جنسیس امیدوار است با تأسیس شبکه نمایندگی خاص خود در سالهای آینده فاصله مناسبی از برندهای هیوندای و کیا ایجاد نماید. هدف این شبکه نمایندگی که شامل حدود ۱۰۰ مرکز خردهفروشی خواهد بود بهبود تجربه خرید مصرفکنندگان است. لوکس سازان بازار آمریکا در حال گسترش شبکههای نمایندگی خود بوده و امیدوارند دل خریداران جدیدی را که خواهان مرکزی مناسب برای خرید و سرویس خودروی خود را به دست آورند.
اروین رافائل مدیر جنسیس آمریکا میگوید:
ما در جنسیس معتقدیم باید اولینها را به مشتریان ارائه و تجربه خرید کاملی را به آنها اعطا کرد. به منظور اطمینان از رخ دادن چنین اتفاقی ما باید قدم بعدی در جداسازی برند خود از کمپانی مادر را برداریم. تأسیس شبکه نمایندگی مناسب همزمان با افزایش تعداد محصولات، موفقیت برند جنسیس و حضور بلندمدت در بازار محصولات لوکس را تضمین خواهد کرد.
خودروسازان رده بالا در حال ارائه تجربههای جدید و اشرافی به منظور جذب خریداران جدید هستند. برای مثال لینکلن سرویس ویژهای را برای کمک به رفع مشکلات خودرو و کمکهای جادهای تدارک دیده است. امروزه یک لوکس ساز باید چیزی بیشتر از خودروی لوکس داشته باشد.
برند جنسیس بهطور آرام در حال رشد است. این خودروساز در سال ۲۰۱۷ توانست ۲۰۵۸۴ دستگاه خودرو بفروشد. کرهایها برنامههای زیادی برای گسترش محصولات خود در آینده داشته و از جمله این خودروها میتوان به جنسیس G70 اشاره کرد.
شهاب شورلت
۱۰ بهمن ۱۳۹۶اهمیت به مشتری
واژه ای که تو نمایندگی های ایران هیچ توجهی بهش نمیشه???
Raha
۱۰ بهمن ۱۳۹۶با این تعرفه ها جنسیس برای کشور ما خوبه!!!!!
جایی که خودرو های اقتصادی رو لوکس تلقی میکنند چنین برندی نقش خودروهای سوپر لوکس رو بازی میکنه
Pooriya::BNW::GERMANY
۱۰ بهمن ۱۳۹۶هیوندای بیا ایران ببین چه خبره
اول اینکه ماشینات به ۵ برابر قیمت میفروشن
دوم اینکه ماشینتون کنار ماشین های چینی درجه ۳ در یک شو روم میفروشن
یعنی اون کسی که بخواد یه توسان ۲۶۰ تومنی بخره کنار ماشینش یه لیفان ایکس ۵۰ داره بهش چشمک میزنه
سام
۱۰ بهمن ۱۳۹۶بعضی از نظرات واقعا خنده دار و عجیب است! …آیا به نظر شما یک ماشین معمولی مثل توسان را حتما باید وسط میدان آزادی و یا بالای برج میلاد و داخل نمایندگی تویوتا و ب ام و و یا کنار پورشه کاین و ماکان و بنز کلاس S بفروشند چون قیمت کاذب و مسخره 260 میلیون تومانی داره؟ لابد حتما مردم هم باید برای دیدن و خرید این عالیجناب اعظم کره ای بلیط بخرند و صف بکشند! طرف یک نمایشگاه کوچک داره و جای اضافی هم برای پارک ماشین نداره،شما میگی چیکار بکنه؟لیفان را داخل خیابان و یا وسط جمعیت و ترافیک به نمایش بذاره؟ اگر توسان ریگی تو کفش نداره و قیمت اش کاذب و بیخودی نیست و به قول شما برند درجه یک جهانیه چرا باید از یک لیفان 50 میلیونی درجه سه بترسه؟
Pooriya.BMW
۱۰ بهمن ۱۳۹۶منظور نمایندگی کرمان موتور هست که همه جور ماشین از ۵۰ میلونی چینی تا سانتافه ۳۰۰ تومنی کنار هم هست هر برند باید شوروم اختصاصی خودش داشته باشه خوب کامنت رو بخون بعد نظر بده
سام
۱۰ بهمن ۱۳۹۶تو کجای کامنتت از کرمان موتور اسم بردی؟! تازه اگر منظورت کرمان موتور بود که خودت محکوم می شی.الان کدوم خودروساز ایرانی برای هر برند تولیدی خودش شوروم جداگانه داره که کرمان موتور دومیش باشه؟! همین الان ایران خودرو پژو،هایما،سمند و سوزوکی را باهم می فروشه،سایپا کیا سراتو،برلیانس،پراید،ساینا و…..را با هم دیگه،بهمن هم مزدا و بسترن رو توی یکجا می فروشه.کدوم خودروساز ایرانی رو سراغ داری که برندهای تولیدی خودش رو جدا از هم بفروشه؟ هیوندای یکی مثل بقیه،مگه این برند تافته جدا بافته است.
پرسپولیس
۱۰ بهمن ۱۳۹۶این نشان میده که کره ای ها دارن مثل ژاپن برای خیزبرداشتن نهایت تلاش رامیکنند خوب درچنین بازاری فکرنکنم به این راحتی جایی برای خودروی فرانسه وجودداشته باشدپیشرفت شان در گرودانش تکنولوژی مشتری مداری ونهایت خدمت بااین شرایط دنبال سودن نه فروش بیشتر آشغال وازهیوندای به برند لوکس جنسیس هم رسیدن این معلوم میکند هدف درست دارنددرجایی که اروپایی های استخوان دار هم هستن
NAVID۰۰۹۸
۱۰ بهمن ۱۳۹۶خوشم میاد از پشتکار و تلاش مداوم این شرکت
me84
۱۰ بهمن ۱۳۹۶.
موفق میشه. کاملا مشخصه. وقتی اینقدر با قدرت و عزم جزم میرن جلو، حتما موفق میشن. همون اراده ای رو در جنسیس میبینم که تو کیا و هیوندا هممون دیدیم و الانم نتیجه اش مشخصه. کارشونو میکنن و به وضعیت الانشون توجه نمیکنن که چه رقیبایی دارن و چه بازار سرسختیه و تجربه ندارن و از این حرفا. هرچند خودم اول آمریکایی بازم و بعدش ژاپنی و اصلا به برندهای کره ای علاقه ندارم، اما دمشون گرم. یه زنگ خطر جدی برای بقیه هستن طوری که زمانی که کادیلاک برای اولین بار از مدل6 CT رونمایی کرد گفت: ما محصولات آلمانی و انگلیسی و ژاپنی رو رقیب خودمون نمیدونیم. رقیب اصلی ما جنسیسه. منظورش این نبود که کادیلاک در حد آلمانیها و ….. نیستو منظورش این بود که با این سرعتی که جنسیس داره میره جلو، میتونه برای همه شاخ بشه.
ali a
۱۰ بهمن ۱۳۹۶این نسل جدید جنسیس به معنایی واقعی خوبه
سیاوش
۱۱ بهمن ۱۳۹۶به نظر من جواب این افزایش تعرفه ها رو برای فروش لگن های داخلی رو مردم باید با تحریم شدید خودرو سازان داخلی جواب بدن هرکی مایله به تحریم لگن های داخلی بپونده بسم الله لایک کنه !! تصور کنین یه سال اگر کسی خودرو نخره چی به سر ایران خودرو و سایپا میاد !!
کمپین تحریم خودرو در مخالفت با افزتیش تعرفه واردات خودرو!!! همه جا لطفا پخش کنین