هیوندای جزئیات مربوط به قیمتگذاری و نسخههای گوناگون توسان فیس لیفت ۲۰۱۹ را اعلام کرد.
این خودرو هماکنون با سیستمهای ایمنی استاندارد بیشتری عرضه میشود که شامل دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار نقاط کور و هشدار توجه راننده میباشد.
توسان بهروز شده همچنین دارای چراغهای جلو و دیلایت های LED جدید، جلوپنجره آبشاری متفاوت، سپرهای جلو و عقب جدید، رینگهای متفاوت و چراغهای عقب بازطراحی شده میباشد.
البته بزرگترین تغییرات در کابین رخ دادهاند. توسان مدل ۲۰۱۹ دارای طراحی جدید برای داشبورد است که آن را با محصولات نوین این شرکت هماهنگتر نشان میدهد. سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی و همچنین اشتراک سه سالهی سرویسهای بلو لینک هیوندای بهصورت استاندارد دیده میشوند. البته نسخههای فول تر دارای صفحهنمایش ۸ اینچی هستند.
Porsche & Mercedes
۶ آبان ۱۳۹۷قسمت نسخه پایه این ماشین دقیقا با مزدا Cx-5 برابره
توسان طی این سال ها پیشرفت زیادی داشته ولی توی این سگمنت انتخاب من مزداس
آآآآرماااانننن
۶ آبان ۱۳۹۷دمت گرم زیر تمام مطالب کره ای ها ضدشون میگی ها :)) اسمتم آلمانی گذاشتی کسی شک نکنه ممد نویگتوری :)
Mohammad
۶ آبان ۱۳۹۷هیوندا فقط با مدل ها توسان و سانتافه در اکثر دنیا شناخته میشه
ولی انصافا اگه بلیزر جدید بیاد خیلی ها بهش فکر میکنن طراحی بینظیر و کامل اسم بزرگ بلیزر که مطمئنم بی دلیل نیست نام گذاریش یه چیزی درش هست و قیمت واقعا وسوسه کننده ??
کوروش
۶ آبان ۱۳۹۷منتها احتمالا بلیز جدید لیست …. ها رو پر کنه کسی دیده تا حالا زباله گرون باشه نه ،خودرو های امریکایی هم از همین قاعده پیروی می کنند امریکایی ها اگر یک ذره اطمینان داشتند این …. کسی حاضره براش بیشتر پول بده قطعا به قیمت می فروختند ۱۰۰ سال حسرت داشتند بتوانند در حد المان باشند حتی بعد جنگ جهانی هم به این حسرت نرسیدن ….
Mohammad
۶ آبان ۱۳۹۷میشه بگی آلمانی ها در صنعت خودرو چی دارن
بزار من بگم
( بیشترین استهلاک _ بیشترین کاهش ارزش بعد پنج سال _ کمترین میزان مشتری ثابت _ و اگزوز فیک ))??
کوروش
۶ آبان ۱۳۹۷اره برای همینه با بیشترین استهلاک پر فروش ترین لوکس سازان جهانن
بیشترین و موفق ترین برند های لوکس جهان هم لابد از … ساخت امریکا ارزش کمتری دارند
مشتری ثابت هم ???
اگزوز فیک که از مرگ با سوییچ خیلی بهتره نکه امریکایی ها تخصص خاصی روی تکنولوژی در خودرو هاشون دارند هنوز تو کف ساختن سوییچ ایمن مانند
Mohammad
۶ آبان ۱۳۹۷کوروش یه نگاه به ماشین های کادیلاک و لینکلن بنداز چی کم دارن از یه بی ام یا بنز هیچی ولی خب آلمانی ها محبوب تر بودن به دلایلی که یکیش بازاز خود امریکا بوده که به روی همه باز بوده و دوم بازار محدود لینکلن و کادیلاک به هزار دلیل . بازار امریکا داره به روی اروپایی ها محدود میشه این یعنی قرار در سال های اینده شاهد افت کمپانی های المانی باشیم که مدیر عامل فلکس هم اشاره کرد
و تازه اگه گروه فلکس یعنی آئودی و . ..
تلکنولوژی میدونستن چیه چرا این همه تغلب کردن در الایندگی کابین چرم که تلکنولوژی حساب نمیشه
علی
۶ آبان ۱۳۹۷محمد داداش خودرو ماله آلمانه اگه به کشورای دیگه ذره ای هم فکر کنی بی انصافیه
کوروش
۶ آبان ۱۳۹۷ولا همان تقلبی که کردن از تکنولوژی موتور هلکت برتره فقط به الگوریتم نرم افزار و شیوه فعال سازی آش باشید حیرت خواهید کرد اونم رو ماشین ۱۹ هزارتایی دلیلش هم واضحه ربطی هم به ضعف فولکس نداره چون تا فولکس موتور سازگار دیزلی ارائه می کرد تویوتا بازار فولکس رو حتی در بنزینی تخته کرده کرده بود کما اینکه فولکس با وجود سنگین ترین جریمه طول تاریخ برای شرکت تجاری تبدیل به بزرگ ترین خودروساز جهان شد افت آلمانی ها هم ربطی به برند های امریکایی نداره تو اروپا تردد موتور درون سوز رو ممنوع کردند !!!!!!!!!!!!! در ضمن کابین چرم که بعد ۴۰ هزارتا نابود نشه خیلی هم تکنولوژی هست
من سوار لینکلن کانتینتال و کادیلاک اسکالید و ats شدم قطعا هر دو ماشین های خوبی می سازند و لینکلن بهتر (چون هنوز حس یک ماشین امریکایی قدیمی فوقالعاده نرم و کم صدا رو داره ) ولی کدوم ازین ها سواری s class رو دارند بخصوص در ایزوله بودن و کیفیت کابین یا کدوم سواری با حس و روح بی ام و را دارند امکان ندارد امکان ندارد کسی سوار سری پنج نسل قبل بشه با موتور ۶ یا ۸ بعدش سواری ماشین را بتواند با ماشین دیگری بجز سوپر کار ها مقایسه بکند کدام سدان در جهان در تمام جنبه ها مشابه سری پنج و یا rs6 هست
همین اکئوس با هزار ادعا و احتمالا افسانه های دیمن از موتور ۶ هزار چند اسب اونم با چه روشی گرفته ؟ آیا موتور M5 شاهکار نیست !!!!
net
۶ آبان ۱۳۹۷فقط سانتافه اسپرت.هیوندای چه علاقه عجیبی به این ال سی دی زشت روی داشبورد داره که سانتافه ۲۰۱۹ هم همچین ال سی دی زشتی براش گذاشته.سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ زیباترین کراس اور جهان
Mohammad
۶ آبان ۱۳۹۷من به موتور های المانی هیچ اعتقادی ندارم دلایل خاصی هم دارم درسته هیچ برندی ماشین در عیار های اس کلاس نساخته و به جز هم وطن هاش بی ام و و آئودی برای نزدیک شدن بهش تلاش نکردن ولی این دسته از خودرو ها چندان هم کاربردی نیستن کلاس های کاربردی در انحصار ژاپنی ها و امریکایی عا هستن مثل ( پیکاپ _ suv فول سایز _ اسپورت برای افرود _ اسپورت برای جاده _ کم مصرف شهری _ )
این ها برای مردم معمولی مهم هستن
که المانی ها معمولا هنر ساخت این دسته از خودرو هارو ندارن مثل (x7 که کم اورد در مقابل امریکایی ها ) اسپورت برای جاده که باید کم هزینه ارزان و استهلاک کم باشه اسپورت های اروپایی این ویژگی هارو ندارن ( خیلی گرون هستن _ استهلاک و هزینه تعمیر بالا دارن )
کوروش
۷ آبان ۱۳۹۷X7 هنوز تست نشده می کی کم آورده ؟
قطعا هم بدون بیمر ،از تمام برند های امریکایی موتور بهتری و کاراتری داره اگر موتور با حجم انجین موتور های بی ام و با این مقدار بوست و فشار در هیچ جای دنیا نظیر نداره تازه بعد از سالها برند های امریکایی دارند روی موتور های کوچک با کارایی بالا تمرکز می کنند این معلوم می کنه کی جلو تر بوده در آخر شما تشریف نداشتی درباره استهلاک ماشین های آلمانی به اندازه کافی بحث شد ماشین آلمانی با نگهداری درست حتی اگر توربو و پیچیده باشد از مشابه تفس طبیعی هم با کیفیت تره در ماشین های ساخت المان به طور کلی قطعات لایف تایم نیستند و سیکل تعمیر دارند ژاپنی ها ندارند جهت اطلاع جناب عالی امریکایی ها هم اینگونه هستند یعنی حتی اگر ماشین راه هم نرود قطعه باید تعویض شود در ماشین های ژاپنی ماشین بعد از خرابی تعمیر می شوند و… این مورد درباره همه صدق نمی کنه دوره سرویس فولکس پاسات رو نگاه کنید روغن موتور هر ۲۰ هزارتا ، شمع ۲۰۰ هزارتا! ، لنت ترمز ۸۰ هزارتا و … در تمام خودرو های امریکایی فقط ون هاشون با پاسات رقابت می کنه این یعنی استهلاک پایین
کوروش
۷ آبان ۱۳۹۷کل موتور های ساخت امریکا یه طرف موتور F1 یه طرف اینو چی می گی !