جنسیسهیوندای

تغییرات اساسی نمایندگی‌های جنسیس به خاطر افت فروش

هیوندای به دنبال ایجاد تغییرات در برند لوکس جنسیس بوده و این کار با اورهال شبکه نمایندگی‌های این برند در آمریکا صورت خواهد گرفت.


با آغاز عرضه‌ی مدل‌های سال ۲۰۱۹ هیوندای شرایط جدیدی را پیش روی نمایندگی‌های جنسیس قرار خواهد داد که طبق آن انتظار می‌رود تعداد نمایندگی‌هایی که محصولات جنسیس را می‌فروشند به نصف کاهش یابد.


این خودروساز کره‌ای امیدوار است آگاهی از برند جنسیس را بهبود بخشد و تجربه‌ی خرید بهتری را به مشتریان جنسیس ارائه نماید. هیوندای درصدد است محصولات جنسیس را کاملاً جدا نموده و با این کار حاشیه‌ی سود خود را بالاتر ببرد.


هیوندای به نمایندگی‌هایی که محصولات جنسیس را می‌فروشند شرایط جدیدی را اعلام کرده که آن‌ها می‌توانند با امضای توافق‌نامه‌ای جدید همچنان به فروش محصولات جنسیس ادامه دهند و یا اینکه کمیسیون آن‌ها بر پایه‌ی عملکرد قبلی پرداخت گردد. این خودروساز در حال حاضر ۸۵۰ نمایندگی در آمریکا دارد که محصولات جنسیس را می‌فروشند اما انتظار می‌رود با تغییرات صورت گرفته تعداد این نمایندگی‌ها به حدود ۴۰۰ نمایندگی کاهش یابد.


تصمیم هیوندای به خاطر فروش ضعیف جنسیس در سال ۲۰۱۸ مربوط می‌شود. فروش این برند لوکس در ماه مارس و به خاطر اتمام موجودی انبارها به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافت. بنا به گفته‌ی مدیر جنسیس هم‌اکنون زنجیره تأمین خودروها به کمتر از ۳۰ روز رسیده است. در ۸ ماهه‌ی اول سال جاری جنسیس فروش ۸۴۸۰ دستگاهی داشته که ۳۶.۴ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل است.


علیرغم کاهش فروش قابل‌توجه، جنسیس همچنان در بازار آمریکا حضور خواهد داشت و در سه سال آینده دو شاسی‌بلند و یک کوپه‌ی اسپورت را به همراه مدل‌های کنونی G70، G80 و G90 معرفی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    وجدانا خوب داره پیشرفت میکنه مثل برادرش کیا

  2. علی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    ((((جنسیس)))) ی برند با کیفیت و دنبال رو محصولات آلمانی با افق مشتری مداریه . ولی همیشه ی سوالی که برای خریدار پیش میاد اینه که تا وقتی ((((((بنز))))) هست چرا جنسیس؟!!!!البته این مطلبی که‌گفتم به ایران مربوط نمیشه .
    با تچکر

    1. Arman

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (297 ديدگاه)

      اگه افرادی که پولدار بودن قرار بود طبق این منطق ماشین بخرن که تا فلان هست چرا بهمان،خب دیگه خیلی از برند های خودروسازی باید تعطیل میشدن!!
      شاید طرف مثلا بیاد سوار اس کلاس و جی نود بشه ببینه اختلاف واقعیشون در حد بیست هزار دلاره ولی قیمت اصلی مدل های پایشون حدود ۳۵ هزار دلار اختلاف هست،اینجا با اینکه میدونه بنز بهتره ولی میره جی نود میخره،برعکس این قضیه هم میتونه اتفاق بیوفته،هزینه نگهداری و خدمات و غیره هم میتونه تأثیر گذار باشه علاوه بر کیفیت و قیمت،درضمن اونا به اسم نگاه نمیکنن فقط

  3. mahdy

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    چه عجب بالاخره یه خبر بد هم راجع به جنسیس شنیدیم
    افت فروش
    تا الان هرچی راجع بهش شنیده بودیم رشد و تکامل بود

  4. Arman

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (297 ديدگاه)

    “فروش این برند لوکس در ماه مارس و به خاطر اتمام موجودی انبارها به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافت. “
    عجب! یعنی پیش بینی این مقدار فروش رو نمیکردن که تولیدشون کمتر از تقاضا شد؟؟ واقعا جنسیس پیشرفتش خیلی عالی بود و واس افزایش سرعت پیشرفتش هم هر کاری میکنه ظاهرا
    جنسیس و باقی برند ها اونور واس رضایت مشتری پدر خودشون رو در میارن و اینطور برنامه ریزی و تغیرات اساسی میدن،سایپا هم با کاهش کیفیت هر ساله،فروش سالانش بیشتر میشه! جالبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا