مارس امسال بهترین ماه برای هیوندای در آمریکا بوده است زیرا به فروش ۷۵,۴۰۳ دستگاه دست پیدا کرده که ۱۱۵ درصد افزایش را نسبت به مارس ۲۰۲۰ نشان میدهد. پرفروشترین محصول هیوندای در این ماه توسان با ۱۵,۷۴۴ دستگاه بوده که به معنای افزایش چشمگیر ۱۵۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این یعنی توسان فقط در مارس امسال تقریباً بهاندازهٔ سهچهارم کل فروش سهماههٔ نخست سال گذشته فروش داشته است؛ اما علاوه بر این، در دورانی که سدانها همواره با کاهش محبوبیت دستوپنجه نرم میکنند، فروش الانترا در مارس امسال ۷۰ درصد افزایش یافته و به ۱۲,۵۹۸ دستگاه رسیده است. این افرایش، الانترا را به سومین محصول پرفروش هیوندای در سهماههٔ نخست امسال تبدیل کرده است.
فروش سانتافه نیز با ۴۴ درصد افزایش در سهماههٔ نخست امسال به ۲۸,۵۷۰ دستگاه رسیده و هرچند با فروش ۱۱,۷۵۸ دستگاه در ماه مارس با اختلافی جزئی در پس الانترا قرار دارد اما افزایش فروش ۸۲ درصدی را در این ماه تجربه کرده است. از سوی دیگر، تنها محصول هیوندای که ماه گذشته کاهش فروش داشته مدل ولوستر بوده که در مارس امسال تنها ۲۷۲ دستگاه فروش داشته و کاهشی ۵۳ درصدی را نسبت به فروش ۵۷۵ دستگاهی مارس ۲۰۲۰ تجربه کرده است. در همین حال، هرچند فروش اکسنت در ماه مارس امسال ۵۰ درصد افزایش یافته اما در کل سهماههٔ اول ۲۰۲۱ با کاهش فروش روبرو بوده است. این سدان سابکامپکت در این مدل تنها ۴,۲۷۲ دستگاه فروش داشته که کاهشی ۱۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد.
فروش کل برند هیوندای در سهماههٔ نخست امسال نیز هرچند به قدرتمندی ماه مارس نبوده اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته و به ۱۶۷,۱۳۰ دستگاه رسیده است. معاون ارشد فروش ملی هیوندای موتور آمریکا این موفقیت را یک عملکرد تاریخی در مارس و سهماههٔ نخست امسال برای این شرکت کرهای دانسته و آنرا نتیجهٔ موجودی پایدار، سبد محصولات جذاب، تبلیغات جالب و تلاش نمایندگیهای فروش دانسته است.
.
۱۵ فروردین ۱۴۰۰هیوندی با معرفی سوناتا و توسان جدید قرار بود ورشکسته شه که
چی شد نظرات تخصصی دوستانمون در مورد نابودی هیوندای و کیا
Abbas.Lambo
۱۵ فروردین ۱۴۰۰واسه منم همین جالب بود،دقیقا هم همین مدل هایی که همه میگفتن زشتن و موفق نمیشن و فلان،موفق شدن و جالب تر اینکه بازم میان کارشناسی میکنن!
parsa_ashgh.mashine
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اشتباه کردن من اصلا اون موقع تو پدال چند روز بود نبودم از خبرگزاریه همسایه شنیدم توسان اومده ا.س.ب. ب.خ.ار.
رضا
۱۵ فروردین ۱۴۰۰هیچ کدم از دوستان پدال هرگز نخواهند توانست خودروی خارجی بخرند.
وگرنه سلیقه قشر ثروت مند ایران کاملا مشخصه که کره ای ها با اخلاف زیادی پر فروش ترین خودرو های وارداتی هستن.
سلیقه مردم آمریکا هم داره به شدت به سمت کره ای ها میره.
R@m!n
۱۵ فروردین ۱۴۰۰“سلیقه قشر ثروت مند ایران کاملا مشخصه که کره ای ها با اخلاف زیادی پر فروش ترین خودرو های وارداتی هستن”??? ???? داداش کره ای دوست داری باشه دیگه فکت صادر نکن. تمام کره ای هایی که قبل قضایای دلار تو ایران بین 60 تا 300 قیمت داشتن. اکثر خانواده های متوسط و متوسط رو به بالا توان خریدشو داشتن. اگه خانواده های ثروتمند ایرانی کره ای میخریدن پس اونایی که بنز و بی ام و سوار میشدن و میشن حتما خدا هستن. بعدشم ماجرای خودروهای وارداتی ربطی به سلیقه مردم نداره چون ماشینای کره ای بخاطر رابطه و تجارت نسبتا خوبی که با کره داشتیم راحت تر وارد میشد و واردکننده هام که دنبال پول بی دردسر بودن کره ای وارد می کردن. برندای ژاپنی و آلمانی هم بخاطر مسائل تحریم و سنگ اندازی نظام تو ایجاد نمایندگی تلاشی واسه ورود به بازار ما نمی کردن با این حال بازم فروش خوبی داشتن. من به خوب و بد ماشینای کره ای کار ندارم که البته ماشینای خوبیم هستن اما حرفت خیلی عجیب و خنده دار بود.
رضا
۱۵ فروردین ۱۴۰۰به نظر ما کره ای سوار ها ثروت مندان جامعه بودن بنز و بالاتر دیگه افراد خیلی کم و به شدت ثروت مند بودن
ولی ظاهرا شما از خانواده خیلی ثروت مندی که ماشین کره ای رو به قشر ثروت مند نسبت میدی.و خودروی شما ایرانی نیست.
Dayan5775
۱۵ فروردین ۱۴۰۰وارد کننده ها از عمد ژاپنی وارد نمیکردن؟ ???داداش وقتی یه حقیقتی مخالف نظرت هست حداقل با یه دلیل منطقی ماست مالیش کن نه با دلایل اینطوری!!
شرایط برای کره و ژاپن هر دو یکسان بود و هر کدوم وارد کننده های خودشون رو داشتن و بعضا وارد کننده هایی بودن که از هر دو کشور وارد میکردن! سلیقه مردم باعث میشه که وارد کننده بیشتر بره سمت کدوم کشور!
تو منطقه ازاد چرا باز فروش کره ای ها بیشتر بود؟ اینجا هم وارد کننده ها دخیل بودن؟ اینجا که هرکسی بخواد میتونست بره ماشین بیاره خودش :))
حسین دهمرد
۱۶ فروردین ۱۴۰۰کاربر رضا خیلی جوگیر شده حرف زدن بلد نیست الانم خیلی از کاربران ماشین خارجی دارن و خواهند خرید حتی خودش .ولی حرف شما هم درست نیست.چه ربطی به تحریم داشت؟ اگر اونجوریه که کره بخاطر بازار آمریکا باید کلا قید ایرانو میزد.
.تو ژاپنیا بجز لندکروز و لکسوس که اونها هم تو کلاس بالاتر و رده ی قیمتی بالاتر از هیوندای هستن بقیه ژاپنیا ظاهر قدیمی و پیرمردی داشتن. طراحی های هیوندای(حتی با الگو برداری و کپی از آلمانها) از ۲۰۰۸ به این طرف یه سر و گردن بالاتر از تویوتا و میتسوبیشی و نیسان بود. تویوتا هم دو سه ساله داره طراحی هاشو به روز میکنه.
آلمانها هم اکثرا دوبرابر هیوندای قیمت داشتن.
درسته بازار ایران محدوده ولی همون زمان انواع لامبو و پورشه هم حتی وارد میشد تویوتا که دیگه محدودیتی نداشت
هیوندای بدلیل ظاهر تو چشم تر و تبلیغات بیشتر و بازار دست دوم بهتر و البته قیمت مناسبتر یه پکیج کامل بود که با سلیقه ی قشر بازاری جور در میومد.
Farzad
۱۵ فروردین ۱۴۰۰رضاخان بازار یه جهنم رو با بازار آمریکا مقایسه نمیکنن .
