رنو نامی جاودانه که در سال ۱۸۹۸ بنیان نهاده شد. از ابتدا راه توسعه را در پیش گرفت و تا به امروز پیشرو در نوآوری باقی مانده است. رنو هر روزه نوآوری هایی را به کار می گیرد تا بهترین خودرو را هم از دیدگاه طراحی ، آسایش و تکنولوژی و هم از دیدگاه ایمنی و هماهنگی با محیط زیست به مشتریان خود ارائه نماید.
طراحی: آسایش و راحتی سرنشینان و بهبود مداوم آن تفکر و باروری است که در کلیه خودروهای رنو یافت می گردد.
آسایش و تکنولوژی: بهیه سازی آسایش صوتی، تهویه هوا، دید و ارگونومی خودروها. استفاده از بهترین و آخرین تکنولوژی برای تمامی خودروها در رده های مختلف.
ایمنی: بهبود بی وقفه در ایمنی خودروهای رنو برای دستیابی به بالاترین درجه در پیشگیری، اصلاح و حفاظت سرنشینان در شرایط خطرناک.
محیط زیست: رنو متعهدانه میزان گازهای آلاینده ( دی اکسید کربن) و آلودگی صوتی را طوری کاهش داده است که از ضوابط مقرر اروپایی نیز فراتر رفته و خودروهایی تولید می نماید که ۹۵% از مواد بکار رفته در آن قابل بازیافت می باشند.
گردانندگان پروژه تندر ۹۰ : رنو ، ایران خودرو ، سایپا و رنو پارس
رنو پارس یک شرکت مشارکتی است که در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده است. این شرکت هماهنگ کننده همکاری شرکت رنو و صنعت خودروسازی ایران می باشد.
۵۱% سهام رنوپارس متعلق به رنو و ۴۹% متعلق به ایدکو ( شرکت توسعه صنایع خودرو، متشکل از ایدرو-سازمان گسترش و نوسازی صنایع- و دو خودروساز اصلی در ایران : ایران خودرو و سایپا) می باشد.
شرکت رنوپارس محور همکاری رنو و دو خودروساز بزرگ ایرانی است. تولید مشترک تندر ۹۰ توسط ایران خودرو و سایپا صورت می گیرد. خودروها بر اساس پلت فرم ایکس ۹۰ مونتاژ خواهند شد. مونتاژ با استفاده از قطعات وارداتی و اجزای تولید داخل انجام می گیرد.
65% قطعات تندر ۹۰ توسط سازندگان داخلی تولید خواهد شد. ظرفیت اولیه تولید حدوداً ۰۰۰ ۹۵ دستگاه تا پایان سال ۲۰۰۷ برای هر دو تولیدکننده داخلی می باشد.
مشخصات (مدل) | STD | STD A/C | DLX | DLX CP | DLX CSP | SLX | SLX LP | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
موتور | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع موتور | K4M | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حجم موتور | 1598CC | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تعداد سیلندر | ۴ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نسبت تراکم | ۱۰:۰۱ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حداکثر توان موتور | 105hp at 5750 rpm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حداکثر گشتاور | 148Nm at 3750 rpm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سیستم انژکتوری | چند نقطه ای ترتیبی | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع سوخت | بنزین | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تعداد سوپاپ | ۱۶ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
استاندارد حد آلایندگی | Euro II | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سیستم سوخت | انژکتوری | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
کارایی | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حداکثر سرعت | 183kph | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
شتاب صفرتا ۱۰۰کیلومتر | ۱۰.۲ ثانیه | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مصرف سوخت ( لیتر) در ۱۰۰ کیلومتر | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
میانگین مصرف خارج شهر | ۷.۱ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
میانگین مصرف داخل شهر | ۹.۷ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سیستم انتقال قدرت گیربکس (جعبه دنده ) | پنج سرعته دستی | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
کلاچ | تک دیسکی مکانیکی | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دیفرانسیل | جلو | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سیستم تعلیق | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سیستم تعلیق جلو | مک فرسون با میله پیچشی | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سیستم تعلیق عقب | با میله پیچشی | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ظرفیت ها | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
باک بنزین | لیتر۵۰ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حجم فضای صندوق عقب | لیتر ۵۱۰ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روغن موتور (با فیلتر ) | 4500cc | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روغن گیربکس و دیفرانسیل | 2980cc | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ظرفیت آب سیستم خنک کننده خودرو | ۴۸۰۰-۴۵۰۰ (CC) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روغن هیدرولیک فرمان | ۱۰۰۰-۸۰۰ (CC) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
فرمان | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع فرمان | دستی | شانه ای هیدرولیکی | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع دنده | دستی | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تعداد دور چرخش قفل به قفل فرمان | ۴.۵ | ۳.۲ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ترمزها | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع ترمز | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سیستم ترمز | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع ترمز جلو | دیسکی | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع ترمز عقب | کاسه ای | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع ترمز ضد قفل | ندارد | Bosch 8.0 ABS | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تجهیزات الکترونیکی | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع وتوان باتری | 70Ah | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وزن | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وزن تقریبی خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی | 1100Kg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حداکثر وزن قابل حمل توسط خودرو | 425Kg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حداکثروزن مجاز با سرنشین | 2300Kg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حداکثر بار بر محور عقب | 395Kg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حداکثر بار بر محور جلو | 585Kg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تجهیزات | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
کاتالیست اگزوز | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سنسور اکسیژن | * | * | * | * | * | * | * |
ALI
۱۶ فروردین ۱۳۹۰L90 یا همون لوگان بسیارماشین عالیو با شتاب بسیارخوب است از دستش ندین
Zonda R
۲۳ اسفند ۱۳۹۲من داشتم
خوبه
ولی اگه به خرج بیفته
کمره ادمو خم میکنه
حمید (آبادانی)
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰علی جان به طوری میگی ماشینه عالی هستش که آدم فکر میکنه تا حالا ماشین سوار نشدی!!!
کاری به سمند و پژو و از این ماشین زباله ها ندارم ولی به نظر من لوگان ماشین بدرد نخوریه چون نسبت به طراحی داخل و بیرونش قیمت بالایی داره.
میگن خراب نمیشه!!آخه ماشینی که هیچی نداره فقط داری 15 ملیون پول موتورشو میدی میخوای خراب نشه؟؟!! تا حالا داخلش نشستی؟؟انگار داخله پرایدی!ترمزاش مثلا ای بی اس هستن.آخه ترمز ای بی اس که نباید کله کنه!!! و . . .
یاشار
۱۸ بهمن ۱۳۹۰حمید جان سلام
شما هم یه طوری میگی L90 انگار گاری هست.
منم با این حرفت موافقم که نسبت به امکاناتش قیمت بالایی داره ولی خدایی اگه بخوای زیر20میلیون پول بدی ماشین بخری به نظر منL90اولین گزینه هست.
من اکثر ماشین هارو تست کردم خانواده پژو که همه میدونیم گیربکسش خیلی صدامیده موتورشون خیلی داغ میکنه…ریو هم که ماشین ظریفیه…دیگه چیزی نمیمونه که بخوایم بخریم!
arian
۲۳ خرداد ۱۳۹۱L90 = گاری موتور دار
مهدی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ای کاش این آقای کارشناس خودرو،که از ال 90 انقدر اشکال گرفتند، برای خرید خودرو که مبلغ زیر 15 میلیون است پیشنهادی میدادند
dgfdg
۶ مرداد ۱۳۹۰والا من گرفتم از روز اول دنده عقبش خوب جا نمیره
یاشار
۱۸ بهمن ۱۳۹۰دنده L90مستقیم با گیربکس درگیر میشه همه دنده هاش راحت جا میره فقط یه کم دنده عقبش درست جا نمیره!
دنده L90 تقریبامثه دنده پراید میمونه…
arian
۲۳ خرداد ۱۳۹۱آره . دنده عقب نرو .برو جلو . چرا ماشین را بز میکنی
مصطفی
۲۴ مرداد ۱۳۹۰من که چند روزی سوار شدم واقعا ماشین خوبی هستش.
arian
۲۴ خرداد ۱۳۹۱چند روز دیگه سوار بشی می فهمی که فرقون سوار میشدی
محمد
۱۵ شهریور ۱۳۹۰به قیمتش نمی ارزه!! ماشین آشغالی هستش
منصور
۱ مهر ۱۳۹۰لطفا اونایی که تندر گرفتن نظر بدن من میخوام یکی بگیرم نظرتون چیه؟اگه جواب منفی هستش چه ماشینی بگیرم بهتره؟
arian
۲۷ خرداد ۱۳۹۱اگه فقط موتور ش مهمه خوبه. اگه شکل و قیافه می خوای بهتره لگن نگیری. ال 90 = گاری موتور دار
Ali
۱۷ مهر ۱۳۹۰به نظر من بهترین ماشینی که سوار شدم تندر 90 بود چون خودم 5تا ماشین عوض کردم هیچکدام مثل l90 نشدند
arian
۳۰ خرداد ۱۳۹۱معلومه ماشین نداشتی
mo.shamani@ymail.com
۱۷ خرداد ۱۳۹۲نکنه تو داشتی – من سمند داشتم پرشیا داشتم 206 تیپ 5 داشتم الان ال90 دارم سواریش حرف نداره خیلی هم خوشگله یه ذره بخوابونش میفهمی تو اسپرت ال90 قشنگتر از 206
َA.H
۱۶ آذر ۱۳۹۹احتمالا تا حالا 206 رو اسپرت نکردی!!???
حامد
۲۶ مهر ۱۳۹۰من الان 2 ساله که l90 دارم . ماشین خیلی خوبیه ، هم شتابش ، هم قدرتش ، هم مصرف بنزین ،
ولی یک اشکال رایج داره و اون اینه که نمایشگر دمای دیجیتالش خراب می شه و با اینکه ماشین جوش نیست تمام خطوطش پر می شه
این اشکال خیلی مهمی نیست و به نظرم نسبت به قیمتش در رنج 15 میلیون بهترین ماشینه بلا شک
arian
۲۳ خرداد ۱۳۹۱آره . 1 دنده عقبش جا نمیره 2 سرعت بالا کنترل نداره 3 زشته 4 ساده است 5 عقبش دید نداره 6 قطعه یدک ندارد7 امنییت صفر 8 بعد از تصادف غیر قابل تعمیر است . با همه این عیوب این لگن رنو را بخر
اشکان
۶ بهمن ۱۳۹۲از حرفاتون معلومه که ذره ای از خودرو سر در نمیارین و همش ناشی از ناآگاهیه.کافیه فقط کمی در مورد قدرت موتور و امنیت این خودرو مطالعه و همینطور تجربه داشته باشی.
متاسفم واسه کساییکه ندونسته حرف میزنن و فکر میکن واقعا یه چیزی بلدن و اظهار نظر میکنن.
مهدی
۲ آذر ۱۳۹۰این ماشین فقط موتور خوبی داره داخلش مثل پرایده قیافه هم نداره با اینکه نزدیک 15 ملیون هست اصلا وابدا کلاس نداره مثل سمند که واقعا نسبت به قیمتش کلاس داره پراید ازش خوشگلتره
حامد
۲۷ آذر ۱۳۹۰ماشین خوبییه نسبت به قیمت خوبش
f
۱۴ دی ۱۳۹۰sokhtesh be nesbat khobe
shetabe khobiham dare
girbokse khobi dare
tormozesham ba lente avvalish khobe
faghat ghodrate manovre kami dare
va sandalihash sarneshinaye jolo ro mohkam nemigire
adam hey to picha velo mishe inbaro onvar
man 2sale l90 daram
ba 16 toman behtar az in gireton nemiyaaaaad
shak nakonid
arash
۱۹ دی ۱۳۹۰البته نظر برخی دوستان درسته و آشغاله ولی به نظر من تو ایران از تمام ماشینهای زیر 25 میلیون تومان بهتره . در نتیجه ادم بین انتخاب بد و بدتر همیشه بد رو انتخاب میکنه شما نباید توقع مگان یا جنسیس از یه ماشین 8000 دلاری داشته باشین
