جنسیس اعلام کرده که بهای مدل G80 اسپورت ۲۰۱۸ در ایالاتمتحده از ۵۵۲۵۰ دلار آغاز خواهد شد.
این خودرو که اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی بینالمللی آمریکای شمالی حضور پیدا کرد با توجه به نام خود از سپر جلوی گیرا، جلوپنجرهی کرومی تیره و دیفیوزر عقبی بهره میبرد که سیستم اگزوزی با چهار خروجی آن را در برگرفته است. طراحان این برند همچنین رکابهای جانبی اسپورت تر، قابل آینهی مشکی و رینگهای آلیاژی ۱۹ اینچی با تِم کروم تیره را برای G80 اسپورت در نظر گرفتهاند.
این طراحی اسپورت به کابین خودرو نیز سرایت کرده و رانندهها خود در صندلیهای اسپورت چرمی خواهند یافت. همچنین تریم فیبر کربنی و پوشش سقف میکروفیبری مشکی نیز در این بخش بکار رفته است. از دیگر ویژگیهای کابین میتوان به پدالهای آلومینیومی و غربیلک فرمان اسپورت با دوختهای متضاد اشاره کرد.
نیروبخش این خودرو پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توربوی جدید با قدرت ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۵۰۹ نیوتون متر است. این قدرت از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با تنظیمات اسپورت به چرخها انتقال مییابد. با پرداخت ۲۵۰۰ دلار بیشتر میتوان به سیستم چهار چرخ محرک دست یافت.
جدای از اعلام مشخصات و قیمت G80 اسپورت، جنسیس اعلام کرده که مدل استاندارد این خودرو نیز برای مدل ۲۰۱۸ بازنگریهای کوچکی خواهد داشت. از برجستهترین تغییرات G80 2018 میتوان به سپرهای اصلاح شده، جلوپنجرهی بازنگری شده و رینگهای ۱۸ اینچی با طراحی جدید اشاره کرد.
تغییرات بزرگتر در کابین رخ دادهاند و ساعت آنالوگ، دوربین دید عقب و کنسول جلو بهروز شدهاند. همچنین پوششهای جدیدی روی بلندگوها بکار رفته و پورت USB اضافی نیز وجود داشته و سیستم صوتی Lexicon خودرو نیز ارتقا یافته است.
بازنگریهای تکنولوژیک خودرو نیز شامل شارژر بیسیم سفارشی برای گوشی هوشمند و سازگاری سیستم اطلاعات سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو میباشند. همچنین چندین سیستم ایمنی استاندارد وجود داشته و نشاندهندهی میزان سوخت آنالوگ جایگزین سیستم دیجیتال قبلی شده است.
بستگی به معیارها داره انتخاب من سری ۵ جدید هست تیپ پایه E کلاس خیلی لشه شتابش فکر کنم 7.7 ثانیه باشه و جی ۸۰ اسپرت برای کسی که یه سدان قوی تر(شتاب حدود ۵ ثانیه) و ارزان میخواد که نخواد هزینه نگهداریش مثل بنز و بی او بالا باشه عالیه راستی شتاب مرسدس E6۳ فکر کنم چیزی بین ۳.۲ تا ۳.۴ باشه که همهی اینارو قورت میده?البته با قیمت ۱۰۰ هزار دلار
به نظرم با این قیمت نمیتونه تو بازار موفق عمل کنه نباید از 45000 دلار بیشتر قیمت میخورد آخه کسی که به خودروی هیوندا فکر میکنه اولین چیزی که به نظرش میاد اقتصادی بودن این برند هستش با این قیمت مشتری به سمت خودروهای آلمانی گرایش پیدا میکنه و سعی میکنه با این مبلغ خودروی با اصالت ، زیبا و با متریال گران آلمانی سوار بشه ولی در کل هیوندا طراحی نمای عقبشو عالی درآورده ولی نمای جلوش در حد معمولیه و زیاد لوکس به نظر نمیاد نمیدونم چرا ولی حس و عقلم میگه هیوندا در زمینه خودروهای لوکس نمیتونه موفق بشه چون کمتر کسی هیوندا رو به عنوان یک لوکس ساز میتونه قبول کنه خودم شخصا حاضرم سی کلاس بنزو بخرم ولی اینو نه چون به بنز ایمان دارم میدونم موادی که تو خودرو به کار میبره از بالاترین کیفیت برخوردارن و قرار نیست به این زودیا خراب بشن یا از مد بیوفتن
من از نزدیک دیدمش واقعا واقعا قشنگه بخصوص چراغای جلوش( اون توربو نبود). ولی قبول دارم که از لحاظ کیفیت داخلی که خیلی هم مهمه به پای رقیبای المانیش نرسیده هنوز. از برندای کره ای کیا رو بیشتر دوست دارم نمیدونم چرا😐
منم کیا را بیشتر دوس دارم اما جنسیس “عالیه” و بی رقیبه واقعا در این خودور به جزئیات زیادی توجه شده هیوندای با مساعدت سرطراحان آلمانی و دیزاینر ها و استفاده از بهترین ماتریال خودوریی ساخته که کاندید خودوری سال آمریکا شد در سال جاری
با چه رویی تونستن این لوگو روی برندشون . . . . به هرحال به ادمش بستگی داره اما فکر میکنم بازار خوبی پیدا میکنه میدونید چرا چون هنوز ادمهایی میبینن که فکر میکنن سانتافه از x5 بهتره و این گونه انسان در تمام دنیا یافت میشود . اما من واقعا فکر میکنم که به جای اینبا این پول بتونم لکسوس es بگیرم یا حتی تو یه کلاس پایین تر؛ هیچی واسه من اصالت برند نمیشه دقیقا چیزی که این جنسیس نداره! از سر کانسپت این ماشین منو گیج کرد جلوشو میبینی فکر میکنی با یه ماشین لوکس طرفی از کنار ظاهر و سایز یه ماشین لوکس رو میبینم و از عقب النترا نیو اصلا معلوم نیست چی به چیه !!
فرشاد سجادیان
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶شما با این قیمت کدوم رو ترجیح میدین؟
تیپ پایه بنز E کلاس و ب.ام.و سری ۵: لایک
جنسیس G80 اسپورت ۳۶۵ اسبی: دیسلایک
gewnika
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶بستگی به معیارها داره
انتخاب من سری ۵ جدید هست
تیپ پایه E کلاس خیلی لشه شتابش فکر کنم 7.7 ثانیه باشه
و جی ۸۰ اسپرت برای کسی که یه سدان قوی تر(شتاب حدود ۵ ثانیه) و ارزان میخواد که نخواد هزینه نگهداریش مثل بنز و بی او بالا باشه عالیه
راستی شتاب مرسدس E6۳ فکر کنم چیزی بین ۳.۲ تا ۳.۴ باشه که همهی اینارو قورت میده?البته با قیمت ۱۰۰ هزار دلار
آریا
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶شتاب E63 s میشه 3.5 ثانیه و E63 میشه 3.8 ثانیه.
سعید
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶حجم موتور؟
شاهین
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶3.3 لیتر یا به عبارتی 3300 سی سی
اردلان
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظرم با این قیمت نمیتونه تو بازار موفق عمل کنه نباید از 45000 دلار بیشتر قیمت میخورد آخه کسی که به خودروی هیوندا فکر میکنه اولین چیزی که به نظرش میاد اقتصادی بودن این برند هستش با این قیمت مشتری به سمت خودروهای آلمانی گرایش پیدا میکنه و سعی میکنه با این مبلغ خودروی با اصالت ، زیبا و با متریال گران آلمانی سوار بشه ولی در کل هیوندا طراحی نمای عقبشو عالی درآورده ولی نمای جلوش در حد معمولیه و زیاد لوکس به نظر نمیاد نمیدونم چرا ولی حس و عقلم میگه هیوندا در زمینه خودروهای لوکس نمیتونه موفق بشه چون کمتر کسی هیوندا رو به عنوان یک لوکس ساز میتونه قبول کنه خودم شخصا حاضرم سی کلاس بنزو بخرم ولی اینو نه چون به بنز ایمان دارم میدونم موادی که تو خودرو به کار میبره از بالاترین کیفیت برخوردارن و قرار نیست به این زودیا خراب بشن یا از مد بیوفتن
#ali.m#
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶قیمتش زیادی بالا نیست؟
???
شاهو
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶من از نزدیک دیدمش واقعا واقعا قشنگه بخصوص چراغای جلوش( اون توربو نبود). ولی قبول دارم که از لحاظ کیفیت داخلی که خیلی هم مهمه به پای رقیبای المانیش نرسیده هنوز. از برندای کره ای کیا رو بیشتر دوست دارم نمیدونم چرا😐
سینا
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶چراغ جلو فقط تالیسمان کولئوس ، تو شب اینقد باهال میشن
sunmartin
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶منم کیا را بیشتر دوس دارم اما جنسیس “عالیه” و بی رقیبه واقعا در این خودور به جزئیات زیادی توجه شده هیوندای با مساعدت سرطراحان آلمانی و دیزاینر ها و استفاده از بهترین ماتریال خودوریی ساخته که کاندید خودوری سال آمریکا شد در سال جاری
آریا
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶حس لوکس بودن یکی از سه گانه های آلمانیو نداره.
اگه ارزون تر میخواین میتونین به کادیلاک و لکسس و اینفینیتی فکر کنین.
ali
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶طراحی بیرونش خیلی شیک و خوشکله..ای کاش طراحی داخلشم به این سادگی نبود …اون وقت دیگه ایرادی بهش نمیشد گرفت..
ارمان
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶با چه رویی تونستن این لوگو روی برندشون . . . .
به هرحال به ادمش بستگی داره اما فکر میکنم بازار خوبی پیدا میکنه میدونید چرا چون هنوز ادمهایی میبینن که فکر میکنن سانتافه از x5 بهتره و این گونه انسان در تمام دنیا یافت میشود .
اما من واقعا فکر میکنم که به جای اینبا این پول بتونم لکسوس es بگیرم یا حتی تو یه کلاس پایین تر؛ هیچی واسه من اصالت برند نمیشه دقیقا چیزی که این جنسیس نداره!
از سر کانسپت این ماشین منو گیج کرد جلوشو میبینی فکر میکنی با یه ماشین لوکس طرفی از کنار ظاهر و سایز یه ماشین لوکس رو میبینم و از عقب النترا نیو اصلا معلوم نیست چی به چیه !!
آرمین
۳۰ مرداد ۱۳۹۷درود ، آفرین خیلی زیبا و بجا نوشتید ، بهترین کامنت … دقیقا منهم همینطور فکر میکنم.
احسان
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶کادیلاک ct6 با این قیمت و طراحی منحصر به فرد انتخاب بهتریه
کوردی
۸ مهر ۱۳۹۶زیبا و قهار و دلچسب است…
درود بر جنسیس و هزاران آفرین بر عقل
افشین
۱ شهریور ۱۳۹۸ماشین فقط Ls500و سری ۸ بی ام و