اگرچه فروش هیوندای الانترا ۲۰۱۹ فیس لیفت از دو ماه پیش در آمریکا شروع شده اما جا برای معرفی نسخههای بیشتر وجود دارد.
هنوز مدل پرچمدار اسپورت معرفی نشده و محتملترین رویداد برای معرفی این خودرو نمایشگاه لسآنجلس است که چند روز دیگر آغاز بکار میکند. البته نیازی به انتظار طولانیمدت نیست چراکه هیوندای از این خودرو در بازار کره جنوبی رونمایی کرده است. این خودرو در بازار کره آوانته اسپورت نام داشته هرچند مهمترین تغییر آن در مقایسه با مدل آمریکایی همین نام متفاوت است.
آوانته اسپورت در مقایسه با مدلهای استاندارد دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۵ نیوتون متری است.
داخل کابین این خودرو نیز ویژگیهای منحصربهفردی همچون پوشش چرم مشکی و قرمز متفاوت، غربیلک فرمان D شکل با پدال شیفترهای گیربکس دوکلاچه، پشت آمپرهای اسپورت، تریم کربن مانند، پدالهای آلومینیومی و… به چشم میخورند.
هیوندای هنوز مشخصات عملکردی محصول جدید خود را اعلام نکرده اما مدلهای مجهز به گیربکس اتوماتیک بهصورت اتوماتیک در هر صد کیلومتر ۸.۳ لیتر سوخت مصرف میکنند.
بهای هیوندای الانترا اسپورت ۲۰۱۹ از ۲۲۴۰۰ دلار برای نسخه دستی و ۲۳۵۰۰ دلار برای مدل مجهز به گیربکس دوکلاچه شروع میشود.
Hossein gh
۱۷ آبان ۱۳۹۷جلوش بیشتر شبیه ۲۰۶ خودمونه??
الهی
۱۸ آبان ۱۳۹۷داشبوردش که همون سوناتاس و هیوندای ول نمیکنه.. انگار اتصالی کرده..!!
خخخ
انگار این طرح از کمک اروپاییا بی بهره بوده..!!
mahdy
۱۷ آبان ۱۳۹۷به هیوندایی برای ورود به دنیای بزرگان خوشامد بگین
ولی من اگه بخوام یه سدان تو این بازه قیمتی بردارم میگم مزدا6
راستی صرف سوختش یه ذره زیاد نیست؟
Cadillac
۱۷ آبان ۱۳۹۷البته مزدا ۳ تو سگمنته النترا هست
ولی خب منم باشم سگمنت دی رو به النترا و مزدا ۳ واسه ابعاد بزرگترش ترجیح میدم
آآآآرماااانننن
۱۷ آبان ۱۳۹۷مزدا ۶ بنظرت تو این کلاسه؟!!!!!
سید
۱۷ آبان ۱۳۹۷زشتش کردن…مدله قبل فیس لیفتش خیلی با جذبه و باابهت بود…حیفش کرد
تنها نکته مثبته این کار هیوندای اینه که تنوع میده به ماشیناش…برخلاف ایران و خودروسازی ایران
کاش ماهم یروزی یه حرکتی بکنیم در صنعت خودروسازی بسمت پیشرفت و مدرنیته.دنا پلاس و رهام نمونه های خوبی اما ناکافین واسه این حرکت
رامتین
۱۷ آبان ۱۳۹۷البته نسخه چینی النترا یعنی لافستا بسیار خوب شده. ضمنا احتمال داره مدل النترا اسپرت، زیباتر بشه که باید صبر کرد.
حسین
۱۷ آبان ۱۳۹۷خوبه فقط طرح سه گوش جلوش خیلی بد شده
آآآآرماااانننن
۱۷ آبان ۱۳۹۷طراحیش نسبت به مدل قبلی جوان پسندتر هست بنظرم
من شخصا این مدل جدیدتر بیشتر میپسندن نسبت به مدل قدیمی ترش
مانی
۱۸ آبان ۱۳۹۷آره طراحی خیلی زیبا و گیرایی داره
عکسهای اولیه رو که دیدم گفتم چقدر زشته اما الان نظرم کلا عوض شده
کاپوت عضلانی و پف کرده ا اون قطعه فلزی که چراغهای جلو رو بهم وصل کرده
با اون فاصله کمش از کاپوت خیلی به زیبائی نمائ جلو کمک کرده
البته چراغهای اخمو و تر و تمیز هم بی تاثیر نیست
مهدی
۱۷ آبان ۱۳۹۷هیوندا خیلی زود به زود خودروهاشونسل عوض میکنه
حامد
۱۷ آبان ۱۳۹۷فیس لیفته نه نسل جدید،نسل جدیدش فک کنم سال ۲۰۲۰ معرفی میشه برای ۲۰۲۱
شاهين
۱۷ آبان ۱۳۹۷اگه الان سال ۹۰ بود این ماشین با قیمت ۲۶-۷ تومن وارد میشد،چیکار کردن با ما؟
sunmartin
۱۷ آبان ۱۳۹۷هیوندای خیلی خوب فیس تغییر داده درست مثل سراتو البته موتور204 اسبی هم واقعا باید عملکرد عالی داشته باشه با گیربکس 2 کلاچه محصولات میا هیوندای بخصوص کیا کیفیتشون واقعا ملموس و قابل درک شده به همین خاطر امسال کیا پنجمین خودروی کیفی و ایمن جدول 2018 نام گرفت در گرید قابل اعتماد
پرهام
۱۹ آبان ۱۳۹۷با این کیت خیلی جذابتره ولی یه طراحی محشری مثل لافستا رو فقط تو چین میدن در صورتی که اگه با فیس لافستا به اسم النترا میومد خیلی جذابتر بود تازه پکیج n هم میگرفت که دیگه هچ