تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آنرا فیسلیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیسلیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو بهطور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینهها فقط گرافیک داخلی چراغها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.
در سال ۱۳۸۹ ایرانخودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را بهعنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آنهم درحالیکه ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااینحال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریمها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و بهتبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایرانخودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.
پس از توافق هستهای و لغو تحریمهای ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایرانخودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمههایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایرانخودرو در دیماه سال گذشته اقدام به پیشفروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندیهای صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایرانخودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیسلیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارجشده بود.
البته مدیرعامل ایرانخودرو، هاشم یکهزارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایرانخودرو نداشته و مالکیت آن بهطور کامل به ایرانخودرو واگذارشده است. بااینحال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایرانخودرو تولید آن متوقف شد؟
علاوه بر این، گزارشاتی نشان میدهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایرانخودرو، بهصورت رایگان راهاندازی کرده و گفته میشود راهاندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایرانخودرو بهصورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازیهای آن میپردازیم.
تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید
در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغها و تغییر آینههای جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغهای جلو اضافهشده است که احتمالاً نقش چراغهای روشنایی در روز را دارند. در چراغهای عقب نیز از LED استفادهشده و گرافیک و طراحی داخلی آنها بسیار زیباتر از چراغهای عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینههای جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره میبرند چراکه آینههای مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.
تغییرات داخلی
در داخل نیز کلیت داشبورد دستنخورده باقیمانده و از تغییرات مهم آن میتوان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانهای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمههای کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمیآید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمیشود.
تجهیزات و امکانات
پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود میبرد که مهمترین آنها عبارتاند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینههای جانبی برقی، شیشههای برقی چهاردر، سنسور دندهعقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.
موتور و گیربکس پژو ۲۰۷
۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سیسی حجم استفاده میکند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایرانخودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلامشده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونههای قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.
قیمت و رقبا
هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایرانخودرو اعلامنشده اما شنیدهها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب میشود. در این بازهٔ قیمتی، اصلیترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارسخودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. امویام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار میروند.
سخن پایانی
درحالیکه دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضهشده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغها و داشبوردِ نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آنرا بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشینهای قدیمی نیز برای خرید آن هجوم میآورند درحالیکه هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهمتر باوجودی که چندهفتهای بیشتر به موعد تحویل نمونههای پیشفروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایرانخودرو هنوز تولید آنرا آغاز نکرده و یکهزارع تاریخ تولید آنرا احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.
آرمين
۹ بهمن ۱۳۹۵چرا هر کسی ماشین رو تحویل میگیره دیگه سر نمیزنه و یه توضیح جامع درباره ی ماشین نمیده؟؟؟؟؟
الان هستن کسایی که ٣٠٠٠ تا ۴٠٠٠ با ماشین کار کردن و میتونن نظرات کارشناسی در مورد ماشین بدن ولی افسرس کسی توضیح نمیده که ماهایی که ماشین رو تحویل نگرفتیم تکلیفمون روشن شه
امید
۲۰ بهمن ۱۳۹۵سلام من ماشینو تحویل گرفتم جناب از نظر فنی و همه چیش خوبه نسبت به قیمتی که تحویل میگیری خداییش میارزه
آرمين
۹ بهمن ۱۳۹۵آقا أمیر مبارکتون باشه،با دل خوش یا ازش استفاده یا سود ببرین
سام
۱۰ بهمن ۱۳۹۵تاخیر گاز به دلیل برقی شدن پدال گازه قبلا سیمی بود طبیعیه
تنها مشکلی که من دیدم تو ٢٠٧ چند بار خطای الکی چراغ سمت چپ جلو داده
Abs چراغش روشن شده
و چراغ چک ماشین روشن شده
که دائمی نبوده و بر طرف شده
گربکسم اولش وقتی سرده سفته گرم بشه خوبه مشکلی نداره
اميرحسين رادفر
۱۱ بهمن ۱۳۹۵اگه منظور شما 207 قدیم همه دریچه گازشون برقى بود !!
masoud
۱۰ بهمن ۱۳۹۵دوستان کسی هست بدونه زمانی که دعوت نامه امد و تکمیل وجه انجام شد و یکماه هم زمان برد تا ماشین تحویل بدن تکلیف سود مشارکت این مدت چی میشه؟
اسی
۱۰ بهمن ۱۳۹۵سلام دوستان
من فروردین ثبت نام کردم.تحویل آبان بودم!!!!
سیزدهم دی دعوتنامه دادند و همونروز تکمیل وجه کردم.گفتن بیست روزه میدن!!!
امروز دهم بهمن هم تموم شد.هنوز ندادند!!!!!
البته هفتم فاکتور شده و شماره بدنه و پلاک هم زدن براش ولی تحویل ندادن هنوز.
دیگه از این مسخره بازی ایران خودرو حالم گرفته شده.
اگر تولید انسان هم بود الان وارد دنیا شده بود!!!
parsa
۱۰ بهمن ۱۳۹۵منم تحویل إبان بودم دو هفتس ماشین رو تحویل دادن
اسی
۱۳ بهمن ۱۳۹۵سلام دوستان.
من هم دوروزه تحویل گرفتم.یه نظر من تو این رنج قیمت خوبه.من ساندرو اتومات هم دارم.فنی ساندرو بهتره.اما در مورد 207 بگم که کیفیت تودوزی و موکت کف خوبه.فقط روی داشبورد و تودری ها خیلی زود لک میشه.جای انگشتها روش میمونه حتی بعد از تمیز کردن!!!!
صنلی راننده جیر جیر میکنه.دربها هیچکدام رگلاژ نیست.
در روز اول در هنگام استفاده از کروز یکدفعه کروز خاموش شد و فعال نشد تا اینکه ماشین رو کلا خاموش روشن کردم و مجدد کروز روشن شد.
یکبار هم صفحه مانیتورش دچار پرش شد.یعنی از صفحه رادیو میپرید نقشه و …..که مجدد ماشین رو خاموش روشن کردم و اصلاح شد.
آپشن اطلاعات سفر هم مانند مصرف متوسط بنزین و مسیر قابل طی شدن و سرعت متوسط و غیره را ندارد.موتور همان tu5 هست.اما در کل بدم نیومد.
حسن
۱۰ بهمن ۱۳۹۵سلام شرایط ویژه دهه فجر اومده بچه تحویل فروردین اردیبهشت خرداد با سود مشارکت ۲۰ درصد بنظر اون واسه مصرف کننده این شرایط خوبه با عادی تحویل شهریور با سود مشارکت ۲۲ درصد
امیر
۱۱ بهمن ۱۳۹۵برای مصرف کننده شهریور چون سود مشارکت بیشتری میگیرین
parsa
۱۰ بهمن ۱۳۹۵سلام من تحویل گرفتم بعد هزار تا راه رفتن چند تا عیب داره ١- صدای زیاد صندلی راننده٢-مصرف خیلی بالا ٣-زمان گاز دادن کمی تاخیر ماشین دور میگیره ۴-خرابی سنسور درب کاپوت که همش الارم باز بودن درب میده ۵-امپر همیشه وسط هستش که نمیدونم دلیلش چیه چون قبلا پارس tu5 داشتم اینجوری نبود.
از خوبیاشم بگم کیفیت خوب داشبورد و سیستم صوتی و دوربین و جی پی اس و مونتاژ خوبشه ولی در کل پارس tu5 داشتم بهتر بود البته نظر شخصیه منه و درکل ماشینای ایرانخودرو شانسیه.اگه گرفتین حتما بیمه بدنه بکنید چون لوازمش خیلی گرونه. شب خوش
آرمين
۱۱ بهمن ۱۳۹۵منظور إز مصرف بالا ١٠٠ ی چنده؟
رضا
۱۲ بهمن ۱۳۹۵سلام من ۱ ماه تحویل گرفتم. لحظه اول داخل ماشین میشینین متوجه میشین کیفیت بالا رفته . طرح کربن شده داخل ماشین و رو دری ها. مانیتور فابریک روشه که کیفیت بالایی داره. دوربین دنده عقب داره . کیفیت دوربین بالاست . دنده عقب بزنید دوربین عقب نشوندمیده بدون تاخیر. کوچکترین صدا از داخل ماشین نمیاد. وقتی ماشین روشنه . انگار نه انگار که ماشین روشنه. سیستم کلاژ و گاز برقیه. پاتونو که تا اخر رو گاز میزارید ماشین شتاب خیلی عالی داره. سنسور عقب داره. کلا ماشین یه کم از حالت سبکیه تو خالی بودن نسبت به ۲۰۵ تیپ ۵ خارج شده درها سنگین تر شده در صندوق همینطور صدا اصلا نداره. کلا قابل قیاس با ۲۰۶ تیپ ۵ نیست. دیلایت خیلی خوشکلی داره. تو خریدش شک نکنید . من ساندرو داشتم. که اصلا قابل قیاس نیست.
آرمين
۱۲ بهمن ۱۳۹۵دمت گرم که حداقل شما یه کم دل گرمی بهمون دادی
مبارکت باشه
فراز
۱۸ بهمن ۱۳۹۵خیالت راحت ماشین خوبی هستش نگران نباش
رضا
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ممنون ارمین جان.سیستم گازش میتونم بگم شبیه ماشین های اتومات شده که تا وقتی پا رو تا اخر رو گاز میزارید بعد چند ثانیه یا بهتره بگم چند صدم ثانیه شتاب میگیره سرعت میگیره. تنها برتری که ساندرو نسبت به این داره فضا اتاقش یه کم بزرگتره. فرنونش خیلی حالت اسپرت شده و خیلی خیلی نرمه. راستی کروز داره. و یک اس دی کارت خود ایران خودرو تو داشبورد گزاشته بود نقشه ایرا ن توشه. سیستم جی پی اس پیشرفته ای داره.
پوارو
۱۲ بهمن ۱۳۹۵روایت ها گوناگونه!!!ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم.
علي
۱۳ بهمن ۱۳۹۵من خودم ٢٠٧ تحویل گرفتم ممکنه یه خورده ریز عیب برقی داشته باشه اونم با آپدیت جدیدش احتمالا برطرف میشه.
ولی باز بین ٢٠٧ و ساندرو ١٠٠٪ باز ٢٠٧ انتخاب میکنم
واقعا ماشین نسبت به ٢٠٧ قبلی خیلی تغیر کرده و بهتر شده .
سامان
۱۵ بهمن ۱۳۹۵سلام به همه دوستان .کسی هست شهریور یا مهر ثبت نام کرده باشه بدونیم وضعیت تحویل براشون به چه صورت اعلام شده؟ چه خبری دارن؟
آرمين
۱۶ بهمن ۱۳۹۵سلام میوفته أواخر فروردین و أوایل اردیبهشت
فراز
۱۸ بهمن ۱۳۹۵سلام دوستان من چند ماهی هستش میام و به اینجا سر میزنم
تا حالا هم فقط میخوندم تصمیم گرفتم زمانی ک ماشینمدر اومد نظرمو بهتون بگم
ماشین تقریبا یک هفته هستش گرفتم زیاد سوار نشدم و زیاد نمیتونم تعریف یا انتقاد کنم
اما بوط کل میگم ماشین خوبی هستش
بعضی از دوستان گرفتن صندلی راننده صدا میده من همیچین چیزی رو رویت نکردم اتفاقا صندلی های خوب و با کیفیت داره
یکی دیگه گفته بود در ها رگلاژ نیستش بنده هر چهار در رو تست کردم و مشکلی داخلش ندیدم
لاستیک ها ایران تایر بود ک خوده من اونا رو عوضش کردم
ماشین من زیاد راه نرفته نمیتونم راجبع موتورش نظر بدم اما اینو میگم ک صدا به هیچ عنوان داخل ماشین نمیاد
دنده ها بخوبی جا میره و نرم هستش
در مورد مصرف سوخت نمیتونم نظر بدم چون یکبار بنزین زدم اونم بنزین سوپر بوده پیشنهاد هم میکنم شما هم همین بزنید چون چندان تفاوت قیمتی نداره
یکی از دوستان گفته بود جای دست روی در و صندلی میمونه به نظرش احترام میزارم اما من رویت نکردم
در مورد صفحه نمایشش باید بگم قدرت تاچش خوب هستش و کیفیت خوبی داره
یکی از دوستان گفته بود چندین بار صفحش محو شده ک باید بگم برای منم همینطور شده
شاید تنهاضعفی بود که دیدم
در کل از نظر من ک داخل بندرعباس هستم و بازرس خودرو های خارجی هستم نسبت به قیمتش خوبه
راجبع سرعت و شتابش نمیتونم نظر بدم چون هنوز باهش سرعت زیادی نرفتم
در کل مبارکتون باشه ارزش صبر رو از نظر من داشته
اگر سوالی بود در خدمتم ماشین بنده مشکی هستش
و یک توصیه ک میکنمحتما بیمه چهارستاره ایران خودرو بکنید چونشنیدم قطعاتش خیلی گرون هستش
آرمين
۱۹ بهمن ۱۳۹۵خیلی عالی بود دمت گرم داداش
خوش رکاب باشه برات
مبارکت باشه
امید
۲۰ بهمن ۱۳۹۵سلامی دوباره به همه دوستان گلم..من ماشینو دیروز تحویل گرفتم از همه لحاظ عالیه و اینکه از ماشینای چینی خیلی بهتره…صفحه تاچش فوق العادس و شتاب و زیباییش..مثل عروسک میمونه فقط هروقت گرفتین یک خون بکنید.
دريا
۱۸ بهمن ۱۳۹۵من تحویل بهمن هستم ولی. هیچ خبری نیست
کسی هست تحویل بهمن باشه
از کجا باید بپرسیم
نمایندگی که هیچی نمی گه
فقط می گه صبر کنین
یعنی عیدی بدون ماشین می مونیم
خیلی بده که از قبل تاخیرشون رو اطلاع نمی دن
و این بی احترامی به مشتریه که بهشون اعتماد کرده
آرمين
۱۹ بهمن ۱۳۹۵شما باید زنگ بزنید ٠٩۶۴۴ و درخواست شماره پیگیری کنید
بعد ٢ روز بهتون میگن بی خبریم
در کل فقط سر میدونن
مصطفی
۱۹ بهمن ۱۳۹۵باسلام. متاسفانه پلاک من به مشکل خورده واین مسئله باعث شده که نتونم ماشینو خوب امتحان کنم چون نمیتونم بیرون ببرم،ولی قاچاقی سوارمیشم تا الان مشکل خاصی پیش نیومده فقط دوبار چراغ چکش روشن شد و چند لحظه ای روشن موند که بعد از چند کیلو متر رفتم باهاش خاموش شد.سوال کردم گفتند که نذار ماشین بخوابه و باهاش چند کیلومتری برو. مصرفش فعلا زیاده اونم با اب بندی کامل پایین میشه.دیگه اینکه موتور ماشین اولش صدا میداد خیلی کم البته که بعد از گرم شدن وراه افتادن بهتر شد. کلاج و دنده خیلی نرمه خدارو شکر در کل راضیم.امید وارم که برای همه ماشین خوب باشه و مشکلی پیش نیاد.
آرمين
۱۹ بهمن ۱۳۹۵مبارکتون باشه با دل خوش ازش استفاده کنید
علیرضا
۱۹ بهمن ۱۳۹۵با سلام
دوستانی که تحویل دیماه بودند اگه تحویل گرفتن بگن.سپاس
دريا
۱۹ بهمن ۱۳۹۵سلام
من تحویل بهمن هستم
امروز برام دعوت نامه اومد
آرمين
۱۹ بهمن ۱۳۹۵چه جالب
من که بهمنم هر بار زنگ زدم گفتن میوفته بعد عید
آرمين
۲۰ بهمن ۱۳۹۵دعوت نامه ی منم اومد بچه ها
بعد تکمیل وجه چند روز معمولا طول میکشه تا ماشین تحویل بشه!؟
حسین
۲۲ بهمن ۱۳۹۵این اشغالو نخرید تو چراغاش اب میره و بخار میکنه و دکمه های داشبردش بیکیفیته رنگش میره
علی
۲۴ بهمن ۱۳۹۵این ماشین به نسبت ماشینای هم قیمتش خیلی بهتره.کم صدا و کم مصرف و پرشتاب. من از 16آذر تاالان 6000 تا رفتم باهاش هیچ مشکلی هم نبوده.من برلیانسم داشتم این با اون اصلا قابل مقایسه نیست.نسبت به سری قبلیش هم گیربکس و شتابش بهتره هم امکانات جانبیش.تنها ایرادش باتری اسیدی پنجاهه که میتونید عوض کنید یه اتمی خوب ببندید عالی میشه.
توی این قیمت به نظرم بهترین ماشینه مخصوصا از ایکس پنجاه و برلیانس چون خودم داشتم فقط ضررن
کروز و مانیتور و دوربین عقب و دیلایت و … و ترمز ناگهانی هم بزنی اتومات چراغ خطر میزنه.اینم بقیه شون ندارن
فراز
۲۵ بهمن ۱۳۹۵سرویس اولیه 5000 تا هستش یا 10000 هزار تا
تو سرویس اولیه چ کاری انجام میدن؟
سامان
۲۴ بهمن ۱۳۹۵با سلام برای من خورده 20 اسفند کسی می دونه کی ممکنه دعوتنامه بیاد و کی تحویل شه؟متشکرم
فرام
۲۴ بهمن ۱۳۹۵من بعد از کلی تحقیق ثبت نام کردم و دعوت نامه ام اومده.هر کسی که میفهمه ۲۰۷ ثبت نام کردم میخواد یه نظری بده کاری که ما ایرانیا توش مهارت داریم خیلیاشون میگفتن اشغاله مخصوصن اتوماتای جدیدش اینو که میگفتن فهمیدم که هیچ اطلاعی از این ماشین ندارن و حتی نمیدونن جدیداش اتومات نداره.ایشالا ماشینای خوبین
بهروز
۲۵ بهمن ۱۳۹۵سلام و عرض ادب.
ایا ۲۰۷i جدید ایران خودرو که با اپشن هایی که ارائه داده با قیمت ۴۷ میلیون مارزش خرید داره و فنی این ماشین خوبه.من قصد خریدشو داشتم دوستان راهنمایی کنین بین این ودنا کدوم ارزش خرید دارن
با تشکر.
علی
۲۵ بهمن ۱۳۹۵شتاب 207 از دنا بیشتره و کم صداتره.تنها حسن دنا اینه که جادارتره وگرنه اون کجا و این کجا.گیربکس جدیداشم نرم تر شده
حمید
۲۵ بهمن ۱۳۹۵با سلام دوستان..
من تازه ماشین رو تحویل گرفتم حدود 300 تا رفتم…از نظر من خرید ماشین کاملا یه مورد سلیقه ایی هست اما در مجموع ماشین خوبی هست و از نقاط خوب ماشین صدای موتور هست که در مقایسه با دیگر محصولات ایران خودرو به شدت کاهش یافته و اصلا ازار دهنده نیست … سیستم کروز ، مانیتور، دوربین عقب ، داخل کابین مخصوصا فرمان خودرو در شب واقعا زیباست که باز هم سلیقه هر انسانی متفاوت هست… پرتاب باد خروجی از دریچه های جلو کاملا قوی مفید است و به سرعت فضای کابین رو گرم میکند… خوشحال میشم اگه دوستان سوالی داشتن و بنده حقیر بتونم پاسخ بدم…ممنون
سامان
۲۵ بهمن ۱۳۹۵باسلام خدمت حمید آقا فکر میکنید با 206چه تفاوت هایی داره.؟پشت 206 نشستیناگه تاحالا تجربش دارید لطفا توضیح بدین
سعید
۲۶ بهمن ۱۳۹۵سلام.
در مورد گیربکس ماشین کسی میدونه فرانسوی هست یا همون گیربکس ۴۰۵ که روی ۲۰۶ تیپ ۵ کار گذاشته بودن؟
لطفا دوستانی که خودرو رو تحویل گرفتن جواب بدن. ممنون
حمید
۲۶ بهمن ۱۳۹۵سلام اقا سامان…داداش در خیلی مسائل تفاوت وجود دارد مثل کروز ، دوربین دنده عقب که کیفیت بالایی داره ،سیستم صوتی روی خودرو شاید وسعت صدایی مثل سیستم صوتی که خودمان رو ماشین میزاریم نباشه اما همون صدای پخش شده با کیفیت هست و با ساعت ها گوش دادن خسته نمی شوید، تریم فرمان ، انتن کوتاه شده و حالت جی پی اس گرفته…تغییر در ایینه ها جانبی … از لحاظ اختلافات زیر کاپوت میشه به نمد اتاق اشاره کرد که صدای داخل اتاق رو خیلی کم کرده ( دقت کنید منظورم نمد زیر کاپوت نیست) منبع شیشه شور عقب و جلو یکی شده . جای کامپیوتر خودرو تغییر کرده و به پشت باطری رفته تا دسترسی سخت تر باشه…دریچه گاز برقی شده …
سامان
۲۶ بهمن ۱۳۹۵با سلام حمید آقا توضیحاتت ون کامل بود متشکرم