همزمان با رونمایی از یک SUV کانسپت توسط جنسیس در نمایشگاه نیویورک، این برند نوپای کرهای گفته است که میخواهد بهعنوان یک برند معتبر با سهگانهٔ آلمانیها یعنی مرسدس بنز، بامو و آئودی بپردازد. رئیس جنسیس آقای «Manfred Fitzgerald» در مصاحبهای با Car Advice در مورد این شرکت طی نمایشگاه نیویورک گفته است که اولویت شماره یک جنسیس تثبیت جایگاه خود در بازار و حتی رسیدن به سودآوری در کوتاهمدت است.
وی دراینباره گفته است:
«ما در مورد تثبیت یک برند صحبت میکنیم. تثبیت یک برند معتبر. البته هماکنون ما در جنسیس در حال ضرر دهی و از دست دادن سرمایه نیستیم ولی این اولویت اصلی ما نیست. ما شایستگی خود در طراحی و همینطور در آنچه که میتوانیم در بخش خدمات به خریداران خود ارائه دهیم را نشان دادهایم».
در حال حاضر بازوی لوکس هیوندای به همراه شرکت مادرش جاهطلبیهای جسورانهای را برای آینده تدارک دیده و در حال برنامهریزی برای اضافه کردن دو SUV، یک سدان کوچک و یک کوپهٔ اسپرت به طیف محصولات خود تا سال ۲۰۲۰ است.
فیتزجرالد در مورد گسترش محصولات جنسیس نیز گفته است:
«تمامی رقبای دیگر ما به دنبال افزایش تعداد محصولات و همینطور تولید بیشتر هستند درحالیکه ما هنوز به آنجا نرسیدهایم و فعلاً تنها دو خودرو در سبد محصولات خود داریم. به همین دلیل در اهداف کوتاهمدت و بلندمدت قصد داریم تعداد محصولات خود را افزایش دهیم تا جنسیس در بازار بهعنوان یک رقیب واقعی به رسمیت شناخته شود. ما میخواهیم به یک رقیب معتبر تبدیل شویم و این چیزی است که هماکنون در حال تلاش برای رسیدن به آن هستیم».
Mehrbod
۲۸ فروردین ۱۳۹۶اصالت یعنی قدمت یعنی فرصتی که یک کارخانه و سازنده در جهت اصلاح و بالابردن کیفیت ، بهبود طراحی و مهندسی ، در گذر زمان و سالها کار و تلاش ، به آن رسیده است . نه این زمان را می شود قیچی کرد و نه می توان میانبر زد .
البته انتظاری نیست که همه طبقات و همه جوانان کشور و اقشاری با نام مستعار “تازه به دوران رسیده ” ، واژه اصالت را درک کند که در این صورت این همه ناهنجاری را شاهد نبودیم .
ممد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶کاری به هیوندای ندارم،
ولی اصالت بیشتر سپری به نظر میاد که قدیمی تر های ما ایرانی ها پشتش قائم می شن تا مجبور به رویارویی با چالش های رقبای تازه و نسل جدید نشن.
کیفیت و نوآوری لزوما با قدمت رابطه نداره و شما اصالت رو به این معنی در زبان انگلیسی پیدا نمی کنید. (کلمه و ایده اش هست، ولی نه به معنی که این دوستمون می گن.)
این هم مثال نقض ماشینی: تسلا
مثال نقض جامعه هم نگاهی کنید به افکار پوسیده، خرافی و منسوخ شده ی برخی از باصالت ها.
هم قدیمی ها هم جدید ها توان کیفیت بالا رو دارند.
Khan
۲۸ فروردین ۱۳۹۶یاد پرتاب میمون توسط ا.ن به فضا افتادم
که کارشناس های ناسا میگفتن ایران چشه، ما اگر زمانی موجود زنده فرستادیم واسه این بود ببینیم اونجا چه خبره درمورد حیات. الان که مشخصه همه چی چرا ایران از صفرشروع کرده.
حالا جنسیس هم لازم نیست از صفر شروع کنه. کلیات مشخصه و آزمون خطا شده قبلا، یه سری ریزه کاری ها تفاوت ایجاد کرده که بله اون تا حدودی مربوط به قدمت بیشتر آلمانی هاست ولی بازم راه زیادی نیست.
خودم تعصب خاصی ندارم همه ماشین های خوب رو هم فارغ از اسم تحسین میکنم، دوباره هم صحبت های توی خبر رو بخونی هیچ جا ادعای برابری یا برتری نکرده، همه اش درمورد تلاش و اهداف صحبت کرده.
بند آخرم که فقط تاسف بخوریم کافیه. شما با این طرز صحبتت یه نگاه توی آینه به خودت هم بکن.
Mehrbod
۲۸ فروردین ۱۳۹۶آری منم عرض کردم “انتظاری نیست که همه… درک کنند” ..!
#ali.m#
۲۸ فروردین ۱۳۹۶واقعا نیازی نیست .??
بهترین کامنتی ک در بخش خودرو های کره ای دیدم.
محمدرضا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶دقیقا این کامنت نماد همون تازه به دوران رسیده بود که خودتون گقتین.فکر می کنید از بقیه بیش تر میفهمید و حتما حرفتون درسته
حامد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶دوست من تمامی خودروهای کره ای هیوندای وام دار مرکز طراحی خود در آلمان هستند و این مرکز اگر نباشد کره ای ها از خودشون هیچی در طراحی موتور و .. ندارند.. دانش ساخت و طراحی تا حدودی انحصاری و جزو علوم استراتژیک و مخفی است و در اختیار هر تازه به دوران رسیده ای نیست
#ali.m#
۲۸ فروردین ۱۳۹۶کاملا درسته لوکس کره ای هیچ وقت حسی که لکسس بهت میده یا حسی که کادیلاک بهت میده رو نداره .تو ماشین ژاپنی حس میکنی یه عمر تجربه و تلاش و پشتکار و تکنولوژی پشتته .
کسی که سوار شده باشه میدونه چی میگم.
☺
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶.
دوست عزیز شما خودت MG سوار میشی.
با نهایت احترام ؛ به نظرت MG سواران نسبت به کره ای سواران خیلی با اصالت هستند؟
.
هیچ وقت ماشین یک نفر اصیل یا تازه به دوران رسیده بودنش رو تعیین نمیکنه.
اون کسی که ماهی 1 میلیارد درآمد حلال داره ؛ میتونه پورشه 1 میلیاردی بخره اما 200 تومن میده واسه سانتافه و با 800 میلیون دیگه واسه جوانان این کشور اشتغال زایی میکنه از هزار تا رولزرویس سوار اصیل تر و با شرف تره.
.
قضاوت شخصیت یک نفر از روی ماشینش مصداق بارز جهان سومی بودن من و شماست.
Mehrbod
۲۸ فروردین ۱۳۹۶دوست من شما دقت نمی کنید که چه می خوانید.. من عرض کردم افرادی با این ویژگی ها نمی توانند به درستی اصالت را درک کنند .. آنهم اصالت های طراحی و مهندسی را نه اصالت خانوادگی و نژادی.. شما مطالب را قاطی می خوانید..!!
این چه ربطی به خودروشان دارد؟ من کی به خودروشان اشاره کردم؟
شما برداشتتان درست نیست ..
خودرو هیچ کس ( حتی داشتن یا نداشتن وسیله شخصی ) ربطی به جایگاه شخصیتی شان ندارد..
من اصلا به برند ، خودرو و شخصی اشاره نکردم ولی ظاهرا بعضی ها به خودشان گرفتند..!!!
شما کجا خواندی این مطلب را که میفرمایید؟؟ دوباره بخوانید..
ارادتمندم ولی جهان سومی بودن هم حتی عیب شخصیتی نیست..
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶منم ارادتمندم.
متن کامنت شما جوری بود که من اینطور برداشت کردم.
ممد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶شما تو کامنتت اولت به افراد به تصورتون تازه به دوران رسیده اشاره کردید و بحث افراد از اونجا شروع شد و بعدش هم در کامنت بعدی با توهین به افراد مخالف ادامه دادید این بحث رو. توهین به فرد از انواع مغلطه هست، چطور نمی دانید؟!
در نهایت در کامنت سوم شاکی هستید که چرا بحث افراد پیش اومده!!
به هر حال اگر ام جی دارید دلیل کامنتتون قابل درک می شه.
حامد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ایشون دقیقا آدمایی مانند شما را اشاره کرده.. آدمایی که از روی نا پختگی و بچگی گاهی میان و میگن : یه چرخ جنسیس میارزه به همه کارخونه بنز!!!!
ایشون توی کامنتش گفت که همچین آدمایی اصالت هارو درک نمیکنند بعد همشون اومدند و کامنت گذاشتند!
ممد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶آقا حامد امیدوارم یه روزی به این حد از درک و فهم برسید که در مورد افرادی که نه شناختی راجع بهشون دارید و نه اصلا می دونید کی هستند و چکاره انقدر راحت قضاوت نکنید. شما توی اینترنت نمی دونید با چه کسی با چه سن و چه سطح سواد و شغلی در ارتباط هستید و اونوقت کامنتتون برعکس می شه، مخصوصا که انقدر بدون اطلاعات صحبت می کنید.
موفق باشید.
حامد
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ببخشید من شما را بجا نیاوردم “ممد” گرامی..
Gtr
۲۸ فروردین ۱۳۹۶دمشون گرم
خدایی اینا اگر موفق نشن باید به خیلی چیزها شک کرد
واقعا مردم شرق آسیا اراده خیلی قوی ای دارن
Hamid AMG
۲۸ فروردین ۱۳۹۶واقعا باید تحسین کرد این کره ایها رو
قشنگ دارن فعل خواستن توانستن است رو صرف میکنن
با این همت و اراده ای که از خودشون نشون میدن نباید شک کنیم که تا چند وقت دیگه تبدیل به یکی از غولهای صنعت خودرو تبدیل میشن
کمااینکه همین الانم واس خودشون غولی شدن و به هر چیزی هم که میخواستن رسیدن
واقعا دمشون گرم،احسنت بر این اراده
ماهم با اونا شروع کردیم !!!
حالا اونا کجان و ما کجاییم!!!???
نوید جهرمی
۳۱ فروردین ۱۳۹۶نمیدونم چرا تلاش هیوندای و کیا قابل تحسسینه ولی تلاش پژو سیتروئن با معرفی برند دی اس منفور.
هر چه رقابت بیشتر باشه شاهد پیشرفت بیشتری خواهیم بود. شخصا که از همشون استقبال میکنم.
خسرو
۲۸ فروردین ۱۳۹۶طراحی به کنار-رسیدن به پرفورمنس بالا چیزی نیست که تو یک شب به دست بیاد/مگر قیمت پایین به کمک اینگونه ماشین ها بیاد/خیلی خیلی زوده حرف از رقابت بزنه /هروقت اومدی تو فرمولا شرکت کردی میشه گفت یه خبرهایی هست ..
Sina
۲۸ فروردین ۱۳۹۶دیگه دنیای خودرو هم داره بی مزه میشه، هر کی رو میبینی اومده واسه ما خودروی لوکس و سدان اسپرت میسازه و داره ریش سفید هارو تهدید میکنه …، بهترین دوران صنعت خودرو همون دو دهه 80 و 90 بود که سه غول دنیا یعنی ژاپن و آلمان و آمریکا داشتن با هم رقابت میکردن، واقعا عجب دورانی بوده آون زمان.. اصلا خبری از چین و کره و…… هم نبود
محمدرضا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶بده که مشتری حق انتخاب های بیش تری داره و کلی از شرکت از تمام نقاط دنیا تمام تلاششون رو می کنن که مشتری ماشین اون ها رو بخره؟تمام این ها در نهایت به سود خریدار هستش
آریا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶آره به سود خریداره به دو دلیل:
1.جنسیس و امثالهم آپشن بیشتر با قیمت کمتر میدن
2. سه گانه های آلمانی هم با سرعت بیشتر پیشرفت میکنن تا همیشه یه پله جلوتر باشن
Cvm
۲۸ فروردین ۱۳۹۶همه میخوان با سه گانه های آلمانی رقابت کنن
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶اندازه ی این حرفا نیستن.
رامتین
۲۸ فروردین ۱۳۹۶چه پیشرفتی کرده!
samurai
۲۸ فروردین ۱۳۹۶شتر گاو پلنگ
هر جاشو نگاه کنی یاد یه مدل ماشین میفتی
سهيل
۲۸ فروردین ۱۳۹۶همه میخوان رقیب بنز و بی ام و بشن فکر میکنن با حرف زدن میتونن برای خودشون اعتبار کسب کنن
Reza
۳۰ فروردین ۱۳۹۶حرف نزده فقط ،میبینی که داره عمل میکنه،سرعت پیشرفت کره تو این ۱۰ سال رو نگاه کنی متوجه میشی،تو یه مقاله تو همین پدال هم کیفیت رانندگی جنسیس رو با سری ۷ مقایسه کردن این یعنی عمل
حمیدرضا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶کار خیلی سختی دارن چون ژاپنی ها هم اینفینیتی و لکسوس و اکورا رو دارن منتهی به اندازه المانی ها محبوب نیستن حتی کادیلاک و لینکلن امریکا هم هستن جدیدا دی اس به کلاسای پرطرفدار هاچ بک و کراس اور کوچک وارد شده رقابت داغ داغه
آریا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶لکسس این همه سال داره زور میزنه چند وقت پیش خودشون اعتراف کردن که اعتبار برند مرسدس بنزو ندارن(مطلبش تو همین پدال هست)
حالا اینا میخوان دو روزه به پای آلمانیا برسن
عمرا
amin
۲۹ فروردین ۱۳۹۶اینا دو روزه به آلمانیا رسیدن و از آلمانیا هم جلو زدن .همین هیونداشون از بنز و بی ام و جلوتره .ببین حالا جنسیسشون چی میشه . کیفیت و خدمات و استهلاک و اپشن ها و آمار مرگ و میر و رده بندیشون در جی دی پاور همه از بنز و بی ام و بهتره . ممکنه به لکسس و پورشه وکادیلاک نرسند ولی قطعا از دو خودروساز آلمانی جلوترند.بی ام و وبنز یه سنسور عقب میذارن اپشن حساب میکنن .یه سنسور جلو اپشن یه دوربین عقب آپشن یه سقف جیر آپشن یه کفپوش آپشن .آقا دیگه شورشو در اوردن .والا ایران خودرو هم همچی کاری نمیکنه .
فقط یه سری یاد گرفتن بگن بنز و بی ام و .’ دیگه نمیدونن صد ساله شروع کردن ولی از خودروسازهای 25 ساله هم عقب ترن؟در ضمن مدیران لکسس همچی حرفی نزدن به اسم اونا شایعه سازی کردن لکسس رتبه اول دنیاست ایند بدونید
ب ام و سلطان
۲۹ فروردین ۱۳۹۶اول اینکه بنز و سلطان بعدم اینکه نبینم اینجوری در مورد سلطان و بعدش آلمانی ها حرف بزنی سلطان صاحب نشان و قدرت نهانه احترام بهش واجبه
رهگذر
۲۹ فروردین ۱۳۹۶جالبه سخن گوشون فامیلیش آلمانیه!!
sunmartin
۲۹ فروردین ۱۳۹۶کامنت های کاربران را مطالعه کردم در کل همه به نکات خوبی اشاره داشتند بجز کامنت حامد و مهربد که کره ای سوار ها و کره جنوبی را به تازه به دوران رسیده گی و ناپختگی متهم کردن و بنوعی من و امثال من را به سخره گرفتن در حالیکه خودوری اصیل این دو کاربر سایت از ساخته های سلطان تقبل “چین ” است اما با نگاهی به قدمت کره جنوبی و رنکینک سالانه کیفیت و نوع آوری و رضایت مشتریان و طراحی خواه ناخواه باید مطرح بودن این دو خودورساز یعنی “کیا ” و ”
هیوندای” را به رسمیت شناخت چه شما مخالفان و کره ای ستیزان قبول کنید چه نکنید در حال حاضر بلحاظ پیشرفت کره ای ها در مقام دوم و بلحاظ فروش چهارمین در جهان هستند حال با این سخنان بی اساس و از سر حب و بغض و کینه ورزی نمیتوانید کوچگترین خدشه ای به این دوشرکت کوشا با برترین مهندسان آلمانی با کوهی از تجربه وارد نمایید فراموش نکنید جناب شریر دارنده نشان فرمان طلایی در جهان و جناب آلبرت بیرمن دارنده نشان گوی سبقت در طراحی و مهندسی بدنه و انجین بوده و اکنون چند سالی است که کریس بنگل مطرح نیز در جنسیس مشعوا به فعالیت است پس با کم سوادها و تازه به دوران رسیده ها طرف نیستیم بمانند چینی های یخچال و اسباب بازی ساز که اکنون ادعای خودورسازی دارند
در پایان ادب مرد به ز دولت اوست