هیوندای اولین تصاویر تیزری از شاسیبلند کوچک AX1 را منتشر کرد.
پیش از این تصاویر جاسوسی قدبلند کوچک کرهایها در ماه فوریه منتشر شده بود. این خودرو محصولی انحصاری برای بازار خودروی هند بوده و در جایگاهی پایینتر از شاسیبلند کوچک Venue قرار میگیرد.
در این تصاویر شاهد استفاده از چراغهای جلوی گرد و ساده و دیلایت های LED هستیم که شباهتهایی هم به هوندا e دارند. البته AX1 از چراغهای LED اضافی در بالای چراغهای گرد یاد شده استفاده میکند. در تصویر دوم نیز میتوانیم نگاهی به چراغهای عقب LED پیچیده داشته باشیم.
زیرساخت این شاسیبلند کوچک پلتفرم K1 هیوندای خواهد بود که در گرند i10 Nios نیز بکار رفته است. به همین خاطر انتظار میرود AX1 جدید طولی بین ۳.۷ تا ۳.۸ متر داشته و از طراحی سرراست و جعبهای با ستونهای زاویهدار و خط سقف تخت استفاده کند.
گفته شده محصول جدید هیوندای با پیشرانه ۱.۱ لیتری که قدرت ۶۸ اسبی و گشتاور ۹۹ نیوتون متری دارد عرضه خواهد شد. این پیشرانه با یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک همکاری خواهد کرد. همچنین احتمال عرضه AX1 با یک پیشرانه دیگر یعنی ۱.۲ لیتری بنزینی با خروجی ۸۲ اسبی و گشتاور ۱۱۳ نیوتون متری نیز وجود دارد.
محمد رستمی نژاد
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰خوشم میاد پدال با خبر های معمولی و نه چندان داغ شروع میکنه روز رو ، و با خبر های داغ و خوب روز رو تموم میکنه
معمولا تست و برسی ها آخر روز هستن ، ریتم خوبی هست
تشکر از پدال ❤
امیر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰با اینکه پوشش داره ولی آدم رو یاد هر ماشینی میندازه جز هیوندای.
Ahmedreza2002
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰منو که فقط یاد پراید انداخت با این انجین
Ninja
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰امیدوارم قیافه ی داخل بیرونش شبیه هیوندا ای باشه و امید وارم چراقاش دو تکه نباشه برای اینکه بلند تر بشه و شبیه هاچبک نباشه ولی فکر کنم مثل هیوندا ای خوب فروش بره ولی فکر نکنم ماشین سال شه مثل هیوندا ای هونطوری که یاریس شاسی بلند ماشین سال نشد
زیزیگولو
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰هیچوقت مدلایی که کمپانی هیوندای میده بیرون بد از آب در نیومدن و حالا شاید با بعضی سلیقه ها جور در نیاد ولی بد داخلشون نبوده
آرین
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰این سوزوکی اگنس نیست؟
mahan
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰دوستان اصلا حرف صحبت با هیوندای نیست.انصافا بین و بین الله این کلاس خودرویی (کراس اورکامپکت حالا بگیم شاسی بلند کوچک) نه هندلینگ داره نه جای درست حسابی برای نشستن و اسباب گذاشتن صندوق عقب و نه بدرد خارج جاده میخوره.چه ویروسی هست که جهان رو گرفته.نه شتاب و هندلینگ دلچسب یک هاچبک رو داره نه عظمت و بزرگی یک شاسی بلند فلسفه ساختنش توجیهی نداره.
Erfan
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰نکتش اینه که مردم خوششون میاد سوار ماشین یکمی بلند بشن و میان برای این ماشینای عجیب پول کمتری نسبت به شاسی بلند ها و حتی هاچبک ها میدن فقط برای اینکه سوار یچیز بلندتر بشن.
Amirreza
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰از این کلاس که کلا متنفرم ، هیوندای هم نمیدونم چرا یه ماشین حرفه ای باحال تولید نمیکنه ( تا حدی آیونیک ۴۵ ) و همش چسبیده به ماشینای سوپر اقتصادی
محمد مختاری آذر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰به نظر من هیوندای یونیک 5 بهتر هستش نسبت به این