ارتقای بصری قابلتوجه هیوندای سانتافه با قطعات N پرفورمنس
یک حرف برای هیوندای به معنی دنیای جدیدی از بهروزرسانیهای طراحی است: N! نسخههای پرفورمنس محصولات این برند کرهای همچون ولوستر با پسوند N عرضه میشوند و مدلهایی که به ظاهر اسپورت اکتفا کردهاند پسوند N Line را یدک میکشند که از آن جمله میتوان به الانترا N Line اشاره کرد؛ اما افرادی که پیش از این مالک یک هیوندای بوده و میخواهند خودروی خود را به سطح N برسانند میتوانند قطعات N پرفورمنس هیوندای را انتخاب کنند.
محصولات کنونیای که میتوان قطعات N پرفورمنس را برایشان انتخاب کرد عبارتاند از i30 و ولوستر. البته به نظر میرسد هیوندای قطعات N پرفورمنس را برای کراس اوور نونوار شده خود یعنی سانتافه هم عرضه کرده است.
برخی خبرگزاریهای کرهای میگویند قطعات N پرفورمنس حداقل در مقطع کنونی مختص بازار کره جنوبی هستند.
در آغاز باید گفت پکیج ظاهری این خودرو شامل سپر جلو و عقب گیرا، اسپویلر عقب، رینگهای ۲۱ اینچی منحصربهفرد، ترمزهای N پرفورمنس، دیفیوزر کربنی، پوشش کربنی آینهبغلها، پلههای جانبی و جلوپنجره N پرفورمنس است.
داخل کابین هم تغییراتی رخ داده و میتوانیم صندلیهای اسپورت N با بالشتکهای بیشتر و عناصر آلکانترا و فیبر کربن را مشاهده کنیم.
فعلاً خبری از عرضه این قطعات برای سانتافه در بازارهای جهانی منتشر نشده اما اگر اینگونه شود خریداران و مالکان سانتافه آپشن فوقالعادهای را در اختیار خواهند داشت.
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۹باحال و خفن
NAVID۰۰۹۸
۶ مرداد ۱۳۹۹قبول کنید در کرهایها ، شرکت کیا به یه اصولی در طراحی و نماد در خودروهای کیا رسیده .
به عکس مقاله و نمای جلوی سانتافه توجه کنید ، غیر از اینه که انگاری از یه شرکت چینی طراحی و ارائه شده و نه کرهای با وجود گذشت ۴ نسل مختلف .
نقد میکنم ، میگن از کرهای بدم میاد ، آخه خداوکیلی غیر از اینه که انتظار بالا رفته از هیوندای ، ولی هیوندای پتانسیل بهتر برای ارائه طراحی بهتر را نداره و نشون داده با معرفی سوناتا و الانترا ، وضعیت بدتر هم شده و واقعاً متاسفم برای هیوندای با این سردرگمی در طراحی و ارائه محصول .
یکی یکی محصولات کیا و هیوندای را از نظر طراحی از نسلهای اول تا آخر مقایسه کنید تا به جای متهم کردن من و لقب چسباندن ، منطقی نقد کنید و مخالفم باشید و نه بگید چرا من از کرهای بدم میاد .
انتظار که بالا بره ، شرکت وظیفه داره با انتظار مشتری پیش بره و هیوندای بازارش را به دست آورده ولی لیاقت کیا بالاتره و محصولاتش هم جااُفتادهتر و باشخصیتتر به نظر میرسند .
Abbas.Lambo
۶ مرداد ۱۳۹۹داداش نوید حقیقتا اگه همیشه با همین لحن نظراتتو بیان کنی،نه کسی ازت بدش میاد و نه بهت لقب میچسبونه و نه سردبیر نظراتتو سانسور یا حذف میکنه!!!
خودت هم پنج دقیقه بشینی فکر کنی به همین نتیجه میرسی،دقیقا هر کسی که یه تعریفی از ماشینای کره ای کرد رو مورد عنایت قرار دادی و مسخرش کردی و اونا رو بی عقل دونستی!
زیر هر پست بی ربط یا با ربط یه نظر ۴۰ سطری میذاشتی و تهش به مسخره کردن کره ای ها میرسیدی و جنگ به پا میکردی،به عنوان مثال پست کولر بوگاتی که تهش رسیدی به مسخره کردن هیوندای و هم سنگ کردن اون با ۴۰۵!!!به خدا کسی جلوی نقد کردنتو نگرفته،همه نقد میکنن،تو هم نقد کن.
ارادت داداش نوید
حسن
۶ مرداد ۱۳۹۹این رو در نظر بگیرید که مالک کیا همون هیوندای هست بنابراین کارکنان کیا در واقع کارمند هیوندای هستند و اگر می خواستن می تونستن از همونها استفاده کنند،اگر طراحی هیوندای پسند شما نیست دلیل ناتوانی هیوندای نیست بلکه نوع نگرش مسئولینش این جوره.
Dayan5775
۶ مرداد ۱۳۹۹در جواب جنابعالی همین بس که این طراحی نسل جدید سانتافه ۱۴ درصد افزایش فروش رو برای سانتافه به ارمغان أورده،پس اینطور نیست که رو هوا بیان یه چیزی طراحی کنن.سلیقه مشتری ها رو بررسی میکنن بعد،حالًا اینکه طبق سلیقه تو خوب نیست دلیل نمیشه که تو بازار هدف اون ها هم نظرشون همین باشه،کیا و هیوندا دو طراحی کاملا متفاوت دارن که هر کدوم هم مشتری های خودشون رو دارن،اگه قرار باشه مثل هم طراحی کنن دیگه رقابت معنایی نمیده
تنها
۷ مرداد ۱۳۹۹نوید تورا به جون عزیزات تورا به خدا تورا به پیغمبر تورا به هر کسیو هر چیزی که میپرستی دست از سرمون بردار….عجب بدبختیه ها!!! هر خبری که راجب هیوندای باشه باز میکنیم میبینیم یه مشت حرف الکی پلکی نوشتی، مثل ژورنالیستها از صبح تا شب در حال طراحی متن در مورد هیوندای هستی که اگر همینقدر وقت روی خودت میزاشتی تا الان دکتر شده بودی
Malt hill
۶ مرداد ۱۳۹۹چهار تا سر اگزوز؟!?
کیان
۶ مرداد ۱۳۹۹والا همینهایی هم ک نوشته و همه تزئیناتیهای خودرو تو ایران هم برات راحت انجام میدن، تازه هر رنگی ک خواستی و …
نمردیم و معنی ارتقا و هم فهمیدیم !!!
یه جوری تیتر زده از خودش پدال هرکی ندونه فکر میکنه رقیب لامبورگینی اوروس معرفی شده !!!
Abbas.Lambo
۶ مرداد ۱۳۹۹کلا فقط خواستی یچیزی گفته باشی!!!
درسته بنز و هیوندای به هم ربطی ندارن ولی تو با این اثباتت یچیزی مثل AMG Line مرسدس و بقیه هم که همین رویه رو دنبال میکنن زیر سوال بردی!!!
آره از تزئیناتی تو ایرانم میشه اینکارو کرد/:
Dayan5775
۶ مرداد ۱۳۹۹اره حتما تو هم این تزئینات رو انجام میدی! برو استخدامت کنن به یه جایی برسی جا اینکه اینجا تلف بشی پس!
AMIR_REZA
۶ مرداد ۱۳۹۹انصافا خوب شده ……(از نظر طراحی)
(Saeed(peugeot
۶ مرداد ۱۳۹۹جلوش خیلللللی داغونه
علی
۶ مرداد ۱۳۹۹این سانتافه جدید جلوش خیلی بده ، اون چراغ های باریک باید پهن تر می بود یا مستطیلی شکل نه تیز
ممد ژانگولر
۶ مرداد ۱۳۹۹خیلی خوشگله ??
کیف کردم ?
ارشیاsvj
۶ مرداد ۱۳۹۹قدرتش چی؟
مهدی موتورز
۶ مرداد ۱۳۹۹در چند مقاله قبل پشتش واقعا منو مجذوب کرد
AMG///
۶ مرداد ۱۳۹۹بدک نیست
اما من سانتافه معمولی رو بیشتر دوست دارم