همهی ما دوست داریم پشت فرمان یک هایپرکار با نیروگاه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو که قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری دارد بنشینیم؛ اما متأسفانه راهحل مالک این هیوندای تیبورون/کوپه اصلاً جواب نداده است! از هر لحاظ که فکرش را بکنید جواب نداده است…
رنگآمیزی بدنه و طراحی بخش میانی این خودرو در واقع ادای احترامی افتضاح به بوگاتی شیرون بوده و باقی بدنه نیز ظاهری بدتر از نسل دوم هیوندای کوپه دارد.
از دیگر تغییرات این خودرو میتوان به رکابهای جانبی ضخیم، خط کناری C شکل بزرگی اشاره کرد که حتی قبل از شیرون و در بوگاتی ویژن گرن توریسمو هم وجود داشته است.
قطعاً با توجه به وضعیت این خودرو میتوان آن را در لیست بدترین کپیهای تاریخ قرار داد. قبلاً حتی یک هوندا سیویک را به بوگاتی ویرون تبدیل کرده بودند اما آن پروژه به افتضاحی این یکی نبوده است!
نظر شما دربارهی این خودرو چیست؟
حسین
۲۵ فروردین ۱۳۹۸این نمیخواسته عین بوگاتی بشه! فقط خواسته یه رگه هایی از بوگاتی رو داشته باشه!
NAVID۰۰۹۸
۲۵ فروردین ۱۳۹۸دَمِش گرم ، جواد بازی خودشو به حَدّ نهایی رسونده .
ژِس گرفتنش هنگام رانندگی جالبه .
Alireza
۲۵ فروردین ۱۳۹۸این بدبختم مثل ما عاشق یه ماشینیه ک میدونه هیچ وقت نمیتونه داشته باشتش
Sajjad
۲۵ فروردین ۱۳۹۸روی پراید یا ماشین های ایرانی وقتی اسپویلر بزرگ میزارن یه همچنین حسی به ادم دست میده
Jdm
۲۵ فروردین ۱۳۹۸وقتی بوگاتی قانقاریا میگیره
M
۲۵ فروردین ۱۳۹۸حیف پدال که وقت گذاشته رو ترجمه این!
هادی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸چندشم شد?
خود کوپه سادش که قشنگ تره، این چه کاری بود آخه
اه به این سلیقه اش
Hemichan
۲۶ فروردین ۱۳۹۸یه شرکتی بود با بیست و چند هزار دلار همه اینا رو میساخت
جالبه حتی موتور ۸ سیلندر ۴۰۰ اسبی هم استفاده میکرد برای مدل های گرونتر
مهدی
۲۶ فروردین ۱۳۹۸نام این خودرو را باید گذاشت
بوگاتی ویران
Majidsh
۲۶ فروردین ۱۳۹۸بهتره نخندیم
یک ایرانی اگر توانایی خرید پراید رو داشته باشه
میتونه برای سربلندیش ماشین رو با یه همچین حرکنی به هیوندا کوپه که آرزوشه تبدیل کنه