رضا
۱۶ فروردین ۱۴۰۰فرزاد جان منظورم صرفا بازار آمریکا نبود.منظورم اینه که تو پدال همه میگن کره ای ها آشغال. ولی همه مردم ایران کره ای میخرن.پس هیچ کدوم از بچه های پدال توان خرید خودروی وارداتی ندارن
R@m!n
۱۵ فروردین ۱۴۰۰“ولی ظاهرا شما از خانواده خیلی ثروت مندی که ماشین کره ای رو به قشر ثروت مند نسبت میدی.و خودروی شما ایرانی نیست” من ماشین کره ای رو به قشر متوسط و متوسط رو به بالا نسبت دادم قشر بشدت ثروتمند چیه دیگه ؟؟؟ داداش من از یه خانواده متوسطم ثروتمند بودم حتما زیر پام بی ام و یا لکسوس بود و تو این ممکلتم اصلا ثانیه ای تلف نمی کردم. اگر شما فکر میکنی کسی که کره ای سوار میشه ثروتمنده و مرفه بی درد باشه حرفی نیست.
سلمان
۱۵ فروردین ۱۴۰۰واقعا چرا کیفیت مهمه ؟ سطحی که شرکت هیوندای میتونه با یک قیمت رقابتی خودرویی با کیفیتی بیشتر از رقبایی مثل ژاپنیهایی تولید کنه که این روزها کارشان فقط شده فراخوانهای میلیونی و آبروریزیهای بین المللی !!! و این میتونه همان میزان موفقیت بالای صنعتی و تجاری شرکت هیوندای در سطح بین المللی باشه برای اینکه زمانی که کیفیت مطلوب و استفاده از بالاترین سطح تکنولوژی و مشتری مداری یکی از سیاستهای اصلی شرکت برای موفقیت باشه خود به خود کل مجموعه شرکت خودروسازی به سمت تکنولوژی برتر و کیفیت مطلوب تولید حرکت میکنه درست مثل شرکت هیوندایی که با استفاده از این فرمول داره بازارهای جهانی خودرو رو قبضه خودش میکنه و رقبا رو یک به یک از میدان به در میکنه و مشخصه که شرکتهای خودروسازی ژاپنی هم باید از کره ای ها مشاوره آموزشی بگیرن و الگو برداری مناسبی از کره ای ها داشته باشن تا شاید بتونن به حداقل سطح کیفیت مورد نیاز برسن و انقدر فراخوان و آبروریزی راه نندازن
میرخان
۱۵ فروردین ۱۴۰۰توسان واقعا،واقعا،واقعا از لحاظ طراحی فوق العاده است،خیلی هنر لازمه تا یک طراحی رادیکالی عامه پسند بشه که هیوندای از پسش بر اومده
علیرضا
۲۰ فروردین ۱۴۰۰من قصد دارم توسان sel بگیرم.(Los angeles)
پیشنهادشون وسوسه کننده است.
کریدیت خوب داشته باشی ماشین رو تحویل میدن، از سه ماه بعد تو شصت قسط بدون سود پرداخت می کنی.
بهزاد
۱۵ فروردین ۱۴۰۰کاری به تنش های موجود برخی کاربران نداریم اما احیای فروش یا به عبارتی مقایسه امسال با سال گذشته برندها اینطور بوده؛
فورد 0.6 دهم درصد
جنرال موتورز 4 درصد
استلانتیس 5 درصد
تسلا 25 درصد
گروه کیا و هیوندای 22
گروه فولکس 27 درصد
بی ام و 20 درصد
هوندا 16
نیسان 10
تویوتا 22
سوبارو 23
مزدا 23
ولوو 40 درصد افزایش داشته اند.
آمار فروش آخر سال مهمه ولی چون اینجا بحث هایی ایجاد خواهد شد عارضم که هیوندای و کیا اگر افزایشی داشتن به همان ترتیب سایرین هم بالا اومدن و اگر هم شرکت هایی نتونستن تو این بازه زمانی افزایش زیادی داشته باشند برندهای آمریکایی بوده و متاسفانه هر چقدر کره ای ها و ژاپنی ها و آلمانی ها خوب عمل میکنند و جدالهاش به خاک ایران هم کشیده شده تاثیرش رو برندهای آمریکایی گذاشته میشه.
