برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس با محصولاتی لوکس همچون G90 جدید حرفهای زیادی برای گفتن دارد؛ اما این ۵ نسخه سفارشی از سدان لوکس جنسیس اشرافیت را یک پله بالاتر بردهاند.
این ناوگان کوچک از سدان های بزرگ که با همکاری مجله Vanity Fair ساخته شدهاند برای حمل سلبریتی ها به منظور حضور در مراسم اسکار در نظر گرفته شدهاند. هر خودرو دارای طرح خاص خود بوده و البته نام ویژهای نیز دارد.
یک مدل دارای رنگ نقرهای روشن و قهوهای مات با کابینی پوشیده از چرم ناپای قهوهای و برخی عناصر دیگر میباشد. مدل دیگر که Stardust نام گرفته رنگ خاکستری تیره را با کابینی مشکی ترکیب کرده است؛ اما سومین نسخه که Emerald Dream نام دارد از رنگ سبز و قهوهای تیره با کابینی که پوشیده از چرم سبز میباشد بهره برده و چهارمین مدل سفارشی از G90 نیز The Ruler نام داشته و ترکیب رنگ خاکستری و قرمز با کابین چرم نوباک را نشان میدهد. نهایتاً به پنجمین مدل یعنی Refined Understatement میرسیم که رنگ بدنه آبی تیره و سفید مات داشته و البته در کابین نیز شاهد پوشش چرم نوباک مشکی و ناپا هستیم.
هر خودرو نشان دهنده جهتگیری متفاوت این سدان پرچمدار کرهای میباشد. مدیر طراحی جنسیس میگوید:
کلکسیون جنسیس G90 2018 برای گرامیداشت مهمانان مراسم اسکار و جابجا کردن مرزهای رنگبندی و تریم صنعت خودرو طراحی شدهاند. این نسخههای سفارشی تنها آغاز کار برند لوکس جنسیس میباشند.
پس از حضور در مراسم اهدای جوایز اسکار، این نسخههای سفارشی از G90 در شوروم جدید شرکت در سئول حضور خواهند یافت.
احمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۶خاک بر سر شرکت های خودروساز داخلی و مدیراشون
چقدر پیشرفت کردن
چقدر اعتبار کسب کردن
آفرین بهشون
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۶یه زمانی تو کره یه خیابون به نام تهران اسم خورد و تو تهران یه خیابون به نام سئول
اون موقع رهبر کره جنوبی ابراز امیدواری کرد که سئول هم به پیشرفت تهران برسه
امروز اونا کجا هستن ما کجا؟؟؟؟
Chrvo
۱۲ اسفند ۱۳۹۶جلو پنجره طوری طراحی شده انگار میخواد عمدا در برابر باد مقاومت کنه
Saeed Boroomand
۱۳ اسفند ۱۳۹۶جلو پنجره ی بزرگ این روزها این حس رو منتقل میکنه که یه موتور پر حجم اون زیر قرار داره. وگرنه خب این همه اصطکاک مطلوب نیست و بعیدم هست که رادیاتور ها اینقدر سطح مقطع لازم داشته باشن برای خنک شدن.
متاسفانه اما خیلی از کمپانی ها این حماقت رو میکنن که پشت جلو پنجرشون شیکم ماشین معلومه و منظره ی خنده داری رو ایجاد میکنه، از آیودی گرفته تا هوندا تا تقریبا همه…
NAVID۰۰۹۸
۱۲ اسفند ۱۳۹۶اینکه از رولزرویس و مایباخ کپی کردن نوع رنگ بندیشونو شکی نیست ، ولی واقعا جای ستودن داره کارشون که چنین جسارتی به خودشون دادن و وارد یه کلاس حساس برای یه عده قِشر حساس شدن.
باریکلا به پیشرفتشون.
هیوندای داره خودشو وارد این بازار میکنه با تلاش زیاد و من فکر میکنم تمرکز روی ماشینای حیاط بخششو داره فدا میکنه مثل سانتافه . سونوتا . آزرا و…
ببینین سال به سال فروش خودروهای اصلی شرکت داره آب میره .
به قول معروف:
اَصلو وِل کرده فَرعو چسبیده
Saeed Boroomand
۱۳ اسفند ۱۳۹۶دیگه رنگه دیگه، کپی کردن خیلی معنی نداره… تکنولوژی نیست که … اونام از کبوتر ها تقلید کردن که روی ماشین ها اگه زیر درخت پارک شن رنگ بندی ایجاد میکنن…؛)
البته هیوندای توی حرکت به سمت الکتریکی شدن جز پیشتاز ها هست و بعدا این مسیله بهش کمک خواهد کرد،
hamid
۱۲ اسفند ۱۳۹۶خدا میدونه هیوندای چقد پول خرج کرده تا گذاشتن این ماشینارو راه بدن اون جا.
وگرنه بعید میدونم تدارکات اسکار پیش خودشون بگن به به عجب ماشینیه بجای رولزرویس جنسیس بیاریم لاکچری تره.
سورنا
۱۲ اسفند ۱۳۹۶عجب :)
sunmartin
۱۳ اسفند ۱۳۹۶شما همه رو به چشم خودت و مملکت از دست رفته ایران میبینی که همه چی با رشوه و سفارش حل میشه کیا هیوندای خودشون اثبات کردن در کیفیت طراحی رضایت مشتریان و الان دوساله که وارد مقوله n پرفورمانس و لاکچری سازی شدن واقعا با تدبیر مهندسین آلمانی کیا هیوندای به کجا رسیدن
فعل خواستن به قول معروف صرف کردند در واقعیت نه خواب و خیال کافیه آمار رضایت مشترین ببینی تا متوجه بشی کیا هیوندا کجای جدول هستن
من شخصا آرزو داشتم یک روز ایران هم دست از مافیای خودرو برداره و مثل کره جنوبی به قطب صنعتی تبدیل بشه
مانی
۱۳ اسفند ۱۳۹۶خوب معلومه
مراسم اسکار رو کل دنیا میبینن،تبلیغات بسیار عظیمیه واسه هیوندای
به همون نسبت هم باید پول خوبی بده