ایران خودروپژو

انواع پژو 206 صندوقدار

پژو ۲۰۶ صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از ۲۰۶های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بک ۳ در و ۵ در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

206 sd

پژو ۲۰۶ صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰۵ در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر ۲۹ تیپ متنوع از ۲۰۶ هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که ۱۵ تیپ آن به بازار داخل و ۱۴ تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا  سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا۱۶۰۰سی سی است در حالی که V20، ا۱۵۰۰سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور ۱۶ سوپاپه است؛ اما V20 ،ا۸ سوپاپ دارد. حداکثر سرعت ۴ تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا ۱۸۹ و با V20 تا ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو ۲۰۶ SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا ۶.۶ لیتر، V9 ، ا۷.۳ لیتر و V20 نیز ۶.۴ لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت ۱۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان،V8،ا۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، V9 با قیمت ۱۹میلیون و ۵۰۰ و همچنین V20 با قیمت ۱۳میلیون و۹۰۰هزار تومان در بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: هزینه و اجرت تعمیرات رانا و رانا پلاس

206 صندوقدار

206 صندوقدار

مشخصات V1 V8 V9 V20
ابعاد طول ۴۱۸۸ mm
عرض mm1655
ارتفاع ۱۴۵۶ mm
فاصله بین دو محور ۲۴۴۳ mm
بدنه نوع رنگ متالیک
کلاس خودرو C
مشخصات V1 V8 V9 V20
تزئینات قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده دارد
نوع جلو داشبورد تولید بروش تزریق پلاتیک – جنس: PP
پشت سری صندلی عقب ندارد دارد ندارد
نوع سپر جلو پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
نوع سپر عقب پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
رینگ اسپرت
یخچال
موبایل هندزفری
کروز کنترل
تجهیزات کولر دارد
لامپ سقفی جلو دارد
شیشه برقی جلو دارد
شیشه برقی عقب دارد
آینه های جانبی برقی دارد
دماسنج روی داشبورد دارد
مبدل کاتالیتیک اگزوز دارد
نوع برف پاک کن دو تیغه ای – سه سرعته
شیشه گرم کن عقب دارد
آنتن برقی
سیستم تهویه دارد
سنسور اکسیژن دارد
سیستم تهویه قابل تنظیم دارد دارد
سیستم تهویه اتوماتیک دارد
چراغ روشنایی (داخل داشبورد)
سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش کاست
رادیو پخش سی دی دارد
نشان دهنده ها مسافت سنج دیجیتال دارد

مشخصات فنی:

