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (3410 ديدگاه)

        اولش فکر کردم سانگ یانگ تولید کرده.سانگ یانگ رکورد بیشترین تولید ماشین زشت داره

        موافقم 2
        مخالفم 4
  2. R@min

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2067 ديدگاه)

    خیلی شبیه فورد اکسپدیشن شده و خیلی بهتر از نسل فعلی هست ولی عقبش خیلی بده چرا انقدر چراغ عقبو پایین اوردن !!!

    بنظرم همچنان تلوراید بهترین طرحی بود که کیا-هیوندای رو کرد.

    موافقم 58
    مخالفم 2
    1. محمدرضا

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      هیوندا هیچ وقت اشتباه نکرده و هرسال رشد فروش داشته.اینم مثل تلوراید بازار آمریکا رو میترکونه.
      البته خب جایی هستیم که به طراحی BMW میگن زشت بی اصالت😅.

      موافقم 12
      مخالفم 64
      1. R/T

        ۲۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (962 ديدگاه)

        محمدرضا
        تو که همچی رو راست میگی 🤣🤣🤣
        بی اصالت هیوندایست

        موافقم 21
        مخالفم 5
  3. مردیم از خوشی

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1457 ديدگاه)

    عجب احمق بازی
    تازه محصولات هیوندا داشت یکم هویت می‌گرفت با اون جلو پنجره که گند زدند توش
    شبیه به فولکس واگن شده

    موافقم 41
    مخالفم 10
    1. محمدرضا

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      من که تو ایران ۲تا نسل کمری شبیه هم ندیدم هیچ هویت طراحی هم نداره😅خیلیم خوب میفروشه
      حماقت یعنی ماشینی که تمام ایرانیا عشقنو هیت کنی فک کنی شاخ شدی😅

      موافقم 9
      مخالفم 51
  4. یوسف

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    چرا نمای عقب مثل مینی بوس طراحی شده؟ نه به طراحی های شلوغ و پر از خمیدگی چند سال گذشته نه به این.

    موافقم 58
    مخالفم 4
    1. R/T

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      👍👍👍

      موافقم 8
      مخالفم 1
  5. خلیل

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (287 ديدگاه)

    چرا عقبش اینجوریه ؟؟؟؟؟؟

    موافقم 32
    مخالفم 4
    1. محمدهادی

      ۲۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      این ماشین پشت نداشت بهتر بود

      موافقم 3
      مخالفم 3
  6. امیر

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (692 ديدگاه)

    حالم بد شد 🤢🤮🤮

    موافقم 31
    مخالفم 7
  7. (Saeed(peugeot

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    این چه مسخره ایه …… اتوبوس ساخته

    موافقم 27
    مخالفم 4
  8. حسین۲

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    از جلو و نمای کلی از بالا طرحی خوب و شیکی داره مخصوصا اینکه آستانه قیمتی کاملا قابل رقابت هست واینکه هیوندای تقریبا در طراحی خودرو جعبه ای تخصص نداره به همین دلیل قسمت پشت خودرو تقریبا یک فاجعه به تمام معناست . عین دختران دماغ عملی خودرو سازها هم به طراحی جعبه ای رو آوردن که لااقل از هیوندا اونم برا سانتافه که همیشه طراحی فانتزی و پرحجمی داشت خیلی بعید بود

    موافقم 36
    مخالفم 8
  9. امیر

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (692 ديدگاه)

    من به شخصه هیچ مشکلی با هیوندا ندارم ولی این واقعا افتضاح شده !! میخواستن از لندرور دیفندر تقلید کنن ، ولی خراب کردن

    موافقم 23
    مخالفم 3
  10. Hadi

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (598 ديدگاه)

    طراحی جذابی داره و خداروشکر اون چراغ های دو تکه مسخره رو کنار گذاشتن نمای جلو خیلی بهتر شده هیکل جعبه ای شکل هم جذابش کرده ولی چراغ عقب جا داشت حداقل ۱۰ سانت بالاتر میبود…

    موافقم 8
    مخالفم 15
  11. بهزاد

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2548 ديدگاه)

    خدا بیامرزه.
    با این طراحی به همراه چند مدل دیگری که زده رسما فاتحه.

    موافقم 31
    مخالفم 5
    1. محمدرضا

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      مگه میتسوبیشی یا نیسانه که نابود بشه😅
      فعلا که آمار فروش ۸۰۰هزار تایی هیوندا کیا که فاصله ای با ۸۸۰هزار تایی جنرال موتورز نداره رو میبینی در خبر قبلی که به زودی با مدل های الکتریکی بیشتر هم میشه

      موافقم 5
      مخالفم 50
      1. بهنام

        ۲۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (905 ديدگاه)

        همون میتسوبیشی این هیوندای لی اصل و نسب رو خودروساز کرد . یه مدل قدیمی میتسوبیشی می ارزه به کل این بیهویت😂

        موافقم 26
        مخالفم 2
  12. رامتین

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    طراحی جلوش تا حدی معقوله ولی عقب افتضاح. در کل نمیدونم چرا هیوندا به ثبات در طراحی نمیرسه.

    موافقم 41
    مخالفم 3
    1. محمدرضا

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      چون اینجوری داره بیشتر میفروشه
      الیته مثلا بنز GLE هم که قبلا به نام MLفروخته میشد هم هر ۱۰ سال تحول طراحی داشته.که هیچ شباهتی به هم ندارن و هیچ ثباتی نمیشه درونش دید

      موافقم 5
      مخالفم 50
      1. بهنام

        ۲۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (905 ديدگاه)

        مرسدس رو به این بنجل میزنی ؟😂

        موافقم 22
        مخالفم 4
      2. محمدهادی

        ۲۷ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        تو دیگه چه لج بازی هستی
        اومدی بلافاصله از خوشکل ترین قسمت این نوبرانه هم عکس پروفایل ساختی😄😄😄
        آره حتما همه باهات هم نظر میشن…

        موافقم 8
        مخالفم 0
  13. Hadi

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (598 ديدگاه)

    حس میکنم عقبش اومده از G بنز الگو بگیره که چراغ اینقدر پایینه…

    موافقم 20
    مخالفم 3
  14. Puriya

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (569 ديدگاه)

    واقعا طراحی خودرو ها بیروح شده هر خودروی جدیدی که میبینی با یه زبان طراحی شتر گاو پلنگی طراحی شده که فقط به درد کسایی می خوره که اعتقاد دارن ماشین فقط برای حمل و نقله و کاری ندارن که اصلا چرخ داشته باشه یا نه چه برسه به ماشین بازای بدبخت

    موافقم 15
    مخالفم 2
  15. Alan.r

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    یه ترکیبی از اکسپیدیشن ، دیفندر و تا حدودی رنجرور
    نمای عقب هم که کلا …… توش
    نسل قبل کابینش خیلی بد بود که تو این نسل اصلاحش کردن ولی نمای عقب افتضاحه

    موافقم 25
    مخالفم 1
    1. R/T

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      موافقم

  16. HR3

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (241 ديدگاه)

    گمانم در عقب و چراغ های عقب رو رفتن از ضایعاتی خریدن

    موافقم 18
    مخالفم 3
  17. هیچکس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    وقتی فروشش اومد پائین می‌فهمن چه افتضاحی به بار آوردن
    واااالا با این طراحیاشون

    موافقم 23
    مخالفم 4
  18. Sepehrg

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    داری با خودت چیکار میکنی

    موافقم 12
    مخالفم 3
  19. gholii

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (60 ديدگاه)

    چرا همه زدن تو کار طراحی جعبه ای….می ترسم بعد از پنجاه سال یهو بنز خط عوض کنه و خدایی ناکرده جی کلاس رو از این به بعد با اتاق تخم مرغی تحویل بده.

    موافقم 16
  20. sepehr

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    حداقل کپی میزنی درست کپی بزن
    دیدن لکسس اومده طراحی جعبه ای زده گفتن ما هم بیایم بزنیم
    فرم گلگیر ها کامل کپی از GX و لندکروز
    طراحی ستون ها و سقف و همچنین طراحی داخلی از جمله فرمون و کنسول وسط و مانیتور ها کپی از محصولات رنج روور
    عقبشم که ترکیب پژو ۴۰۵ با مینی بوس بنز شرکت واحد

    موافقم 28
    مخالفم 5
  21. amir-z

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    بی اصالتی یعنی همین که تو هر نسل از ماشین هات با نسل قبلی هیچ شباهتی نداشته باشن و حتی بدتر هم بشن😑🤮

    موافقم 30
    مخالفم 3
    1. R/T

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      👏👏👏

      موافقم 6
      مخالفم 2
  22. AMANTE

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1911 ديدگاه)

    قشنگ ترکیبی زده، استایل جلو و کلا بدنه ترکیبی از فورد فلکس و اکسپدیشن، داخل شبیه ی رنجروور هست و طراحی عقب هم کلا تافته جدا بافته است.

    موافقم 22
    مخالفم 3
  23. طاها

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با این وضع تنها کسایی که اینو میخرن همون کره ای های صورت عملی طرفدار BTS هستن

    موافقم 33
    مخالفم 3
  24. شهرام

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    داخل و جلوش به زور قابل تحمل هستن. ولی عقبش افتضاحه.

    موافقم 15
    مخالفم 2
  25. محمد

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    این دیگه چه طراحی هست ؟ واقعا مردم این طراحی هارو میپسندن که خودروسازان ماشین هارو این شکلی کردن؟

    موافقم 11
    مخالفم 3
  26. محمدرضا

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1075 ديدگاه)

    عشق ایرانیا❤

    موافقم 3
    مخالفم 30
    1. TRD PRO

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      آره عشقه . عشق ایرانیایی که دم در تعمیرگاه منتظر موندن که سلطان یاتاقان خرامان خرامان بیاد بیرون 🤣

      موافقم 23
      مخالفم 2
      1. محمدرضا

        ۲۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1075 ديدگاه)

        فقط یه ژاپنی فن میتونه اینجوری از فروش هیوندا بسوزه😅.شما برو راو۴ بخر
        با دیس کردن هیوندا نمیتونی تویوتارو بالا بکشی.باز هم وارد بشه مثل قبل پر فروش ترینه

        موافقم 6
        مخالفم 28
        1. TRD PRO

          ۲۷ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          تویوتا رو بالا بکشم ؟
          تویوتا بالا هست خودش . پارسال با حدود ۱۰ و نیم میلیون فروش ، خودروساز اول دنیا شد . برو پست های قبلی آمار فروشش تو امریکا رو ببین که فورد رو تو خاک امریکا زده .
          هوندا و نیسان هم حتی تو آمار برند ها موفق تر بودن .
          تو هم اول برو بیمه پیدا کن بعدش بیا . البته اگر گردن گرفتنت .

          موافقم 18
          مخالفم 2
    2. محمدهادی

      ۲۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      داداااش ایرانیا از سر تحریم ها عاشق خیلی چیزام شدن
      مثلا پراید،یا پژو ۴۰۵
      اینکه عشق ایرانیا بشه دلیل میشه؟؟

      1. محمدرضا

        ۲۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1075 ديدگاه)

        اول اینکه این که داداش محمد هادی چرا اینقدر مهربون هیت میکنی کوبنده هیت کن مثلا چرتو پرت بگو تو این چند هفته که GX معرفی شده هیوندا فرداش تصمیم گرفتم که نسل جدید هیوندارو ازGX کپی کنه

        دوم این که نفرین بر اونا که عاشق پراید و پژو هستن

        سوم این که کولیوس اوتلندر راو ۴ و خیلی خودرو هم قیمت دیگه به راحتی میشد خرید ولی همیشه پر فروش ترین خودرو وارداتی سانتافه بود

        موافقم 1
        مخالفم 5
  27. Amiro

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (397 ديدگاه)

    راستش رو بخواین محو این عکس شدم و رفتم توی رویا😂😂😂
    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/07/2024-hyundai-santa-fe-6.jpg
    مثبت فکر کنین دارم فکر میکنم که توش میشه نماز جماعت خوند😂😂
    نظر دیگه ای ندارم 😂😂
    🤌🙂🧡

    موافقم 11
    مخالفم 5
    1. محمدرضا

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      طاعاتتون قبول در گاه حق😅

      موافقم 7
      مخالفم 14
    2. مجتبی .

      ۲۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1229 ديدگاه)

      آره امیرو عزیز همه ماهم به همونی که شما فکر میکنی فکر میکنیم😉 بعد از شوخی بنظرتون طول کاپوتش نصبت به طول بدنه کم نیست؟؟

  28. Reza

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    آمریکایی ها عاشق ماشین بزرگ هستند قطعا توی آمریکا فروش زیادی خواهد داشت

    موافقم 8
    مخالفم 12
    1. مجتبی .

      ۲۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1229 ديدگاه)

      آقا رضا هرگردی گردو نیست.

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. محمدرضا

        ۲۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1075 ديدگاه)

        آقا مجتبی نتایج چشمگیر فروشش رو ۲سال دیگه ببین

        موافقم 2
        مخالفم 3
  29. 18:45

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (672 ديدگاه)

    چرا این انقدر آمریکایی وار طراحی شده؟!! 😂😂
    یهو چرا اینجوری ریپ زد؟
    بد نشده، طراحیش کلاسیک و جعبه ای و من خیلی ازش خوشم اومد. ولی انگار یه شاسی بلند کاملا جدید تو سبد محصولات هیوندای معرفی شده.
    خوشگله و کابینش عجیب زیباست. نمای عقب کاملا زبان طراحی جدیدی داره که یکم زمان میبره بهش عادت کنی ولی در کل اومده تا دوباره بازار رو بترکونه و احسنت به کره ای ها. احتمالا بزودی نسل جدید سورنتو هم معرفی میشه و یه پلت فرم دارن.

    موافقم 4
    مخالفم 27
    1. TRD PRO

      ۲۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      توهین به آمریکا شد و اون همه خودروهای غول پیکر و خوش تیپشون .
      سلیقه آمریکاییا رو با این بنجل کپی شده تحقیر نکن بیشتر ازین .

      موافقم 14
      مخالفم 2
      1. محمدرضا

        ۲۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1075 ديدگاه)

        هنوز اسم اکانتت trd هست تو یه هیتیر هیوندا هستی مثل بقیه تویوتا فن ها پشت آمریکاییها قایم نشو

  30. PRPR

    ۲۶ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (241 ديدگاه)

    حیف اسم سانتافه

    موافقم 11
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا