سدان کامپکت جنسیس G70 تنها سه سال عمر دارد اما بااینحال برند لوکس هیوندای در حال کار روی فیسلیفت آن است تا با محصولات جدید خود هماهنگ شود. حال اولین تصاویر بدون پوشش از فیسلیفت G70 بهصورت آنلاین افشا شده که نمایی بسته از جلو و عقب خودرو را نشان میدهند و ویژگیهای طراحی آنرا تقریباً بهطور کامل نمایان کردهاند. البته برای اینکه بهتر بتوانیم تغییرات ظاهری G70 را از زاویههای دیگری ببینیم، وبسایت روسی Kolesa هم رندرهایی را بر اساس این تصاویر افشایی طراحی کرده است.
هرچند زبان طراحی جدید جنسیس نظرات موافق و مخالفی را به دنبال داشته است اما با توجه به این تصاویر، کاملاً مشخص است که در فیسلیفت G70 هم از همین زبان طراحی استفاده شده است؛ بنابراین، در G70 جدید هم شاهد جلوپنجرهای مشابه لوگوی سوپرمن هستیم که توسط چراغهای چهارتایی احاطه شده است و در پایین هم ورودیهای هوای تهاجمیتری جای گرفتهاند. هرچند این چراغهای دوقسمتی جالب هستند اما نمیتوان با اطمینان گفت که موجب زیباتر شدن خودرو شدهاند. همین موضوع در مورد جلوپنجرهٔ بزرگتر G70 هم صدق میکند.
حجم تغییرات در قسمت عقبی G70 هم نسبتاً زیاد است زیرا در اینجا درب صندوق جدیدی با اسپویلر یکپارچه دیده میشود که جا پلاک از روی آن به روی سپر منتقل شده است. همچنین در طرفین این قسمت هم چراغهای جدیدی دوقسمتی به چشم میخورند که تقلیدی از فرم چراغهای جلو را به نمایش گذاشتهاند. در همین حال، سپر عقب با سر اگزوزهای بیضیشکل بزرگتر از قبل، نمای اسپرتتری پیدا کرده درحالیکه دریچهٔ هوای روی گلگیرهای جلو هم با نمونهٔ جدید و متفاوتی جایگزین شده است. از داخل G70 جدید اما تصاویری منتشر نشده و بنابراین فعلاً نمیدانیم تغییرات آن تا چه اندازهای خواهد بود ولی بااینحال در اینجا میتوانیم شاهد یک صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بروز شده باشیم.
جنسیس در مورد پیشرانههای G70 جدید هم حرفی نزده اما گزارشهای قبلی حاکی از آن است که پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ کنونی آن با یک موتور جدید ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو جایگزین خواهد شد که با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور، افزایش قابلتوجه ۳۸ اسب بخاری و ۶۸ نیوتون متری نسبت به موتور قبلی خواهد داشت. از سوی دیگر، انتظار میرود گیربکس شش سرعتهٔ دستی G70 همچنان حفظ شود که خبر خوب و مهمی است. هنوز نمیدانیم فیسلیفت جنسیس G70 چه زمانی معرفی خواهد شد اما انتظار میرود این سدان لوکس کرهای سال آینده با مدل ۲۰۲۲ در ایالاتمتحده عرضه شود.
Reza
۷ تیر ۱۳۹۹زیباست
مرتضی
۷ تیر ۱۳۹۹رسما گند زده به اون طراحی
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۳۹۹حالا همون قبلیش چی چی بود که بخواد جدیده را گند بزنه .
یه نوار مغزی باید گرفت از اونهایی که این خودرو را به محصولات رقیبی همچون بنز bmw آئودی لکسوس لینکلن و کادیلاک ترجیح میدهند .
ولی خب قضیه اینه که باید جنسیس باشه که قدر آلمان ژاپن آمریکا را بدانیم .
جنسیس یه کلاهبردار متقلبه صنعتیه که خیلی ریز از هر خودروسازی یه تیکه کپی میزنه رو خودروهاش و با نگاه به هر تِکه از محصولات جنسیس ، یاد یه لاکچری نامدار میوفتیم ، بخصوص محصولات آئودی .
mahdi
۷ تیر ۱۳۹۹فک کنم دیسلایک هایی که گرفتی کاملا نشون دهنده ارزش حرفت باشه. من کاملا قبول دارم که جنسیس هنوز خیلی کار داره تا به پای رقبای آلمانی برسه ولی نه دیگه در حدی که شما بهش میتوپی. اصن درک نمیکنم مشکل شما با کره چیه که بعضی وقت ها حتی توی سایت به طرفدارای کره بی احترامی میکنی. آقا نوید عزیز من از خوندن بسیاری از نظرات شما لذت بردم و واقعا ازشون چیزی یادگرفتم ولی آخه دلیل دشمنی شما تا این حد با کره ای ها چیه
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۳۹۹Mahdi جان
نظر لطف شماست و قبلاً زیاد توضیح دادم در مورد کرهایها و دلیل نقدهام که بیشتر هم بر میگرده به اینکه در ایران جوری طرفداری از کرهایها میکنند و بزرگشان میکنند که حاجحافظ شیرازی هم تو قبر تنش میلرزه .
آقا مهدی ، شما الان نقدم کردین بدون توهین ، و از شما سپاسگذارم و ای کاش آن چند کاربر هم از شما یاد بگیرند جواب نقد کردن ، توهین تمسخر تهمت نیست و فقط نقد و بحثه که دور هم انجام میدهیم و لذت میبریم و شاید نارحت هم شویم ولی دوستیم .
اما دلیل توهین کردن اینه که اگر پیگیرش باشید ، متوجه میشوید که یکبار کم محلی میکنیم ، دوبار ، سه بار ، ولی وقتی ادامه دار میشه و تنها واکنش پدال حذف کامنت کاربر توهین کننده هست ، من مجبورم به مانند خودشان برخورد کنم تا ببینند توهین کردن خیلی بده و خودشان یاد بگیرند که اینجا در پدال جای دوستیست و نه توهین کردن .
Mf1
۸ تیر ۱۳۹۹حرف نوید واقعا درسته به طور مرموزی کپی میکنه که کسی هم متوجه نشه
سینا BMW
۸ تیر ۱۳۹۹چه خبره!!!
حالا زشت هست ولی کلاهبرداری و …… دیگه الکیه
یعنی اینکه هر کسی بیاد ماشین لوکس بسازه متقلبه؟
جنسیس خیلی فاصله داره ولی کلاهبردار نیست
NAVID۰۰۹۸
۸ تیر ۱۳۹۹چرا کلاهبرداره ؟
چون جنسیس در لاکچریهای لوکس خلاصه شده که نباید مو لا درزش بره ولی اگر توجه کنید از هر کدوم خودروی لاکچری ، یه تیکه برداشته چسبونده رو ماشینش ، بخصوص اون جنسیسی که نامش را یادم نمیاد ولی تماماً از روی آئودی rs7 کپی کرده با این تفاوت که چراع و سپر فرق میکنه ، حتی رینگ چرخاشم یه شکله با rs7 .
شاید مسخره کنید ، اما من لاکچری بودن کیا k900 را بیشتر میپسندم ، چون خودشه و کپی نکرده با اینکه تو یکسال ۳۰۰ تا هم تو آمریکا فروش نداشته اما مطمئناً در آینده کیا صاحب سبک میشه در تولید ساخت خودروی لاکچری و بهتر از جنسیس و هیوندای .
یه سوال از شما دارم :
کدام خودروی لاکچری در این کلاس میشناسید که از دیگری کپی کرده باشه ؟؟؟
از لکسوس گرفته تا بنز bmw آئودی و لینکلن کادیلاک ، هر کدومشان شاخص لوکس خودشان را دارند بدون کپی از دیگری .
جنسیس شروع کرد ، اما داره دستپاچه و سریع با تنوع محصول خودش را از چشم لوکسبازان میندازه ، چون تنوع کلاس در این بخش دونه دونه هست و نه اینکه تو هر سگمنت و اتاقی داره یه جنسیس میده بیرون که برای تازه تاسیس بودن جنسیس حکم مرگ را داره و ارزش برند از بین میره چون (( جوادش )) کرده ، فقط مونده هاچبک و وانت هم ارائه بده تا کادرش تکمیل بشه .
مسعود
۷ تیر ۱۳۹۹اصلا نمیتونم این جلو پنجره رو هضم کنم !!! بابا این چیه بخدا …
917
۷ تیر ۱۳۹۹شبیه یه چیزی شده ولی نمیدونم چی!
iman
۷ تیر ۱۳۹۹متفاوت بودن به چه قیمتی ؟
ایمان جباری
۷ تیر ۱۳۹۹تا رونمایی رسمی نمیشه نظر داد
خواهشاً از طوفانی که اسب سرکش مارانلو به پا کرده مطلب بزارین
مجله Motor Sport دو ثبت زمان عالی با SF۹۰ استراداله داشته
۰ تا ۱۰۰ و ۰ تا ۲۰۰ که از ادعاهای خود فراری هم بهترن !!!!
برای این ماشین از جمله Very Very Fast استفاده کرده
Joker
۷ تیر ۱۳۹۹طوفان که چه عرض کنم باید بگی سونامی!!! شتاب صفر تا صد و صفر تا دویست رو مشابه بوگاتی شیرون ثبت کرده و تو پیست هم سریعتر از هر خودرو دیگه ای بود!!!
ایمان جباری
۷ تیر ۱۳۹۹این تازه نسخه معمولی SF۹۰ استراداله هست
نسخه Assetto Fiorano تو پیست رقیب میطلبه
محمد
۷ تیر ۱۳۹۹جنسیس g80 طراحیش واقعا بی نقص بود ولی g70 با این که همون زبان طراحیه ولی انگار از سر بی حوصلگی طراحی شده
AMIR-REZA
۷ تیر ۱۳۹۹طراحی عقبش بد نیست ولی جلوش یه جوریه!
در کل شاید کره ای ها تو خیلی چیزها پیشرفت کردن ولی من به شخصه یه آلمانی رو حتی با قیمت بیشتر ترجیح میدم.
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۳۹۹ممد ژانگولر
اینو جدی که نگفتی ؟؟؟ گفتی !!!
پس اگر جدی میگی ، توضیح بده و دلیل بیار .
سینا BMW
۸ تیر ۱۳۹۹این دوستمون که فکر میکنه تسلا اسباب بازی بهترین ساخته ی بشره
نباید از نظرش درباره افول BMW و بنز رو تعجب آور دید
MAHDI
۷ تیر ۱۳۹۹البته این یک رندر هستش که مشخصه جزئیات کمی نافرم طراحی شده.درکل طراحی خوبی فکر میکنم داشته باشه چون G80 که طراحی جذابی داره.
رامین
۷ تیر ۱۳۹۹نمی فهمم این طراحیو :/
korean car
۷ تیر ۱۳۹۹فقط به عشق کره میام پدال korea سواز کوریا
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۳۹۹ما هم به عشق کره ، همدردتیم داغ دیده
آدرس بدم ، واس یاتاقان زدنها رفیق تعمیراتی زیاد داریم korean car .
البته به نظرم عشق کرهایها سالی چنیدن دست یاتاقان اورجینال بخرند تا با نوسان دلار کمتر بهشون فشار بیاد ، آخه هرجا جلوی ضرر را بگیرید نفع داره دیگه ، درسته ؟! .
مهدی
۷ تیر ۱۳۹۹با این اوضاع دلار بیست تومنی فقط خوندن این کامنت های دوستان میتونه قدری حس تعجب و تم… ادم قلقک بده تا خندمون بگیره
korean car
۷ تیر ۱۳۹۹کره یعنی هیوندا کیا سانگ یانگ apink
مهرداد
۸ تیر ۱۳۹۹همین یه مدل طراحی خوبی داشت که اینم مورد عنایت قراردادن طراح ها !
MjM
۸ تیر ۱۳۹۹تمام عناصر زشت بودن رو تو طراحی جلوش داره!
زشته بخدا زشته. سلیقه ای هم نیست!
Hadi
۸ تیر ۱۳۹۹نسبتاً خوب شده…
خیلیم بد نیست…
محمدهادی
۸ تیر ۱۳۹۹یه ماشین بی ی ی ی هویت از لحاظ ظاهری
اما سطح بالا از نظر امکانات
من این ماشبنو میبینم اگه کسی نگه یه هیونداست خودم فکمیکنم باز یه چینی تازه متولد شده
چیه آخه این زشت ترکیب