بعد از مشکلات فراوانی که پژو بر سر راه شریک دیرینه ایرانی خود درست کرد، چرخش به سوی رنو از طرف ایران خودرو بعید نبود. معاون تولید تندر ایران خودرو خبر از توافق برای تولید کلیو 3 هاچ بک در این شرکت داد. البته جزئیات بیشتری نظیر زمان توافق و میزان تولید و برنامه تولید و یا قیمت عرضه اعلام نشده است! اما پیش بینی می شود قیمت آن بیش از ۵۰ میلیون تومان باشد.
همچنین محمد رضا معتمد، اعلام کرده که ایران خودرو محدودیتی در تأمین قطعات خودروهای جدید نخواهد داشت و می تواند از رنو پارس یا ساپکو یا هر تامین کننده دیگری، قطعات مورد نیاز را دریافت کند. این در حالیست که هنوز برنامه های مربوط به تندر نظیر ون، وانت و فیس لیفت آن در ایران خودرو هنوز اجرایی نشده اند. به نظر شما آیا کلیو که یک هاچ بک داغ اروپایی و از نسل جدید است، می تواند به بازار ایران پا گذاشته و سلطه قدیمی ۲۰۶ را پایان دهد؟۷۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
کماندار
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲من دیگه زیاد به اسن سایتای ماشین نمیام همش حرص داره واسم!!!
اینا که ای 20 هیوندایو میدن 98 تومن!!!یعنی این ماشین تو خود کره اسباب بازی دخترای 18 سالیش اینجا پیرمردی که 50 سال سابقه کار داره نمیتونه بخرش!
صنعت خودرو ایران مثل فوتبال و خیلی موارد دیگه دست مافیاست
حمید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲دوست من شاید هستند کسانیکه توی شورای قیمت گذاری ادعای کاهش قیمت خودرو رو دارن ولی از سهام داران ایران خودرو هم هستن . پس اصلا امکان نداره از یه طرف بیان قیمت ها رو پائین بیارن از یه طرف دیگه ضرر کنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲مدیرعامل قبلی ایرانخودرو بهتر بود!الانم رییس صنایع هوایی است!
به هر صورت اینا که دنا رو زمان مدیرعامل قبلی رونمایی کردند هنوز تولید انبوه نکردند وای به این!
حسین
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ببخشد
مثل این که دنا رو در زمان همین مدیرعامل رونمایی کردن!
ذلامونته
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲خیلی بیخود کرده که قبلی ( دکتر ……. ) بهتر از این بود ، همشون یه مشکل دارند اونم ضعف مدیریته
بهزاد
۳ تیر ۱۳۹۴بنده با فرمایش شما کاملا موافقم
جالبه بعد ازاون همه مدیریریت بدون ایراد درایران خودرو!!!!!! مدیریت
صنایع هوائی رو بهش دادند!!!!!!!!!
چندسال پیش توی یک برنامه تلویزیونی آمد و یک برگه را بعنوان سند!!!
آورده بود که ثابت میکرد برخلاف ادعای مردم، پژو 206 قیمتش در دنیا
فرق زیادی با قیمت ایران خودرو نداره!!!!!!!!!! که البته یک استاد دانشگاه اومد
روی خط و حسابی ضایعش کرد………یادش بخیر
امیر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲تولیدات این چنینی یه پروسه ی مهندسی داره که قطعات فابریک رو تا حد ممکن چه بسا بوق هم شاملش بشه رو برمیدارن به عنوان آپشن عرضه می کنن جاشو با چندتا تیکه پلاستیک پر می کنن ، فقط این یکم زمانبر هست وگرنه راه افتادن خطش مشکل چندانی نداره.
meysam
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ال 90 هم قرار بود 3- 4 میلیون باشه!!!!
اینو گفتن 50 میلیون سر از بالای 100 در میاره
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲دوست عزیز..ممکنه تندر 3میلیون باشه..بنظرت امکان داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
meysam
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ماشنهای ایران از این بیشتر نمی ارزن!!
40 تومن میدی یه ماشین گیرت میاد که فقط 2 شیشه جلوش بالابر برقی داره.
همین!!
محمد توکلی
۷ خرداد ۱۳۹۲اگه اقتصاد مملکت اقتصاد باشه همون 3 میلیون قیمتشه.اگه یسری خالی بند مسئول تولید خودرو تو این مملکت باشن خوب 100% قیمتها باید این چنین نجومی بشه.عزیزززززززززز
aria
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲3 – 4 میلیون نه ولی قرار بود بجای پیکان (بعد از حذفش) و به قیمت بین پیکان و پراید عرضه بشه . من خودم این مطلب رو از مسولین ایرانخودرو در اخبار شبکه یک tv شنیدم
فرامرز
۹ خرداد ۱۳۹۲سال 83 میخواستیم پراید بخریم که یه آشنامون که تو سایپا کار میکرد گفت نخرید یه چیز خیلی بهتر میاد که 5 میلیونه! گفتیم چیه گفت اسمش ریو هست، نسل جدید پراید. آقا ما پراید رو 6800 خریدیم. فکر کنم دو سال بعدش ریو با حذف کلی امکانات با 11 میلیون اومد بازار.
Driver
۱۶ خرداد ۱۳۹۲لوگان قرار بود 3 میلیون باشه، مگان هم قرار بود5 میلیون باشه،
کلا هر ماشینی که جدید میاد برای مقابله با افکار قدیمی برخی باید اینگونه باشه
Driver
۱۶ خرداد ۱۳۹۲البته با معجزه، قیمت های مختلف این خودرو با موتور 1400 بدون آپشن 6000 یورو، موتور 1600 با آپشن معمولی 9000 یورو!! و با آپشن های حذف شده (گرمکن صندلی و…) 11000 یورو را برای مردم عاشق تکنولوژی 3 میلیون تومان خواهند کرد
احسان
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲اولاً اون وعده دورغین مسئولین برای موتور 1.4 لیتری لوگان و حذف تمامی آپشنهای این ماشین داده شد و فقط جهت تبلیغات و عوام فریبی مردم بود .
به قول خودشون دنبال جایگزینی یک خودوری خوب مدرن با قیمت پایین بودند که جایگزین خ.دوری عمومی مردم یعنی پیکان بشه . که البته پیش بینی هاشون درست از کار در نیومد
اگه قرار باشه قیمتش در حد پیکان وپراید باشه پس محصولات آشغال و رده خارجی مثل 405 سمند و پارس باید حداکثر یک میلیون قیمت داشته باشه
محمد
۱۴ خرداد ۱۳۹۲ولی بهتره بدونی موتور پرسیا می ارزه به کل تندر 90 با اون طراحی آشغال
و بهتره بدونی پارس سال با موتور 1800ccفقط 8 لیتر در 100کیلومتر میسوزونه اما تندر …….
Driver
۱۶ خرداد ۱۳۹۲فکر نمی کنی علت تفکر قدیمی شما که 405 عهد بوق برات زیباتر هست بسته بودن و انحصار صنعت خودرو بوده که به این ماشین با این طرح قدیمی که ارابه مرگ هست با اون امنیتش میگی زیبا
اون عینک بدبینی رو بردار میبینی که هم زیباست و هم جدید و امن
رضا
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲تا این چند سال اخیر که شرکت رنو تو ایران خوب کار کرده و به تعهداتش پایبند بوده و نظارت خوبی هم در پروسه تولید ال90 و مگان داشته و تقریباً همه کسایی که این دو خودرو را خریدند راضی بودند تا بعد !!!
آیا رنو هم مثل پژو بعد از اینکه خیالش از بابت وابستگی صنعت خودروی ایران راحت شد به … رو میاره !
اشكان
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲20 ملیون تومان بیشتر ارزش ندارد
Ali92
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲داستان غم انگیز ما – وقتی روشنفکری ، سرگرمی میشود
روزی مردی داخل چاله ای افتاد و بسیار دردش آمد …
یک روحانی او را دید و گفت :حتما گناهی انجام داده ای!
یک دانشمند عمق چاله و رطوبت خاک آن را اندازه گرفت!
یک روزنامه نگار در مورد دردهایش با او مصاحبه کرد!
یک یوگیست به او گفت : این چاله و همچنین دردت فقط در ذهن تو هستند در واقعیت وجود ندارند!!!
Ali92
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲یک پزشک برای او دو قرص آسپرین پایین انداخت!
یک پرستار کنار چاله ایستاد و با او گریه کرد!
یک روانشناس او را تحریک کرد تا دلایلی را که پدر و مادرش او را آماده افتادن به داخل چاله کرده بودند پیدا کند!
یک تقویت کننده فکر او را نصیحت کرد که : خواستن توانستن است!
یک فرد خوشبین به او گفت : ممکن بود یکی از پاهایت رو بشکنی!!!
سپس فرد بی سوادی گذشت و دست او را گرفت و او را از چاله بیرون آورد…!
ای کاش …
+++++++++++++++++++++++++
بازی قیمت خودرو با کاهش 5/5 تا 17 درصدی قیمتها پایان یافت. خودروسازان برنده شدند
ملت عزیز و متحد، بگذارید این بازی نخریدن توسط شما ادامه داشته باشد
تا شما برنده نهایی باشید
امین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲بادرود بی پایان به ali92 وتمام ایرانیان اندیشمندودردمند
بهترین پیشنهاد برای مبارزه باگرانی وکلاهبرداری دربازار خودرو، نخریدن محصولات مزخرف ومافیایی خودروسازان …..ایرانی است که تنها انگیزه آنها در تولید خودرو سرکیسه کردن ملت بیچاره وبی پناه ایران است که از خواب خوش وخرگوشیه مسئولین محترم به بهترین نحو بهره جسته والبته سهم مسئولین زحمتکش که لطف میکنند وچشمان خودرابسته نگه میدارنددراین بین کاملا محفوظ است.
ای دوستان فریاد اگر فریاد من باشد وگوش هم گوش مسئولین محترم صنعت خودرو کشور ایران، پس آنچه که به جایی نرسد فریاد است.
نفرین خدا بردشمنان این مرز وبوم
sunmartin
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲من که از قبل از عید و این خیمه شب بازی ها گفته بودم و پیش بینی چنین روزهایی رو داشتم اما خوب وقتی در افکارت اقلیت هستی ره به جایی نداری اکثرا منتظر معجزه بودند و من از گوشه کنا رمغازه اتوبوس اماکن عمومی زمزمه ها مردم راجع به قیمت رو میشنیدم و فقط تاسف میخوردم که چرا واقعیتی که جلوی روی مردم است دیده نمیشود و فقط به شایعات بسنده میکنند ؟ “ویران خودرو” و سایه بان دو غول بزرگ مافیایی هستند که آزادانه و بدون هیچ مشکلی در حال زر اندوزی و ایجاد نمایندگی های بیشتر در کشورهای هدف (معلوم الحال) ، با گزاف گویی راجع به تامین قطعات سخن میگن ژست مخترعین و مکتشفین رو به خود میگیرن در صورتیکه یک پیچ هم در این دو آهن پاره ساز ابداع نشده و تماما با سرمایه و ارزبری بوده بعنوان نمونهخ پروژه پژو آریان (SD) که با هزینه زیادی توسط پورشه ایجاد شد و یا فیس لیفت پراید به تیبا و تغیر نام 405 به مشتقات که توسط شرکت دیپلمات چین و با الگو برداری از سری سوم BMW و فولکس واگن …نمیخوام طول و تفصیل بدم اما همین بس که رنو کلیو جزو محبوبترین هاچ بک های دنیاس و اگه قرار باشه مونتاز بشه و بعد از حذف انبوهی از امکانات (آپشن) با قیمتی فراتر از 70 تومان بدست مصرف کننده میرسه چرا که هیوندای I 30 که اگه بشه بعنوان رقیب ازش یاد کرد بالای 120 ملیونه اونوقت چه توقعی ازین میره؟ تا واردات آزاد نشه تا این بگیر و ببند و زد و بند ها در کاره فیمت ها همینه و قطعات کمیاب
ارمان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲لوگان ماشینیه که برای کشاورزای رومانی تولید شده, وارد جزئیاتش نمی شم چون پدال نظرمو حذف می کنه. وانتشم هست. خودم از نزدیک دیدم عکسشم دارم. اینجا این ماشین مکعبی رو باید 36 پول بدی. یه مقدار منصفانه به قضیه نگاه کنید. چرا من باید چوب زیاده خواهی و انحصار رو بخورم?
کاش تنوع ماشینا زیاد بشه و اجازه حضور خودروسازهای خارجی رو تو ایران بدنن.
علي
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲لوگان یکی از بهترین خودروهای ارزان قیمت جهان است که توسط شرکت رنو در در کارخانه داچیای رومانی تولید میشه . و تو ایران هم تو رنج قیمتی خودش با کیفیترین محصوله و هیشه دارندگانش ازش رضایت داشتند منصف باشیم . قرار نیست همه ماشینها پورشه و بوگاتی باشند و برای افراد خاص طراحی بشن
خیلی از خودروهای خوب دنیا وانتشون هم تولید میشه مثل شورلت ، تویوتا ، نیسان ، مزدا ، فورد و … لطفاً در حد عوام صحبت نفرمائید .
فرامرز
۹ خرداد ۱۳۹۲با نظرت موافقم به جز این که گفتی یکی از بهترین خودروی ارزان قیمته! من تو آلمان زندگی میکنم و اینجا اکثر مردم ماشین های معمولی دارن که حدود 10-20 هزار یورو بیشتر قیمت نداره (البته با احتساب 20 درصد مالیات که واسه واردات و تولیدات داخلی یکیه). با این که خودروهایی مثل ال 90 خیلی ارزونتر از گلف و اوپل آسترا و …. هست (ارزونتر از نصف) ولی انصافاً از هر کی پرسیدم گفته این برند داچیا که تحت نظر رنو هست مفت نمی ارزه. ضمناً بگم اینجا انواع پژو، رنو، سیتروئن، فیات، ولوو، سئات و … فراوونه به خاطر قیمتشون ولی داچیا و … علیرغم ارزون بودن طرفدار نداره. علت هم اصلاً بی ریختی نیست، دیگه لوگان از فورد کا که بی ریخت تر نیست!
علیرضا
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲به نظرتون رنو کلیو جانشین hyundai i30 میشه ؟
Driver
۱۶ خرداد ۱۳۹۲نویسنده مقاله دوستدار 206 قدیمی بوده ، به خودروهای به روز تمایلی نداره
كريم آق منگول
۱۰ خرداد ۱۳۹۲فقط پیکان 47
آرش
۱۱ خرداد ۱۳۹۲با سلام :
مدیران ایران خودرو اینقدر دروغ میگن پینوکیو رو هم از رو بردن میگن ما مشکلی در تامین قطعات ندارییییم عین چییز دروغ میگن اگزوزشم نمی تونن تامین کنن همین رانا رو قرار بود فولشو بدن ندادن که هیچ تمامی خودروهای تحویل اسفند 91 رو ندادن الان خرداد 93 دعوت نامه دادن 10 میلیون گرونتر یعنی بعد از یک سال که 10 میلیون گرفتن حالا 17 میلیون دیگه میخوان قیمت روز ماشین هم 30 تومنه اگه ایران خودرو از ملت […] نکنه قیمت بالا نمیره ولی افسوس که چی زیاده تو این مملکت […]
مهدى
۱۴ خرداد ۱۳۹۲محصولات رنو عالیه من که لوگان دارم راضیم این محصول جدیدتر هم که دیگه معلومه
SUNMARTIN
۱۶ خرداد ۱۳۹۲هر روز شرایط بدتر از دیروز “کاش ویران خودرو و سایه بان (سای پا سابق) با این چمله در سایت همیشه تعطیلشون یه بار واقعیت رو در طول این سالها اعلام کنند” با ایجاد شرایط جدید و تحریم ه خودرو (انگار قبلا تحریم نبود …چه مسخره) وضعیت به گونه ای دیگر تغیر جهت داده و نه تنها دیگر با خروج ارز به مقدار زیاد و ایجاد فواصل زمانی بسیار برای تحویل خودوری فکسنی و تعدد دلالان بین المللی قطعات منفصله CKD و خودرو بد تر از هرزمانی به دست مشتری که همیشه بار تمامی تحریم ها و گرانی ها را به دوش میکشد میرسد بلکه با برهم خوردن بالانس بین عرضه و تقاضا و افزایش تقاضا ، خودرو تا 30 تا 40 درصد گرانتر از سابق میشود چنانکه دیگر حتی قطعات به راحتی سابق و در قبال هزینه مالی بیشتر نیز کمیاب تر میشود با این اوضاع دیگر شرکت های در پیتی چینی هم برای فروش قطعات و کالا طاقچه بالا گذاشته و براحتی حاضر به فروش خودروهای خود که جزو بی کیفیت ترین و بی مشتری ترین خودروهای جهان است نمیشوند در نتیجه گرانی گسترده ای بر بازار خودرو سایه افکنده و شرایط برای خرید دشوار تر می شود با اینکه اینجا هییچ دووشواری نداریم کهه
مصطفی - برازجان
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳با سلام
اگه قراره تولید داخل باشه پس باید قیمتش معقول باشه.حداقل تو محدوده 206 اس دی وی 8 خوبه.
Ahmad
۱۸ مهر ۱۳۹۳سلام.دیدید ک قیمت حدود هشتاد میلیون تومان اعلام شد.هشتاااااد میلیون.بله
مشت علی
۳۰ دی ۱۳۹۳متاسفم واسه خودم و مردم مملکتم که ماها تو جاده ها جون میدیم خیلی ها با خون ما پولدار میشن