آئودیجنسیسهیوندای

دوئل آئودی A6 و جنسیس G80

سرانجام به دور دوم از مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال رسیدیم و امروز نخستین دوئل از دور دوم را برگزار می‌کنیم؛ اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که نتیجهٔ دوئل قبلی این گروه یعنی سگمنت سدان‌های متوسط لوکس را هم در این مطلب اعلام می‌کنیم. لازم به ذکر است که آراءِ دوئل قبلی که بین مرسدس بنز E کلاس و اینفینیتی Q70 برگزار شد تا زمان نگارش این مطلب موردمحاسبه قرار گرفته و آرایی که بعدازاین ثبت شوند لحاظ نخواهند شد. این رویه در تمامی دوئل‌ها، تمامی گروه‌ها و تمامی مراحل اجرا می‌گردد. در دوئل مرسدس بنز E کلاس و اینفینیتی Q70 درمجموع در نظرسنجی سایت و کانال تلگرام پدال ۲۳۷۴ رأی تا لحظهٔ نگارش این مطلب به ثبت رسیده که از این میزان، تعداد ۱۶۴۷ رأی متعلق به مرسدس بنز E کلاس بوده و ۷۲۷ رأی به اینفینیتی Q70 اختصاص یافته است؛ بنابراین مرسدس بنز E کلاس با کسب ۶۹ درصد آراء پیروز نخستین دوئل گروه سدان‌های متوسط لوکس محسوب می‌شود؛ اما در دومین دوئل این گروه، یکی دیگر از نمایندگان ژرمن‌ها یعنی آئودی به مصاف جنسیس G80 رفته است.

مرسدس بنز E کلاس

اینفینیتی Q70

آئودی A6

جنسیس G80

مرسدس بنز E کلاس

؟

کادیلاک CTS

لینکلن MKZ

جگوار XJ

مازراتی گیبلی

؟

؟

ب‌ام‌و سری ۵

آکورا TLX

لکسس GS

ولوو S90

؟

؟

لکسس ES

کادیلاک XTS

تسلا مدل S

فیسکر کارما

؟

؟

آئودی A6

A6 سدان میان سایز آئودی است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ به‌عنوان جایگزین آئودی ۱۰۰ و برای رقابت مستقیم با هم‌وطنانش مرسدس بنز E کلاس و ب‌ام‌و سری ۵ به بازار آمد. این سدان پریمیوم آلمانی در طول سال‌ها در انواع مختلف سدان، استیشن و آلرود و همین‌طور نسخه‌های اسپرت S6 و RS6 تولید شده است. آئودی A6 هم‌اکنون در نسل چهارم خود قرار دارد که در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و به همین دلیل در حال حاضر تا حدودی پا به سن گذاشته است به‌ویژه که هر دو رقیب آلمانی به‌تازگی با نسل‌های جدید خود راهی میدان شده‌اند. بااین‌حال ارباب حلقه‌ها برای اینکه سدان میان اندازه‌اش تا زمان معرفی نسل جدید همچنان توانایی رقابت داشته باشد، سال گذشته آن‌را مورد فیس‌لیفت و به‌روزرسانی جزئی قرار داده است. A6 هم‌اکنون با پیشرانه‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود که در کنار آن‌ها همانند سابق دو نمونهٔ اسپرت و قدرتمند S6 و RS6 هم حضور دارند که البته RS6 که پرچم‌دار خانوادۀ A6 بشمار می‌رود، فقط به‌صورت استیشن تولید می‌شود. ما برای این دوئل، مدل S6 را برگزیده‌ایم که از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه و سیستم کواترو به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

