ایرانخودرو بهزودی برای تنوع محصولات و افزایش شهم خود در بازار خودروهای وارداتی، دو محصول رنو را وارد خواهد کرد. این دو محصول، رنو و رنو کپچر میباشند.
رنو کلیو یک هاچ بک جمعوجور شهری است که از سال ۱۹۹۰ وارد خط تولیدات رنو شده و تاکنون چهار نسل از آن تولید شده است. این هاچ بک پنج درب ۴ متری با موتور 898cc سه سیلندر با قدرت ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر به بازار میآید. البته پیشرانههای دیگری نیز از این خودرو وجود دارند. شایعات حکایت از قیمت ۸۰ میلیونی این خودرو دارند که آن را در رقابت با خودرویی چون اوپل کورسا قرار میدهد. اما با این حال برای یک هاچ بک در این کلاس رقم گزافی محسوب میشود. رنو کپچر هم یک کراس آور متوسط دیفرانسیل جلو است که در سال ۲۰۱۳ متولد شده و روی پلتفرم رنو کلیو ساخته میشود. برای این خودرو علاوه بر پیشرانه ذکر شده کلیو، موتور ۱.۲ لیتری ۱۱۶ اسبی و ۱۹۰ نیوتن متری نیز در دسترس است که هنوز انتخاب ایرانخودرو در این زمینه مشخص نیست. قیمت کپچر نیز ۱۲۰ میلیون تومان پیشبینی شده است.۷۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
سعید
۱۹ مهر ۱۳۹۳خدا رو شکر که این ایران خودرو امیدوارمون کرد ببینیم چی میشه…حداقل بجای clio مدل clio RS رو بیاره.
ASTON MARTin
۱۹ مهر ۱۳۹۳الان به چی امیدوار شدی؟ فک کردی بیاد تو به چه قیمتی برات تموم میشه؟ پول یه فورد موستانگو باید بدی که اینو بگیری!
موتور ازین ضعیفتر ندیده بودم تاحالا!
دیگه چقدر بدبخت شدیم که با این عتیقه های مگان باید امیدوار شیم :|
علی
۱۹ مهر ۱۳۹۳خخخخخخخخخ
واقعا مسخره است ۸۰میلیون بابت این ماشین هاچ بک عامو جیلی هاچ بک با این که چینی اشت شرف داره به این(راسیاتش من جیلی سدان و شاسی بلند داشتم و ازشونم راضی بودم )بخاطر همین میگم جیلی هاچ بک بهتره چون تجربه دو تا محصول دیگشو داشتم.
فقط میتونم بگم ایران خودرو داره قشنگ قبر خودشو میکنه.بزار بیاد ببینم کی میخواد بخره تا همه مسخرش کنند.
الان یکی از دوستام به گفته خودش امروز قرار مگان شو با ۲سال تاخیر بگیره و بهش گفتن این اخرین ماشین است زنگ زده به دوست بنگاه دارم دوستم بهش گفته ۱۰۰_۱۰۸میتونه براش بفروشه من که داشتماز خندگی میمردم بهش گفتم اون کسی که مگانتو به این قیمت خرید من حتما باید ببینم.واقعا ظلم نیست. الن نیسان تیانا منو ۱۵۵میخرن بعد یه مگان رو ۱۰۵واقعا چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Alpha
۱۹ مهر ۱۳۹۳من از رنو بدم میاد ولی سگش به کل خودروسازی چین شرف داره
MPS
۱۹ مهر ۱۳۹۳همچین دوستان […]میگن انگار 100 میلیون تو جیبشونه فقط منتظرن ماشین دلخواهشون وارد شه!ماشین چینی باباتو نشستی فکر میکنی بهترین ماشینه دنیاست دیگه!
امیر
۹ آبان ۱۳۹۳مگان پارس خودرو که مال سایپاست میزنه
اول یکم تحقیق کن بعد کامنت بزار اینطوری سه نشه
(ما که نفهمیدیم خالی بست، شماهم به کسی نگو)
shayan
۱۹ مهر ۱۳۹۳الان من یه سوال برام پیش اومده! مگه ما تعرفه واردات به خاطر حمایت از خودروساز ها نمی دیم؟ خب این که دیگه داره از طرف ایرانخودرو وارد میشه چره تعرفه داره باز؟! نباید مگه ارزون تر باشه؟ دیگه تعرفه قرار نگیره
علی
۱۹ مهر ۱۳۹۳اقای mpsمن نیازی به ثابت کردن خودم به شما ی بچه ابتدایی نیستم. این چه مدل صحبت کردن استاگر مخالف نظر بنده هستید بحث کنید ولی چرا توهین میکنید.
