هیوندای

گردوخاک قریب‌الوقوع هیوندای با سوناتا N-Line!

به یاد می‌آورید که اوایل سال جاری میلادی و در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۹ اعلام کردیم هیوندای سوناتا در نسخه‌ی پرفورمنس N-Line تولید خواهد شد؟ نه تنها این خبر تائید شده بلکه یکی از منابع داخلی این خودروساز گفته که به زودی باید منتظر چنین خودرویی بود. هم‌اکنون و پیش از اینکه با دیدن تصویر این خودرو هیجان‌زده شوید باید گفت تصویر منتشر شده تنها یک رندر از نسخه N سوناتا بوده اما امیدواریم که این خودرو از نظر گیرایی طراحی در همان حد باشد.

هم‌اکنون هیوندای و محصولات N و N-Line خود سرها را بیش از پیش به سمت خود می‌چرخانند و افرادی که سوناتای جدید را بیش از حد پیش پا افتاده می‌دانند شاید با تولید نسخه N-Line نظر خود را عوض کنند.


یکی از منابع خبری با CNET گفت‌وگویی داشته و به معرفی قریب‌الوقوع سوناتا N-Line اشاره کرده است. او همچنین تائید کرده این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با قدرت تخمینی ۲۷۵ اسب بخاری استفاده خواهد کرد؛ اما هنوز چیزی از نظر نوع گیربکس تائید نشده ولی هیوندای می‌تواند از گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه سایر محصولات N استفاده کند. همچنین کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند ۹ مدل N-Line دیگر را در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ معرفی خواهند کرد و سه مدل N بیشتر نیز در دست تولید است. یکی از این خودروها طبق شنیده‌ها سوناتا N خواهد بود ولی این خبر فعلاً تائید نشده است.


دو مدل N دیگر که تولیدشان تائید شده یک شاسی‌بلند و یک هاچبک هستند که کُنا و الانترا GT گزینه‌های محتمل برای چنین تغییراتی هستند. به‌هرحال باید منتظر سال آینده میلادی باشیم که نمایشگاه شیکاگوی آن سال محتمل‌ترین مکان برای معرفی برخی از این محصولات خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    طراحی عقبش خوبه.با خطوط کلی بدنه هماهنگ شده.ولی چراغای جلو رو نمیتونم هضم کنم…رقیب مسقیمش اوپتیما خیلی بهتره از نظر طراحی.
    نظر شخصی منه البته . با احترام به تمام سلایق

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۳ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (10474 ديدگاه)

      تنها حسی که به منتقل میکنه ، پلاستیکی بودن خودروئه .
      به عکس دوم که از عقب خودرو انداخته شده توجه بکنید که مونتاژ سپر با گلگیر عقب انگار که یک خودروی چینی را نمایان میکنه ، چیزی که از سوناتا و هیوندای برای سال ۲۰۱۹ مسخره و خنده داره .
      شرکنی که با سوناتاهای NF و YF و با کمی بخشش LF ، توانست موی دماغ رقبا بشه اما حالا فاجعه در بحث طراحی و کیفیت مواد داخلی به راه انداخته .البته که کیفیت YF در مواد استفاده شده در داخل واقعاً آشغال بود (( به هرکسی میخواد بر بخوره ، چرا که واقعاً فاجعه بود )) .

      نام این نسل جدید را بیشتر میشه گذاشت (( سوناتا پلاستیکی )) .

  2. مزدا

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2099 ديدگاه)

    نه که طراحی دلچسبی داره میخواد گرد و خاک هم کنه

  3. ahmad

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (66 ديدگاه)

    با این قیافه موتور هواپیما هم بندازه فایده نداره

  4. OMID-LAMBO

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (424 ديدگاه)

    هیوندای ساقی شو عوض کرده تازگیا جنس خوب نمیده بهشون ! بر خلاف کیا !
    البته اینکه ماها هم دستمون به گوشت نمیرسه میگیم پیف پیف بود میده هم تاثیر داره به نظراتمون ??

  5. سروش

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (228 ديدگاه)

    N line میدسایز ۲.۵لیتری با ۲۷۵ اسب بخار؟ این قدرت برای i20 و الانترا N line خوبه نه سوناتا. اون از طراحی این از قدرت. یعنی کسی هست کمری، آکورد، مزدا ۶، سوبارو لگاسی، پاسات و پژو ۵۰۸ رو ول کنه اینو بخره؟ یک عدد هم فروشش توجیه نداره

    1. کیان

      ۳ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      داداش اونایی ک اینچا عشق آپشن باشن اینکارو میکنن
      البته قبلا عشق آپشنها میگفتن خشکله، حالا دیگه فقط آپشنه

  6. net

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3410 ديدگاه)

    طراحی بیرونی زشتی داره

    1. ahmad

      ۳ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (66 ديدگاه)

      نت جان یه چند وقتی هست دیگه از آزرا گرنجور و سانتافه اسپورت نمیگی دلمون تنگ شده خداییش

  7. Mohammad

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (48 ديدگاه)

    قیافشو!!!
    الگو برداری از وزغ. این ظاهر در شان سوناتا نیست. همچین عملکرد منفی و رو به پایینی در طراحی ماشین های آلمانی خیلی کمه.

  8. ایمان

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    نقطه ضعف هیوندای طراحی های نه چندان دلچسب محصولاتش هستن ؛ قبلاً طراحی های بهتری داشت
    فعلاً گرنجور ۲۰۲۰ طراحی قشنگی داره
    هم نمای بیرون هم کابین چشم نواز

  9. مهدی

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1328 ديدگاه)

    ملت دل خوشی هستیم لذت با پراید دور دور کردن کردن و تلگرام بازی ازمون گرفتن حالا چیکه چیکه به نت وصل میشیم با کمال غرور سرمون میندازیم بالا و میگم فلانه فلانه

  10. رامتین

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    طراحیش که با نسخه معمولی هیچ تفاوتی نداره. در کل آنچنان جذاب نیست. هیوندا آزرا هم شنیدیم پیش فروش بسیار خوبی در نسل جدید داشته، اما همچنان طراحیش نیبت به قبل بنظرم بدتر شده! این از هیوندا. می رسیم به کیا: اپتیما هم خصوصا در نمای عقب حالت اسپرت جلو را نداره و بنظرم پیشرفت نسبت به نسل قبل نداشته. ضمنا همه دوستان اذعان دارند النترا هم کاملا پسرفت داشته. نتیجه کلی اینکه محصولات هیوندا و کیا از نظر ظاهری کاملا افت داشتند و من اگر وزیر صنعت کره بودم، میگفتم طراحی ها را تغییر بدن!

  11. پورشه

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (16 ديدگاه)

    جلو آلمانی عقب امریکایی دوستان بگن کدوم مدل از کدوم برند هست!

  12. K1

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (99 ديدگاه)

    من سال 2011 وقتی yf اومد به دوستانم گفتم
    هیوندای خیلی جلوتر از زمانش طراحی کرد بعد از این نسل گند خواهد زد
    و الان دقیقاً گند زده

  13. محمدهادی

    ۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    مثلا اومده یجورایی طرح استون مارتینو توی محصولش تداعی کنده
    ولی باید گفت…ده
    هیوندا هنوز که هنوزه علی رغم پیشرفت های خارق العادش در خودرو سازی از نداشتن یک هویت طراحی رنج میبره
    هرسال سبکشو بلکل عوض میکنه،این باعث میشه چشما نشناسنش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا