اختصاصی از نمایشگاه سما: باید قبول کرد که جنسیس کوپه برای رقابت با مدلهایی همچون جی.تیهای موستانگ یا رقیب ژاپنی خود نیسان نیسمو 370Z درچند بخش فنی هنوز هم نواقصی دارد. اینجا بود که مرکز تحقیقات و توسعه فنی گروه هیوندای آمریکا (HATCI) وارد بازی شد تا قبل از رونمایی نسل دوم جنسیس کوپه در نمایشگاه لسآنجلس، خاطرهای خوش از این کوپه محبوب را برجای گذارد.
« هاریکن » حاصل همکاری هیوندای با شرکت Rhys Millen Racing است. « رایز میلن » مالک این شرکت و راننده سابق هیوندای، تغییرات گستردهای را در این خودرو انجام داده؛ ابتدا با نصب سوپرشارژ Magnuson قدرت خروجی این خودرو از ۳۰۶ اسب به ۴۵۰ اسب بخار رسیده، پمپ سوخت نیز با نمونه DeatschWerk تعویض شده که تزریق سوخت با فشار بالا را ممکن میکند.
استفاده از گیربکسی دوکلاچه، فلایویلهای آلومینیومی SPEC، سیستم Torvec IsoTorque به عنوان سیستم ضد لغزش برای دیفرانسیل عقب، ضربهگیرهای Bilstein و خنککننده های هیدرولیک و دیفرانسیل از مهمترین مشخصههای این خودروست.
اگر هنوز هم به بهبودهای انجام شده قانع نیستید، به لیست فوق جزئیات دیگری مانند کاپوت و درب صندوق فیبرکربنی خودرو، افزودن رکابهای جانبی، تعویض کامل سپرجلو با ورودی هوای بزرگتر، دیفیوزر عقب، تجهیز چراغهای جلو به نوارهای LED ، رینگهای Enkei و نهایتا کالیبرهای ۶ پیستونه برمبو را نیز اضافه کنید.
مرتضی
۱۴ آبان ۱۳۹۰با سلام وتشکر از اطلاعاتتون در مورد جنسیس کوپه 2012.اگر امکان داره اطلاع بدید درمورد اینکه ایا این ماشین 2012 وارد ایران میشه یانه؟
Ali Inter. Vocal
۱۲ تیر ۱۳۹۲تنهاچیزی که تواین ماشینهای کره ای دیده نمیشه اونم اصالت و زیبایی هستش!!!
amir.t.
۱۶ آبان ۱۳۹۲مدل قدیمیش بهتره …
Saeed
۸ فروردین ۱۳۹۳چنگی به دل نمیزنه.
نوید
۲۵ مهر ۱۳۹۳آخه تیون کردن جنسیس برایه ایرانیا هم افت داره