حسین
۶ بهمن ۱۳۹۰در مقایسه با ماشینهای زیر 20 میلیون تومان از نظر فنی بهتر است اگه تغییری در بدنه ایجاد بدن خیلی ماشین خوبی است من یک سال که دارم
محمود
۶ بهمن ۱۳۹۰من یک ساله خردیدم ماشینه خوبیه
arian
۲۷ خرداد ۱۳۹۱آشغاله .ساده . فرغون
علی از رشت
۱ آبان ۱۳۹۴سلام من ۴ ساله که دارم ماشین فوق العاده ایه .. هر کی نظر دیگه ای داره باهاش بحث میکنم ..قیافه نداره قبول ولی از لحاظ محکمی حرف نداره چند وقت پیش تصادف کردم کمپرسی اومد رو ماشین با سرعت ۹۰ تا ضربه به اکسلش نرسید ولی هزینه ی صاف کاریش زیاد شد ..با این ماشین 210 تا رفتم دور موتورم تو تعویض دنده ها تا ۷هزار دور کشیدمش اصلا کم نمیاره …
با این تصادفم mvm 530 گرفتم اینم ماشین خیلی خوبیه از لحاظ خانوادگی بودنش .. در کل l90 رو بیشتر جوونا سوار میشن برا شتاب گیری از لحاظ خوش صفری mvm بهتره ارامش بیشتری دارید
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۰سلام به نظر من موتورش از 405 و سمند و پارس بهتره البته کلی عرض کردم و اتاقش از 206 جا دار تره برای خوانواده ها و در کل ماشین با دوامی است و بالای 95 درصد که خریدنش ازش راضی هستند. یا علی مدد
arian
۲۷ خرداد ۱۳۹۱رنو بی اصل نصب را بزرگ نکنید
ارین .بنز
۱ آبان ۱۳۹۵ارین جان یه جوری حرف میزنی که ادم شک میکنه بنظرم سگ ال90 به تمام تولید داخلی سمند/پارس/پراید و….. می ارزههه ما چند هفته ایی که خریدیمش من که خیلی باهاش حال میکنم درسته که دید ندارهههه و طراحیش هم اونقدر تعریف نداره ولی هنوز هم خیلی خوبههه قبلش هم پارس و سمندlxو 405 داشتیم ولی ال 90 از همشون بهترهههههه
محمد
۲۶ فروردین ۱۳۹۱من یک سالی که صفرش را خریدم انصافا” در مقایسه با سایر خودروهای مونتاژ داخل (پژو- سمندو…)و زیر 20میلیون بهترین خودرو هستش و مخصوصا” اگه تولید شده پارس خودرو باشه! تنها اشکالش اینه که نسبت به تزئینات داخلی و امکانات رفاهی داخل کابین مثل سمند کمی کم داره اما در کل بخواهیم نظر بدیم عالیه
توصیه میکنم هر کس صفرش رو خریده سریعا” لاستیک ها رو عوض کنه و لاستیک کوموهو بندازه و گاز نیتروژن هم استفاده کنه واقعا” محشر میشه(نرم نرم)
aria
۱۶ خرداد ۱۳۹۱معایب لگن L90 1 دید عقب ندارد 2 دنده عقبش جا نمیره 3 بسیار ساده است 4 بسیار زشت 5 عدم کنترل در سرعت بالا.6 داشبورد پرایدی 7 اصل ونصب پژو را ندارد
sunmartin
۲۷ خرداد ۱۳۹۱عصن یه وضی شده امروز سوار یه تی پا شدم بابا خوده پرایده دیگه :همون پلات فرم x100 همه چیش پلاستیکیه بعد یاده لگن نه ببخشید لوگان نه l90 افتادم که خیای داشبوردش و نشانگرها و دستگیره و خلاصه تریمش مث اونه صد رحمت به ریو که واقعا کیفیتش خیلی بالاتر از این خودرو هاس اگه سایپا کمی کمتر دزدی میکرد و آپشن هاش رو باز نمیکرد و بعد بگه این هارو نداشت تا اون خودروی واقعا مزخرف اگزوز زمین خورده تی پا رو بفروشه عالی بود
sunmartin
۲۷ خرداد ۱۳۹۱راستی لگن 2 کی میاد؟ همون فیس لیفت شده؟امروز تو یکی از نمایندگی ها دیدم روش با آب و تاب نوشته شده بود:خودروی L90با طرح جدید و چراغ های پلی کربنی و سیستم…خیلی مزخرف تر شده برین از نزدیک ببینین
:V
ARYAN_GTR
۲۷ خرداد ۱۳۹۱آقایی که خودتو آریان معرفی می کنی اینو بدون که اصلا شیرین نیستی
arian
۳ تیر ۱۳۹۱اسم من آرین هست. در ضمن هنوز اسامی انحصاری نشده که چون تو اسمت آریان هست دیگه بقیه باید عوض کنند
arian
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ای شیرین عسل . قند نبات . اسمتو عوض کن . ما حق آب و گل داریم
arian
۳ تیر ۱۳۹۱با تعصب و کورکورانه ال 90 را که قرار بود بجای پیکان بیاد و قیمتش بین پیگان و پراید باشه بزرگ نکنید. رنو = بی اصل و نصب
سید علیرضا
۲۸ تیر ۱۳۹۱نقطه ضعف این ماشین طراحی خسته کننده و صدای موتورش خیلی می اید تسمه تایم اگر پاره بشود کل موتور را باید بیاریم پایین من یک بار پاره شد 1 میلیون گذاشت رو دستم
عیسی
۱۷ مرداد ۱۳۹۱کسایی که میگن خودروی اشغالیه باور کنین تا حالا ال90 سوار نشدند – البته منظور بدی ندارم ولی میگم که اول از چیزی شناختی داشته باشین بعد نظر بدین . من حدود 2 ساله که ال90 دارم واقعا خودروی خوبیه. درسه عالی نیست ولی به نسبت قیمتش خوبه !
عیسی
۱۷ مرداد ۱۳۹۱البته همه ما نظر متفاوتی داریم یکی میگه خوبه یکی میگه خوب نیست یکی میگه خوشکله ولی نه اینکه بگین فرقونه یا اشغاله و … نظری بدین که کسی که بخوا این خودرو رو بخره خوب متقاعدش کنیم یا اطلاعاتی در اختیارش بزاریم که به دردش بخوووره !!داداشای من !!!
علیرضا
۳ شهریور ۱۳۹۱اونایی که میگن ال90 ماشین اشغالیه مطمین باشید ادم های حسودی هستن به خاطر همین همش مسخرش میکنن.
علی
۲۷ شهریور ۱۳۹۱فقط همینو بگم از سال 88 که خریدمش. بین دوروبریایه خودمون پنج تا ماشین ( پراید-سمند-405-206وRD) جاشونو به ال 90 دادن.اینم بگم همشون خیلی تو خرید ماشین حساسن و با تحقیق کامل بین ماشینای زیر 20 ملیون گفتن فقط L90. دیگه خود دانید. منم تا الن 140 هزار تا باهاش رفتم واسم ادا اطفار در نیوورده. خیلی خیلی ازش راضیم. تو جاده هم حرف نداره مخصوصا تو سبقتا.
مجتبی
۱۰ خرداد ۱۳۹۳واقعا دیگه داره حالم از این شکل این ماشین بهم میخوره چرا توان تغییر شکل این ماشینو ندارند دیروز سر یک پیچ در ورودی دانشگاه نجف اباد با سرعت 60 پشت ماشین بلند شد این هفته میرم میفروشمش …………واقعا هندلینگش خیلی بده از بس تعریفشو دادند من پارسال رفتم خریدمش همه میگفتند زشته ولی من گفتم مهم کیفیته ولی این چند ماه ثابت شد که موضوع فقط بی ریختیش نیست اقایون اینو جدی میگم
توحید
۲۳ خرداد ۱۳۹۳هندلینگ این ماشین مربوط به لاستیک هاشه.205/60/15 بندازی حل میشه.من 3 ساله دارم 80000 تا را رفته
تا حالا عیبی نداشته. ال 90 فقط باید در هر 20000 تا سرویس بشه.هر 20000 تا شمع عوض کنی فیلتر عوض کنی این ماشن حرف نداره اصلا هم رعایت حال ماشینو نمیکنم با عرض شرمندگی!