مشخصات فنی V1 V8 V9 V20
موتور نوع موتور N6A- TU5 K6D-TU3
حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی ۱۳۶۰ سی سی
تعداد سیلندر ۴
نسبت تراکم ۱۰.۵ ۹.۶
حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۷۵ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۴۰۰ دور در دقیقه
سیستم سوخت رسانی انژکتور الکترونیکی با پاشش چنذ نقطه ای
نوع سوخت بنزین
تعداد سوپاپ ۱۶ ۸
سیستم احتراق جرقه زنی الکترونیکی
استاندارد حد آلایندگی یورو ۴ یورو ۳
عملکرد حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعت ۱۸۹ کیلومتر در ساعت ۱۷۰کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱.۴ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه ۱۴.۱  ثانیه
مصرف سوخت مصرف سوخت در بزرگراه ۵.۴ لیتر در صد کیلومتر ۵.۸ لیتر در صد کیلومتر ۵ لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت در شهر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۱۰.۱ لیتر در صد کیلومتر ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر
میانگین مصرف سوخت ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر
انتقال قدرت گیربکس (جعبه دنده ) ۵ دنده دستی ۴ دنده اتوماتیک ۵ دنده دستی
نوع کلاچ تک صفحه ای خشک تک صفحه ای خشک هیدرولیکی و الکترونیکی تک صفحه ای خشک
چرخ های محرک دیفرانسیل جلو
حجم و ظرفیت ظرفیت باک بنزین ۵۰ لیتر
ظرفیت صندوق عقب ۴۰۰ لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) ۳.۲ لیتر
حجم روغن موتور بدون احتساب فیلتر ۳ لیتر
حجم روغن گیربکس و دیفرانسیل ۲ لیتر
ظرفیت سیستم خنک کننده ۶ لیتر
حجم روغن هیدرولیک فرمان ۱ لیتر
فرمان نوع فرمان پینیون و دنده شانه ای هیدرولیک
میزان گردش قفل به قفل فرمان ۳.۸ دور
ترمزها نوع ترمز هیدرولیکی بوستر دار دو مداره
نوع ترمزهای جلو دیسکی تهویه شونده دیسکی
نوع ترمزهای عقب دیسکی کاسه ای
ترمز ضد قفل برای تمام چرخ ها با توزیع کننده الکترونیکی نیرو
تجهیزات برقی و الکترونیکی نوع وتوان باتری ۶خانه ای (اسید سرب) – ۵۰آمپر ساعت
نوع دینام ۸۰آمپر – کلاس ۸ کلاس ۷
استارت ۱.۱ کیلووات – کلاس ۳ کلاس ۲
واحد کنترل الکترونیکی موتور بوش
اوزان وزن ۱۰۸۶ کیلوگرم ۱۱۰۴ کیلوگرم ۱۱۳۸ کیلوگرم ۱۰۵۰ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل یدک کشی ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثروزن مجاز با سرنشین ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور عقب ۷۸۰ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور جلو ۸۵۵ کیلوگرم

ایمنی:

مشخصات V1 V8 V9 V20
قفل مرکزی با کنترل از راه دور دارد
جعبه کمک های اولیه
سیستم هشدار دهنده
نوع کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه ای با پیش کشنده
نوع کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه ای
نوع گیرنده و فرستنده قفل مرکزی رادیویی
کیسه هوای ایمنی جلو دارد
سیستم اعلام خطر دنده عقب
سیستم ایمنی دزدگیر
سیستم قطع خودکار سوخت در مواقع اضطراری دارد
سیستم کنترل انتشار بخار بنزین دارد
سنسور نور و باران
تور نگهدارنده اشیاء (داخل صندوق عقب) دارد
چراغ مه شکن جلو و عقب دارد

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – سایت ایران خودرو

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۰ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۳۱ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۸ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان میشه بگیدکدوم مدل206بهتره امکانات داره ممنون میشم

  2. سهيل

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا مهدی 206 صندوقدار وی هشت بین 206 ها در ایران بیشترین امکانات را داره .سیستم تعلیق اش هم از مدل های دیگه بهتره هیچ شک نکن .من خودم خوره 206 هستم.

  3. سهيل

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    راستی اقا مهدی اگر دنده اتومات دوست داری مدل وی نه بگیر .از نظر امکانات مثل وی هشت هستش اما دنده اتوماتیکه

  4. نسرین

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من میخواستم یه ماشین 206 تیپ 6 (اتومات) مدل 84 خریداری کنم به مبلغ 20 میلیون آیا قیمتش خوب هست
    خیلی سالم هست

    1. پويا

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      سلام اگه پولشو دارى 315بخر خیلى بهتره

  5. تينا

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان 315 وقتى دیدم کلى ذوق کردم خیلى خوشکله این ماشین الان چنده تو بازار بابا خسته شدیم از بس پراید سمند پژو دیدیم الان هر کى از دهات میاد شهر یه206 میخره

  6. محسن

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام لطفا قیمت ماشین 206تیپ 5کارکرد 100000مدل 1385و بیرنگ وی8دارای2ایربگ و ترمز ABSرنگ نوک مدادی را بفمایید با سپاس.

