پی.یو.وان محصول جدید ایران خودرو تبریز با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد. این خودرو وانت بار که با پلت فرم پژو ۴۰۵ طراحی شده دارای موتور ۱۷۰۰ سی سی، ترمزهای ای بی اس بوده و دوگانه سوز بودن، داشتن کیسه های هوا و همچنین جای گیری مخزن سوخت زیر اتاق از مشخصات این محصول جدید ایران خودرو است.
محسن صالحینیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در آیین رونمایی از این محصول اعلام کرد: تا آخر سال شاهد قرار گرفتن این محصول در خط تولید شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز هم با اعلام اینکه وانت PU1 در ۱۸ ماه و با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار طراحی و ساخته شده، پیش بینی کرد: قیمت این ماشین با توجه به حجم سرمایه گذاری کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال باشد.
e_m
۱۲ مهر ۱۳۹۲با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت کتکله شمپت چلمنگ نکبت بی خاصیت رونمایی شد…..
slr722
۱۲ مهر ۱۳۹۲به خدا روم نمیشه فیلم ببینم…
خجالت میکشم…
e_m
۱۲ مهر ۱۳۹۲فردا اوباما با دیدن این ماشین رابطشو به کلی با ایران قطع میکنه و دوباره نقشه ی حمله ی به ایران میاد روی میز…
مسعود
۱۲ مهر ۱۳۹۲فقط توروخدا ببین چه عکسی از این ماشین برای اولین بار اومده بیرون. حتی نتونستن یه عکس حرفه ای ازش بگیرن پخش کنند ملت حالشون به هم نخوره تو نگاه اول…
j
۱۲ مهر ۱۳۹۲اگه شرکت پژو میدونست اینقدر بلا سرRDمیارن عمرا اگه این ماشین رو می ساخت.
hoseyn
۱۲ مهر ۱۳۹۲اخه کی پژو اردی تولید کرد؟؟
بهتره بری تو سایت ویکی پدیا به زبان انگلیسی ببینی که 405 چی بوده و چه نسخه هایی به ما رسید!!
بدنه پژو 405GL+موتور پیکان=اردی
بهبود موتور اردی=روا
موتور روا + پلت فرم 405+بعضی از اجزا پرشیا (مثل چراغ جلوش) + الهام از عقب وانت ال90=PU1
onid
۱۲ مهر ۱۳۹۲فکر کنم اگه یک وقت ایران خودرو پورشه هم تولید کنه ۲ روز بعد یک وانت از روش میزنه
سیاوش
۱۲ مهر ۱۳۹۲بدنه پژو ، موتور پیکان ، قیافه رنو ، واه واه واه ، فتوشاپیه؟
بیچاره مردم
دوگو
۱۲ مهر ۱۳۹۲با سلام خدمت دوستان
به نظر من اگه این 50 میلیارد ریالو صرف مونتاژ یا واردات وانتهای خوب و معروف مثل تویوتا هایلوکس یا و … میکردند خیلی بهتر میشد.ولی متاسفانه …
نخود آش
۱۳ مهر ۱۳۹۲5 میلیارد تومان رو 4 میلیارد 999 میلیون رفته تو جیب مدیران محترم و البته دزد ایران خودرو 1 میلیون هم یه مدل ثبت کردن. اون طرحشم که منم بلدم. اون باکشم رفته زیر صندلی هاش که ذوق کردن نداره.
عرفان
۱۲ مهر ۱۳۹۲erfan-s
تیبا2 ،رویای جوانی
پی یو وان، تجلی اراده ملی و ملی گرایی
مینیاتور، زیبای ایرانی.
قبرستان تو را میخواند ،لگن خودرو…….
لوتوس
۱۲ مهر ۱۳۹۲ما که دیگه داریم ازین مملکت میریم ولی ایران خودرو تورو جونه مولا او ۲۰۶ رو دیگه نکن وانت…کم مونده خودرو سازان وطنی رو فرقونم موتور بزارن pu2 اعلامش کنن…
mojtaba..designer
۱۲ مهر ۱۳۹۲واقعا که من im sorry for u….میبینی توروخدا 5میلیارد تومن چیکار کردن ؟؟؟؟!!!!
من نمیدونم اینو اسمشو میذارن طراحی ؟؟؟؟ 5میلیارد هم واسش سرمایه گذاری کردن یکم خجالت کشیدن خوبه والا…بر میدارن از ستون b تا c یه ماشین سدان رو قیچی میکنن میگن طراحی و بهش افتخار میکنن!!!!
تازشم لوگوی همون پژو 405 و بر میدارن مارک شبیه اسبشونو میچسبونن میگن وانت بار ملی !!!!!
خداییش یه پژو 405 رو ببری بدی تراش کاری بگی پشتشو ببر بکنش وانت 1میلیون بیشتر هزینش نمیشه…..50 میلیارد ریال هزینه میخواد؟؟؟
نکنین این کارارو تورو خدا مایه ی آبروریزی واسه ایرانه
اعصابم خورد شد
احسان
۱۲ مهر ۱۳۹۲ازپیکان وانت که بهتره.فردا وانت تندرهم که اومدوضع یکم بهترمیشه.من که خوشم اومد
mojtaba..designer
۱۲ مهر ۱۳۹۲من اگه به روابط عمومی ابن لگن ساز زنگ نزنمو اعتراض نکنم مرد نیستم…..
طراحی ؟؟؟؟؟؟
این نقاشی هم نیس
شهاب
۱۲ مهر ۱۳۹۲هزینه طراحی و نمونه سازی 52 میلیارد تومان ، اوفی!!!(لطفا متن تصحیح کنید)
خوبه هر قسمتو از محصولای قبلی کندن چسبوندن به این هزینش شده اینقد ، اگه نداشتن میشد چقد!
WWW.APARAT.COM/SPORTAGEMAN
۱۲ مهر ۱۳۹۲من خودم طراح موستانگ 2015 هستم از ایرانی بودم خودم خجالت کشیدم وقتی میبینم پول یه تراشکاری و چسب توقلو شده 52 میلیارد تومن ما چقدر باید خرج داشته باشیم به خدا………..لعنت به این لگن سازان دزد یک میلیون هزینه کردن بقیه رو بین خوده دزدهشون تقسیم کردن
تو هم خوشگلی
۱۶ اسفند ۱۳۹۲اگه طراح هواپیما هم باشی که میدونم خواهی شد
به جای تو قلو بنویس دو قلو افتاد حله اوکی خواهشا
رضا
۱۲ مهر ۱۳۹۲یک سال طول میکشه طراحیش کنن (البته طراحی که چه ارز کنم همه ماشینایی رو که از این ور اونور دنیا گرفتن و جمع میکنن قطعات ارزونش رو جمع میکنن و میچسبونن به همدیگه اسمش و میذارن طراحی) بعد یک سال تبلیغات میکنن و تو بوق میکنن که آی ملت ما ماشین ساختیم . بعد دوسال طول میکشه بره توی پروسه تولید . بعدشم بعد از سه چهار سال میبینم خبری نشده. گویا کنسل شده.
دنا نمونه بارزش که توی مجله ها روی همه ماشینها رو کم کرده ولی نگو فقط عکسشو ساختن.
خداییش اینا ببو گلابی هستن. من موندم کمپانی به اون گنده گی توش کیا دارن تصمیم میگیرن و کار میکنن.
hoseyn
۱۲ مهر ۱۳۹۲جلو پرشیا +عقب وانت تندر+موتور پیکان(که حجمش و… تغیراتی کرده)+رینگ رانا+ارم ایرانخودرو=پیکان هیچ وقت از بین نمیرود فقط از شکلی به شکل دیگر در میاید!!
راه تو را میخواند!!
farhad
۱۲ مهر ۱۳۹۲آخه الان این مثلا وانت به چه دردی میخواد بخوره؟
این وانت با این پلت فرم چقد بار میتونه بار کنه . بعد شما اینو با وانت های دیگه مقایسه کن آخه کدوم آدم عاقل وانت بخواد میاد اینو بخره!!!؟؟؟؟
آفرین مدیران باهوش و سخت کوش ایران زمین…:دی
احسان
۱۲ مهر ۱۳۹۲خجالت بکشین دیگه .هر روز یه دل و جیگر جدید اه اه اه
گل بگیرین درشو و دیگه خیال همه را راحت کنین
ما اگه نخواهیم خودرو ساز بشیم باید کی را ببینیم
ali97
۱۲ مهر ۱۳۹۲بهتون التماس میکنم
به دوست و پاتون میفتم
به خدا قسم نخرین اینو
خیلی عذر میخوام
اخه دارن با مردم مثل حیوون برخورد میکنن
.
.
.
.ولی مردم غیور ما در عرض چند ساعت بعد از عرضه ظرفیت ها رو پر میکنن
ینی یه همچین ملت وطن پرستی هستیم ما:دی
امیر
۱۲ مهر ۱۳۹۲نمونه ای دیگر از شاهکار های ویران خودرو . به به نگاش گنید عجب فرغون پیشرفته ای .
mehran911
۱۲ مهر ۱۳۹۲مگه از این زاغارت تر هم میشد من نمی دونم اینا مردم رو چی فرض میکنن
محسن.د
۱۲ مهر ۱۳۹۲عزیزم اینا مردم رو به خوبی میشناسن که همچین چیزی تولید میکنن!
محمد
۱۲ مهر ۱۳۹۲5میلیارد؟؟؟؟ میگن هنرنزدایرانیان است وبس…همینه…بابااینایه مشت حروم خورندوبس.همه دنیاماشین میسازن ماهم میسازم..زرشک…تومملکت اسلامی نشستیم وهی دارن میگن اسلام واسلام درحالی که جون مردم براشون هیچ اهمیتی نداره هی اشغال میسازن وباقیمت گزاف میندازن به مردم.و…اونی که پول داره بهترین ماشین سوارمیشه اونی که بدبخته بایداین اشغالاروسوارشه وجونشوبزلره کف دستش و……….؟؟چرا؟؟مگه نمیگن عدالت؟؟؟مگه اسلام نمیگه عدالت؟؟؟ حرومتون که باهمه چیزمردم این مملکت اینقدرراحت بازی میکنید ای خدا….
تازه صبرکن بیادچندماه توبازارومردم بخرن تازه بعدعیباشم کم کم به چشم میاد ……این است تولیدملی وافتخارایرانی؟؟؟
زان ماشین ساخته هواپیمارودنبال خودش میکشه بعدماکه این همه ادعای دانش وفناوریمون میشه ……..وای برما….البته ازماست که برماست…
iman (amature disgner
۱۲ مهر ۱۳۹۲باسلام به دوستان
به خدا اگه این 5میلیارد رو به همین بچه های کامنتگذار پدال میدادن 2تا3تا ماشین خوشگل میدادن بیرون………
جدا گند زدن به صنعت خودروسازی جهان……….
mds
۱۲ مهر ۱۳۹۲واقعا (واقعا تاسف آوره) کجای دنیا همچین لگنی که تاریخ انقضاش 25 ساله تموم شده رو وانت میکنن اونم با این قیمتا!!!!!!
سجاد
۱۲ مهر ۱۳۹۲واااااااااااااااااقااااااااااااااااا یه کاری کردن … اب هم قطع
جیلی
۱۲ مهر ۱۳۹۲راست میگی سجاد
رضا
۱۲ مهر ۱۳۹۲تو رو خدا نگاه کنین نه قیافه داره نه جون بار کشیدن داره و هر چی بدرد نه میخوره این تو هست . خدایا به داد ما برس ………..
محسن
۱۲ مهر ۱۳۹۲شتر گاو پلنگ… تصحیح می کنم شتر خر پلنگ
حسین
۱۲ مهر ۱۳۹۲اینم یه محصول جدید از ایران فرغون
ramin
۱۲ مهر ۱۳۹۲از قسمت در به عقب وانت پیکان,درپژو405,موتور روآ,کاپوت وسایر متعلقات پرشیاو… احتمالا بین این که کدوم یکی ازماشینارو وانت کنن درگیری پیش اومده تصمیم گرفتن از هرمحصول یه تیکشو سرهم کنن بره!
امید
۱۲ مهر ۱۳۹۲نه تورو خدا اینا چی رو طراحی کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(مدیرعامل ایران خودرو تبریز هم با اعلام اینکه وانت PU1 در ۱۸ ماه و با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار طراحی و ساخته شده، پیش بینی کرد: قیمت این ماشین با توجه به حجم سرمایه گذاری کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال باشد.)
پلت فرمش که 405 چراغ و کاپوتشمم که واسه پرشیا ست- سپر جلو و با جلو پنجرشم واسه l90 !!!!!!!!!!!!!
جای بارشم که واسه پیکان وانته-دیگه چی رو طراحی کردن که این لگن وانت PU1 در ۱۸ ماه و با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار طراحی و ساخته شده!!!!!!!!!!!!!
توو کشورای خارجی طرح به اون شاخی رو عملی میکنن زیر 6 ماه میبینی دارن تستش میکنن که بدن بیرون- بعد اینجا میرن پشت 405 رو میبرن و یه چراغ و سپر عوض میکنن میگن (این است خودروی ملی!) بخدا ادم خجالتش میاد این چیزارو میبینه-ولی اونا چطور هیچ خجالت نمیکشن با این کاراشون!!!!!!!!!!!
سید نورانی
۱۱ اسفند ۱۳۹۲عزیزان من هم تقریبا فنی هستم خداروشاهد میگیرم با این پول وامکانا ت که دادن به این بی سواد ها که آشغال ساختن من بی تجربه 10 تا ماشین شیک وایمن وغیر تکراری طراحی میکردم