به تازگی کمپانی کرهای هیوندای زبان طراحی جدید خود را معرفی کرده است. این زبان طراحی که “اسپورت و جسورانه” نام دارد در محصولات آتی این شرکت به کار خواهد رفت و البته پیشنمایش آن را با کانسپت له فیل روگ دیدهایم. این کانسپت زیبا در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ توجهات زیادی را به خود جلب کرد. هماکنون و در نمایشگاه خودروی بوسان کره جنوبی هیوندای از کانسپت دوم خود که یک شاسیبلند بزرگ است با نام HDC-2 گرند مستر رونمایی کرده است.
تاکنون تنها چند تصویر از گرند مستر منتشر شده و تقریباً اطلاعاتی از آن در دست نیست اما حداقل میدانیم که نام گرندمستر به چه چیزی اشاره دارد. طبق نوشتههای ویکیپدیا، گرندمستر توسط فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) به شطرنجبازان اعطا میشود. جدای از جوایز قهرمانی جهان، گرندمستر بالاترین عنوانی است که یک شطرنجباز میتواند به آن دست یابد.
مدیر طراحی هیوندای آقای لوک دانکر ولکه از کانسپت له فیل روگ به عنوان یک وزیر نام برده بود و اضافه کرده بود کانسپت بعدی این خودروساز یک اسقف اعظم خواهد بود. احتمالاً این شاسیبلند بزرگ و برجسته به عنوان پیشنمایشی از شاسیبلند آتی و فول سایز این شرکت که در جایگاهی بالاتر از سانتافه XL هفتنفره قرار خواهد گرفت محسوب خواهد شد. شاسیبلند بزرگ سانتافه به عنوان جانشین معنوی وراکروز مطرح بوده و احتمالاً پالیسید نامگذاری خواهد شد.
هیوندای پالیسید تنها شاسیبلند بزرگی نیست که کرهایها عرضه خواهند کرد زیرا برادر این برند یعنی کیا نیز در سالهای آینده قدبلند بزرگ خود با نام تلوراید را به بازار معرفی میکند.
me84
۲۰ خرداد ۱۳۹۷.
به دلم ننشست.اصلا.
محمد
۲۰ خرداد ۱۳۹۷این همون هیوندای که یه سال بعد ایران ناسیونال افتتاح شد و با تولید دوچرخه شروع کرد
توجه فرمودین!؟
یه سال بود ایران پیکان تولید میکرد…. اونا با دوچرخه شروع کردن و از ما جلو زدن….
باز بگن…. این هیچ غلطی نمیتواند بکند
آن هیچ غلطی نمیتواند بکند
net
۲۰ خرداد ۱۳۹۷مثل سانتافه ۲۰۱۹ خیلی زشته،خخخخخخخخ
علی
۲۰ خرداد ۱۳۹۷دوستان نمی خوام همون موضوع همیشگی باز کنم
ولی لامصب هر جاش منو یاد یه ماشین می ندازه
نمی گم کپی کرده ولی…
علی
۲۰ خرداد ۱۳۹۷دوست عزیز بنده کی گفتم لگن
درضمن پر فروش بودن همیشه دلیل بر خوب بودن نیست
ثانی من مطمعنم خودت بین ماشین کره ای و ژاپنی فرانسوی آلمانی آمریکایی آخرین گزینه کره ای خواهد بود
من منکر پیشرفم کره ای ها نیستم چیزیم نگفتم که شما اینجوری جبهه می گیری اصلا من هر جا میگم نمیشه n تا طرح داشته باشیم بلاخره شباهت هایی وجود خواد داشت
اینم جلوش شدید منو یادchery exeed tx می ندازه
عقبشم که یاد آور آمریکایی ها هستش
چه قبول کنی چه نکنی شبیه اونا هستش
رضا
۲۰ خرداد ۱۳۹۷پنجمین خودرو ساز پر فروش دنیا را در ایران بهش میگن لگن ساز و کپی کار خخخخخ اونوقت هیوندای کیا جنسیس و… تو دنیا فروش بالایی دارند، حالا یه عده میان میگن ((چون قیمتشون کمه فروش بالایی دارند و فروش زیاد دلیل بر خوب بودن نیست پراید هم زیاد میفروشه آیا خوبه))، کیفیت هیوندای و کیا به مراتب خوب شده
علی
۲۰ خرداد ۱۳۹۷در ضمن در مورد فروش عوالم زیادی دخالت داره و ابدا نمیشه گفت هرکی پر فروشه دلیل بر بهتر بودنشه
یه مثال
یه خودرو تولید محدود مثل رولزرویس رویس چند تا میفروشه???
حالا ایران خودرو چی ??? (هرچند میدونم مقایسه رولزرویس رویس با هیوندای که یه خودروساز سطح متوسط و تولید انبوه احمقانه باشه)
واسه فروش خوب باید طراحی خوبی داشت (که بنظرم هیوندای و کیا کاملا قابل قبولن )
گارانتی
آپشن
ایمنی
و سیاست یه کشور
که از نظر من عامل اصلی پیشرفت کره ای ها سیاست دوستی و رابطه آمریکا در قبال کره جنوبی بود که به عنوان همسایه کره شمالی نقش راهبردی تو اون منطقه داشت
مهدی
۲۰ خرداد ۱۳۹۷فکر کردی فروختن ماشین در امریکا مثل ایرانه که به زور بکنن تو پاچت جیبت هم خالی کنن بعد دو هزار تا کارکرد ماشینت گیربکس خورد کنه نه عمو جان در امریکا فروش بالا یعنی قدرت رقابت یعنی خوب بودن سایپا و ایران و گذاشتی کنار کره و هیوندا خخخخ
احمد
۲۱ خرداد ۱۳۹۷هیوندا داره سیر قهقهرایی طی میکنه طراحی شبیه کانسپت های میتسوبشی شده سانتافه 2019 که جلوش شبیه جیپ چروکی 2014 خود هیوندا هنوز نفهمیده شاهکار طراحیش النترا بوده خوب روش مانور نداده مثلا چراغ جلو النترا بنز و بی ام روی چند نوع مدلشون زده همین چراغ جلو بی ام x5 یه نمونه
الهی
۲۱ خرداد ۱۳۹۷گرچه سود نداشته باشه .. و یا سودش کم باشه… ولی ساخت خودروهای فول سایز بزرگ و لوکس اعتبار اون برند را زیادتر از قبل میکنه… هر برندی به نسبت خودش..