هیوندای نسخهٔ اسپرت الانترا N Line را با ظاهر جذابتر و پرفورمنس بهتر معرفی کرده است. در سینهٔ این سدان اسپرت کرهای پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربوشارژ GDI آشنای هیوندای قرار گرفته که در دیگر مدلهای N Line این شرکت هم مورداستفاده قرار میگیرد و ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیروی این موتور هم گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ دوکلاچه در نظر گرفته شده که نیرو را صرفاً به چرخهای جلو تحویل میدهند.
به گفتهٔ هیوندای، در سیستم تعلیق الانترا بهمنظور افزایش سفتی و بهبود چسبندگی چندین بهبود مکانیکی صورت گرفته اما هنوز اعلام نشده که این تغییرات چه هستند. همچنین میدانیم که در این سدان اسپرت دیسکهای ترمز جلو نیز بزرگتر شدهاند اما اندازهٔ این دیسکها هم اعلام نشده است.
الانترا N Line ظاهر کاملاً چشمگیری دارد که جلوپنجرهٔ آبشاری با نشان N Line، رکابهای اسپرت، رینگهای ۱۸ اینچی آلیاژی متمایز با پرههای مشکی نقرهای، اسپویلر یکپارچهٔ عقب، سر اگزوزهای کرومی و دیفیوزر N Line از ویژگیهای آن هستند. علاوه بر این، آینههای جانبی و زیر رکابیها به رنگ مشکی براق درآمده و تریم جدیدی هم در اطراف ورودیهای هوای جلو کار شده که نهتنها کاربرد زیبایی دارد بلکه به آئرودینامیک خودرو و خنککنندگی موتور هم کمک میکند.
الانترا N Line بهصورت استاندارد با طیف گستردهای از سیستمهای ایمنی ارائه میشود که ازجملهٔ آنها میتوان به دستیار جلوگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار دنبال کنندهٔ خطوط، دستیار نوربالا، هشدار توجه راننده، دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور و دستیار جلوگیری از برخورد عقب اشاره کرد.
هیوندای همچنین مجموعهای از قطعات پرفورمنس N را هم معرفی کرده تا مالکین مدلهای N Line بتوانند خودروهای خود را سفارشیسازی کنند. فعلاً جزئیات بیشتری در مورد این قطعات اعلام نشده است. همچنین هیوندای هنوز تاریخ عرضهٔ الانترا N Line در ایالاتمتحده را هم اعلام نکرده ولی میدانیم این خودرو از سهماههٔ پایانی امسال با نام i30 سدان N Line در استرالیا عرضه خواهد شد.
AMG///
۲۴ مرداد ۱۳۹۹آبروی اسم النترا رو برد
این دیگه چه آشغالیه
قیافش افتضاح
خدایی از هیوندای انتظار نداشتم
(( آخه ماشینای بین سال های ۲۰۰۸ تا۲۰۱۷ واقعا زیبا بود))
بی ریا
۲۴ مرداد ۱۳۹۹طراحیش متوسط روبه بالاست
حسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۹متوسط به بالا نیست. از عالی هم بالاتره به نظر من. سال ها فکر و اندیشه پشت این طراحی هدفمند وجود داره. مهندسین و طراح های لامبورگینی باید از خطوط تیز و شکسته این ماشین الهام گیری کنن
NAVID۰۰۹۸
۲۴ مرداد ۱۳۹۹فکر میکردم زشتترینهای هیوندای ، سوناتا و سانتافه جدید باشند ، اما مثل اینکه الانترا گوی سبقت زشتترین را ربوده از هَمَشون .
ارتباط بر قرار کردن با محصولات جدید هیوندای کار مشکلیه واقعاً .
blackburn
۲۴ مرداد ۱۳۹۹کره از ژاپن بالاتره جیگر از هر نظر فقط خودرو مهم نیست تو کره تکنولوژی و پزشکی اولویت بالاتری داره ببر آسیا فراموش نکن
ممد ژانگولر
۲۴ مرداد ۱۳۹۹دمش گرم ۲۰۰ اسب
یعنی تویوتا کرولارو یجا لقمه میکنه یک نوشابه هم روش ?
AMG///
۲۴ مرداد ۱۳۹۹چطور حاضری کرولا به اون زیبایی رو به این که قیافش شبیه سوسکه ترجیع بدی؟؟؟؟؟
مث اینکه در مصرف آب معدنی زیاده روی کردی
کیان
۲۴ مرداد ۱۳۹۹رئیس هیوندای گفته یه چیزی بسازید ک متمایز باشه، گروهی طراحی هم قیمه ها رو ریخته رو ماستها !!! آخه این جلوپنجره هست ؟
شبیه ماشینهایی شده ک جلوشون و میبرن صافکاری سپر و … باز میکنن!!!
بالاخره جی تی مدل قبلیش ک اینقدر متعادل و معقول بود از بازار آمریکا خداحافطی کرد این مدل و خودشون و گفتن استرالیا که بعدا خواستن دوباره توقف فروش بزنن خیلی سر و صدا نکنه
مهدی
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ماشین واقعا جذابی شده حداقل تو عکس کابین با کیفیتی هم به نظر میرسه
(Saeed(peugeot
۲۴ مرداد ۱۳۹۹یه مقدار خوبه …. ولی زیادی خطوط تیز توش استفاده کرده ….
موتورش هم خیلی شلووووغه
ارشیاsvj
۲۴ مرداد ۱۳۹۹طراحیش میتونست خیلی بهتر باشه.
ایمان
۲۴ مرداد ۱۳۹۹تو این کلاس اینقدر گزینه های خوب هست که آدم باید مغز خر خورده باشه که اینو بخره
nikzad
۲۴ مرداد ۱۳۹۹هرچقدر که طراحی داخلی خوبی داره عقب ماشینو مثل همه مدل ها خراب کرده.
بهنام
۲۴ مرداد ۱۳۹۹??
meysam
۲۴ مرداد ۱۳۹۹خودشون خندشون نمیگیره از این جلوپنجره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهاد
۲۵ مرداد ۱۳۹۹من فکر میکردم فقط سانگ یانگ بلده ماشن زشت درست کنه ظاهرا هیوندای هم داره رقابت کنه.