وانت باردو در حقیقت همان وانت پیکان یا پیکان وانت است که با تغییراتی روی قوای محرکه برای کاهش مصرف و آلودگی روبرو شده است.
کارایی
نوع موتور : I.C. Engine- four stroke
حجم موتور : ۱۵۹۸ cc
تعداد سیلندر : ۴
نسبت تراکم : ۷.۸:۱
قدرت موتور : ۴۹ KW @5000 rpm
حداکثر گشتاور : ۱۰۴ N.m @3750rpm
سیستم سوخت رسانی : انژکتوری پاششی MPFI
نوع سوخت : بنزین (۸۷ عدد اکتان)
تعداد سوپاپ : ۸
سیستم احتراق : double ignition coil
استاندارد حد آلایندگی : Euro II
سیستم سوخت : انژکتوری
حداکثر سرعت : ۱۳۷ km/h
مصرف (لیتر در صد کیلومتر)
میانگین مصرف خارج شهر : ۸.۵۳ لیتر
میانگین مصرف داخل شهر : ۱۲.۵۴ لیتر
حدآلایندگی گاز مونوکسید کربن با وجود مبدل کاتالیزوری : ۲.۲ gr/km
گیربکس
کلاچ :صفحه خشک منفرد
گیربکس (جعبه دنده ) : دستی
دیفرانسیل : هیپویید
ظرفیت
باک بنزین : ۴۵لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) : 10W40
دیفرانسیل : 85W90 or EPS90
روغن گیربکس : 10W40 or 20W50
ظرفیت آب سیستم خنک کننده خودرو : ۷.۲ لیتر
وزن (kg)
وزن تقریبی خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی : ۱۰۰۸ کیلوگرم
حداکثروزن مجاز با سرنشین : ۱۶۲۵ کیلوگرم
حداکثر بار خالص روی محور عقب : ۹۳۶ کیلوگرم
حداکثر بار خالص روی محور جلو : ۵۷۰ کیلوگرم
سیستم الکتریکی
نوع وتوان باتری : ۱۲ V 60 Ah
ولتاژ: ۱۲ ولت
سیستم شارژ: آلترناتور
دینام : ۱۴ V 65 A
استارت : ۰.۹ کیلو وات
واحد کنترل الکترونیکی : siemese
سیستم فرمان
جعبه فرمان : جعبه فرمان نوع F
تعداد دور چرخش قفل به قفل فرمان : ۳.۲±۱.5mm
قطر دایره چرخش خودرو : ۱۱.2m
سیستم ترمز
ترمز جلو : دیسکی – هیدرولیک
ترمز عقب : کاسه ای – هیدرولیک
ایمنی
وضعیت سوئیچ
وضعیت کمربند ایمنی
سیستم سوخت خودکار قطع سوخت در مواقع اضطراری
چراغ اخطار تمام شدن لنت ترمز
آینه داخلی دید در شب (قابل تنظیم)
نمای داخلی
صندلی راننده ساخت مهرکام پارس
وضعیت جلو داشبورد ساخت مهرکام پارس
رنگ تزئینات داخلی مشکی
نوع تودوزی پارچه تار و پودی
مبدل کاتالیست اگزوز Accocat
وضعیت سیستم تهویه بخاری و هواکش
سنسور اکسیژن دارد
سیستم تهویه هوای قابل تنظیم دستی
نمای خارجی
ابعاد (mm)
طول خودرو : سپر تا سپر ۴۳۳۲ mm
عرض خودرو از آینه های جانبی : طول سپر ۱۶۱۳ mm
ارتفاع خودرو : ۱۴۱۹ mm
فاصله دو محور : ۲۵۰۲ mm
تجهیزات
رنگ بدنه : سفید
کلاس : وانت
نوع برف پاک کن : ساخت شرکت آتی موتور
وضعیت سپرجلو با روکش آب کروم و یا روکش مشکی
وضعیت سپرعقب با روکش آب کروم و یا روکش مشکی
بیشتر بخوانید: هزینه و اجرت تعمیرات انواع وانت
علی
۱۵ تیر ۱۳۹۲سلام من 2 سال پیکان وانت داشتم مزخرفه توش که اصلا جانداره مچاله میشی مصرف سوختشم دورغ صنعتی میگن 13لیتر میخوره قدرت نداره کولر نداره سواریش صفر خیلی خشکو بد 600کیلو بیشتر بارش کنی جلو بلند میشه از 70کلیومتر بیشتر نمیشه بری اگر یک تن بار بزنی اطاقش از پشت ستون ترک برمیداره چون شاسی نداره درکل میشه گفت اشغال ولی وانت مزدا 2000 عالیه کولر داره مصرفش 8لیتره قدرتش خوبه خیلی نرمه
مهدی
۷ مهر ۱۴۰۲وانت های مدل ۸۸ به پایین جا دار تر هستن به خاطر طراحی صندلی از طرفی کی گفته من ۱۶۰۰ بار زدم اخ نگفت خیلی خوب بود یادش بخیر وانت نبود نیسان بود😂هر بلایی سرش اوردیم اخ نگفت خداییی بهتر از ماشین های الان هستش سال تا سال تعمییر گاه نمیره هرگز خراب نمیشه مدل ۸۸ بود تا ۱۴۰۰ موتور باز نشده بوده پلمپ ولی اشغال های الان سر سال که میشه ماشین صفر یا یاتاقان میزنه یا رینگ یا واشر خدایی وانت معرکه اس حیف جا دار تر نیست
مسعود
۲۶ آذر ۱۳۹۲خدا لعنت کنه باعث بانیشو که یه عمر پول جم کنی بد هزارتا ترس داشته باشی وانت بخری یا نخری اونم برای کار نه تفریح!
علی
۷ بهمن ۱۳۹۲وانت صفر گرفتیم دربش بسته نمیشه-دفش صدا میده
Zonda R
۱۲ اسفند ۱۳۹۲اشغاله و الوده کردنش اندازه
یه لوکومتیوه
mohammadmolaee
۱۶ بهمن ۱۳۹۲وانت نخرین که پولتونو ریختین دور
Zonda R
۱۲ اسفند ۱۳۹۲خجالتم خوب چیزیه
بس کنید تولیده این به اصطلاح لگنو
ناصر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خداییش تقار ملی همینه دیگه یا باید کارخانه کار درست انجام بده یا فکر دزدی از جنسش باشه که عموما […] راه دوم رو انتخواب میکنن
مسعود
۳ شهریور ۱۳۹۳اینو نخریم بریم پراید وانت بخریم حتما
شکله قورباقه میمونه آخه چیه این ماشین فکر نکنم بتونه 300 کیلو بار ببره
mostafa
۲۲ آذر ۱۳۹۳خیلی خیلی داغونه، ولی قیافه معصومی داره آدم دلش براش می سوزه،آخه دیگه تولید نمیشه.آخی؛ حیوونی!!!
سعید
۱۳ اسفند ۱۳۹۳برا حمل دستمال کاغذی خوبه
جعفری
۵ بهمن ۱۳۹۳چاره ی نیست .از وانت پراید که بهتره.وانت نیسان که شده 32 تومان وواسه ما فقیر فقرا ماشین خوبیه .من ثبت نام کردم قرار بگیرمش.وانت مزدا که شده 40 تومان .یه وانت من دراوردی درست کردن به نام کارا که موتور روا با بدنه مزدا. بهترین انتخاب تو این رنج قیمت وانت پیکان است
ابولفضل
۱۰ دی ۱۳۹۸هعی اقای جعفری کجایی الان نیسان شده 100 میلیون
مهران
۱ مهر ۱۴۰۰هعی ابولفضل کجایی الان نیسان شده ۲۵۰ میلیون
آرش
۹ مهر ۱۴۰۱مهران کجایی الان دم از 380 میزنن
امیررضا
۲۸ اسفند ۱۴۰۲هی اقا ابالفضل کجایی نیسان شده 700 ملیون
رامین
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳هی آقا ابوالفضل کجایی که نیسان شده 700 میلیون
تورک
۳۰ مرداد ۱۳۹۴منم میخام بگیرم کار کنم لی چند بار مال دوستمو روندم لامصب اتاقش خیلی تنگه
احسان.ارومیه
۱۳ بهمن ۱۳۹۴منم میخوام یدونه بخرم نسبت به قیمتش قویه محکمه قطعاتش ارزونه وازوانت پرایدکه مثل اسباب بازی میمونه خیلی بهتره.عشق من پیکان وانت رینگ اسپورت خوشگل۹۴.۱۱.۱۳
فلاح.نکا
۷ اسفند ۱۳۹۴جای شما خالی پیکان وانت زیرپایی خریدم
اما نمایندگی سه تا شهر منو میشناسن
چون دائم پیششون هستم
البته ماشین بدی نیست ولی یک مشکلی که پیش میاد نمایندگی تشخیص اشتباه میده درست نمیکنه میبرم جای دیگه اونا یه جا دیگشو دست میزنن
حرفم اینه این دوستان وقتی مکانیک آموزش دیده شرکت هستن اینطوری کار میکنن وای بحال مونتاژکارهای خط تولید باشه که معلوم نیست چطور کار میکنن
پیکان ماشین کم خرج و استهلاک ارزون و بدنه خوب و جلوبندی قشنگ داره
مشکل تولید کننده است که بدجور درست میکنه
همین آهن پاره تو کشورای دیگه باهاش سفینه فضایی درست میکنن
تولید کننده ما پیکان با منت درست میکنه
مهران
۱۷ مهر ۱۳۹۶من و دادشم داریم ماهی ۱۵ میلیون تومن در میاریم با وانت پیکان.خدا بهش برکت بده ماشین کم خرجیه.
علی
۲۲ آبان ۱۳۹۶میشه بگی چکار میکنید باهاش من گرفتم ناچارم بیروشمش کارشو نمیدونم
احسان
۲۶ بهمن ۱۳۹۸سلام. واقعیت امر اینه که بنده قبل وانت نیسان داشتم. از روزی که گرفتم هرچی کار کردیم. یه چیزی هم مازاد کارکرد گذاشتیم روش. آخرش نون که نداد کم مونده بود جونمون هم بگیره. تا زمین خورد تصادفی فروختیم 24 مجبورا سراغ وانت اومدیم یه 89 تمیز گرفتیم.. خدا را شکر جبران مکافات عمل نیسان. کرده.. شکر راضیم.. تا 1200 هم بار بهش زدم. جاهایی که تراکتور میره باهاش رفتم. خلاصه شکنجه نمانده که بهش نداده باشم. تا حال هم هیچ مشکلی ازش ندیدم.. منم که هزار بار گفتم خدا پدر مادر یارو که به ما فروخت. نگهش داره… روزی رسان خداست. شما باژیان هم بار کشی کنی. اوستا کریم اون روزی که مقدر کرد خواهد رسوند..
مسعود
۲۰ بهمن ۱۴۰۲هییی ارش کجایی نیسان شده ۶۰۰ میلیون