GV80 که اولین شاسیبلند جنسیس است، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. برند لوکس هیوندای برای اولین بار این ماشین را در ژانویهٔ امسال رونمایی کرد و قرار است از تابستان تولید آن آغاز شود. حال اما گفته شده از زمان رونمایی تاکنون، حدود ۱۰ هزار سفارش خرید برای این کراساوور لوکس دریافت شده است. در همین حال، برای نسل جدید سدان G80 که مدت زیادی از رونمایی آن نمیگذرد نیز تاکنون ۱۵۰۰ سفارش خرید دریافت شده است. مدیرعامل جنسیس «مارک دل روسو» میگوید تقاضا برای این دو خودرو میتواند از این هم بیشتر شود.
قرار است هردو مدل G80 و GV80 در تابستان امسال راهی خط تولید شوند و جنسیس اعلام کرده است که در طول شیوع ویروس کرونا هیچ مشکلی از بابت تأمین قطعات نداشته و از این لحاظ در وضعیت عالی قرار دارد. محبوبیت GV80 اما بهاحتمالزیاد به خاطر طراحی چشمگیر آن است ولی بااینحال نباید فراموش کرد که شاسیبلند تازهکار جنسیس باید با رقبای قدرتمند و باسابقهای مثل بامو X5، مرسدس GLE و آئودی Q7 رقابت کند. خوشبختانه اما حتی با وجود خروج مدیر طراحی گروه هیوندای «لوک دانکروولک» از این شرکت، زبان طراحی جنسیس موسوم به «زیبایی ورزشی» همچنان در این شرکت باقی خواهند ماند.
جنسیس برای کراساوور میان سایز خود دو پیشرانهٔ مختلف را در نظر گرفته است. موتور اول یک نمونهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۰ اسب بخار قدرت است درحالیکه دومی یک واحد ۳.۵ لیتری V6 توربو است که ۳۷۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. نیروی هردوی این موتورها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک در حالت استاندارد به چرخهای عقب منتقل میشود اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد. GV80 در نسخهٔ محرک عقب قیمت کمتری نسبت به رقبای آلمانی دارد اما سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک قیمت آنرا به رقبا نزدیکتر میکند.
محمد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹تمام کارشناسان بینالمللی ساکن ایران گفته بو دند که اصلا به قیمتش نمی ارزه میریم آلمانی میخریم?
ممد ژانگولر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹نوید navid داداش کجایی بیا تحویل بگیر
یادته میگفتم هیوندا با زیر مجموعه هاشو جدی بگیر
حالا همش دنیارو سیاه و سفید ببین
بیبین تو این شرایط که لکسوس به فنا میره جنسیس میترکونه ?
سینا BMW
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹هیوندای از نظر طراحی ضعیف تر شده ولی هیچ وقت بد نبوده ( غیر از قیافه) ،
هیچ وقت هم ورشکست نمیشه،
هیچ وقت هم اوتجور که بعضیا انتقاد کردن نبوده.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹بله
شب درازو قَلَندر بیدار .
سیاه و سفید را بگذار یکسال در بازار بگذره و به نسل بعدی برسه تا بعد …. .
ممد ژانگولر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹تا یکسال دیگه کی زندست کی مرده ?
معمولا گزارشات اقتصادی ماهانه برسی میشه نه سالانه
در ضمن تا اون موقع کلی مدل جدید معرفی خواهد شد که هر کدومش میتونه بازارو بترکونه
مهدی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹یکی از همین کارشناسان عکس هم گفته بود هیوندا ورشکست میشه
امیر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹قیمتش چنده
نامجو
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹از حق نگذریم این خودرو خیلی دلنشینه و احتمالا مثل کیا تلوراید موفقیت خیلی خوبی رو بدست میاره
Joker
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹جنسیس عالی کار کرده،یه کوپه اسپرت و شاسی بلند gv70 و یه شاسی بلند فول سایز هم تو سال جدید معرفی میکنه که سبد محصولاتش واسه رقابت با آلمانی ها کامل تر از قبل میشه…
Amir
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹جنسیس اول با معرفی G90 2020 و حالا با این GV80 حسابی برای لوکس سازهای آلمانی داره شاخ و شونه میکشه و انصافا با طراحی های خیلی جذاب به میدون اومده با قیمت به شدت کمتر از آلمانی ها از لحاظ فنی و کیفیت ساخت هم هیچ چیزی کم نداره.این پیشرفت کره ای ها آدم رو به وجد میاره،ای کاش ذره ای از شرافت و مسئولیت پذیری مسئولان و مدیران کره جنوبی در بعضیا وجود داشت!
Mohammad
۳ خرداد ۱۳۹۹درسته ولی همین بعضی ها خوب بلدن چطور مردم رو تلکه کنن .قیمت جهانی این خودرو شاید نسبتا مناسب باشه ولی اگه بیاد ایران نجومی میشه.
جواد خطر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹پارسال خبراشو اکثر سایتا منتشر کردن که هفتاد میلیارد دلار از پول فروش نفت ایران بخاطر تحریمای آمریکا داخل کره جنوبی بلاک شده چون راه های اتقال پول از کره به ایران خاطر تحریم شدید بانک مرکزی ایران غیرممکنه و تو ژاپن هم یِمقدار از پول ایران بلاک شده……کاشکی دولت میزاشت بجای این پولا ماشینای کره ایو ژاپنی وارد کشور بشه چون راهی واسه انتقالش که نداریم و اینجوری حداقل بازار خودرو کشور یه سروسامونی میگیره و قیمت ماشین میاد پایین
علیx76
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹قیمت فقط در صورت واردات مستمر و بدون نوسان پایین میاد
اینکه ۱۰۰۰ تا ماشین وارد بشه بعد دوباره ببندن تا سال دیگه ، تنها نفعی که داره برای خود وارد کننده ست ، نه مصرف کننده ها
Car lover
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹باید هر ایرانییو چارسال رئیسجمهور کنن
این نظرات طلایی احتمالا کشورو پنحاه سال جلو میندازه??
جواد خطر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹@car lover
یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم
سینا BMW
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹یجوری میگید انگار خودتون ایرانی نیستید!
خیلی هم فکر بدی نیست، البته اتفاق افتادنش سخته بدلیل اینکه هرکسی ماشینی بیاره برای سود میاره،
جدیدا هم اومدن ماشین رو کلی گرون کردن بعدش ارزونش کردن ولی نسبت به قبلش گرونتره،
پس نتیجه اینه که کسی به فکر مردم نیست
제네시스
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹هر دو عالی…
https://8pic.ir/uploads/IMG-4579.jpg
ممد ژانگولر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹?⛩?
OMID
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹روایت آفرینش در انجیله اسمت؟
ارسلان
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹آقا از آیفون طرح اصل با سیستم عامل آندروید استقبال خوبی ازش میشه ?? این که دلیل نشد ? مطمننا همونطوری که خیلیا توی کف ایفون هستن ولی پولش رو ندارن میرن سراغ طرح اصلی ارزان قیمتش و دلشون خوش میشه همونطوری هم خیلیا هستن که توی کف بنتلی بنتایگا هستن و پولش رو ندارن و میرن کپی طرح اصلش رو میخرن ?? این که چیزه عجیبی نیست ? ولی خودتون هم تفاوت ایفون اصلی و تقلبی رو خیلی واضح میدونید چه از لحاظ کیفی و چه کارایی پس خودتون رو گول نزنید … اصلا ادم خندش میگیره وقتی از بعضیا میشنوه که میگن این با بزرگان رقابت میکنه ??? تنها رقابتی که میتونه بکنه اینه که خیلی موزیانه از روح دیزاین بزرگان استفاده میکنه برای جذب دلباختگان بزرگان که آه در بساط ندارن ?? رقابت یعنی من از چیزی که خودم توی چنته دارم استفاده کنم نه اینکه برم از دیزاین دیگران برای فروش استفاده کنم ?? اینو نمیگن رقابت اینو میگن سوء استفاده … موزمار بازی …و یه سری کلمات دیگه که نمیشه بیان کرد
مهدی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹????????????????????????
..Hossein
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹من ندیدم جایی تا حالا اذعانشده باشه که جنسیس برای رقابت با بنتلی اومده
دیگه آدم از بعضی حرفا شاخ در میاره
توشاخه لوکس وارد شده
تومتن هم نوشته رقباش مرسدس بی ام و آئودی هستش
هیچوقت همادعا نکردن قرار تو سگمنت خودش پرفروش ترین باشه
قطعا براش تارگت فروش تعیین کردن و اگه به اون حد برسه موفق بوده
موفقیت همیشه پرفروش ترین بودن نیست
برای شرکتی مثل جنسیس قطعا فروشی که باعث سودآوری بشه و باعث تقویت نام و برندش بشه یک موفقیت محسوب میشه
این ادعاهای عجیب که چون برندهای دیگه قوی هستن نباید شرکت های دیگه وارد رقابت بشن چون شانسی ندارن بدرد آدمهای از قبل بازنده میخوره
اگر اینطور بود بازار غیر رقابتی میشد ودرآخر همه چیز به ضررمصرف کننده بود
Aran Milan
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹امیر پرسیده قیمتش چنده? بعد یه سری اومدن دیسلایکش کردن دقیقا این یعنی چی?
Hamidreza
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹تو هم دیسلایکت کردن و احتمالا منم همینطور
ولی خدایی
تعداد خبر هایی که از جنسیس میزارین از لامبو و مک لارن بیشتره! خدایی ظلم نیس؟؟؟
عه
راستش شاید این خوب باشه و با تبلیغات خیلی فراوان هیوندای بتونه فروش خوبی کنه اما خب من نمی تونم انتخابش کنم
راستش نه این که بد باشه ها ؛ من از این طراحی خوشم نمیاد و این دلیل بر بد بودنش نیست ؛ فقط نظر شخصیه !
بعضی ها هم گفتن این ماشین فیک هست و اصلش بنتلی و … هست
باید بگم طراحی این ماشین با بنتلی و … فرق داره و تونسته واسه خودش یه شخصیت مجزا بسازه!
مهدی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹البته یک دلیل خیلی محکمی برای اینکه نمیتونی انتخابش کنی هست و اون اینه که شما انتخاب کردی جور دیگه ای زندگی کنی و این ماشین فرض محال وارد بشه بالای دو میلیارد فی میخوره پس حق داری که نتونی انتخابش کنی
javad
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹هیوندای اصلا تو ایران نمایندگی یا چیزی شبیه اون داره ک بخوان تبلیغ هیوندای بکنن؟
Farzad
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹تنها مزیتی که نسبت به رقبا داره قیمتشه … وگرنه اونقدر هام چنگی به دل نمیزنه ، نمیتونم با طراحی ظاهریش ارتباط برقرار کنم اما کابینش بدک نیست ، من اگه باشم یکم دیگه میزارم روش بی ام و X5 رو بر میدارم …
فرشاد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹همچی بستگی به استهلاکش داره
مهدی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹G80 عالیه ولی این Gv80 یه جوریه
به قول اون یارو گفتنی،در نیومده ?
حسین
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹بیرون و توش که خیلی قشنگه انصافا
MAHDI
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹طراحی لوکس و جذابی داره
sina
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹به جز عقیش باقی چیزاش عالیه از دید من
فروشش هم الان نمیشه پیش بینی کرد و باس گذاشت زمان بگذره
سدان های جنسیس هم اوایل خوب بود اوضاشون و بعدش افت کردن که خب قسمتیش هم بخاطر تب کراس اورها بود.
بنظر من فروش خوبی در حد خودش خواهد داشت ولی به فروش سه گانه المانی و لکسس هیچوقت نمیرسه
Abbas.Lambo
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹یه سریام بودن میگفتن جنسیس آشغاله و کسی نمیخرشون،کجایی حاجی؟من از همون اولم گفتم این برند فقط به فرصت احتیاج داره،فقط خندم میگیره از بعضی دلایل فوق ماوراییه بعضی از کارشناسان وطنی!مخصوصا آیفون طرح اصل??
رامتین
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹یه چیزی که هست اینه سلایق در اقصی نقاط دنیا با هم متفاوته. مثلا در اروپا فولکس خیلی محبوبه و شما هیوندا و کیا را اونجا ببری، کسی نمیخره. به این دلیل اصلا هیوندا وارد این ناحیه نمیشه. این دلیل بر بد یا خوب بودن هیوندا نیست. اما در آمریکا شرایط متفاوته و سلایق جور دیگه هست. اینکه اکثر بچه ها میگن خودروهای آلمانی بهتر از هیوندا و کیا هستند که خب شکی نیست. اما از اون طرف وقتی الان هیوندا فروش خوبی داره میکنه و بعضیها میگن پس بهتر از لکسوسه (که فروش خوبی نکرده) واقعا حرف خامیه.
کیان
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹داداش هیوندای و با تویوتا مقایسه میکنن
جنسیس و با لکسوس
کل فروش جنسیس حتی به فروش تک محصول es یا rx هم نمیرسه، فروش کلش یک دهم لکسوس هم نیست.
من یه سوال دارم واقعا، اونایی ک میگن جنسیس چند سال دیگه آلمان و جا میذاره، با چ منطقی این حرف و میزنن اخه
اروپا ۲۰۰ سال پیش خودروسازی و شروع کرده، هیوندای مونتاژ کاری و با کمک ژاپنیها تهش ۵۰ سال !!!
منطق کجاست ؟؟؟ این همه تحقیق و توسعه آلمان و اروپا تو بیش از یک قرن براحتی مغلوب مونتاژ کارهای کره بشه ؟؟؟
samurai
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹9995 تاش تو همون کره جنوبی فروش رفته 5 تاشم کره شمالیا خریدن ماشین بی اصالت مال ادمای بی اصالته هر کی واسه این پول بده به عقلش باید شک کرد پول بنز و بی ام و و ائودی لکسوس و کادیلاک و لینکلن و ولوو .. بدی به این باید بستری بشی درمان بشی :))
samurai
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹خریدار این زشت به ترتیب :
کره جنوبی 9995 عدد
کره شمالی 5 عدد
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
آریا ماشین
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹زیباست…