برخی خودروسازان مترادف عملکرد بالا هستند. هیوندای جزو این دسته نیست اما اگر رئیس بخش N پرفورمنس هیوندای آقای آلبرت بیرمن راه خود را ادامه دهد شاید این موضوع تغییر کند. شاید خبرهایی دربارهی هاچبک داغ i30 N شنیده باشید اما طبق خبری که از رسانهی درایو منتشر شده، شاید این تنها یک آغاز باشد.
بیرمن در مصاحبه با این رسانه گفته که محدودیتی وجود ندارد و i30 N اولین محصول پرفورمنس بالای هیوندای بوده و محصولات دیگری در راه است. از جمله این خودروها میتوان نسخهی کوپهی i30 و ولوستر جدید را نام برد. بیرمن قویاً تأکید میکند که امکان تولید نسخه پرفورمنس کراس اوور توسان وجود دارد. او می گوید پلتفرم خوبی برای ساخت یک شاسیبلند پرفورمنس وجود دارد.
امین
۷ خرداد ۱۳۹۶هیوندای کیا سهم قابل توجهی از بازار را با تکنولوژی های خوب به دست گرفته اما هنوز افراد متعصب نظرات دیگه ای را بیان میکنند.
Sina
۷ خرداد ۱۳۹۶مورچه چیه که کله پاچش چی باشه
رامتین
۷ خرداد ۱۳۹۶ماشینت چیه؟
بهرام
۷ خرداد ۱۳۹۶سینا یه جوری میگی مورچه چیه کله پاچش چی باشه آدم فکر میکنه مازراتی یا لامبورگینی یا بوگاتی سوار میشی … مرد مومن الان دیگه سوار شدن چینی ها هام برامون آرزوست کجای کاری تو ???
Toros
۷ خرداد ۱۳۹۶توسان در هر 30000 تایر میخوره و باید عوض بشه
سوناتا کلا مشکل جلوبندی داره
سانتافه وقتی تو دست انداز میافته احساس میکنی تو وانت نشستی
حالا من ماندم منظور هیوندای از پرفورمنس چیه و میخواد چه چیزی را بهبود ببخشه
رامتین
۸ خرداد ۱۳۹۶اینها بخاطر سیستمهای تعلیق ارزونی هست که روش نصب شده. شما جنسیس سوار شو بعد نظرت زمین تا آسمون فرق میکنه نسبت به بقیه محصولات هیوندا از لحاظ نرمی و هندلینگ. بین کیا هم اپتیما این ویژگی را تا حدودی داره.
Toros
۸ خرداد ۱۳۹۶بله آقای رامتین من از قضا جنسیس سوار نشدم اما چندی پیش در همین پدال مقاله ای نوشته شده بود در مورد عیب رینگهای پیستون PVR جنسیس
یعنی میخوام بگم وقتی در محصولات اینها بگردی هر محصول ایراد خاص خود را دارد البته من نمیخوام و نمیتوانم هیوندای را خراب بکنم هیوندای واقعا در این یک دهه اخیر واقعا خیلی خیلی خوب کار کرده و دقیقا به خاطر همین خوب بودنش هست که آدم بر روی یک سری ایرادهای محصولات هیوندای حساس میشه، مثلا من چند روز پیش سوناتایی را دیدم که بغل جاده داشت تایر عوض میکرد یعنی این اتفاق نبایستی بیافته برای محصولات هیوندای!!!