بر اساس گزارش های رسیده هیوندای در حال توسعه ی یک خودروی سدان دیفرانسیل عقب است تا با آن به مصاف ب ام و سری ۳ برود.
بنابر این گزارش ها، این مدل با کد RK در سال ۲۰۱۶ روانه ی بازار می شود. اطلاعات چندانی از این پروژه در دست نیست . بنابر شایعات این مدل طویل تر از سری ۳ خواهد بود و در طراحی آن از کانسپت HCD-14 که موفق به کسب جایزه ی برترین کانسپت سال شده، الهام گرفته می شود.براساس گمانه زنی ها این مدل از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز به توربوشارژر و یا موتور ۳.۳ لیتری V6 استفاده خواهد کرد. در حال حاضر موتور ۴ سیلندر هیوندای که برروی مدل جنسیس کوپه قرار دارد، قدرت ۲۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۷۳ نیوتن متر را داراست . و موتور ۳.۳ لیتری V6 نصب شده برروی مدل آزرا قدرت ۲۹۳ اسب بخار و گشتاور ۳۴۵ نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد.
پس از تجربه ی موفق هیوندای جنسیس کوپه و به چالش کشیده شدن بسیاری از خودروهای هم رده اش، به نظر می رسد که مبارز جدید کره ای توانایی به چالش کشیدن سری ۳ را داشته باشد.
رضا
۲۵ مرداد ۱۳۹۲تو تمام دنیا دارن میسازن و میفروشن و لذت می برند و پیشرفت میکنن.. اونوقت ما اینجا جمع شدیم بهشون نمره میدیمو منگول منگل راه میندازیم.
علت عقب موندگیمون همینه دوستان.. اگر میتونیم بسازیم.. بسازیم دیگه بسمه الله
فقط یاد گرفتیم بگیم کی از کی بهتره کی عقبتره کی نادانتره.. ناگاه از اینکه از همه عقبتریم
VAHID JINPACHI
۲۵ مرداد ۱۳۹۲اقا رضا خودت اگه می تونی بسمه الله شروع کن پیشرفت کن .
این قدر ایران عقب افتاده که اگر هم پرواز کنه باز هم به پای خارجی ها نمی رسه.
پس فقط پول جمع کن تکنولوژی های خارجی ها رو بخر و خوش باش و از زندگی ات لذت ببر.
دوست ندارم که کسی از من دلخور باشه این رو گفتم تا کمکی به تو کرده باشم.
محسن
۱۵ تیر ۱۳۹۳سلام تا ما مردم با خرید لگنهای ایرانی از خودروسازای داخلی حمایت میکنیم پیشرفتی در کار نیست
مسعود
۲۷ مرداد ۱۳۹۲آقا رضا گل گفتی
mjh
۱۱ بهمن ۱۳۹۲گفتنش آسونه مگرنه کدوم سرمایه داری جرات داره با ایرانخودرو و بودجه و مشتری باورنکردنیش مقابله کنه؟فک کردین دولت میزاره؟ماشین ساختن تو ایران از شکافتن اتمم هم سخت تر شده مردم میخوان آدمشم داریم پولشم داریم اما وقتی سمندوپراید رو میخرن دیگه چه مرضیه که ماشین بهتر ساخته بشه؟مردم دستشون تو پوست گردوئه بزور این آشغالا رو میخرن و فروش شرکتای آشغال سازی تو ایران تضمینه و نه دولت میذاره نه کسی تواناییشو داره با ایرانخودرو وسایپا مقابله کنه
AMIN
۲۵ مرداد ۱۳۹۲آدم چه نظرهایی رو که نمیبینه…
اینکه کسی میاد میگه فقط آلمان یا فقط ژاپن یا فقط کره یا آمریکا به ضرس قاطع نظرش کلا از روی تعصبه و چیزی هم که از روی تعصب باشه، بی منطقه…
بابا اومده فقط یه کانسپت زده گفته مثلا تو کلاس ب ام و سری 3قرار میگیره… همین
بعد بعضیا یه نظرایی دادن که اصلا ربطی به موضوع نداره مثلا کسی حتی در مورد کانسپته نظرم نداده که مثلا دراز کوتاه زشته چیه؟؟؟
فقط آلمان بهتره … نه نه آمریکا بهتره… نه نه ژاپن بهتره… این چیزا همش نسبیه
mahsa-faghat alman
۲۵ مرداد ۱۳۹۲بچه ها تورو خدا املاتونو قوی کنید .آخه کسی که انقد املاش ضعیفه چجوری راجبه ماشین نظر میده؟؟؟!!!!
mds
۲۵ مرداد ۱۳۹۲من ی عمره هنوز تو کف پرایدم و تا الان حسرت داشتنشو میکشم بعد ی عده از روی عقیده های مسخره و تعصبات کورکورانه میان میگن هیوندای اشغال کیا فلان..
حس زنده بودن تو ایران خیلی وقته از بین رفته
اخه دلمونو تو این سرزمین ب چی خوش کنیم
mahsa-faghat alman
۲۵ مرداد ۱۳۹۲در اینکه ما از همه عقب تریم شکی نیست خودرو سازی ما مال اینحرفا نیست که بخوایم راجبش حرف بزنیم یا مقایسش کنیم با کشوری.انقد مسخره کردیم پرایدو تیباو سمندو دیگه خسته شدیم.پس راجب رانا حرف بزنیم؟؟؟؟
mohammad
۲۵ مرداد ۱۳۹۲10 سال دیکه تو صنعت خودرو چین حرف اول اخر.
amir
۲۶ مرداد ۱۳۹۲عجب ماشینی
مسعود
۲۶ مرداد ۱۳۹۲خداییش خیلى خشکله
امین
۲۷ مرداد ۱۳۹۲من نظرات اکثر دوستان رو خوندم.اما خیلی برام عجیب بود که چرا انقدر ما خودمونو دست کم میگیریم.
دوستان هوش و خلاقیت ایرانی هیچ جای دنیا پیدا نمیشه.فقط باید فرصت شکوفا شدن پیدا کنه اونوقت میبینین که امثال همین هیوندای یا حتی خیلی از خودرو سازای صاحب نام دیگه چه جوری جلوش زانو میزنن .نمونه اش نادر فقیه زاده اس که اگر از ب ام و بگیرنش تقریباً این کمپانی فلج میشه.یا کوروش منصوری که سرور تیونر های دنیاس.
وقتی سردمدارای این مملکت به آدم حتی اجازه ارائه طرح رو نمیدن دیگه چرا ما خودمون رو سرزنش کنیم؟
مهدی
۲۱ شهریور ۱۳۹۴کسی خودشو دست کم نمیگیره نظرشون در باره روندیه که تو خودروسازی ایران پیش گرفتن و تغصیر مردم هم هست وقتی یه خودرو بی کیفیت تولید میشه و چون اروزنه مردم هم هجوم میارن سمتش، اگه الان دوباره پیکان تولید بشه باز مردم میخرن ، ولی برعکسش مثلا تو آمریکا سونانا از کمری ارزونتره ولی سونا تا نهم شد کمری اول تو فروش، SUV های کره ای ارزونترین suv ها هستن ولی جز ده تا خودوری پر فروش نشدن هوندا cr-v که یکونیم برابر سانتافه قیمت دار پنجم میشه هوندا اکوردسوم شد حتی از کمری هم گرونتره دوتا ماشین گرون بالای جدول فروش و سوناتا پایین جدول این نشون میده ما وقتی پراید رو با این کیفیت میخریم خودرو ساز هم دلیلی نمیبینه خودروشو ارتقا بده الان یه خودرو ایرانی مثلا دنا هم قیمت سیویک هست چطور اون هوندا با اون کیفیت با کارگری که ده برار ایران قیمت داره ساخته میشه و سود هم میکنه و ایران خوردرو یه خودرو با کیفیت پایین و کارگر ارزون میسازه میگه دارم ضرر میکنم همچین چیزی امکان نداره حمایتی که ما از ایرانخودرو و سایپا تا حالا کردیم هیچ ملتی تا حالا از خودروسازش نکرده و این حمایت به سود خودرو ساز و به ضرر مردم شده
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۲اولین شاهکار کره ای ها در کهکشان خودروسازی!!
بابک
۱۲ فروردین ۱۳۹۳اقارضاماهم پیشرفتهای چشمگیری داشتیم مثلا اردی یاوانت پرایداگه نمیبریم نمایشگاهای بین المللی میخوایم ریانشه نه این که توصنعت خودروسازی ضعیف باشیم نه
Hadi
۹ خرداد ۱۳۹۳بابا اینقد تو سر ایرانی نزنین!نا سلامتی خودمون ایرانی هستیم .به نظر من اگه به ایرانی فرصت داده بشه از هیچ ملتی کم نمیاره
بهمن
۲۶ خرداد ۱۳۹۳صنعت خودرو سازی ایران پیشرفت خیلی زیادی داشته، البته تو ضایغ کردن حقوق مصرف کنندگان!
مهدی
۲۱ شهریور ۱۳۹۴آین آرم جنسیس داره پس هیوندا جنسیسه