تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آنرا فیسلیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیسلیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو بهطور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینهها فقط گرافیک داخلی چراغها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.
در سال ۱۳۸۹ ایرانخودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را بهعنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آنهم درحالیکه ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااینحال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریمها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و بهتبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایرانخودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.
پس از توافق هستهای و لغو تحریمهای ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایرانخودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمههایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایرانخودرو در دیماه سال گذشته اقدام به پیشفروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندیهای صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایرانخودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیسلیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارجشده بود.
البته مدیرعامل ایرانخودرو، هاشم یکهزارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایرانخودرو نداشته و مالکیت آن بهطور کامل به ایرانخودرو واگذارشده است. بااینحال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایرانخودرو تولید آن متوقف شد؟
علاوه بر این، گزارشاتی نشان میدهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایرانخودرو، بهصورت رایگان راهاندازی کرده و گفته میشود راهاندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایرانخودرو بهصورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازیهای آن میپردازیم.
تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید
در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغها و تغییر آینههای جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغهای جلو اضافهشده است که احتمالاً نقش چراغهای روشنایی در روز را دارند. در چراغهای عقب نیز از LED استفادهشده و گرافیک و طراحی داخلی آنها بسیار زیباتر از چراغهای عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینههای جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره میبرند چراکه آینههای مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.
تغییرات داخلی
در داخل نیز کلیت داشبورد دستنخورده باقیمانده و از تغییرات مهم آن میتوان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانهای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمههای کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمیآید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمیشود.
تجهیزات و امکانات
پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود میبرد که مهمترین آنها عبارتاند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینههای جانبی برقی، شیشههای برقی چهاردر، سنسور دندهعقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.
موتور و گیربکس پژو ۲۰۷
۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سیسی حجم استفاده میکند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایرانخودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلامشده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونههای قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.
قیمت و رقبا
هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایرانخودرو اعلامنشده اما شنیدهها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب میشود. در این بازهٔ قیمتی، اصلیترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارسخودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. امویام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار میروند.
سخن پایانی
درحالیکه دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضهشده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغها و داشبوردِ نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آنرا بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشینهای قدیمی نیز برای خرید آن هجوم میآورند درحالیکه هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهمتر باوجودی که چندهفتهای بیشتر به موعد تحویل نمونههای پیشفروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایرانخودرو هنوز تولید آنرا آغاز نکرده و یکهزارع تاریخ تولید آنرا احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.
مصطفی
۱ مرداد ۱۳۹۶با سلام.ایجور که معلومه 207 جدید مشکلاتی داره که برای هرخودرویی بخشی از این مشکلات پیش میاد.ایران خودرو نتونسته به طور کامل ماشین بدون ایراد تولید کنه وهمیشه تو تولیداتش شک و شبهه وجود داره. 207 من باهاش 8000 کار کردم،روغن کم میکنه کروزش ست نمیشه مشکل داره پشت آمپرش هنگ کرده گفتند که باید عوض بشه طبقش مشکل داشت که عوضش کردم خوب شد الان هم داشبوردش صدا میده . در مورد کم کردن روغن سوال کردم گفتند روغنها 1040 گرمن و مقدار کمی تبخیر میشن. البته 207 های قدیمی اینطور نیست. دوستان مشکلات ای خودرو بطور کامل حل خواهد شد و کسانی که فقط این ماشینو دوست دارن میتونند با مشکلاتش کنار بیان، مثل من که دوسش دارم ازش خوشم میاد. ناگفته نماند که ساندرو،اچ سی کراس،برلیانس و همه ماشینهای هم لول 207 مشکلات زیادی دارن ولی من 207 و میپسندم .
