سدان پرفورمنس هیوندای سوناتا N احتمالاً در راه است و X-Tomi Design رندری دیجیتالی از ظاهر احتمالی این خودروی کرهای را منتشر کرده است. نسخهی N Line سوناتا قطعاً تولید خواهد شد اما نسخهی کاملاً اسپورت N هنوز بهصورت رسمی تأیید نشده است.
نسخهی دیجیتالی موردبحث در مقایسه با نسخهی استاندارد سوناتا از نمای پایینی اصلاح شدهای سود میبرد که دارای ورودیهای هوای بزرگتر در کنارهها بوده و اسپلیتری قرمز رنگ نیز در این بخش خودنمایی میکند. رینگهای بزرگتر با طراحی دو پرهای و کالیپرهای ترمز قرمز نیز در پروفایل جانبی بر ذات اسپورت این سوناتا N مجازی تأکید دارند.
اگرچه تولید یا عدم تولید نسخهی کاملاً اسپورت سوناتا N تأیید نشده اما هیوندای اعلام کرده مدل N Line این خودرو با قدرت فراتر از ۲۷۵ اسب بخار تولید خواهد شد. این قدرت کاملاً بیشتر از خروجی پیشرانههای کنونی میباشد. پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۸۰ اسبی و نمونه ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۹۱ اسب بخاری حرف چندانی دربارهی سوناتا N Line نخواهند داشت. همچنین در سال ۲۰۲۰ نیز نسخهای هیبریدی از این سدان کرهای تولید خواهد شد.
جدیدترین نسل هیوندای سوناتا از طراحی کوپه مانند سود میبرد. در داخل کابین میتوانیم پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و صفحهنمایش ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی را مشاهده کنیم. اهرم تعویض دنده نیز جای خود را به دکمهها داده و در کنسول حالت ویژهای ایجاد کرده است.
تولید سوناتا ۲۰۲۰ از ماه سپتامبر در تأسیسات آلاباما آغاز خواهد شد. اولین نمونهها نیز در ماه اکتبر وارد نمایندگیهای فروش خواهند شد. هنوز قیمت نسل جدید سوناتا اعلام نشده است.
سامان اذری
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸هر کاری میکنه بازم یه جای کار می لنگه
خواستن خشنش کنند ***?
محمد
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸چراغ جلو بهتر شده اون ادامه رو به بالای دیلایت حذف شده
طراحی عقب هنوزم به قول دوست عزیزمون میلنگه
.
طراحی چراغ پیوسته به هم خیلی سخت به فرم ماشین میشینه و اکثرشون جالب از کار در نیومدن
نمونه های خیلی کم از این طراحی موفق از آب دراومده مثل پورشه ماکان و…
علیرضا(lexus)
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸پدال رو سوناتا کراش داری؟؟
روزی 4 تا خبر درموردش میذاری
aston martin
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸=)))))))
aston martin
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸این که سوناتا تو این مدل جلو پنجرشو حفظ کرده بنظرم ستودنیه چون خوب نیس ماشین هرنسل یه زبان طراحی جدید پیدا کنه. بقولی اصالت برند باید حفظ شه.
چراغاشم نو آورانه اس و خیلی خوب طراحی شده. کاش این طرح رو میزد رو جنسیس کوپه و سوناتا به عنوان یه سدان میدسایز همون طراحی محاظفه کارانه رو پی میگرفت. ولی بازم خوب شده. عقبشم خوبه ولی چون مشکوک به کپی برداری از سیوکه طرفداری ازش سخت میشه .
ho3ein
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸شمارو نمیدونم ولی من اصلا از طراحیش خوشم نمیاد
،نسل قبلش از این خیلی بهتر بود،اصلا کلا ی جوریه
NAVID۰۰۹۸
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸به استون مارتین سلام کنید .
me84
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸.
طراحی جلوپنجرش زده همه چیزو خراب کرده. وگرنه انقدرها هم بد نیست
سعید
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸از جلو مثل ماهی ای میمونه که با چکش زدن تو سرش
Behrouz. anzali
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸سوناتا ۲۰۱۱ بهترین طراحی داشت و مورد تحسین همه شده بود
رضا
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ایران تنها جایی هست که به خودروهای هیوندای و کیا که پنجمین برند پرفروش دنیا هست میگن کپی و لگن ولی واسه آشغالای چینی میگن کپی و لگن نیستند و کپی کردن سخته و افتخار میکنن به لگن های چینی #التماس_تفکر
ali a
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸بغیر از طراحی جلویی ماشین بقیه قسمت هاش واقعا زیبا و جذابه….
Golden Horse
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸191 اسب کمه
amin
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸نمای عقب که کپی برداری از سیویک و حرفی توش نیست
نمای جلو هم هدلایت موستانگ رو برداشته با استون مارتین قاطی کرده یه چیز افتضاح درآورده
احتمالا منابع مالی هیوندای کم شده و دیگه آنچنان نمیتونه برای طراحی هزینه کنه و زده تو کار کپی برداری و تلفیق که هزینه کمتری داره