در ضمن ماشین پدر بنده RAV4است و نیازی نمیدونم طرفداری یه برنده بکنم چون من میانگین سالی سه تا چهار تا ماشین عوض میکنم.وبرام برند مهم نیست بلکه رفاه و… برام مهم است.
شما هم هر وقت خواستید انتقاد کنید سعی کنید به کسی توهین نکنید.ج
ASTON MARTin
۲۹ مهر ۱۳۹۳ایول علی
واقعا بعضیا یه ذره هم شعور خانوادگی ندارن
از پدال انتظار تایید این جور کامنتارو نداشتم
حمید سیمرغ یکی از تحریم کننده گان خودری اخلی
۱۹ مهر ۱۳۹۳ای بابا حالا با این همه واردات خودرو خارجی ما چطوری از صنعت ملیمون همایت کنیم؟آقا من یه سوال دارم کسی تا حالا خودروی ایرانی دیده؟اگه دیده بگه کجاس ما هم ببینیم
dragonborn
۱۹ مهر ۱۳۹۳برش گردونین نخواستیم فرانسوی های عوضی
Zonda R
۱۹ مهر ۱۳۹۳@.F
کلیو یکی یا شاید موفق ترین محصول رنو باشه
و یه محصوله چابک و با دینامیک رانندگی که اگه بیاد تو ایران تو رنجه خودش بهترین از این لحاظ خواهد بود
طراحیشم هیچی از ژاپنی ها و کره ای هایه این رده کم نداره
و یه محصوله بی نقصه
Zonda R
۱۹ مهر ۱۳۹۳@.F
با توجه به قیمت 72 میلیونیه mg3
107 اسبی
پیکانتو 72 میلیونیه 85 اسبی
یاریس 109 میلیونی
و i20 با موتوره ناامید کنندش
کلیو میتونه با قیمت 70 تا 80 میلیونی
بازار رو از انه خودش کنه
البته اگه سیاسته وارد کنندش درست باشه
که بعید میدونم
حمید سیمرغ یکی از تحریم کننده گان خودروی داخلی
۱۹ مهر ۱۳۹۳آقا اگه قرار همه به اصطلاح تولید کننده گان داخلی ماشین خارجی وارد کنند حد اقل اسم تولید کننده رو از رو خودشون بردارن تا مردم تکلیفشون رو با اینها بدونن من که تا حالا خودروی ایرانی ندیدم اگه شما هم دیدید سلام من رو بهش برسونید این است ثمره 30 سال حمایت مرم البته به زور
hadi
۱۹ مهر ۱۳۹۳like
امیر مسعود
۱۹ مهر ۱۳۹۳ایرانخودرو خجالت بکش
بازار خودروی ما دست فرانسه است!!!!
ASTON MARTin
۱۹ مهر ۱۳۹۳واقعا ماشین مزخرفیه بدم اومد ازش .
میرن آشغالای کمپانی های کم اسمو رسم دیگه رو میران میندازن بهمون با قیمت های احمقانه ما هم خوشحالیم که بالاخره تحریم ها برداشته شدو داریم ماشین خوب سوار میشیم بعد سی پنج سال امیده الکی
dragonborn
۱۹ مهر ۱۳۹۳آبروریزی واسه ما حدی نداره.
ASTON MARTin
۲۰ مهر ۱۳۹۳بقول شاهین
تورو قسم به ابروی نداشته ای که از ما ریخته . . .
parseh net30
۱۹ مهر ۱۳۹۳ایران خودردو هم دست به دامن بقیه شده. فهمیده محصولاتش آشغالن
وحید
۱۹ مهر ۱۳۹۳واقعا اینا معرکن. بصورت غیر مستقیم دیگه چه صیغه ایه؟ حتما باید 10 نفر این وسط یه چی بخورن تا برسه دست مردم
YaShaR
۱۹ مهر ۱۳۹۳پس ما برای چی اینهمه پول گمرک و تعرفه می دیم؟!
مگه نه اینکه بهانشون حمایت از تولید داخله (ایرانخودرو و سایپا)؟
ایناکه خودشون وارد کننده شدن؟!
ما خودمون دستمون چلاق نیست که نتونیم وارد کنیم!!
وحید
۱۹ مهر ۱۳۹۳آفرین اینو باید به کسایی گوش زد کرد که فکر میکنن حق گمرگ بخاطر حمایت از صنعت داخله. به خدا همه این کلکا خوردن خون و پول و اعصاب ملته
وحید
۱۹ مهر ۱۳۹۳آفرین. اینو باید به کسایی گوش زد کرد که فکر میکنن حق گمرک برای حمایت از صنعت داخله. همه این کارا برای خوردن خون و پول و اعصاب ملته
سعید
۱۹ مهر ۱۳۹۳نمیدونم چرا این ایران خودرو به رنو و پژو گیر داده … ای بابا از یه کمپانی دیگه ای ماشین بیارین دیگه چ وضعشه آخخه؟؟
علی
۱۹ مهر ۱۳۹۳موتور سه سیلندر 898 سی سی با 120 اسب بخار قدرت!!!!!!
واقعا باریکلا داری رنو
مهدی
۱۹ مهر ۱۳۹۳اونوقت پراید 4 سیلندر 1300 سی سی 74 اسب بخار!!!
علی
۱۹ مهر ۱۳۹۳پراید چهار سیلندر قدیمی قدرتش 62 اسب بخار
پراید چهار سیلندر جدید(ارتقا یافته) قدرتش 68 اسب بخار
علی
۱۹ مهر ۱۳۹۳بعد ا ببخشید برای این ۶تا اسب بخار بیشتر چه بلایی سر موتور اوردن.حتما باید پیشرفته باشه نه!؟
m.a
۱۹ مهر ۱۳۹۳اگه به دستگاه پیشرفته وصل کنی 35 تا 40 اسب بخار نشون میده!!!!
فرهاد
۱۹ مهر ۱۳۹۳والا اونی که ما میبینیم نوشته 90 اسب حالا 120 از کجا اومد؟؟!!
در ضمن ادم 80 تومن بده اینو سوار شه خب با همین پول لنسر دنده ای
سوار میشم.
e36
۱۹ مهر ۱۳۹۳خوبه ! ایرنخودرو میخاد ماشین کنترلی وارد کنه !!
dragonborn
۱۹ مهر ۱۳۹۳کلا فرانسوی ها کم بهمون ننداختن.
Mohsen610
۱۹ مهر ۱۳۹۳خیلی خندیدم ای ول داره،تکه باحالی بود.
amin
۱۹ مهر ۱۳۹۳انتخاب محصولش خوبه ولی قیمت گذاریش مسلما منجر به شکست خوردن ایران خودرو میشه و باز هم ایرانیها از داشتن یک خودروی با کیفیت و کم مصرف با قیمت مناسب محروم میشن
احسان
۱۹ مهر ۱۳۹۳و باز هم قیمتی که هیچ خدشه ای به فروش سمند و پارس و 206 و405 و باردو و این زباله ها وارد نکنه ….
حامد
۱۹ مهر ۱۳۹۳وارد نکنه بهتره چون با 120 میلیون و 80 میلون ماشینهای بهتری میشه انتخاب کرد و اینو بدونید که ایران خودرو پا تو کاری نمیزاره که باسه مردم سود داشته باشه خدا میدونه که چقدر باسشون سود داره که میخوان وارد کنن.فکر کنم میخواد تلافی اون 206 هایی که 12 ملیون فروخته رو اینطوری جبران کنه.
datsun
۱۹ مهر ۱۳۹۳قیمتها مثل همیشه بالاست
خودرو هاچ بک با این مشخصات هشتاد ملیون!!
اگه وارد بازار بشه از این هم گرونتر میشه
Ehsan
۱۹ مهر ۱۳۹۳معمولا بین قیمت های اعلام شده ایرانخودرو قبل از ورود خودرو و بعدش تفاوت های زیادیست به نظرم کلیو نزدیک 100 میلیون قیمت داشته باشه و کیچر هم 150 میلیون
خیالتون هم راحت در کشور ما اینقدر …. ( پدال خودم سانسور کردم خیالت راحت ) وجود داره که بیایند با این قیمت اینها رو بخرند شما هنوز بخشی از مردم رو دست کم گرفتید
Ahmad..F12
۱۹ مهر ۱۳۹۳اگــــــه وارد بشه فکر میکنم مدل کلیو فروش بهتری داشته باشه
ولی خدایی قیمت اینا زیر 20 میلیونه تو فرانسه
اینجا میخواد 120 میلیون به فروش برسونن!!!!
dragonborn
۱۹ مهر ۱۳۹۳رنو فقط L90 و مگان رو داده ایران؟
سعید
۱۹ مهر ۱۳۹۳اطلاعات فنی موتور اشتباه است. موتور 0.9 لیتری با توربوشارژر 90 اسب بخار قدرت دارد.
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio
زیگما
۱۹ مهر ۱۳۹۳لوگان(ال90) نسل جدید را بیارین بابا
قیمتش با توجه به کیفیت و امکاناتش بسیار عالیه
متاسفانه اکثر وارد کننده ها میرن و دست میذارن روی ماشین هایی که طبقه متوسط ایران نمیتونه بخردش
لوگان، تویوتا اتیوس(etios هست، نمیدونم درست تلفظ میکنم یا نه) و پژو 301 ماشین هایی هستن که بعد از واردات بخشی از طبقه متوسط میتونن بخردشون لااقل.
DRAGONBORN
۱۹ مهر ۱۳۹۳موافقم باهات زیگما
علی
۲۰ مهر ۱۳۹۳سلام دوست عزیز. اگه بخوان ماشینی وارد کنن که قشر معمولی بتونن بخرن که دیگه کسی پژو یا سمند نمیخره!!!!! پسسسسسسس نمیزارن وارد شه! به همین خوشمزگی !!!
Tesla ,Silicon Valley,
۱۹ مهر ۱۳۹۳چهارشنبهی هفته پیش،الون ماسک از نمونهی دو موتورهی مدل S تسلا پرده برداشت که علاوه بر استفاده از دو موتور و قابلیت متحرک بودن هرچهار چرخ، از سیستم ناوبری هوشمند نیز بهره میبرد. نمونهی دو موتورهی مدل S تسلا حداکثر سرعتی برابر ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته و قادر است در ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد که شتابی فراتر از فراری ۴۵۸ ایتالیا دارد.
صادق
۱۹ مهر ۱۳۹۳رنو کلیو ماشین خوبیه، ولی نه با این قیمتا، اگرچه بعد از وارد شدن گرونتر هم میشن
موتورای خوبی دارن
هر دوشون هم حدود 5 لیتر مصرف دارن که انصافا خوبه
یه جایی خوندم که کلیو توی ایران قراره جایگزین 206 بشه (جایگزینی مناسب با 3 برابر گرونتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
تا ببینیم این 9 مدل وارداتی چی دربیان (5 تا اوپل (که هنوز معلوم نیست) – 2 تا پژو و 2 تا رنو)
ولی دوستان اینو بدنید که این خودرو ها برای مردم عادیه ایران وارد نمیشن!
صادق
۱۹ مهر ۱۳۹۳البته اشتباه برداشت نشه، خودرو های وارداتی اوپل معلوم هست، منظورم اینه که معلوم نیست وارد بشه یا نه، یا اگه وارد میشه با چه شرایطی
مدلای کورسا، آدام، موکا،اینزیگنیا و فکر کنم آسترا بود که قرار شد وارد بشن، حتی توی یه سری از نمایشگاها هم از اینا بازدید و رونمایی شد ولی نمیدونم بلاخره به صورت انبوه وارد و منتاژ میشن یا نه.
DRAGONBORN
۱۹ مهر ۱۳۹۳ولی مگان خیلی خودرو با کیفیتیه
کاله
۱۹ مهر ۱۳۹۳آخه این چه کاریه؟ 2008 و کپچر تو یه کلاسن!
alireza
۱۹ مهر ۱۳۹۳اونوقت رو چه حسابی این قیمتها ؟؟!!!
مگه سر گردنه است؟
علی
۲۰ مهر ۱۳۹۳بله!!!
دیگه دوستان سوال ندارید؟!
CIFEX
۱۹ مهر ۱۳۹۳ایران خودرو همیشه توی واردات و عرضه ماشین های خارجی شکست خورده
یکی از دلایلش هم اینه که قیمت گزاریش خیلی فضایی هست
مثل سوزوکی هر دو مدلش اون مدل پژو فکر کنم 407 بود و ……
از یک شرکتی که دولتی اداره میشه و مدیران نابلد اون فقط عرضه واردات ماشین های چینی رو دارن اونم با بالاترین میزان سود ممکن برا خودشون انتظاری بیش از این هم نمیره
باز هم یاد اون گزارش تحقیق و تفحص مجلس از خودروساز ها افتادم ….
یعنی تحقیر بالاتر از این ….
نه واقعا انتظاری بیش از این هم نمیره ………..
DRAGONBORN
۱۹ مهر ۱۳۹۳دیگه باید خط تولید L90 قطع شه
DRAGONBORN
۱۹ مهر ۱۳۹۳آره همیشه
گندشو درآوردن دیگه
امید
۱۹ مهر ۱۳۹۳پس کو همش میگفتن ما اشتغال زایی داریم میکنیم به n تا کارگر نون میدیم اگه حمایتمون نکنین کارگرا بیکا میشن کلا شرف ندارن و چیزی به اسم وجدان
امیر
۱۹ مهر ۱۳۹۳هیجای دنیا مردمشون اینقدر تشنه خودرو نیستند که هر آشغالی که میاد براش پول بدن.نمیدونم مگه باز ما چقدر جا داره که هر چی ماشین تولید و وارد می شه این مردم انگار ماشین ها رو قورت می دن.به خاطر همین ایران خودرو از خودرو سازی که ما رو مستقیما تحریم کرد و محصولاتش به زور در اروپا می فروشد ماشین وارد می کند.چون هرچی وارد می کنند این مردم می خرند.
sunmartin
۱۹ مهر ۱۳۹۳در کیفیت و زیبایی و موفقیت های کلیو این هاچ بک موفق شکی نیست چندین بار بعنوان بهترین هاچ بک انتخاب شد و حتی تاپ گیر هم در یک بر نامه مفصل این خودرو آنالیز کرد، اما در ایران بدلیل استاندارد شدن رانت خواری و دلالی همراه با واسطه گری توسط عده ای معلوم الحال آنچه که مهم تر از هر موضوعی “قیمت “خودرو “است
یعنی قیمت 120 میلیون برای کراس آور کپچر و 80 ملیونی کلیو قدری دور از ذهن و به نوعی مثل همیشه گرانفروشی است در حالیکه سایه بان ( سایپا ) از فروش قطعی کیا سراتو با قیمت ملایم تر پرده برداشته ( 90 اتومات 2000 ) و ( 70 دنده ای 1.6 ) بعید میبینم استقبال خوبی ازین دو خودرو تقریبا با کیفیت و نامدار بشه البته بازار ایران برای تحلیلگران بازار ناشناخته و غیر قابل پیشبینی است مانند آنچه که از پیش فروش خودروی بی کیفیت جیلی و سایر چینی ها که هیچ نامی در کشورهای مطرح ندارند و فقط آفریقا و روسیه و ایران میزبان آنان هستند در ایران شد و به زعم عده ای نابلد و خودرو نشناس همکنون جیلی برترین خودروی ایران است البته تا چنین مشتریان بلقوه ای هستند کارخانجات مونتاژکاری داخلی با هر شرایط و هر قیمت و هر برندی میتوانند مانور داده و بروی فروش خوب و سود بالای 100 درصد حساب باز کنند
راد
۱۹ مهر ۱۳۹۳این کراس اور در استانبول تاکسی است !!!!!!!
ahmad
۱۹ مهر ۱۳۹۳چشممون روشن.
ایران خودرو هم به پیروی از سایپا راه خالی کردن جیب ملت رو دوجندان در پیش گرفتن.
میخواهید به صورت CBU وارد کنید، حتماً فردا میاید اون لوگو ایرانخودرو هم روشون میزنید و پشت تریبون میگید که ما خودروساز هستیم و اشتغال ایجاد کردیم و فلان.
………….
پدال بیشتر راجع به دزدی ها حقه بازی های این خودروسازای داخلی مطلب بزار. بزار ملت بفهمن با چه دزدایی طرفن!
مروت
۱۹ مهر ۱۳۹۳با سلام
وا مصیبتا از اینکه بزرگترین خودروساز مملکت پس از سالها حمایت بی دریغ مسوولین دلسوز ملت، خود در یافته که از طریق ساخت و تحویل خودروهای بیست سی سال پیش به مردم مظلوم به قیمت خودروهای لوکس روز جهانبه اندازه کافی نتوانسته سود اندوزی کند و متوجه شده امیدی به خودروساز شدنش وجود ندارد. ازاین رو برای حفظ سهم بازار رو به واردت خودرو آن هم از طریق واسطه نموده است. امید آنکه خداوند حق ملت ایران را از تضییع کنندگان حقوق ملت بستاند.
DRAGONBORN
۱۹ مهر ۱۳۹۳رنو ولی تو اروپا محبوبه
PEJMAN
۲۰ مهر ۱۳۹۳اولین باری که این ماشینو تو خیابون ببینم از صاحبش میپرسم با کدوم قسمت بدنش فکر کرده و اینو با این قیمت خریده !! خرید ماشین فرانسوی از ایران خودرو مثه این که […]
h112
۲۰ مهر ۱۳۹۳کاش رنو بازار ایران رو تصاحب کنه….ولی نه با هم کاری با سایپا و ایران خودرو….خودش یه خط تولید در ایران بزنه….البته میدونم که این کار نیاز یه پشتیبانیه سیاسی داره….