R@m!n
۱۵ فروردین ۱۴۰۰مشکل جنرال موتورز بخاطر تامین قطعات مخصوصا کمبود چیپ که خبرش تو پدال هست و باعث کاهش تولیدشون شده. داستان فوردم از همه آمریکایی ها جداست چون همیشه فروش فوق العاده بالایی داره و قالبا ثابته هر ساله و رشد و کاهش آنچنانی نداره. استلانتیس هم که تازه تشکیل شده و نمیشه به آماره چندماهه تکیه کرد. راجب بقیه خودروسازانم که کاملا طبیعیه پارسال همه افت فروش داشتن بخاطر کرونا و مسائل اقتصادی و امسال اوضاع بهتر شده و بهترم میشه و خب قاعدتا صنعت خودرو هم نفسی کشیده و به روال عادیش کم کم برمیگرده.
رضا
۱۵ فروردین ۱۴۰۰داره میگه ۱۱۵٪ افزایش فروش داشته.
واین برای یه خودرو ساز توی بازار به شدت رقابتی آمریکا بینظیره.
بعدش بزور میخای ثابت کنی هیوندا پیشرفت نداشته
حسین
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اینم نوعی شیطنته که گزارش های فروش رو طوری ارائه میشه که برداشت های عجیب ازشون میشه . مثلا گزارش فروش جنرال موتور که در اون به کاهش فروش خانواده شورلت سیلورادو و برند شورلت نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره ای نشده. یا همین مطلب که به طور اغراق آمیزی راجع به عملکرد هیوندای نوشته شده که حالا کره ای باز ها میبینیم چی میگن. این در حالیه که همونطور که شما گفتید برای تمام برندها همین بوده ( به جز داج با کاهش فروش عجیب بیش از بیست درصدی). مثلاً در ماه مارس :
تویوتا راوفور ۸۹ درصد افزایش فروش نسبت به مارس سال قبل، هایلندر ۱۶۱ درصد افزایش، آوالون ۱۰۸ درصد افزایش و تاکوما ۷۰ درصد افزایش داشتن. لکسس هم افزایش فروش خیلی خوبی تجربه کرده و تا الان بالاتر از بی ام و پر فروش ترین برند لوکس بازار آمریکا شده (البته آمار فروش بنز هنوز به طور کامل منتشر نشده).
همه برندها طبیعتاً مطابق پیش بینی ها رشد خیلی خوبی داشتن.
Amir Machine
۱۵ فروردین ۱۴۰۰کجا فروش برند شورلت نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته؟ از خودت آمار درمیاری؟ فقط آمادهای زیر هر مطلبی باربط و بیربط یه تیکهای به آمریکاییها بندازی و خودروسازی آمریکا رو در افول نشون بدی، بعدم میگی دنبال بحث راه انداختن نیستم، خواهشاً دیگه این بساط مسخره رو جمع کن
جهت اطلاع
فروش شورلت در سهماهه اول امسال 464 هزار دستگاه
فروش شورلت در سهماهه اول پارسال 430 هزار دستگاه
منبع آمار:
https://www.goodcarbadcar.net/chevrolet-us-sales-figures/
طبق اون چیزی که من از ریاضیات میدونم، عدد 464 از 430 بیشتره، حالا نمیدونم شاید قواعد ریاضی تغییر کرده و من خبر ندارم
کل فروش جنرال موتورز در سهماهه امسال هم با 12 درصد افزایش از 612 هزار دستگاه به 696 هزار دستگاه رسیده، اون 4 درصد افزایش در کامنت اول رو هم نمیدونم از کجا درآوره
اما کلاً اینا هرگز مهم نیستن، مهم اینه که خودروسازی آمریکا بشدت رو به افوله و تا پسفردا همهشون ورشکست میشن و فقط ژاپنیها رو به شکوفایی و پیشرفتن
R@m!n
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اینجا عین دومینو شده کره ای به ژاپنی میزنه ژاپنی به آمریکایی، آمریکاییم که نمی دونه این وسط چیکارس به آلمانی میزنه، آلمانی هم که مو واسش نمونده از این رابطه قاطی می کنه همرو از ریشه میزنه.
امیر جون دیگه بعد 1000 کامنت میدونی اینجا چخبره خودتو ناراحت نکن.
حسین
۱۶ فروردین ۱۴۰۰مقاله ای که امروز صبح پدال گذاشت مطابق سایتgmauthority بود . توی این منبع ذکر شده فروش کلی جنرال موتور ۶۴۲۲۵۰ دستگاه بوده، اما شورلت با ۱.۷ درصد کاهش به فروش ۴۲۷۹۵۰ دستگاهی رسیده. موتور وان هم همین کاهش فروش رو مدعی شده. تفاوت آمار فروش سایر منابع با اون چیزی که سایت goodcarbadcar اعلام کرده، فروش شورلت سابربن هست که سایت gmaithority که احتمالا پدال هم مطالبش رو از اون برداشته فروش سابربن رو ۱۱۱۴۳ دستگاه اعلام کرده که منطقا هم به نظر میاد این عدد درسته. همونطور هم که گفتم اکثر منابع همین کاهش فروش رو اعلام کردن.
دوما تو چرا بلدی هرچی من میگم بلافاصله بیای بهم ریپلای بدی اونم بدون فکر؟ انگار رسالت اکانتت گیر دادن به منه. متعصب شماها هستین که در مقابل آمار موجود مقاومت می کنین نه من.
ضمنا یه سوزنم به رفقای آمریکایی بازت بزن. مثلا اون کامنتای مضحکی که یکی از خودآمریکایی بازهای سایت تو مطلب بنز eqs گذاشته
بهزاد
۱۶ فروردین ۱۴۰۰داداش چندین منبع وجود داره و شما اول به چند منبع رجوع کن.
در برخی منابع فروش کانادا و آمریکا جمع زده میشه و گاهی اوقات منابع اعداد رو بعدها درست میکنند.
https://gmauthority.com/blog/gm/chevrolet/chevrolet-sales-numbers/
آمار درست شورولت فروش 427 هزار دستگاهی هست و ممکنه در مقالات بعدی در همین جا فروش منبع شما ذکر بشه که درست نیست.
حسین
۱۶ فروردین ۱۴۰۰یه قسمت هم از سایت car figure:
How many Suburban did Chevrolet sell in 2021?
Chevrolet sold 11,143 Suburban in 2021 From Jan – Mar 2021
How many Suburban did Chevrolet sell in Q1 2021?
Chevrolet sold 11,143 Suburban in Q1 2021.
How many Suburban did Chevrolet sell in 2020?
Chevrolet sold 37,636 Suburban in 2020. In 2019, Chevrolet sold 51,928 Suburban. They sold 14,292 more units in year 2019 compared to 2020 with a percent loss of 27.52% YoY.
میگه کل سال ۲۰۱۹ تقریبا ۵۲ هزار سابربن فروخته شده.
حالا همین لینکی هم که خودت گذاشتی رجوع کنی اون قسمت پایین روی آمار فروش سابربن کلیک کنی، توی جدول آمار فروش سابربن با مقایسه فروش سابربن به تفکیک ماه در سالهای مختلف میبینی که goodcarbadcar فروش سابربن در ماه فوریه ۲۰۲۱رو اشتباها ۴۰ هزار وارد کرده!
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰من کره ای باز نیستم ولی اگر بجای هیوندا روی تیتر لکسوس نوشته بودم همینطوری میگفتی؟
Elmiraj
۱۵ فروردین ۱۴۰۰تسلا ۲۵ درصد…!!!?
فروش جهانی :
سه ماهه اول ۲۰۲۰ ⬅ ۸۸,۴۰۰
سه ماهه اول ۲۰۲۱ ⬅ ۱۸۴,۸۰۰
افزایش فروش ۱۰۹ درصد…
فروش آمریکا :
سه ماهه اول ۲۰۲۰ ⬅ ۳۶,۹۰۰
سه ماهه اول ۲۰۲۱ ⬅ ۷۶,۳۴۷
افزایش فروش ۱۰۶ درصد…
.
.
درصد بقیه خودروسازان هم خدا داند چقدر درسته…
بهزاد
۱۵ فروردین ۱۴۰۰تسلا در بازار آمریکا در سه ماهه سال قبل فروش حدودا 52 هزار دستگاهی داشته و برای امسال 66 هزار دستگاه!
اون 36 هزار را از کجا درآوردی خدا داند و همینطور در سه ماهه اول سال قبل فروش جهانی 103 هزار دستگاه و بازهم اون 84 هزار دستگاه از کجا میاد جزو رازهای مخصوص خودته دادا!
راجب آمار شوخی نکنید و از این به بعد هم باید سر مستندات با شما وارد جدال بشیم و از خودتون درصد صادر نکنید!
نویسندگان خوب پدال به مرور بازارهای بزرگ را تحت پوشش قرار میدن و نیازی نیست بدون اطلاعات درست بیای کسی را ضایع کنی در حالی که خودت مشمولش میشی!
Elmiraj
۱۵ فروردین ۱۴۰۰فروش تسلا در 2020 – Q1 آمریکا :
https://cleantechnica.com/2020/05/16/tesla-model-3-5x-more-us-sales-than-chevy-bolt-in-q1-433x-more-than-bmw-i3/
فروش تسلا در 2021 – Q1 آمریکا :
https://cleantechnica.com/2021/04/03/the-ladder-ford-gm-audi-have-to-climb-if-they-want-to-get-the-props-tesla-gets/
فروش جهانی تسلا در 2020 – Q1 :
https://ir.tesla.com/press-release/tesla-q1-2020-vehicle-production-deliveries
فروش جهانی تسلا در 2021 – Q1 :
https://electrek.co/2021/04/02/tesla-releases-q1-2021-delivery-results-massive-new-record/
بهزاد
۱۶ فروردین ۱۴۰۰IQ جان حداقل به چند منبع رجوع کن بعد بیا لینک بده!
https://carsalesbase.com/us-tesla/
اون منابعی که پیدا کردی نویسنده اش احتمالا عینکش همراهش نبوده و اعداد رو کم و زیاد وارد کرده.
https://www.goodcarbadcar.net/tesla-inc-us-sales-figures/
به غیر از این دو منبع هر چیزی پیدا کردی بریز دور.
Amir Machine
۱۶ فروردین ۱۴۰۰هزار بار گفتم، برای بار هزار و یکم میگم، دو سه نفر به اصطلاح آمریکایی فن هستن که هیچ بویی از منطق نبردن و تعصب خالصن، خود من کامنای اینا رو اصلاً نمیخونم که بخوام بدونم چی گفتن، هزاران بار گفتم شما هم اصلاً محل به اینا نذارید، مثل من که به کامنتای چند نفر هیتر خالص آمریکایی مثل جوکر و M3csl دیگه نگاهم نمیکنم، اما خودتون دوست دارید جواب بدید و بحث الکی راه بندازید و گند بزنید تو فضای سایت
اگه رسالت من گیر دادن به توئه رسالت همیشگی تو هم اینه که تو هر مطلبی یه جوری و به یه نحوی پای آمریکاییها رو وسط بکشی و یه تیکهای بندازی، الان اینجا تو مطلب فروش هیوندای اصلاً چه ربطی به جنرال موتورز و آمریکاییها داشت که بحث آمار فروش شورلت و دوج رو وسط کشیدی؟
کسی که میره آمار تکتک برندهای آمریکایی رو بررسی میکنه ببینه کدومشون کاهش فروش داشتن تا بعد بیاد اینجا جار بزنه کاملاً مشخصه متعصبه و عقده داره یا نه
Elmiraj
۱۶ فروردین ۱۴۰۰نخست اینکه clean technica یکی از سه منبع معتبر دنیای EV هست و من خودم یه سال قبل تو آمار فروش تسلا را در همه این منابع چک کرده بودم…
دوم اینکه در سه ماهه نخست پارسال تسلا تنها ۸۸۴۰۰ دستگاه فروش داشت که ۴۱ درصد آن در بازار آمریکا بود نه ۵۸ درصد….
و سوم اینکه تا ماه آوریل هیچ تحویلی از model y در کار نبود که همین فروش ۵۲ هزار دستگاهی در بازار آمریکا را به کل رد می کنه با توجه به اینکه model y اون اوایل فقط در آمریکا تولید و فروش میرفت …
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰المیراج ، بگو به چه دلیلی طرفدار تسلایی؟
میثم
۱۵ فروردین ۱۴۰۰من همچنان میگم این دو مدل زشتن
ولی از همه فاجعه تر کونا است که اصلا نمیشه باهاش کنار اومد
آریا منش
۱۵ فروردین ۱۴۰۰با اسمش هم نمیشه کنار اومد اگر خواستن تو ایران عرضه کنند رسمی ، بهتره اسمشو تغییر بده و خانواده پسند تر انتخاب کنه خیلی زشته بگن ماشینت چیه بگی کونا دارم . ???
R@m!n
۱۵ فروردین ۱۴۰۰میشه آماره فروشه تمام برندارو بزارین ؟ ممنون میشیم
Porsche
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اتفاقا طراحی جدید توسان و کنا و بقیه عالی بود و نقطه قوتی بود تا فروش رو به این اعداد برسونه
Dayan5775
۱۵ فروردین ۱۴۰۰همه دنیا توسان جدید رو تحسین کردن ولی یه عده میگفتن طراحیش خوب نیست،اینم نتیجش!!!
پدال اخر آمار فروش برند ها و گروه ها رو تو سال ۲۰۲۰ منتشر نکردی،کار سختی هم نبود سایت فوکوس موویز منتشر میکنه هر سال،اونم خیلی جالب بود
آریا منش
۱۵ فروردین ۱۴۰۰همونا دو سال دیگه بخاطر اینکه هیوندا برای طراحی و زیبایی ، کیفیت و استهلاک را فدا کرده . متوجه اشتباهشون میشن فکر کردی برای چی تویوتا به خودروهای زیادی زیبا ایمان ندارد و بیشتر خودروهاش زیبایی در عین سادگی دارند چون تمرکز روی کیفیت و استهلاک و امنیت براش اولویت بیشتری داره
Dayan5775
۱۵ فروردین ۱۴۰۰فعلا که تو مقاله کیفی و میزان خرابی جی دی پاور ،یه برند کره ای رتبه اول خودرو های اقتصادی رو کسب کرد نه تویوتا! مقالش تو پدال موجوده
تو امنیت هم که باز گروه اول ایمن ترین گروه هیوندا کیا شد! اونم تو پدال موجوده مقالش
دفعه بعد مقالات قبلی رو بخون بعد بیا نظر بده :)))
GT
۱۵ فروردین ۱۴۰۰آقای دهقان سلام
لطفا یه مقاله در مورد میزان فروش AMG و M پاور در سال ۲۰۲۰ در کل دنیا قرار بدید اگه میشه
متشکرم
Mf1
۱۵ فروردین ۱۴۰۰بهترین فروش تاریخ هیوندا بدون شک رقیبهاش از هیوندا جلوترن هرچند این پیشرفت قابل تحسینه
قابل توجه سهامداران تویوتا
میرخان
۱۵ فروردین ۱۴۰۰توسان واقعا،واقعا،واقعا از لحاظ طراحی فوق العاده است،خیلی هنر لازمه تا یک طراحی رادیکالی عامه پسند بشه که هیوندای از پسش بر اومده
MOS
۱۵ فروردین ۱۴۰۰پدال آمار فروش هیوندای رو میزاره اما بقیه برندا رو نه!
جالبه
Ali
۱۵ فروردین ۱۴۰۰هیوندای عالیه
مخصوصا اکسنت و توسان
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰کاملا طبیعیه که یه برندی که خودروهای مقرون به صرفه و مناسب تولید میکنه فروش خوبی هم داشته باشه
مرسدس فن
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ولی انصافا هیوندای و کیا خیلی پیشرفت کردن
بر عکس سایپا و ایران خودرو
mahan
۱۶ فروردین ۱۴۰۰… یکی میگه کره ای خداست و یکی میگه ماشین ثروتمندا هستش.خدایا خودت به جوانان کشور رحم کن این قدر خودرو های بازیافتی نشستند ماشین های اقتصادی براشون خداست