خرید یک خودروی جدید میتواند کاری استرسزا باشد اما هیوندای میخواهد با برنامه Shopper Assurance خود این فرایند را آسان نماید.
این برنامه که اوایل سال آینده عملیاتی خواهد شد تجربه خرید مدرنی را ارائه میکند. همانگونه که هیوندای اذعان میکند بسیاری از خریداران از فرایند خرید کنونی راضی نبوده و به دنبال راههای جدیدی برای خرید خودرویی جدید هستند.
به عنوان بخشی از این برنامه تمامی نمایندگیهای هیوندای در آمریکا باید بهای خودروها را بدون در نظر گرفتن تخفیفها و مشوقهای نمایندگی در وبسایت خود درج کنند بنابراین مشتریان مجبور نیستند مبالغ بیشتری را به برچسب قیمت خودرو اضافه یا کم کنند و نگران این مورد باشند.
در بحث تست درایو، مصرفکنندگان میتوانند به لطف برنامه درایو هیوندای نمایندگی را انتخاب کنند. این برنامه به مردم اجازه میدهد تا خودرو را در مکانی که انتخاب کردهاند تست نمایند.
هرچه در این فرایند پیش بروید خواهید توانست بخش اعظم کاغذبازیهای رایج را بهصورت آنلاین انجام دهید. این مورد شامل همهچیز از خرید اقساطی تا تخفیفها میباشد.
شاید رادیکالترین ویژگی برنامه جدید هیوندای گارانتی برگشت سهروزه پول باشد. اگر مشتری از خرید خود ناراضی باشد هیوندای خودرو را در صورت عدم آسیبدیدگی و کارکرد کمتر از ۴۸۰ کیلومتر پس خواهد گرفت.
حسین
۲۴ مهر ۱۳۹۶متاسفانه داخل ایران چیزی به اسم خرید اینترنتی ماشین وجود نداره .
از نمایندگی هم خرید کنی . بسته به اون قدرت نمایندگی و سهمیه خودروش زمان تحویل خودروت متفاوته .
گارانتی معنی نداره . چون اگه گیربکس مشکل داشته باشه میان با ی دست دوم دیگه عوض میکنن اونم با هزارتا منت .
گارانتی برگشت خودرو حتی ۱ ثانیه هم وجود نداره و بعد از استارت مشتری مال مشتریه .
ی خاطره از ایران خودرو که اولین بار پرشیا elx خریدیم . اومدیم بیرون از نمایندگی و گفتیم خب فشار نیاریم بهش و گاز ندادیم . فردا وقتی استارت زدیم دیدم تق تق میکنه . بردیم تو محل تعمیرکار . گفت واشر سر سیلندر سوخته ( ۱۲ سال پیش)
بردیم نمایندگی . گفتن این ماشین تست بوده . مشکلی نیست تعمیر میکنیم ما هم گفتیم باید مرجوع بشه و یکی دیگه با شماره شاسی و موتور دیگه تحویل بدین . بالاخره بعد از چند روز و دیدن چند نفر قبول کردن و ۲ هفته بعد یکی دیگه دادن
رامین
۲۴ مهر ۱۳۹۶تازه ماشینای 12 سال پیش نسبت به الان شاه بودن
hussein
۲۴ مهر ۱۳۹۶care by volvo شرکت ولوو اتومبیل به صورت ابونمان در اختیار مشتری قرار میگیره، افراد و کسب و کارهای زیادی الان دارن اتومبیلهاشون رو به این صورت عوض میکنن
مثل ابونمان موبایل همراه که با پرداخت یک مبلغ ثابت ماهانه هم گوشی هم خط تلفن با مقدار نامحدود اس ام اس و مکالمه و غیره در اختیار مشتری قرار میگیره،
به طور معمول یک ولوو v70 ماهانه پنج هزار کرون هزینه های جانبی داره به جز هزینه ی خود اتومبیل که یا به صورت قسطی خریداری شده یا کاملا یکجا مبلغ پرداخت شده
بعد این نوع تملک، لیزینگهای شرکتی باب شد و شرکتها و افراد اتومبیل مورد نیازشون رو لیزینگ میکردن
الان نوع جدیدی رو ولوو پایه گذاری کرده و بسترهاشو اماده کرده که به صورت ابونمان یک اتومبیل رو در اختیار بگیرید
به صورت سرانگشتی به این صورت تقریبا سی درصد از هزینه های افراد و شرکتها کم میشه
و احتمالا تا سال دیگه شرکتهای دیگه ایی هم اتومبیلهاشون رو به این صورت خودروهاشون رو ارائه میکنن . خوبی این کار این هست که یک گپ که بین تولید کننده و مصرف کننده ی نهایی هست از بین میره، مصرف کننده ی نهایی مستقیما از خود تولید کننده تمام خدمات رو دریافت میکنه،
یه چیز دیگه بگم که بیشترین سودی که مارکهای اتومبیل داخل ایران میکنن این هست که در قبال اتومبیلهای فروش رفته تو ایران هیچ مسئولی ندارن، خیالشون راحته که سیصد چهارصد هزار اتومبیل رو همینطوری به بازار ایران وارد میکنن بدونه اینکه هیچ مسئولیتی داشته باشن، حتی تویوتا هم نماینده ی رسمی تو ایران نداره با وجودی که یکی از بیشترین فروشها رو داره
و با توجه به این قضیه میشه این نظریه رو هم ارائه کرد که شاید واردکننده ها اتومبیلها رو حتی خیلی ارزونتر از نماینده های رسمی تو دبی میخرن و وارد میکنن چون وقتی وارد ایران بشه مسئولیت این اتومبیلها هم تموم میشه و اون شرکتهای سازنده ی اتومبیل هم قطعا هزینه ی خدمات و گارانتی ها رو برای این اتومبیلها نمیپردازن
بهترین نمونه ی این خدمات این هست که تو سوئد اگه شما با یک اتومبیل طی سه سال تصادف کنید، بیمه ی بدنه از طرف خود کارخونه ی سازنده ارائه میشه، و اتومبیل رو تعمیر میکنن یا اینکه یک اتومبیل نو میدن
گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)
۲۴ مهر ۱۳۹۶بذارن تو شیپور خودمون خیلی خوبه
???
احمد
۲۴ مهر ۱۳۹۶این مطلب( ضمن تشکر از جناب آقای احمد زاده )…در مورد میهن عزیزمان ایران، همانند حاصل کسری با مخرج صفر، تعریف نشده است!