  7. امین

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    من بعد از کلی تحقیق و تست، یه v8(تیپ 5 صندوقدار) برج 2 سال 91 ثبت نام کردم که 15 روزه تحویل گرفتم
    الان کیلومترش حدود 42000 تاست اما تا الان بجز لامپ هیچ قطعه ای نیاز به تعویض نداشته حتی یک ماه پیش رفتم لنتشو عوض کنم مکانیکه نگاه کرد گفت هنوز نیاز به تعوض نداره
    هیچ ماشینی بدون عیب نیست اما برای خانواده 3 نفره ما واقعا یک ماشین ایده آل بوده:
    آپشنهای بسیار خوب و کاربردی
    ایمنی مناسب
    نرم و بی صدا حتی در سرعتهای بسیار بالا
    سیستم ایر کاندیشن واقعا عالی
    مصرف سوخت عالی و …..
    معایبش:
    فقط دنده 2 توی سربالایی ها در دورهای پایین نسبت به بقیه دنده هاش یک مقدار ضعیف تره
    و البته برای خانواده های پر جمعیت کمبود جا در صندلی عقب محسوسه

  8. محمد حسين

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستان اگر کسی v9داره
    احساس نمیکنه ترمز اولیش ضعیفه نسبت به دنده معمولی بردم نمایندگی میگه ضعیف بودن ترمز طبیعی ما که نفهمیدیم والا یعنی چی! آخرشم با سرعت 20 ترمز گرفتم ……تصادف کردم ولی در سرعت های بالا خیلی عالی عمل میکنه

  9. سهيل

    ۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام کسایی که 206 اس دی به ویژه وی هشت دارن توصیه می کنم اول ببرید لاستیک ها را عوض کنید و چهار حلقه لاستیک کره ای یا ژاپنی با سایز 205/60/14 از برند های مهم بندازید زیرش .خیلی ماشین عوض میشه .ماشین نرمتر میشه و تعلیق هم بهبود پیدا می کنه مخصوصا سر پیچ ها .البته لاستیک های کره ای نرمتر هستند.شمع های ماشین هم عوض کنید از نوع امریکایی بندازید ببینید چی میشه ماشینتون .من تجربه کردم

  10. پویا

    ۵ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    315 ابی کاربنی صندوق دار بخرید حال یه ماکسیما رو به شما میده 206 فقط تجربه خر سواری به شما میده

  11. مخمد

    ۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام وی هشت در بین خودروهای ایران خودور یه چیز دیگهی هست البته تا قبل از مدل 90

  12. سهيل

    ۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا پویا وقتی شما ام وی ام 315 را با ماکسیما مقایسه می کنید و د ر یک سطح قرارمی دی معلومه که 206 را با الاغ مقایسه کنی و این نشون میده که چقدر از ماشین و مسائل فنی ان اطلاع داری!!! .متاسفم برای سایت پدال که چنین کامنت هایی را روی سایتش قرار می ده. این سایت یک سایت تخصصی برای کسایی که در خصوص ماشین اطلاعات دارن نه حرفهای بی ربط.

  13. پويا

    ۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    سلام کسی از مشخصات فنی سرش نمیشه که 315 رو الاغ خطاب میکنه به قران قسم میخورم شما تا الان سوار 315 نشدید که ببینید چه فرقی با 206 لگن میکنه نرمی بروی دست اندازها بی صدا بودن موتور حتی تو دور بالا امکانات رفاهی زیاد طراحی آیرودینامیک که سرعت نهایی رو بالا میبره دارا بودن میله تعادل که متاسفانه در ایران خانواده پژو از ان محرومند(علت اصلی تحریم کارخانه پژو) و………… که انتخاب رو راحت میکنه

  14. سهيل

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    اقا پویا شما حتما در نمایندگی های مدیران خودرو کار می کنید و برای فروش هم پورسانت می گیرید.چون اظهارات شما اصلا فنی و تخصصی نیست و پایه خیالی دارد. شما از امکانات 206 تیپ پنج یا وی هشت اصلا اطللاع ندارید.شما چیزی را رد می کنید که همه بر ان واقفند و می دانند .لطفا یکبار پشت فرمان 206 تیپ پنج بنشین و بعدا و درباره حرفهات فکر کن.فقط می خوای یک چیزی در حمایت از 315 بنویسی دیگه.

  15. پارسا

    ۱۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    من بانظر آقا پویا موافقم تا کی ایران خودرو سایپا میخوان با ماشین های اروپایی چینی نما میخوان کلاه سرمون بذارن بهتر اینه که خود اصل چینی رو بخریم تا تقلبیش

  16. پویا

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    باشه سهیل جان من میلیون میلیون از مدیران خودرو میگیرم اما خودت بیا کلاهتو قاضی کن وقتی خودرویی وارد بازار ایران میشه چه چینی یا کشور دیگه هدفشون سازگاری ماشین با شرایط اقلیمی اون منطقه است اولا توجه کنید خودرویی مثل 206 ضربات وارده از چال چول خیابون رو به اتاق وارد میکنه به علت کمک فنرهای خشک که خود این نقص بعد از یه مدت زمان آدم رو از ماشین زده میکنه دوما 315 ماشینی کاملا کم مصرف4.5لیتر به فکر اقتصاد صاحب ماشینه سوما 315 خودرویی نو و به روز هستش ودارایی امکانت به روزی مثل سنسور حرارت دما دنده عقب باران قطع اتومات سوخت زمان بندی خاموشی چراغ ها کیسه های هوا بغل و جلو مانیتور gpsآفلاین و…………………………….. چهارم الان 206 با قطعات بی کیفیت چینی تولید میشن و رنگ اروپایی خود را از دست داده پنجما خودرو315 طوری طراحی شده که فردی بلند قد185 سانتی به راحتی میتونه رانندگی گنه اما متاسفانه 206 دارای طراحی کهنه و غیر استاندارد هستش به طوری که سرنشین های عقب باید کاملا بهم بچسبند تا جابشن و حس راحتی توی یه سفر طولانی رو از ادم میگیره و خیلی دلایل دیگه

  17. پويا

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    باشه آقا سهیل من میلیون میلیون از مدیران خودرو پول میگیرم ولی خودت بیا کلاهتو قاضی کن وقتی خودرویی وارد بازار ایران میشه چه چینی یا کشور دیگه هدفشون سازگاری ماشین با شرایط اقلیمی اون منطقه است اولا توجه کنید خودرویی مثل 206 ضربات وارده از چال چول خیابون رو به اتاق وارد میکنه به علت کمک فنرهای خشک که خود این نقص بعد از یه مدت زمان آدم رو از ماشین زده میکنه دوما 315 ماشینی کاملا کم مصرف4.5لیتر به فکر اقتصاد صاحب ماشینه سوما 315 خودرویی نو و به روز هستش ودارایی امکانت به روزی مثل سنسور حرارت دما دنده عقب باران قطع اتومات سوخت زمان بندی خاموشی چراغ ها کیسه های هوا بغل و جلو مانیتور gpsآفلاین و…………………………….. چهارم الان 206 با قطعات بی کیفیت چینی تولید میشن و رنگ اروپایی خود را از دست داده پنجما خودرو315 طوری طراحی شده که فردی بلند قد185 سانتی به راحتی میتونه رانندگی گنه اما متاسفانه 206 دارای طراحی کهنه و غیر استاندارد هستش به طوری که سرنشین های عقب باید کاملا بهم بچسبند تا جابشن و حس راحتی توی یه سفر طولانی رو از ادم میگیره و خیلی دلایل دیگه

  18. سهيل

    ۱۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام اقا پویا .من روزانه سه یا چهار مقاله درباره خودروها می خونم و مشخصات فنی و مدل های ماشین ها تو ایران را می دونم و خوره ماشینم خلاصه.متاسفانه گفتم شما درباره ماشین ها اطلاعات کمی داری .این مشخصات که درباره 315 گفتی رو 206 تیپ پنج ده سال داشته و 206 اس دی وی هشت یا همون 206 تیپ پنج صندوقدار ، هم نرمی بیشتری داره و هم تعلیق بهتری . گفتم قبلا هم ام وی ام برند نیست مخفف شرکت خودروسازی مدیران خودروست. چطور می تونید یک ماشین اصل و نسب دار را با ماشینی بی هویت مقایسه کنی . اینکه میگی قطعات 206 الان همش چینی افسانه است.چراکه کامپیوتر 206 اصلا قطعات غیر اصل را قبول نمی کنه و خطا می زنه و من اینو امتحان کردم.ایران خودرو قطعات 206 را با واسطه تهیه می کنه شاید فرانسوی نباشند اما کشورهای اروپایی است. بدنه 206 به گونه ای طراحی شده از که از سرنشینان به خوبی حفاظت می کنه حتی در تصادفات شدید و ضربات در بدنه اش توزیع می شه. فقط مشکل اصلی سهل انگاری ایران خودرو در مونتاژ خودروهاست و دیگر هیچ.

  19. پویا

    ۲۰ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    سهیل جان اگه شما مجله زیاد میخونید خوبه من خودم تو دانشگاه نشریه ماشین میدم چهار ساله م تو پیست کار میکنم تقریبا از هر ماشینی خوب سردر میارم پولی که شما بابت 206 میدید 60 درصدش خرج نام و برند ماشین میشه در حالی که هر روز هم از کیفیت ماشین پایین میاد در ضمن کامپیوتر نصب شده رو 206 هم چینیه در واقع در چینی بودن قطعات شکی نیست کشور ایران در لیست تحریم های پژو هست به دو دلیل 1نداشتن میله تعادل2قضیه هسته ایی اما 315 هیچ وقت برند ام وی ام نیست بلکه ساخت بزرگترین خودروساز چین چری هستش که در کشور های اروپایی نام نشان خوبی داره وهرسال در نمایشگاه ها خودروها شرکت داده میشه

  20. سهيل

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام. واقعا برخی ادما از روی نااگاهی حرف می زنند.من یک 206 اس دی وی هشت نود دارم.ازش راضی ام. برخی مثل اقا پویا میگن 206 همه چیزش چینی هست و پس بهتره ماشینی مثل 315 بخریم.اما باید بگم سخت در اشتباه هستن.والا رفتیم هر چه قطعه موتورش بود نگاه کردیم جز برند بوش چیزی ندیدیم.لنت ها بوش هست.شمع ها ساخت بوش هست.سیستم برق کامل ساخت بوش و انژکتور هم ساخت بوش المان هست. سیستم کنترل کامپیوتر هم کام دو هزاره که سیستم بسیار پیچیده ای است و نمی تونه چین تولید کنه. بازم تاکید می کنم در ماشین های مونتاژی ایران 206 حرف اول رو می زنه .مخصوصا تیپ پنج .ماشین های چینی اصلا به قیمتشون نمی ارزن. 315 در برابر 206 مثل یک اسباب بازیه تا ماشین.شاد باشین

  21. علی

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    من با نظر آقا پویا موافقم 206 یه ماشین چینی درجه پایین اروپایی نما

  22. پارسا

    ۱۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    315 سگش شرف داره به صد تا 206 که معلوم نیست قطعاتش از کجا میاد مونتاژ ایران در حد لگن

    1. عیسی

      ۱۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش در یک کلام 206هرچه بد باشه تمام جونهای ایران دوستش دارندوتابحال هیچ ماشینی پیدا نشده که این همه طرفدار داشته باشه تنها ماشینیه که نیاز به گارانتی نداره چون خراب بشو نیست تمام

  23. كاظم

    ۱۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    واقعابرای همتون متاسفم تاکی میخواهیدبااین ماشین 20سال پیش خودتونو گول بزنید!5سال!10سال!20سال!30سال!!!!!206 که مال پژواست اینقدرتیپ نداره!!!این تیپها ساخته ی من دراوردی ویران خودروست!میخوان بااین تیپهای مزخرف مردمو گول بزنن!وازشون بیشتر پول بگیرن!تنها راه خلاصی ازاین وضع تحریم این دو خودروسازمزخرف است!وبخواهیم تعرفه گمرکو ازاد کنن!بابالامصب خسته شدیم اینقدر پژو.پرایدتوخیابون دیدیم!!!

  24. amir.t.

    ۱۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    اصلا برا مجرد ها خوب نیست …

  25. سهيل

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    من فکر می کنم بعضی ها در عالم هپروت زندگی می کنند.بابا اگه ما از 206 طرفداری می کنیم بخاطر اینکه این ماشین فعلا در میان ماشین های مونتاژی ایران خودرو بهترین هستش .شما اگه پول دارین برید ماشین خارجی بخرید نوش جانتان .ما داریم درباره ماشین های داخلی و مونتاژی حرف می زنیم. اقا پارسا شما ماشین دوزاری 315 را با 206 اصل و نسب دار مقایسه می کنی معلومه اصلا ماشین نمی شناسی .206 در میان ماشین های مونتاژی در ایران رقیب نداره هم از نظر قیمت و هم از لحاظ فنی .315 که از 206 خیلی بی هویت تره .315 و امثالهم ماشینه یکسالنند.بخرید تا تجربه کنید.

  26. کارشناس

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من خودم از طراح 206 sd پرسیدم بهترین 206 sd کدام مدل هست؟ به من گفت:
    206 v2 به دلیل داشتن قطعات اورجینال فرانسوی و یک مدل کاملا فابریک از شرکت پژو فرانسه است که توسط ایران هم دوگانه شده . دو منفعت خیلی خوب داره ارجینال فرانسوی هست و دوکانه هم است مدل v8 قطعات برقی داره ولی کاملا دارای قطعات چینی هست و یک گانه هم هست به همین علت هم است که قیمت v8 از v2 پایین تره.

  27. کارشناس

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دیگه 206 sd مدل v2 توی ایران تولید نمیشه به دلیل اینکه مدل v2 از قطعات ارجینال فرانسوی ساخته شده اگه کسی کارکرده میفروشه من میخرم؟

    1. پارسا

      ۲۲ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (16 ديدگاه)

      سلام 206 ماشین 20 30 سال پیش پژو مقابل ماشین بروز 315 ساخت شرکت معروف چری حرفی برای گفتن ندارد بس واقعا متاسفم برای اونایی که هنوز از ویران خودرو دفاع میکنید متاسف براتون هه

  28. معراج

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مقایسه یه ماشین چینی با 206 فقط از یه ایرانی جو گیر برمیاد که عقلش تو چشمشه! این دوستان بد نیست از مشکلات انژکتور و واشرسرسیلند 315 هم چیزی بگن….نمیشه که هی به یه ماشین بگی لگن و از لگنی که عاشقشی چیزی نگی! اگر 315 اینقدر هیولا بود تولید مدیران خودرو به صفر نمیرسید. کافیه روزنامه رو باز کنید تا ببینید چقدر فروشنده 315 زیاده اونم ماشینهایی که به زحمت 20 هزارتا کار کردن!! ظاهر 315 رو تورین دیزاین عالی کار کرده ولی موتورش مشکلات زیادی داره.

  29. میثم

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام به همگی
    کسی میدونه 206 صندوق دار v8 سال 92 چطورین؟ میگن همان موتور رانا هست و ایرانی شده. کسی داره بگه راضی هست؟ موندم رانا بگیرم یا 206 SD v8

    لطفا راهنمایی کنید

  30. نیوان

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز شما را به آرامش دعوت می کنم
    هر خودروئی که وارد بازار ایران می گردد قبل از یکسال تکلیفش مشخص می گردد خودروئی که بتواند در بازار خوب کار کند و مشتریان از آن راضی باشند در بازار ماندگار می شود و در غیر اینصورت باید تعطیل کند برود حالا شما صبر کنید بعد از یکسال تکلیف این خوشگل خوش آب و رنگ که در همین طراحی اولیه نیز مشخص است که سایز لاستیک آن با بدنه همخوانی ندارد مشخص می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا