ایران خودرو

تندر L90 اسپرت سفارشی

کیت اسپرت رنو تندر ۹۰ درمرکز خودروهای خاص (آپشن) ایران خودرو (آپکو) و تحت نظارت کارشناسان مجرب بر روی خودرو رنو تندر ۹۰ قابل نصب می باشد. کلیه قطعات تحت کنترل ومورد تایید شرکت رنو فرانسه می باشند.

L90 Sport kit
کیت اسپرت تغییرات زیادی را در ظاهر رنو تندر ۹۰ ایجاد می کند. این کیت ظاهر جذابتر و قویتری را به خودرو رنو تندر L90 می دهد . این کیت به درخواست نسل جوان برای داشتن خودرویی متفاوت با دیگران پاسخ می دهد. همچنین این کیت روح تازه ای به خودرو رنو تندر ۹۰ داده و جایگاه برند رنو را در ایران افزایش می دهد.
کیت اسپرت رنو تندر۹۰ از ۷ قطعه اصلی به قرار زیرتشکیل شده است:

• دیفیوزر جلو (۲)
• ساید سیل راست
• ساید سیل چپ
• بالچه صندوق
• سیل جلو
• دیفیوزر عقب

منبع: خبرنامه رنو پارس

یادداشت: بنظر می رسد مشکل تندر که زمخت بودن بیش از حد و نداشتن ظرافت است نه تنها رفع نشده بلکه تشدید هم شده است. مخصوصاً در قسمت سپر جلو و نورافکن آن هیچ گونه سلیقه ای بکار گرفته نشده است. برخلاف تبلیغ ایران خودرو و اینکه این کیت تغییر زیادی را در این خودرو ایجاد کرده، یا روح تازه ای به آن دمیده یا می تواند جایگاه رنو را در بازار ایران ارتقا دهد، نتیجه ای که مشاهده می شود در حد و اندازه چنین گزافه گویی هایی نیست!

تندر L90 آپکو
تندر L90 آپکو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۱۷ دیدگاه‌ها

  1. mjh

    ۱۸ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (21 ديدگاه)

    اقا حسن سلام
    ل90 مال کشور فرانسه است کشور فرانسه هم یک کشور اروپایی
    ل90 هم 4 ستاره ایمینی دارد
    206 هشت سال قبلش خوب بود نه الان

    1. فردين

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ال نود در واقع جزو ایمن ترین خودروهای جان هم از نظر تصادفات و هم از نظر سرقت می باشد و کلا” شرکت خودروسازی رنو از این لحاظ رتبه بالای دارد.

  2. شهرام

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من یه ال 90 فول دارم و واقعا از این ماشین راضیم نسبت به قیمتش هم ماشین کم مصرف و هم جادار و محکم هستش
    طوری که به شرکت رنو و ماشیناش واقعا علاقه پیدا کردم

    1. امیر

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (12 ديدگاه)

      با سلام
      اگه تست تصادف تندر رو تو سایت http://www.aparat.com ببینید نظرتون عوض میشه
      یادتون نره که تندر 3 ستاره ایمنی تصادف از جلو رو گرفته
      و یادتون نره که هندلینگ تندر خیلی خیلی پایینه و سر پیچهای تند اصلا تعادل نداره
      و ب راحتی میشه بندازیش روی دو چرخ
      در حالی که 405 یا پارس اصلا نمیشه اینکارو باهاشون کرد
      حتی پراید

  3. تربچه نقلی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    ماشین رونیه ولی با پارک کردنش مشکل دارم صندوقش خیلی بالاست ودید کافی نداره

  4. حميد

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام
    من اسفند 89 یک 206 وی دو به قول ایران خودرو پایه گاز سوز خریدم .اما علارغم تعریفاش مصرف بنزینش صدی ده می سوزونه از بس نمایندگیها برا کم کردن سوختش تلاش کردن نشده و گازشم که بماند نزده تمومه 110 به زور به ببره.خواهشا از کشورهای دیگه یاد بگیریم هم طراحی هاشون هم گارانتیهاشون.

  5. حميد

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خواهشادر خصوص کم کردن سوختش به من کمک کنید

  6. یعقوب

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مهمترین مزیت تندر اینه که در قرارداد تولیدش این بند رو فرانسوی ها جاسازی کردن که هیچ قطعه غیر استانداردی حق ندارن که روی این ماشین نصب کنن و این باعث شده برخلاف پژو که سال به سال کیفیتش پایین اومده رنو کیفیتش بالاتر رفته و از این نظر یک استثنا در بین تولیدات داخلیه

  7. شایان

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    این نظرات خیلی واسم جالب بود….به خصوص نظر علی آقا من که l90 میبینم اصلا فکر نمی کنم این ماشین 16 میلیون بیارزه…اگه قیمتش 8 میلیون بود میارزید

    1. فردين

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      یعنی به نظر شما پراید 9.5 می ارزه یا پژو و سمند 15 -16 می ارزن ؟ احتمالا جزو مغالفان ال نودی و بی جهت غرض ورزی میکنی!

    2. arash

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (202 ديدگاه)

      من با شما موافقم وقتی 14.800 بود اونم فولش می ارزید.البته با توجه به قیمت 22.000.000 سورن ال نود 16 میلیونی یا 17 میلیونی مفته

  8. حمید

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من اگر ارتفاع این ماشین یک مقدار پایین تر بود از نظر پایداری در پیچ های تند عملکرد بهتری داشت

  9. میلاد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام.
    من تجربه 1300 کیلومتر رانندگی با تندر 90 رو توی 2 روز داشتمه. میانگن مصرف جاده ای 7.2 بود و رانندگی توی مسافت طولانی به شدت خسته کننده بود مخصوصا صندلی ها که راحت نبودن. امکانات رفاهی هم که در حد پراید.
    تعادل خودرو روی پیچ زیاد رضایت بخش نبود. من سمندef7 رو ترجیح میدم.
    من این کیت اسپرت رو روی تندر دیدمه و به جرات میگم که چیزی به جز گزافه گویی نیست.

  10. علی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تاوقتی که شرایط واردات خودروهای باکیفیت خارجی تسهیل نشود وخودروسازان داخلی مجبوربه رقابت بابازارهای بین المللی ومعتبر خارجی نشوندهمین آش است وهمین کاسه.بااین وضعیت هرروز قیمت خودروهاافزایش وکیفیت آنها کاهش خواهدیافت،چیزی که درطول سالهای گذشته تجربه کرده ایم.مابرای رشدصنعت داخلی وخودکفایی درتولیدخودرو به تولیدخودرودرداخل کشورواستفاده ازمحصولات داخلی تن دادیم ولی تنها چیزی که عایدماشد پرپول شدن جیب عده ای ازهموطنانمان بودوبس.تورا خداکمی هم به فکرملت باشیدو…

    1. میلاد

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام
      مشکل اصلی به نظر من اینه که 2شرکت بزرگ خودرو سازی ما هر 2 دولتی هستن و تحت حمایت دولت. نکته دوم اینه که دو شرکت حاظر نیستن با هم ادغام بشن مثل تجربه موفق ادغام شرکت مرسدس و بنز. توی ایرانم که جیب خوودروساز مهم تر از جون شهروندانمونه .
      آیامشکل پراید با ترمز ABS حل میشه . بر کدام پایه عقلی وانت پیکان از سازمان استاندارد 33 استاندارد گرفته. تعرفه واردات خودرو هم که توی دست دولته.تجربه ثابت کرده ما هر خودرو که به تولید انبوه میرسونیم، به همون اندازه کیفیت میاریم پایین.

  11. میلاد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام به دوستان.
    ما هر چند که توی تولید مشکل داشته باشیم ولی خدایش بهترین طراح چراغ ماشین رو داریم. لامپ 405 عوض میکنیم ،ماشین میشه پژو پارس.لامپ سمند عوض میکنیم میشه LX. ,سورن.
    باید هم با این وضعییت ما ادعا تولید 120 برند خودرو داشته باشیم. مثلا سمند LX با افتاب گیر چراغ دار یک برند و با آفتاب گیر بدون چراغ یک برند.
    تاثییر اضافه شدن یه ساعت 500 تومنی به ماشین توی قیمت خودرو 500 هزار تومن میشه.
    اگه مدیر عامل بنز نبوغ ایران خودرو و سایپا رو داشت بنز چی میشد…؟

  12. هومن

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (8 ديدگاه)

    دوستان لطفا جک ننویسید l90کجا پراید کجا لابد پراید سوار نشدین که میگید l90 در حد پراید من از پیکان تا پورشه همه رو سوار شدم تو اینکه هندلینگ l90 کمی پایین هست شکی نیست اما این رو میشه با کم کردن مقدار کمی ارتفاع حل کرد و یک جفت لاستیک خوب که کلا اگه رینگ هم بخواهی زیر ماشین بندازی نهایت 1 میلیون میشه اونم اگر رینگ خوب بندازی اگه نه با 200 تا 300 هزار توان میشه با یک جفت لاستک خوب و کم کردن مقدار از ارتفاع این مشکل حل کرد شما کیفیت l90 به هیچ وجه با 206 نمیتونی مقایسه کنید البته l90 پارس خودرو خیلی بهتر از ایران خودرو در l90 ایران خودرو کمی از تجهیزات کاسته میشه حتی در سیم کشی ماشین

    1. امیر

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (12 ديدگاه)

      سلام
      با این حرفایی که میزنید آقا هومن انگاری فق خودتون سوار ماشین شدین
      من گتفم هندلینگ تندر خیلی خیلی پایینه و اونم به دلیل اینه که گرانیگاهش خیلی بالاس و گرانیگاه رو فقط نمیشه با کم کردن ارتفاع کم کرد
      من رانندگی تندرو کردمو و چون سرعت میرم و تو جاده کوهستانی بود اصلا ازش رازی نبودم
      خدا وکیلی اصلا اصلا تعادل نداره
      ببین اگه با پارس بشه پیچی رو حداکثر با 130 تا پیچوند
      با تندر باید سرعتت حدکثر 90 یا 100
      شما که می گید رانندگی همه ماشینارو کردین
      پس امتحان کنید
      آخا آدم 15300000 بده به یه ماشین و سر پیچها احساس امنیت نداشته باشه
      و راستی صندلی های تندر رو که قبول داری خیلی خیلی مزخرفن
      ی مسافرت با تندر و یکی هم با 405 یا پارس برو تا تفاوتو احساس کنی
      در مورد شتابش به هیچ عنوان نمیتونه از 405 جلو بزنه
      اینو هم حتما امتحان کن

      1. مهرداد

        ۴ فروردین ۱۳۹۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        با سلام من حدود 4 ساله که ال90 دارم مدل ای 2،تمام ماشین های تولید داخل رو سوار شدم،تند سوارم هستم،در راحتی،کم صدا بودن موتور،لرزش بدنه ماشین،ترمز ،شتاب هیچکدوم نمی تونن به ال90 برسن،یا ال90 من خاصه یا ماشین های داخلی که شما سوار شدین،ال 90 مشکلاتی از قبیل طراحی بیرونی و داخلی از جمله جانمایی دکمه بالابر شیشه ها داره اما نسبت به قیمتش به نظر من فوق العاده است.

        1. علی

          ۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          من هم با اقا مهرداد موافقم تندر ماشین بسیار بسیار عالی اما به خاطر ارتفاعی که داره دیدش نسبت به ماشین های دیگه کمه ولی در کل من به تندر از نمره 100 بهش 100 میدم

      2. shahab

        ۹ فروردین ۱۳۹۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        کی میگه 405 از ال 90 جلو میزنه l90 موتورش 16 سوپاپه تازه با زانتیا سر دعوا داره تو خوابی بیدار شو

  13. سعید

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من نمیدونم چرا بعضی ها خیلی احمقانه به موضوع نگاه میکنن بابا مگه تو سره پیچ میخای با چقدر بپیچی که میگی تعادل نداره این اراجیف چیه مینویسین من خودم ال 90 دارم این حرفا نزنین ادم خندش میگیره

    1. davidking

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ببین وقتی این همه ادم میگن مزخرفه خوب قبول کن مگه اینو تو درست کردی یا کارخونش مل باباته که اینجوری دفاع میکنی
      من تازه ده روزه که از بیمارستان مرخص شدم
      با یه دونه از همین اشقالای مورد بحص چپ کردم
      لازم بدونی که سرعتم 80 بیشتر نبود
      من قبلا یع سوپر سلن میتسو بیشی داشتم
      همون جوری که با اون میرفتم با این اشقال هم میرفتم
      منم خام یه مشت ادم شدم که ……..
      ولی خوشبختانه هنو زندم و ماشین قبلیمم نفروختم
      تو هم اگه از این اشغالا سواری بهتره حواستو جمع کنی.

      1. من

        ۸ فروردین ۱۳۹۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        آشغال درسته نه آشقال
        بحث درسته نه بحص
        املات ضعیف بوده که چپ کردی دیگه

      2. shahab

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۱
        سوابق: (11 ديدگاه)

        شما باید برین تانک سواربشین تا چپ نکنین خب یه نمور سرعتتو کم میکردی تا روانه بیمارستان نمیشدی

      3. علی

        ۱۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        خدا رو شکر حالت خوب شده پست زدی

  14. hosein

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    handelinge in mashin(L90 )besyar paeine

  15. omidhiphop

    ۲ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    من فکر کنم به جای ماشین سواری اسم مینی بوس روش می ذاشتن بهتر بود

  16. maziyar

    ۴ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من یک ال90 دارم واقعا یک سروگردن از سمند و پژو بالا تره

  17. maziyar

    ۴ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    تعادلش خیلی خوبه و خودم هم با این ماشین چند بار روی 405 وپارس رو کم کردم
    405 وپارس اصلا ارزش سواری ندارن خیلی صدا میدن!

  18. maziyar

    ۴ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    شتاب ال90 عالیه
    405 و پارس خیلی زور میزنن

  19. عاشق l90

    ۵ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نسبت به قیمتش به نظر من فوق العاده است و در بازار ایران هیچ رقیبی به گرد پایش هم نمیرسد من که عاشقشم ،همه ماشینی هم داشتم و اونایی که نداشتم رو هم در حد تست خریدن امتحان کردم.با یک لاستیک اسپرت کمی مصرفش بالا میره ولی پایداری جادش در حد سوناتا میشه ،نترس پول خرج کن و امتحانش کن و حال رانندگی ببر.

  20. حسین

    ۹ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بااین همه نظر موافق و مخالف موندم تندر 90بخرم یا206 و یاپژو پارس

    1. مهدی

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (217 ديدگاه)

      نظرات رو ملاک خریدت قرار نده
      بشین پشت فرمونشون،هر کدومو که دیدی واقعا ازش خوشت میاد بخر
      خودت تجربه کن کاریم به نظرات شخصی دوسنان نداشته باش
      چون بعضی از دوستان واقعا از روی تعصب نظر میدن
      موفق باشید.

  21. محمد

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه 206 مدل 88 دارم یه l90هم ثبت نام کردم نمیدونم کدومشو نگه دارم دوستان لطفا راهنمایی کنید.

    1. shahab

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      ال 90 بهتره البته اگه تنهای و جمعیتت کمه 206 رو نگه دار

  22. omid

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ال90فوق العادست باید سوار بشین بعد نظر بدین من405و زانتیا داشتم ولی از ال90خیلی راضی هستم با ظاهرشم مشکلی ندارم جون اسپرت کردم ماشین پرشتاب نرم و جاداری بهترین ماشین زیر 30میلیونه

  23. عليرخ

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بعد سه ماه تحقیق l90رو دیروز ثبت نام کردم .خدارو شکر رنو تحریمو قبول نکرد مثل پزو مزدا هیوندا… . تو کیفیت بعد ماشینای 50تا 70 تومانی نیسان مزدا ویتاراومگان این دوتا ال نود هستند.جالبه بدونیداگه امتیاز منفی تزئینات( 8.5)حذف کنیدرتبه سوم مال ال 90میشه با نیو مزدا تری با امتیاز15 از لحاظ کیفیت برابره .پژو پارس 65سمند66تینا82‍.از نظر مصرف بنزین (بعد کارکرد3000)درمصرف جزء کم مصرف ترینهاست .شتاب اولیه هم فعلا در رده بهترینهاست .10.2ثانیه .از نظر وزن قابل حمل رکور دار است واین نشان از قدرت بی همتی موتور دارد .سمند 1450کیلو اس دی 1500کیلو و النود 2300کیلو بار قابل حمل برایش تعریف شده .ازطرفی هنوز نظارت کارشناسان فرانسوی بروی این محصول هستند وقطعاتش برخلاف بقیه از چین نمیاید که اینیکی شاید بزرگترین حسنش باشد و80./.قطعات اصل فرانسه اند.

    1. مهدی

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (217 ديدگاه)

      تا حالا موتور EF7 رو با موتور ال90 مقایسه کردی که میگی قویترینه ؟!؟!
      EF7 قدرت 114 تو دور 6000
      ال90 105 تو دور 5750
      حالا گشتاور
      EF7 ا . 150 تو دور 3000
      ال90 140 تو دوره 3750
      منبعم سایت ایرانخودرو
      حالا بازم میگی ال90 موتورش قویتره

      1. designer

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
        سوابق: (38 ديدگاه)

        قدرت 114 تو دور 6000
        ال90 105 تو دور 5750
        گشتاور
        EF7 ا . 150 تو دور 3000
        ال90 148 تو دوره 3750

        سایت رنو فرانسه غیر ایران اطلاعاتش درسته
        موتور ال 90 اینه:
        K4M 690 کهطبق مشخصات تقریبا با ای اف 7 یکی هستاز نظر قدرت.

        تو طراحی موتور توان و قدرت و گیربکس و همینطوردور موتور خیلی مهم، حتی اگه فرض کنیم که این عدد 114 ایران خودرو درست باشه باز یه ماشین همه چیرش با هم میشه ماشین،به خاطر همین ای اف 7 حتی با هموزن کردن ریو با 97 اسب قدرت تا سرت 160 تا از ریو خیلی خیلی عقب میونه

        بنابراین یا این عدد 114 رو بدون نظارت خیلی بالا داده ایرا خودرو،
        یا شرکت کیا عدد 97 رو کم داده

  24. shahab

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    سلام لطفا من را راهنمایی کنید من دوست دارم تندر 90 بگیرم البته پارس خودرو ولی فعلا 15 تومان دارم تندر هم که گران شده الان از 17 زده بالا چون 2 تومن کم دارم دو دل شدم که با همین مقدار پولم میتونم پارس elx دوستمو که بسیار تمیزه ولی مدلش 85 بگیرم ولی باز فک میکنم اگه کمی صبر کنم پولم تکمیل شه میتونم ال 90 صفرو بگیرم دارم گیج میشم

    1. شاهین

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      شهاب جان من توصیه میکنم پارس که میگی تمیزه رو مستقیم ببری یه تعمیر گاه آشنا نشونش بدی که مشکلی نداشته باشه و تضمین باشه ولی 15 تومن نمیارزه . من دوستم همین هفته پیش یه پزو پارس مدل 87 رو خرید 13 تومن . در مورد ال90 و یا خرید ماشین دیگه ای تو رنج پولت میتونی همون پزو پارس یا سمند رو بخری بعدا که پولت اوکی شد 1-1.5 خرجشون کنی میشن دسته گل . من چیزی که سوار شدمو میگم . ماشین جاده و داخل شهر با خدماتی که ارائه میشه با نسبت قیمت ها پژو و سمند خیلی بهتره از ال90 . همه ماشین ها خوب و بد داره . پژو پارسه اگه سرحال باشه و پدرشو در نیاورده باشه به نظر من با یه کم خرج برات ماشین خوبی میشه . پژو پارس های نسل جدید خیلی مزخرف شده .

      1. shahab

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۱
        سوابق: (11 ديدگاه)

        قربونت شاهین جان نظرت گله

      2. shahab

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۱
        سوابق: (11 ديدگاه)

        آقا شاهین پژو پارس دوستت که میگی 13 تومن گرفته elx بود؟

  25. باربد

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    چرا این همه جنجال بابا همشون یه پخن .. درسته L90 خوبه و خدا نکنه به خرج بیوفته ما یه تسمه تایم عوض کردیم هفته پیش 2000000 تومان .. با توجه به تحریم ها قطعاتش نیست دیگه … 405 و پرشیا بهترین گزینه تو این رنج قیمت هست

  26. jafar

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سوخت ال90 مدل 91 جرا بالاست نسبت به مدلهای قبلی

  27. hadi

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    همه ماشینای زیر 30 تومن رو باید زیاد بهشون فشار نیاورد چون فقط برای مسافرت گوگولی مگولیا با بابا وماما طراحی شدن نه برای شتاب و سوپاپو لاستیکو و ….

  28. آرمان

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من یه ال90 مدل 87 خریدم تا حالا تعمیرگاه نرفته(بجز روغن…)خیلی عالیه صفحه کلاج رو عوض کردم مال خودش بوش المان بود تازه گی پژو 405 خریدم شتابش از ال90 بهتره ولی هیچیش به ال 90 نمیرسه وقتی ال90 نشستی انگار سوار کامیونی انقدر دیدت خوبه هرکی می خواد بخره فقط ال90

    1. amir

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (89 ديدگاه)

      تنها مشکل ال 90 صندوق و اینه حاشن که کلا نقطه کورا و احتما یا مشکل از منه یا شما فرق بین 405 و ال90 رو نمیدونی

  29. مجتبی پوراحمدی

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    هر چی باشه به پای ریو نمیرسه تو جاده همدان گردنه آوج با هم بودیم ولی سر پیچها کم میاورد تو کفی هم تا 160 با من اومد اما بیشتر از اونو جرات نکرد بیاد

  30. saeed

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    ال 90 واقعا مزخرفه واصلا امکان ندار با 206 مقایسش کرد همه اونایی که از ل90 تعریف میکنن یا سوار ماشین دیکه ای نشدن یا چون پول دادن نمی خوان از ماشینشون بد بگن ولی حقیقت مثل ته خیار تلخه

    1. mohsen

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (70 ديدگاه)

      آقا سعید به خدا قسم هیچی از ماشین نمی دونی وآقا مجتبی شما هم اشتباه بزرگی می کنی چون ریو هر کاری هم بکنه به گرد پای تندر هم نمی رسه هر بنگاهی بری واسه ی ماشین خریدن اولین ماشینی که بگن تندره تندر واقعا عالیه من خودم تندر ندارم 206sdv8دارم ولی خیلی با تندر رانندگی کردم هیچ ماشینی زیر20 میلیون به تندر نمی رسه

      1. amir

        ۱ خرداد ۱۳۹۱
        سوابق: (89 ديدگاه)

        اقا مجتبی از لحاظ ترس چپ کردنش گفته نه اینکه از لحاظ موتوری نمیرسه البته که از سرعت 160 به بعد هم ضریب هوا بسیار بالا میره و نمیشه از اون صرف نظر کرد که ریو از اون لحاظ بهترین ماشینه البته با 206 چون شکل تخم مرغن و تندر مثل مستطیله بعدشم آقای با فهم و شعور با خودت چرا 206 اونم sd که امار چپی بالایی داره البته تندرم دست کم نداره ولی حالا چرا اخه چرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا