هیوندای توسان در مکانی بسیار شلوغ با همسایگانی قدرتمند زندگی میکند! اگرچه توسان در کنار خودروهایی همچون سابربن پارک نمیکند اما کلاسی که در آن حضور دارد بسیار رقابتی بوده و موفق شدن در آن کار هر خودروسازی نیست.
بدین ترتیب هیوندای باید بهروزرسانیهای روتینی را برای کراس اوور خود در نظر بگیرد تا مزیتهای رقابتی آن افزایش یابند.
به نظر میرسد که هیوندای تغییراتی را در ظاهر و کابین توسان اعمال کرده است. انتظار داریم سپرهای جلو و عقب جدید، ورودیهای هوای اصلاح شده و گرافیک جدید چراغها به همراه کاپوتی بازنگری شده از جمله تغییرات ظاهری توسان باشند.
هیوندای این فرصت را دارد که پیشرانهها، تجهیزات ایمنی و تکنولوژیهای اطلاعات سرگرمی داخل کابین را نیز ارتقا دهد. انتظار میرود هیوندای توسان فیس لیفت اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده وارد نمایندگیهای فروش شود. اگر توسان هرچه سریعتر فیس لیفت نشود رقبا قطعاً جای آن را در کلاسی بسیار شلوغ خواهند گرفت.
Raha
۲۲ دی ۱۳۹۶احتمالا از زبان جدید هیوندای که روی کونا هم اجرا شده بهره ببره
F۲۲RAPTOR
۲۲ دی ۱۳۹۶نه اون نیست
چونین زبان طراحی فقط واسه محصولات ساب کامپکت استفاده شده بعیده رو توسان پیاده شه
F۲۲RAPTOR
۲۲ دی ۱۳۹۶تو این سگمنت با وجود رقبای قدر ژاپنی و امریکایی و اروپایی برگ برنده توسان میتونه قیمت رقابتی و آپشن متنوع باشه
NAVID۰۰۹۸
۲۲ دی ۱۳۹۶دِ بزار یکم به طرح این یکی خو بگیریم بعد عوضش کن
بابا شورشو در اووردی دیگه
خریدار یکسال که از خریدش میگذره احساس افسردگی و از مد افتادگی بهش دست میده
از چی میترسه که هی طرح عوض میکنه
این نشون از ضَعف طراحیه یا قدرت شرکتو میخواد نشون بده
Wrx
۲۲ دی ۱۳۹۶کاش هیوندای و کیا یکم بیشتر به فیس های جدیدی که ارائه میکنن به بازار وقت میدادن اینقد زود چهره و شمایل ماشین رو تغییر ندن ?
به نظر من هر فیس جدیدی که وارد بازار میشه حالا از هر شرکتی نباید دیگه کمتر از سه سال دست به تغییرش بزنن?
بین سه تا چهار سال تغییر فیس در ماشین های مختلف میتونه جذاب و خوب باشه چون تغییر های زود به زود باعث میشه خریدار گیج بشه و قدرت انتخابش کم بشه با فراوان شدن از یک مدل ماشین با فیس های متفاوت
حالا این نظر شخصیمه شاید خیلی از مردم دوس دارن هر سال تغییر فیس در مدلا رو ببینن?