سجاد
۲ شهریور ۱۳۹۶٢٠٧عشق منه
مال شما این ایرادارو داره
ماشین تو ایران شانسیه
سعید
۱۶ بهمن ۱۳۹۶سلام من یه ماهه خریدم قبلا هم ۲۰۶ مدل۹۰ اتومات تیپ ۶ داشتم از این ۲۰۷ جدید خیلی راضی ام واقعا عالیه هم نرم هم پر شتاب همه چیزشم خوب کار میکنه و تا الان مشکلی نداشته من بعد هم انشالله نداشته باشه
کدخدایی
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ان شاء الله خیرش را ببینید و همیشه راضی باشید.
Alireza
۲۶ مهر ۱۳۹۷رنو ساندرو و تندر پلاس و L90 رو با این پژو های ایرانیزه و چینی مقایسه نکن اصلا در حد اینا نیست و کاملا برتره
?Ali Hossein?
۳۰ دی ۱۳۹۹پوووووووووووووووف چه حرفا
سجاد
۵ مرداد ۱۳۹۶سلام دوستان
واقعا این ماشین حرف نداره از همه لحاظ عالیه
سوار بشید حالشو ببرید
من عموم از تهران تا تحویل گرفته سوار شده باهاش امده شیراز.
بدون اببندی کردن
انشا اله ک گیرتون بیا و لزت ببرین ازش
رضا
۶ مرداد ۱۳۹۶سلام
به نظرتون میارزه من ۹۱ دارم بفروشم صفر بگیرم؟
سجاد
۸ مرداد ۱۳۹۶اره بابا میارزه
اپشناش بیشتره
خوشکل تره
محقی
۲۵ آذر ۱۳۹۶91 فرانسه س
اینا ایرانی
ecu شما خیلی قابلیتها داره که میشه روش فعال کرد
ولی ایرانیها خیر
ایرانی
۱ دی ۱۳۹۶چون تجربه سواری با مدل 90 و 95 رو دارم به جرات میگم فقط تا 91 بخر. گول آپشنهایی رو که با 1،300تومن میتونی از بیرون تهیه کنی رو نخور. موتور tu5 رانایی.گیربکس 405 ی دریچه گاز بوش ولی چینی سیمکشی هم چینی و….
رو کیفیت هزینه کن نه مدل
البته بهتره که کم کارشو گیر بیاری
حامد
۱۰ مرداد ۱۳۹۶سلام من ماشین 207 صفر خریدم آوردم خونه دیدم داخل اتاق اصلا باد نمیزنه و فنش کار نمیکنه بعد دو روز هم روی مانیتور نوشت باطری ضعیف است بردم نمایندگی گفته دو روز باید بخوابه ماشین، واقعا اول برای ایرانخودرو بعد برای خودم متاسفم که باز هم گولشونو خوردم.
علیرضا
۱۱ مرداد ۱۳۹۶سلام. تو خرید 206 صندوق دار با 207 شک دارم کدوم بهتره بگیرم. ازلحاظ موتورکه هردو یکسان هست دوستان عزیزاگه اطلاعات کافی در دوخودرو 206 و 207 دارند اعلام نمایند. باتشکرفراوان
فرزاد
۱ شهریور ۱۳۹۶قطعا 207 ، از لحاظ نرمی، آپشن و صدای موتور به داخل اتاق عالیه
محسن
۸ بهمن ۱۳۹۶سلام شما 207 دارین چند ماه سوار میشین
بهاری
۱۳ مرداد ۱۳۹۶میشه در مورد سودش بگین . این شما دعوت نامه بیاد شما پولشو تکمیل کنین ماشین با تاخیر بدن ایا سود تعلق میگیره ! همون ۲۱ درصد ! موقه تحویل ماشین نقدی میدن سودشو ! میشه بگین ممنون میشم . این سواله خیلی هاست
تشکر
بهاری
۱۳ مرداد ۱۳۹۶سود تا دعوت نامه تعلق میگیره یا تا تحویل ماشین !
مهدی
۱۴ مرداد ۱۳۹۶باسلام ، من تحویل گرفتم با چند روز تاخیر ماشین واقعا خوشکل و عالی هست تو رنج قیمتی فعلا که مشکلی شکر خدا نداشته
على
۱ شهریور ۱۳۹۶من یه تیپ دو داشتم مدل نود و شش سه ماه کار کرد ردش کردم یه ٢٠٧ صفر خریدم و واقعا پشیمونم
سینا
۱ شهریور ۱۳۹۶سلام
دوستان من تازه تحویل گرفتم 300 کیلومتر راه رفته ماشین چندتا ایراد داره ممنوم میشم راهنمایی کنید.
از عقب ماشین فکر کنم از چرخ ها تو سرعت پایین و دست اندارها صدا میاد مثل صدای خرابی کمک.
ماشین بعد از اینکه یک ساعت کار میکنه به صدا میوفته ولی خلاص میکنم قطع میشه . صداش عین مثلا جیر جیر تسمه یا یک همچین چیزیهکه تو دنده 1 و 2 خیلی بیشتره صدا و واقعا صدای رو مخیه
مشکل بعدیم اینه که هروقت ماشین خاموش میشه ضبط فلش رو از اول میخونه ادامه فلش رو نمیخونه
سجاد
۲ شهریور ۱۳۹۶سلام
سیستم صوتی منم همینجوریه
کسی نمیدونه باید چکارش کنیم
شما هم ماشین رو ببر یه نمایندگی خوب
اینجا کسی مهندس نیست ک راهنمایی کنه
محسن
۴ شهریور ۱۳۹۶دوست عزیز توی جعبه فیوز. فیوز مخصوص ضبطو پیدا کن دو پله. وسلش کن به پل بعدی. بخاطر همونه اون دیگه قطع نمیکنه سیستم ضبطو و فلش برنمیگرده از اول
Hazhir
۲۶ شهریور ۱۳۹۶دقیقا منم مشکل صدارو دارم راهنمایی کنید
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۶دوستان سلام .الان با این همه توضیح و تفصیر ما چیکاره ایم خرید کنیم یا اینکه فعلا بیخیال .لطفا کسی اطلا ع کافی داره اطلاع بده.با تشکر..
سيامك
۲۲ شهریور ۱۳۹۶دوستانی که با ماشین حدود ۵ هزارتا یاربیشتر رانندگی کردن نظر بدن که ماشین واقعا بدون ایراد هست یا نه..
ضمنا هیچ ماشین مونتاژ شده بدون ایراد نیست..
من ام وی ام ٣١۵ هاچ بک داشتم با این که ماشین چینی بود و دیفرانسل ضعیف ماشین خوبی بود..۴ سال و حدود ٩۵ هزراتا کار کردم باهاش خوب بود اما ضعیف اصلا یک بار هم نرفت مکانیکی جز تعویض قطعات جزئی..
در کل با این تنوع کم تو رنج ٢٠٧i این ماشین رو بخریم یا نه..
دوستان هم اتومات و هم دنده ای رو نظر بدن
سجاد
۲۵ شهریور ۱۳۹۶سلام
من دنده ایش رو گرفتم
الان ۵٠٠٠رفته
فقط لاستیکای خودش فکر کنم میکوبه هنوز با خارجی عوضش نکردم
و تا الانم به مشکل بر نخوردم
گیر بکسشم ک نه صدا میده
و دنده ها به راحتی جا میره
شتابشم ک خوبه
میثم
۱۶ مهر ۱۳۹۶سلام
من جزء خریدارهای اولیه بودم
ماشینم الان 26 هزار تا کارکرده وماشالله بی نقص بوده
البته اوایل یه سری صداهای اضافه داشت ولی الان مثل ساعت کار میکنه
ماشین های زیادی داشتم و سوار شدم
ولی از 207 واقعا لذت میبرم
هم فضای داخلش حس خوبی بهم میده و هم ظاهر بیرونیش جذابه
و پیشنهاد من به کسانی که میخوان کمی متفاوت باشن و زیاد هم هزینه نکنن 207 جدیده
AMG
۲۶ مرداد ۱۳۹۹۲۰۷ نیست در اصل ۲۰۶ +
علی
۲۴ شهریور ۱۳۹۶دوستان تازه تحویل گرفتم
اهل فن دوتا سوال دارم.یکی لاستیکشو میخاسم عوض کنم چی خوب جواب داده در حال حاضر تو بازار لاستیک خارجی منظورمه؟
با ضبط فابکریک خودش .بلندگو کامپونت برا رو دریا چی پیشنهاد میکنید.کیفیت مهمه برام
Professor
۲۵ شهریور ۱۳۹۶سلام
من خودم ٢٠٧مدل نود دارم و واقعا فوق العاده و عالى هستش اما متاسفانه چیزى که تو ایران رایج هستشو راجب همه چیز صدق میکنه اینه که جنس هاى قدیمی کاملا با کیفیت تر و بهترن نصبت به جنساى جدید و تازه تولید شده
همین قانون راجب ٢٠٧ هم هستش و من که قدیمیشو دارم فرقاشو متوجه شدم
یکى از فرقاش جنس داشبوردش هستش که خیلی خشک تر و بی کیفیت تر از قدیمیاس
شتابش کمتر از قدیمیاس و من خودم تاحالا با ماشین ۶سال کار کردم ٢٠٧ هاى صفر رو چند بار گرفتم
به نظر من به ٢٠٧ تمیز مدل ٩١ بخرینو روش مانیتور نصب کنین خیلی بهتره تا این جدیدا
Danial
۲۸ آبان ۱۳۹۶من مرداد تحویل گرفتم و تاحالا چهار هزار کیلومتر باهاش رفتم.. قبلش هم ال نود زبر پام بود و در مقام مقایسه با اون چنتا نکته رو میگم. صدای ماشین خیلی کمه و شتاب خوبی داره.. با این حال همون طور که از بعضی از صاحبای ۲۰۶ و ۲۰۷ پرسیدم مشکل تاخیر گاز بین تمامشون وجود داره. فرمون خیلی عالی و نرمه..گیربکس در مقایسه با ال نود راضی کننده نیست چون بعضی وقتا اذیت میکنه. تاحالا دوبار چراغ چکم روشن شد که بردم نمایندگی و دستگاه وصل کردن و گفتند پیغام خطایی وجود نداره و احتمالا مشکل از بنزین بوده..حالا راست یا دروغشو نمیدونم اما چراغ چکش باعث نشد که ماشین از حرکت بیوفته. مصرف سوخت خارج شهر خیلی عالیه طوری که من رفت و برگشت از تهران تا رامسر فقط دو خط نصف باک رو مصرف کردم.. براساس مصرف تو شهر هم که اندازه گرفتم با یک باک میتونید هفتصد کیلومتر رانندگی کنید . کیفیت مولتی مدیا و پخش تصویر هم خیلی خوبه و دوربین هم کیفیت تصویرش خیلی خوبه البته برای من چندباری سیستمش قاطی کرد و تصویر رو با پرش نشون میداد که فکر کنم مشکل از سیم اتصالیش باشه. در کل ماشین خوبیه و من راضی هستم.
حمید
۳۰ آبان ۱۳۹۶دوستان ممنون میشم یه مقایسه ی فنی از 206SD و 207 جدید ارایه بدین ،منم بین این دو تا موندم ،بعدشم از لحاظ فنر بندی مگه یکی نیستن ?دوستانی که به نرم بودنش در مقایسه با 206 گفتن اگر امکان داره دلیلشم بگن ،ممنون
Nima
۳۰ دی ۱۳۹۶من تازه گرفتم ۷۰۰۰ هزارتا باهاش رفتم واقعا 207 عالیه نرم و راحت با امکانات خوب ، هیچ چیش اذیتم نکرده بی صدا خوشگل ، خدارو شکر راضیم باهاش تو اتوبان تهران اصفحان از کاشان به بعد ۱۹۵ تا پر کردم انگار رو آب راه میره
محسن
۸ بهمن ۱۳۹۶اقا نیما اشتباه نمیکنی 700هزار تا !!!!!!؟؟؟؟؟
محسن
۸ بهمن ۱۳۹۶سلام دوستان من تازه ثبت نام کردم قرار تا چند روز آینده تحویل بگیرم.حرف و حدیث های فراوانی رو در مورد ماشین خوندم (خوب و بد) اگر کسی از دوستان جدیدا تحویل گرفته(چند ماه اخیر) در مورد مشکلات فنی و ظاهری اگر داره لطفا توضیحاتی بده با تشکر
سپیده
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷سلام
من واسه خرید خودرو بین انتخاب ساندرو و پژو 207 دنده اتوماتیک ماندم لطفا راهنمایی کنید اگر اطلاعاتی دارین
سخت گیر
۱۰ تیر ۱۳۹۷من 207 دستی دارم مدل 89 یعنی اولین سری 207. ساندرو اتوماتیک رو هم سوار شدم.
گیر بکس 207 من واقعا نرمه و همینطور گاز و کلاچ و ترمز. اما ایرادی که داره موج جده را حس می کنه یعنی توی جاده کوچکترین دست انداز حس میشه با وجودیکه لاستیک هاش خارجی هستن (میشلن) و یه مدت هم گاز نیتروژن توی لاستیک هاش زدم. این تنها چیزی از این ماشین هست که من رو ناراحت می کنه. رانندگی با ساندرو اتوماتیک نرم تر هست و موج جاده کمتر حس میشه . توی پیچ ها به نظرم 207 پایدارتره. اما از نظر نرمی رانندگی ماشین به نظرم ساندرو اتوماتیک بهتر از 207 هست . از طرفی داشبورد ساندرو واقعا زشته و 207 داشبورد به مراتب زیباتری داره. ضمن اینکه تهویه هوای مطبوع در 207 بسیار عالی عمل میکنه و قابل مقایسه با تهویه مطبوع دستی ساندرو نیست. شتاب 207 خیلی بالاست. 207 مدل 96 هم سوار شدم شتاب خوبی داشت و فرمانش خیلی نرم بود. برخلاف مدل 89 من که هیدرولیک اون اصل فرانسه و مال زانتیاست و فرمان سفت هست. البته میگن مدل های قبل بهترن. به طور کلی مشکل 207 مدل 89 همین تکانهای زیاد در جاده و فرمان سفتش هست . البته یه سری از آقایون میگن خوبه ولی برای من سفت هست. بقیه مواردش عالیه. من تا 160 باهاش تو جاده رفتم و ماشین خیلی پایدار بوده. با ساندرو در شهر تست زدم. مصرف جاده 207 خیلی کمه حتی با وجود روشن بودن کولر. اما توی شهر بین 8 تا 9 مصرف داره چون با این ماشین باید پر گاز رفت تا ماشین سرحال بمونه و در نتیجه اجبار به ترمزهای پی در پی داره که مصرف را بالا میبره. 207 ماشینی هست که برای جاده های اروپا ایده آله نه جاده های ما که همش کنده شده و دست انداز داره . در کل ازش راضیم
کامران
۲۰ مهر ۱۳۹۷سلام
موتورش که همون موتوره قبلیه ۲۰۶ تیپ ۵ هست و مال من مشکلات برقی و الکترونیکیه زیادی داره به طوری که ۲ بار بردم ایران خودرو گفتم پولمو پس بدید اصلا نمیخوام ولی الان که گرونتر شده نگه داشتمشو از جیب خرجش کردم کلا خوب نیست ایراد زیاد داره
ممنون از سایت خوب و واقع گرایتون
Alireza
۲۶ مهر ۱۳۹۷آیا میشه صفحه ی گوشی مثلا waze گوشی رو روی مانیتورش انداخت ؟ یا مثل دنا پلاسه که نمیشه
هادی
۱۷ آذر ۱۳۹۷خیر
محمد
۱۰ مهر ۱۴۰۲سلام دوستان ، چرا نمدی عایق زیر کاپوت نداره ۲۰۷
حامد
۲۰ تیر ۱۴۰۳من ۲۰۷ ارتقا صفر خریدم داشبوردش خیلی سروصدا میده در حین حرکت چیکار کنم؟