جنسیس G80

هیوندای برای اولین بار با معرفی نسل اول مدل جنسیس در سال ۲۰۰۸ ورود جدی خود به بخش خودروهای لوکس را اعلام نمود. این خودرو یک سدان متوسط لوکس بود که تولیدش تا سال ۲۰۱۴ ادامه یافت تا اینکه در همین سال با نسل دوم جایگزین شد؛ اما تولید نسل دوم جنسیس مدت زیادی تحت برند هیوندای طول نکشید چراکه این شرکت کره‌ای در نوامبر ۲۰۱۵ جنسیس را به‌عنوان یک برند مجزا برای تولید و عرضهٔ محصولات لوکسش تأسیس نمود. نخستین محصول برند مستقل و تازه تأسیس جنسیس سدان فول سایز G90 است که به‌عنوان جایگزین هیوندای اکوس یا سنتنیال ارائه شده است. سپس از سال ۲۰۱۶، نسل دوم هیوندای جنسیس هم به برند مجزای جنسیس منتقل شده و تحت نام جنسیس G80 به بازار عرضه شد. این سدان لوکس کره‌ای با چهار پیشرانهٔ مختلف عرضه می‌شود که ما برای این نبرد قوی‌ترین آن‌ها یعنی موتور ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی را انتخاب کرده‌ایم. این موتور که تنها موتور هشت سیلندر G80 محسوب می‌شود، ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد که از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک تنها به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند؛ اما درحالی‌که برای موتور ۳.۸ لیتری V6 این خودرو سامانهٔ چهارچرخ محرک قابل سفارش است، این امکان برای موتور V8 وجود ندارد.

 

مشخصات فنی

آئودی S6 جنسیس G80
پیشرانه ۴ لیتری V8 ۵ لیتری V8
تنفس توئین توربو طبیعی
قدرت ۴۵۰ اسب بخار ۴۲۰ اسب بخار
گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر ۵۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفرتاصد ۴.۶ ثانیه ۵.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۱ ثانیه ۱۳.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت ۲۴۱ (۲۹۷ بدون محدود کننده الکترونیکی)
مصرف سوخت ۱۱.۲ لیتر (ترکیبی) ۱۳.۱ لیتر (ترکیبی)
طول ۴.۹۳ متر ۴.۹۹ متر
وزن ۱۹۹۵ کیلوگرم ۲۰۶۰ کیلوگرم
قیمت پایه ۷۱,۸۵۰ دلار ۵۴,۵۵۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9755124]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. علی اکبر

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیوندای پیشرفت چشمگیری داشته جنسیس واقعا ماشین خوبی هست

    قبول دارم هنوز به کیفیت ائودی نمی رسه ولی اختلاف قیمت نزدیک به 20هزار دلاری باعث میشه کفه به سمت جنسیس کشیده بشه

    من به جنسیس رای دادم

    1. سامان اذری

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      بجز قیمت تو تمامی موارد ائودی سر بود

      1. لامبورگینی

        ۴ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        قیمت بیشتر مزیتش اینه که هر روز 10 تا مثل ماشین خودت رو نمیبینی

        1. PaRHaM

          ۴ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          خب ببینی!
          مگه چ بدیی داره؟
          بده کل مردم دنیا ماشین میلیاردی داشته باشن و راحت و سلامت باشن و از امکانات خوب استفاده کنن؟
          نشدنیه ولی واقعا همه باید از امکانات خوب استفاده کنن.

        2. ب ام و سلطان

          ۴ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (198 ديدگاه)

          PaRHaM با زدن آرم رولزرویس نشون میدی آدمی نیستی که از ماشین زیاد هم شکل خوشت بیاد و خاص طلبی چطور این حرفو و میزنی حرفت هیچ اسکشای نداره ولی این حرف نشدنیه چون اون موقع هیچوقت اختلاف طبقای ای نبود که بخواد ماشین ها رو تمیز بده و مطمئنا اون زمان در بین بیش از 90 درصد مردم حس رقباتی وجود نداره و براشون داشتن ماشینی خیلی گرون تقریبا بی اهمیته این و در نظر داشته باش که الان شما در جامعه شهری کشوری و جهانی زندگی میکنی که اختلاف شدید طبقاتی وجود داره و این کامنت و در این زمان مینویسی

        3. لامبورگینی

          ۴ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          دوست عزیز ………………
          اگر همه ی مردم دنیا میخواستن یک میلیارد دلار پول داشته باشن اونوقت ارزش دلار اونقدر سقوط میکرد که قیمت یک بسته آدامس بیشتر از یک میلیارد دلار میشد.

          راحتی و سلامتی و امکانات خوب ربطی به ماشین میلیاردی نداره.

          تویوتا کمری هم ماشین بسیار خوبیه . 5 ستاره ی ایمنی داره. بسیار کم خرج و کم دردسره.
          بنز E class هم ماشین خوبیه.
          اما اون کسی که حاضر میشه 2 و نیم برابر پول کمری رو واسه بنز بده یه سری چیز ها براش مهمه که شاید یکی از مهم ترین مواردش متمایز بودنه.

          تمایل به خاص بودن در ذات همه ی انسان است. منتها در افراد مختلف در سنین مختلف به اوج میرسه.

        4. PaRHaM

          ۴ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          ((بی ام و سلطان))
          عکس پروفایلم منظورم این نیست که خاص طلبم! دارم میگم رولزرویس ماشین هاش خوب و رویاییه! و دوست داشتنی!

        5. PaRHaM

          ۴ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          امیرجان
          برای همین قضیه ارزش پول و … گفتم نشدنیه!
          بخش دوم حرفتون رو قبول ندارم خودتون هم اگه درست نگاه کنید قبول ندارید!
          الان همین دوتا ماشین که گفتین
          واقعا کی میتونه بگه راحتی که توی e هست تو کمری هم هست؟
          به شخصه هم سوار کمری ۲۰۰۲ شدم هم این بنز سری e دهه ۱۹۹۰ شدم واقعا خیلی به کمری لطف بکنیم حدودا نصف سری e راحتی داشت
          البته خب قیمت هم همینو نشون میده و اگه این نباشه مسخره و عجیبه!!
          مورد بعدی امکانات کمری حتی از اپل کارپلی و اندروید اتو هم پشتیبانی نمیکنه!
          اون وقت سری e سیستم کمک راننده داره(فقط خواستم یه مثال کوچیک از کوه امکاناتش زده باشم)
          پس شخص که داره پول کمتر مدیده آره شاید امنیت رو داشته باشه ولی امکانات و راحتی رو نداره!
          من میگم اگه همینجوری بتونن باشن خوبه که تقریبا نشدنیه!

          بخش سوم حرفتونم قبول دارم
          تمایل به خاص طلبی درسته ک هست و نمیشه هم گفت بده یا خوبه!و هم نه میشه و نه خوبه که حتی بخوان جلوش رو بگیرن!
          ?

        6. لامبورگینی

          ۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          دوست عزیز در کشوری مثل نروژ که بنا بر آمار سازمان های غربی بالاترین شاخص توسعه ی انسانی HDI رو داره ( یعنی لذت از زندگی طولانی و سالم، دسترسی به دانش و معرفت و سطح زندگی مناسب ) ، مردم تقریبا همگی از یک زندگی سالم و امکانات خوب بهره ور هستند . فقیر و گدا اصلا پیدا نمیشه . ولی هیچ وقت همشون ماشین لوکس و گرون ندارند. خیلی ها که اصلا ماشین ندارند. در ثروتمند ترین کشور دنیا و پاک ترین سیستم اقتصادی هم اختلاف ثروت و درآمد وجود داره.

          در ضمن مطمئنا بین تویوتا کمری و بنز اختلاف هست همینطور که بین بنز و رولزرویس اختلاف هست. امنیت و کیفیت مناسب از لازمه های یک ماشینه اما صندلی چرم تمساح و … هیچ وقت جزو شرایط یک ماشین نیست.

    2. Ali

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (128 ديدگاه)

      این که دویل نیست!!ضعیف کشیه،خخخ هیوندای و آیودی!!!فروش کم همین مدل جنسیس باعث شد که هیوندای به مجبور برند جنسیسو تاسیس کنه بلکه فروش خوبی در بخش لوکس داشته باشه که تا اینجا فرقی به حالش نکرده!!

  2. فرامرز

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1597 ديدگاه)

    سرعت آئودی از نظر الکتریکی محدود شده وگرنه آئودی آ6 چهار سیلندر هم 250 تا رو میره

    1. لامبورگینی

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      بله قانون 155 مایل که 3 خودروساز اصلی آلمان ( بنز ، ب ام و و پورشه ) بهش متعهد اند.

    2. H

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (4 ديدگاه)

      سلام
      ببخشید اینجا کامنت میذارم
      یه کم دوئل ها ناعادلانس
      انگاز از روی عناد و دشمنی کره ای هارو همه جا میندازن با ماشینای پرطرفدار ( گرچه بعضی جاها کره ای ها بهتر بودن یا هنوز خودشونو ثابت نکردن) تا سریع کره ای ها حذف شن
      مثل استینگر و اون فولکس واگنه
      یا اپتیما و اکورد
      و یا این

      1. فقط تویوتا و هوندا

        ۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (571 ديدگاه)

        مثلا با کی مینداختنش خوب بود؟ مرسدس e class؟ بی ام و سری 5؟ کادیلاک؟ لکسوس؟ جگوار؟ …. . رقیباش همشون شاخن. با هرکی مینداختنش همین بود و بازم شما همینو می گفتین. تازه جدا از این، ماشینی که قراره برنده ی نهایی یه سگمنت شه باید از تک تک ماشینا بهتر باشه که قهرمان دونستش. ماشینی که همون اول حذف شه یا تو مرحله دوم و سوم حذف شه در هرصورت باخته و قهرمان نیس. مثلا من که طرفداره ژاپنی هام ولی تو دور اول اینفینیتی که به مرسدس خورد و حذف شد همچین چیزی که شما میگی رو نگفتم. چون به هرحال اگرم به مرسدس نمیخورد و به ماشینی میخورد که میبرد بالاخره تو یه مرحله به ماشینی مثل مرسدس و بی ام و میخوره حذف میشه. پس شما هم زیاد سخت نگیر و مطمئن باش این نظرسنجی ها صرفاً سلیقه کسایی هستش که 90 درصد سوار هیچکدوم نشدن بقیه هم نهایت سوار دو سه تاش شدن نه همش. پس خیلی علمی و واقعی نیس و برتری یکی تو رای ها به معنی برتری واقعی نیس. ولی همین که پدال این نظرسنجی ها رو میذاره باید ازش ممنون بود چون واقعا کار جدید و قشنگیه و همین که هر روز ظهر منتظریم یه نظرسنجی جدید بیاد و رای بدیم واقعا تو این دور و زمونه که فقط باید حسرت این ماشینا رو خورد جاش خالی بود. دمت گرم پدال

        1. امیر دهقان

          ۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (743 ديدگاه)

          سپاس از لطف و همینطور نظر منطقی شما

  3. A

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (31 ديدگاه)

    جای بحث برای بهتر بودن آو دی نمیمونه

  4. amir

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    حتی یک لحظه در انتخاب آئودی شک نکردم.

    1. amir

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (522 ديدگاه)

      منم همینطور.نسل اول جنسیس را باهاش رانندگی کردم.واقعا حیف از کلمه لوکس!!!انصافا مدل جدیدش خیلی بهبود داشته ولی هنوز زوده با ائودی رقابت کنه.

      1. BMW

        ۴ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (661 ديدگاه)

        تا حالا طرفدارِ پژو ندیده بودم ???

        1. #ali.m#

          ۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          عجیبه ولی منم طرفدارشم ??البته نه پژو های چینی ایرانخودرو ?

        2. لامبورگینی

          ۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          منم از پژو و سیتروئن خوشم میاد

  5. NSX

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (172 ديدگاه)

    حداکثر سرعت جنسیس رو درست زدین؟300 کیلومتر؟

  6. #ali.m#

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    جفتشون عالین . من بدون خوندن جدول میگم ائودی بهتره اما پیشرفت هیوندایی رو ببینیند .
    تازه موتورش هم تنفس طبیعیه .

  7. PaRHaM

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    120 درصد آئودی❤

    1. احسان

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      200 % جنسیس

      1. Hamid...Audi

        ۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (713 ديدگاه)

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  8. پژمان

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (59 ديدگاه)

    امان از تعصب که داره جنسیس رو حذف میکنه

    1. ب ام و سلطان

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (198 ديدگاه)

      دققیا کدوم تعصب قیمت آودی باید بیشتر باشه چون جنسیس اسمش سه درجه از آئودی پائینتره سرعتشم محدود شدست والا بیشتر از جنسیه به غیر از این دو قیقا در تمامیه موارد هم آئودی سرتره بماند کیفیت ساخت و تجهیزات که قابل قیاس نیستن

    2. فقط تویوتا و هوندا

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      امان از تعصب که جنسیس همین تعداد رای هم اورده.

  9. فرزاد لاکچری

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    من همیشه طرفدار پروپاقرص تنفس طبیعی ها بودم حتی اگه توی این دوئل دنا پلاس هم بود ولی موتور تنفس طبیعی داشت بهش رای میدادم

  10. فيصل

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    چش بسته آئودی حتی اگه A6 بود

  11. Saman

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    جنسیس :-) قیمتش خیلی مناسبتره و طراحی داخلی و خارجی بهتری داره و شاداب و به روزه. آئودی قدیمی شده و طراحی خارجیش تکراری و فرتوت نشون میده و با برچسب قبمت خنده دار :D

    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      عجب! هیوندای اومده جلو پنجرشو از آئودی کپی کرده بعد جنسیس شد شاداب آئودی شد تکراری؟ ضمنا طراحی داخلی آئودی به مراتب زیباتر از اون جنسیسه. یه ساعت اضافه کردن وسط کنسول سوناتا شده ماشین لوکس :) درمورد قیمت هم بگم اتفاقا قیمت جنسیس خنده داره. 54 هزار دلاااااااااار واسه یه ماشینه کره ای که نه طراحی از خودش داره نه تکنولوژی و مهندسی؟؟؟ آدم دلشو به چیش خوش کنه؟ نه جدا خودت باشی با این پول میری سراغ آلمانی یا کره ای؟؟؟ برعکس قیمت آئودی کاملا هم منطقیه. یه ماشین لوکس آلمانی با این موتور قوی بایدم قیمتش این باشه و مطمئن باش مردم هم میخرنش.

      1. پژمان

        ۴ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (59 ديدگاه)

        تو دیگه ما نمیگیم آئودی ارزون یا گرونه ما داریم میگیم آقاجان آئودی تکراریه قیافه همین
        در ضمن شما رو که نمیدونم اما من پول این دوتا رو ندارم که بخرم پس سر این دوتا ماشین بخوام قصه بگم فقط وفقط وقت خودمو تلف کردم

        1. Hamid...Audi

          ۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (713 ديدگاه)

          این تکرای بودن طذاحی که میگید در اصل اسمش اصالت در طراحیه که اتفاقا خیلی ها بر خلاف دوسش دارن.

        2. لامبورگینی

          ۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          آقا این قیافه ها تکراری نیست.
          تمام ماشین های آئودی قیافه هاشون با هم فرق میکنه و این تفاوت در بین نسل های مختلفشون تشدید میشه.
          آئودی شناس نیستی ….

    2. رامکال

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (594 ديدگاه)

      سامان جان خوب با همون پروفایل اصلیت که چند روز پیش بعد از ماه ها توی اون پست انتخابش کرده بودی دوباره میومدی.::::))))))))))))

      1. لامبورگینی

        ۴ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        ????????????????????????????????????????????????
        رامکال جان بذار بنده خدا دلش خوش باشه.
        اگر ایشون خوش حال باشه ما هم خوشحالیم.
        من به عنوان یکی از کاربرانی که شدیدا به ماشین های آلمانی علاقه دارم هیچ حس ناراحتی یا نفرتی نسبت به کامنت ها و ( خدای نکرده) شخصیت ایشون ندارم.
        فقط میخونم و رد میشم.
        من که دیگه در این سایت مو سفید کردم . این سبک کامنت ها بیشتر قلقلکم میده تا ناراحتم کنه.

  12. ASTON MARTIN

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    بنظر من نمیشه صرفا بر اساس چند تا عکس و یک سری اعداد تصمیم گرفت
    باید یک نقد همه جانبه توسط کسی که خودرو رو در شرایط مختلف تست کرده منتشر بشه تا بتونیم نظر واقع بینانه ای رو بدیم
    اینطوری باشه که همه بخاطر قیمت و برند به آئودی رای خواهند داد

  13. احسان

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با وجود اختلاف قیمت، جنسیس بهتره

    1. ب ام و سلطان

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (198 ديدگاه)

      دقیقا به غیر از قیمت که خودت گفتی و بایدم باشه چون اصلا اسمه آئودی و برندش کل هیوندای و میبره هوا کسر شان آئودیه با یکی مثل جنسیس رقابت کنه و سرعتی که برای آئودی محدود شده در کدوم بخش جنسیس بهتره دقیقا در هیچ موردی امان از نفرت

  14. iq7

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    ارباب حلقه ها رو با جنسیس مقایسه کردن o.O

  15. Ali

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (43 ديدگاه)

    علاوه بر اینکه ائودی تو همه چیزش سرتره شما اگه سوار ایندو ماشین بشی و چند مایلی برونی تازه میفهمی که ائودی خیلی بهتره بالاخره یه آلمانیه و کره ای به گرد پاشم نمیرسه داش من

  16. یاسین

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    جنسیس ماشین خوبیه بالاخره پیشرفت خوبی داشته هیوندای تو بخش خودروهای لوکس کسی نمیتونه اینو انکار کنه ولی خب هیچی ارباب حلقه ها نمیشه رای منم به ائودی

  17. sunmartin

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    من هردو را دوست دارم هردو قابل تحسین هستند
    شتاب آئودی 1 ثانیه بهتره
    و قیمت هم 20 هزار تا بیشتر رقم بزرگیه ،
    جنسیس سنگ تمام گذاشته طراحش همون طراح آئودی و آئودی یک خودروی خاص هست
    مسلما هزینه های نگهداری آئودی با توجه به قیمت بیشتر و توربو بودن هم بیشتره ولی جنسیس هزینه های کمتری داره بلحاظ کیفیت هررو در سطح بسیار مطلوبی هستند و از لحاظ اعتبار آئودی نامش شناخته شده تر است اینطور قیاس ها فقط در این سطح منطقیه در سایر موارد بررسی از نزدیک و تست جاده ای پاسخگو هست

  18. samurai

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (598 ديدگاه)

    دوئل ائودی و شتر گاو پلنگ !

  19. sevlan

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    آئودی یه پارچه آقاس،یه چنتلمن واقعی،۱۰۰٪ آئودی انتخاب منه ، جنسیس در قد و قواره آئودی نیست ، در خوبی جنسیس شکی نیست ولی وقتی اسم آئودی بیاد وسط باید سر تعظیم فرود بیاره????

  20. رامکال

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (594 ديدگاه)

    رای من آئودی.
    راستی جناب دهقان چرا از دو راه نظر سنجی میکنید؟
    خوب آخر کسی که اینجا رای میدهد میتونه با گوشیش هم دوباره رای بده.
    در ضمن یکجا بحث سر این شده بود که نتایج نظر سنجی ها بین اینجا و تلگرام متفاوت است.
    مثلا من با اینکه تلگرام دارم ولی باهاش به کانال این سایت سر نمیزنم.

  21. ارش

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    بدون هیچگونه تردیدی ائودی

  22. حمیدرضا

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    برای اولین بار به یه کره ای رای دادم
    فقط به خاطر موتور تنفس طبیعیش همین

    1. PD

      ۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (544 ديدگاه)

      این لفظ تنفس طبیعی افتاده تو زبون بعضیا هرجا برن تکرار میکنن در حالی که اگه سوار ماشین توربودار یا تنفس طبیعی بشن نمیتونن فرقشو تشخیص بدن.
      انگار چندین ساله دارن فراریای تنفس طبیعی تست میکنن که انقد از خوبیای تنفس طبیعی میگن :|
      همین بحثو تو طراحیم داریم.ینی فقط کافیه یک دوتا کلمه بیفته دهنشون با همونا کل ماشینو تجزیه تحلیل میکنن. البته این اخلاق در همه ی زمینه ها رایج شده در کشورمون متاسفانه

  23. ali

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    این دو خودرو تو منطقه ازاد ارس هست طراحی داخلی و خارجی جنسیس خیلی خاص هست من دو تاشو کنار هم دیدم از نزدیک یعنی طراحی ائودی اگه نمره بدی بهش از ۲۰ ۵ هم نمیشه پیش جنسیس کیفیت داخلی ائودی میشه گفت درصدی هایی بهتر از جنسیس هست سواری لذت بخش در هر دو خودرو هست یکی از نقاط بهتر ائودی هندلینگ بهتر خودرو و شتاب عالیشم که به خاطر توربو بودنشه ولی راحتی و ارامش تو جنسیس یه جور خاصی هست قیمت هاش هم که خیلی باهم تفاوت دارن.سرویس دوره که دو بار جنسیس میره هزینه سرویس دو دوره میشه گفت هزینه یک دوره ائودی هست.به هر حال ولی من خودم برند های المانی زیاد دوس دارم اینجا من جنسیس رو قبول میکنم فقط فقط لذت بخشی ائودی شتاب و سرعت هایی که میتونه تو دور های بالا بهتر عمل کنه اگه کسی اهمیت به سرعت و شتاب نداشته باشه ۱۰۰٪ جنسیس بهتره.دوستانی هم که دارن فقط اسم ائودی رو میبینن میگن دیگه اخر دنیاس باید از نزدیک یکم قضاوت کنید☺☺☺

  24. علی توپاک

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود بر قدرت هیوندای

    سلام بر زیبایی جنسیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا