ایران خودروایستگاه خبر

محصولات جدید پژو برای بازار ایران

ظاهراً پژو به هیچ عنوان حاضر نیست بازار پر منفعت ایران را از دست بدهد. حتی با وجود اظهارات ضد و نقیض فراوان در این شرکت و اینکه ایران سودآوری یا زیان خاصی برای این شرکت به همراه نداشته، مدیرعامل پژو به ایران آمد تا راه برگشت را همچنان باز نگاه دارد.

2014 peugeot 2008
۲۰۱۴ peugeot 2008
اعلام و معرفی دو خودروی پژو برای بازار ایران در توافق با ایران‌خودرو در حالی است که بارها پیش از این از مدل‌های جدید پژو برای مونتاژ در ایران در مقاطع گوناگون سخن گفته شده بود. از جمله ون پارتنر و همین کراس اوور ۲۰۰۸. آیا این بار شاهد تحقق این وعده‌ها خواهیم بود یا باز هم بازی دیگری برای کسب منفعت بیشتر پژو در ایران در جریان است؟
پژو ۲۰۰۸ و پژو ۳۰۱ خودروهای تعیین شده برای مونتاژ در ایران هستند. ۲۰۰۸ یک مینی کراس اوور است ولی ۳۰۱ یک سدان محصول مشترک با شرکت چینی دانگ فنگ می‌باشد.
ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایران‌خودرو در مورد زمینه‌های جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکه‌زارع مدیرعامل ایران‌خودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای مونتاژ این دو محصول در ایران برنامه‌ریزی کند.
Peugeot 301 2013
Peugeot 301 2013
هنوز معلوم نیست که این دو خودرو در چه زمانی و با چه میزانی از داخلی سازی در ایران ساخته خواهند شد و یا قیمت فروش آن‌ها به چه میزان می‌باشد. حتی از سرمایه‌گذاری احتمالی پژو در ساخت این دو خودرو همانند رنو در پروژه لوگان نیز اطلاعاتی منتشر نشده است. چیزی که البته از پژو و سابقه استثمار صنعت خودروی ایران، بعید به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۴۲ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    پژو جان،قربونت برم “بِهِل”.

    1. شاهین

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      دوستان عزیزی که منفی دادین! به خودتون زحمت ندادین بپرسین که “هلیدن(اسم مصدر)” به چه معناست.
      هلیدن به معنی ترک کردن،وا گذاشتن هستش و “بهل” یعنی ترک کن(معنی عامیانه یعنی بکش بیرون)
      ارادتمندم.

      1. رضا

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        گور بابای پژو
        بی شرفای پست فطرت

      2. سارا

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (24 ديدگاه)

        بازم این آشغال سازا برگشتن … مگه رای گیری نکردن مردم به برنگشتن این شرکت رای دادن ؟ یعنی ارزش نطر مردم در حد بی ادبی گاو هم نیست برای این موجودات

      3. علي اقا

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (81 ديدگاه)

        سلام
        ولی به نظر من خوب شد اومدن. اولا قطعات خیلی از ماشینا دوباره میاد و ارزون میشه. ثانیا درسته که ماشینای فرانسوی ماشینای خوبی نیستن ( نسبت به المانی و ژاپنی و احیانا کره ای) ولی قطعا از ایرانی و چینی بهترن. همین ۲۰۶ فرانسوی ها عالین. ماشین های سری اولشون رو بخرید ضرر نمی کنین

        1. سعید

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (222 ديدگاه)

          “دوباره میاد و ارزون میشه…”

          ارزونی رو که خدا بیامرزه…!!!

      4. سعید

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (222 ديدگاه)

        فکر نکنم به این راحتی ها بهله … !!! (معنی عامیانه یعنی بکشه بیرون)

    2. شهرام

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (34 ديدگاه)

      یعنی این به اصطلاح ” مدیرای طراحی و تایید کیفیت ایران خودرو ” واقــعا چیزی هم از هارمونی و زبان طراحی و اینا اصلا به گوششون خورده ؟!
      آخه تولید خودشون که در حد بسیار فجیع !
      لااقل امید داشتیم برای انتخاب کردن هم چند تا مدل درست و حسابی بیارن
      آخه اینا که معلومه باز تو بازار جهانی راهی نداشته اند
      فرستادن میاد ایران که سطل زباله ی فروش اوناس !!
      اونم محصول مشترک پژو و چین!
      این چه ظلمیه در حق مردم داره میشه آخه …

    3. saeid

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (188 ديدگاه)

      بسم حق

      من این دو تا رو دیدم باز یاد غمام افتادم
      یعنی دقیقا عین اهنگ غمناک تلویزیون تو اوج خوشیته
      که یهو شوک میده بهت :))

    4. سعید

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (222 ديدگاه)

      انحصار …. انحصار… انحصار …. !!!

      آقا مردم میفهمن چه ماشینی به دردشون می خوره ؛ اجازه بدین مردم خودشون از بین تمام برندهای موجود دنیا خودروی خودشون رو انتخاب کنن؛

      نه اینکه برید با منت ؛ از یه خودرو ساز نه چندادن مطرح ؛ مدلهایی که بریا شما سود بیشتری داره رو انتخاب کنید …

      لـــــطفا ورود خودرو رو آزاد کنید ….!!!

  2. sj

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (187 ديدگاه)

    وقتی مردم ب ویژه جوونها فدرت خرید پراید یا نسل قدیم پژو تو ایران 405 رو هم نداشته باشن هر خودرو سازی میخواد بیاد بیاد دیگی ک واسه ما نجوشه میخوام…. توش بجوشه

    1. امین

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      قیمتاش که بیرون اومده جالبه
      شاسی بلند 90
      سدان 60
      ماشینی که تو دنیا 18000 دلار با مونتاژ ایرانخودرو 40 میلیون اضافه تر میگیرن
      چیزی نگم بهتره

  3. sorena330

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    هردم از این باغ بری میرسد…

    همین الآنش ویران خودرو باید کلی جریمه بابت تولید محصول بدون نظارت(؟!)پژو تحت برند این کمپانی بپردازه…

    تا کی؟؟؟….

  4. mory

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (418 ديدگاه)

    حالا چه گیری دادن به این پژوی …
    بره با فولکس واگن و تویوتا همکاری کنه و محصولات اونارو مونتاژ کنه
    چی دارم میگم من؟
    حالم خوب نیستا

    1. sorena330

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      ب قول دوستمون اینا میرن سراغ هرچی واسشون سود بیشتری داره…
      همین فولکسی هم که تو ایران “گل” میزد محصول برزیلی بود آلمان کجا بود دلتون خوشه…

    2. مک میسل

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      خدا خدایا خودت رحم کن به ما.اقا من بزرگ شم میرم تبریز زندگی میکنم140 تومنم میدم کامارو اس اس…..والا بخدا اگر نخوای اینارو بگیری که همین جیلی شاسی بلندو میدن بهت100 باید450 تومن بدی بری منطقه ازاد زندگی کنی..این ارزونترین فکره

  5. مهدی ف

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    ابن پژو 2008 که دقیقا شبیه سانگ یانگ کایرون هست مخصوصا جلوش

    1. sorena330

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      بی خیال،
      اولا که اصلا شباهتی وجود نداره چ توی کلاس چ توی طراحی ثانیا اگر هم شباهتی باشه مسلاما سنگ یانگ شبیه پژوئه نه پژو شبیه سنگ یانگ…

  6. Best Car

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    کاش با آلمان و ژاپن مذاکره می شد!
    “آیا بهتر نبود ایران خودرو به جای مذاکره با پژو، اقدام به مذاکره با شرکت های بزرگ خودروسازی در ژاپن، آلمان،
    کره جنوبی و……می کرد تا فرانسوی ها تصور نکنند که با آن همه بی مهری ها، هنوز هم در ایران
    برای آنها فرش قرمز پهن می کنند؟”
    لعنت به هر دوتاشون!!!
    پاسخ تحریم را باید با تحریم بدهیم و از خرید قطعات از پژو جلوگیری کنیم!!
    نخرین مردم!!

    1. sorena330

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      پژو تا 2015 برنامه بازگشت به امریکا رو داره با نخریدن ماها هم اتفاقی واسش نمی افته دقیق تر بگین ما باید از خرید هر خودرویی که دست کارگر ایرانی بهش خورده خودداری کنیم،میخواد پراید باشه،یا مگان

    2. ایران بیشه شیران

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اگه دنبال فرانسه هستن بنظرم بیشتر دلیلش بخاطر جلب نظر سیاسیون اوناس ! والا کی به فکر ملت و جان ملتو جیب ملته !

    3. سجاد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      پاسخ تحریم رو باید با تحریم داد؟؟؟ واسه تحریم باید زورت برسه داداش ما که تو تولید همون پراید موندیم چطور میتونیم فرانسه روتحریم کنیم؟ این شوخی ها روبذارید کنار مغزمون ترکید دیگه

  7. فورد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (892 ديدگاه)

    وای بیچاره شدیم پژو نه . حیف نون ؟؟؟؟؟؟

  8. mahdi

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    کجای دنیای برای پژو بازاری مثل […]پیدا میشه
    خصوصیات بازار ایران
    1 مردم […] که میرن برای یه تیکه آشغال 55 میلیون پول میدن
    2 مردمی که به هموطنان خودشون خیانت میکنند
    3 مردمی که فقط فردگرا هستند و به فکر منافع خودشون هستند (کارمندان دولت مخصوصا بانکی ها و سازمانهای پولدار)
    4. […]
    5 و بازهم مردم بی فکر
    مردم به خودتون بیایید
    یه کم احساس مسئولیت بد نیست
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    1. سجاد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      ناز نفست ولی بازم میتونی هزار مورد دیگه اضافه کنی

      1. mahdi

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        دورود
        ارادت دارم آقا سجاد
        موارد زیاد بود اما تا همین حد کافیه
        و این کسانی که میان دیس میدن معلومه چکاره اند معلومه از کدوم قماش هستند
        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)

  9. زیگما

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    چه خوب اگه کراس اورره بیاد من یکی میخرمش.البته قیمتش نباید زیاد باشه.

    1. شاهین

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      زیگما جون نوشته بود بالای 95 تومن میشه.بازم با این قیمت از جیلی بهتره! میگن جیلی شده 115 میلیون!

    2. Ehsan

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      شاهین وقتی ایرانخودرو میگه بالای 95 میلیون یعنی حداقل 130 یا 140 میلیون
      ولی یک نکته دیگه اگر این خودرو در ایران تولید بشه نباید گمرک بخوره ، حالا این ماشین در اروپا قیمت پایش 18 هزار دلاره که من 25 هزار تا در نظر میگیرم که بادلار 3000 تومن ( نه دلار مرجع ) میشه نهایت 75 میلیون ، مابه التفاوت تو جیب کی میره
      یک مثال دیگه که خیلی خنده دار هم هست همین اس 300 یا زد 300 ، قیمت این خودرو در چین بین 8 هزار تا 11 هزار دلاره که میشه 35 میلیون ولی قیمت سایپا 72 میلیون ، پرسش اینجاست 39 میلیون اضافه گرفته شده از مشتری ایرانی تو جیب کی میره ؟

      1. علی

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (123 ديدگاه)

        وقتی اس ۳۰۰ رو میدن ۷۰ ملیون نباید
        انتظار داشت ۲۰۰۸ ارژونتر باشه راستی
        یه سوال منظور ایران (ویران)خودرو ازبالای۹۰
        چیه اخه ۵۰۰ملیون بالای نوده ۹۰ ملیون و۱ریال
        هم بالای نوده باوجود اینکه میتونم حدس بزنم
        منظور اولیه ولی دوستدارم دومی درست
        بشه
        هر چند به زرس قاطع اولی درسته

  10. امید

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    هر کوفتی میخاد بیاد

  11. احسان

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اگه این اقدام نهایی هم بشه این ویران خودرو میاد ضبط USB و ایربگ سرنشین جلو و رینگ های اسپورت و چرم روی داشبورد ماشین رو برمیداره و اسمش رو میزاره پژو 2008 تیپ 2 و تو تیپ 3 دوتا امکاناتی که برداشته رو میندازه بالا و تو تیپ 5 فول میده دست مشتری

    شک نکنید . ما چقدر بربختیم … .

  12. f

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    با سلام دوستان من عاشق ماشینهای پژو هستم ولی در این زمینه باید بگم پژو اگر با ایران هم کاری کنه درسته بازار خوبی پیدا میکنه ولی اعتبار خودشو از دست میده زیرا ایران خودرو به قول دوستمون انقدر تیپ بندی میکنه که گند میزنه به هرچی پژو و با این بازار بد خودرو در ایران مطمین باشید که این خورو 2008 کمتر از 140 میلیون نیست و اینکه هیچ قشری جز قشر غنی نمیتونه سوار بشه پس چه فایده داره اومدنش لعنت به ایرانخودرو حیله گر

  13. یه پسل باهوش

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    مشکلات بدون توافق و تعامل با جهان رفع نمیشه

  14. پدرام

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دیدین گفتم این صنعت پیشرفت میکنه با تمام این مشکلاتی که داشت.

    1. آرش

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (38 ديدگاه)

      شرافت ملتت رو به بازیچه گرفتن بی شرافتها

  15. احمد.ف

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (447 ديدگاه)

    پژو ۲۰۰۸ شاسی بلندی با موتور سه سیلندر ۱۲۰۰ سی سی با ۸۰!! اسب بخار قدرت، مخصوص رقابت با هامر!

    1. sorena330

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      مقایسه ها منو کشته،فقط این موتور نیست که 3تا موتور داره درضمن بعد از 400 تا دیدگاه نوشتن شما هنوز فرق بین کراس اوور و اس یو وی فول سایز مث هامر رو متوجه نشدی؟

      قیمت 1600 سی سی هم حدودا هم قیمت توسان و اسپرتیج و ای اس ایکسه ولی یکی از تمیز ترین موتور های ساخته شده هست…

      1. sorena330

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (745 ديدگاه)

        تازه 5 ستاره یورو ان کپ هم داره…

      2. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        توی ایران هیچ حرفی برای زدن جلوی رقیب های گردن کلفتی مثل هیوندای و کیا و میتسوبیشی نداره نه این بلکه دالستر و کولیوس هیچی نیستن جلوی اونا

        در باره ی مقایسه ی احمد هم دوست گلمsorena330 باید به علامت تعجبی که گذاشته دقت می کردی شما بعد از 479 دیدگاه فرق بین یه جمله ی
        تمسخر امیز و یه مجله ی جدی علمی رو متوجه نشدی

        این یه جنس اشغال از یه کار خونه ی بر شکستس که مثل بقیه ی فرانسوی ها فقط به درد مقایسه با جیلی و سانگ یانگ و لیفانو این چینی ها می خوره

        (پرچم بالاست)

        1. sorena330

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (745 ديدگاه)

          دوست گلم اون علامت سوال-تعجبه که نشانه ی استهزاست نه دو تا علامت تعجب پشت سرهم،
          در ضمن هر ماشینی رو واسه ی بازار خاصی میسازن قطعا فروش 2008 در ایران خوب نخواهد بود چون فلسفش تولید براساس خودرو ی اقتصادی و دوستدار محیط زیسته،اما با توجه به قشر خریداران در این بازه ی قیمتی کسی دنبال خودرو ی اقتصادی نمی گرده ومحیط زیست هم که واسه ما ایرانیا اولویت صدم هم نیست…

          پس این که فروش هیوندا و کیا کماکان در صدر خواهد بود دور از انتظار نیست و من هم باشم تو این بازه ترجیح میدم ای اس ایکس دو دیف محبوب بخوارم تا این کوچولوی عاشق محیط زیست(پژو 2008)

        2. sorena330

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (745 ديدگاه)

          اصلاح میکنم در متن قبلی(بخرم)
          در ضمن تنها خودرویی که در این کلاس در کشور وجود داره فقط هاوال ام 4 هستش که قیمتش نهایتا نصف پژوئه…

          باتشکر

        3. احمد.ف

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (447 ديدگاه)

          دوست گرامی بحث استهزا و … نیست بحث این است که در بازار ایران این ماشین به درد نمی خورد کسی که می خواهد حدود ۱۰۰ میلیون پول ماشین بدهد چرا برود ماشین ۸۰ اسبی بخرد. درآمد ملت هم را که همه می دانند چگونه است پول اضافی ندارند به علاوه این جور ماشینها مخصوص سلیقه اروپایی است که با یک شبه شاسی بلند در شهر ها و جاده های تخت و کفی اروپا مثل دانمارک و هلند و اکثر نقاط فرانسه یک ربع چرخ بزنند تا برسند به مقصد و بعد هم پیاده بشن نه ما که باید بریم جاده چالوس بعد هم ما که مثل اروپایی ها نیستیم که بخواهیم ۵ سال یک بار یک ماشین نو بخریم یک ماشین را اقلا ۱۵ سال سوار میشیم و به همین علت ماشین‌های پر استهلاک فرانسوی به هیچ عنوان مناسب شرایط پر استهلاک کشور ما نیست. بعد هم هنوز در زمینه محیط زیست آنقدر موارد دیگر داریم که لازم نیست شاسی بلند ۸۰ اسبی سوار شیم که هوا آلوده نشه!

      3. Metalhead

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        خب عزیزم با همین قیمتی که واسه موتور 1.6 لیتریش میگی ، میشه اسپورتیج و توسان با موتور 2.4 لیتری گرفت … کره هرچقدرم بد باشه از فرانسه بهتره

    2. مصطفی

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      موتور 1200 سی سی برای پژو 2008 نیست برای 301 است

  16. mohsen

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اطلس خودرو و اسان موتور قیمت توسان و اسپورتیج را رسوندن به 159 تومن
    چه خبره؟؟؟؟ یعنی 22 تومن بیشتر از پارسال
    اخه چه مملکتیه؟؟
    مردمی که انقلاب کردن و رفتن جبهه
    و این همه شهید دادن حقشون اینه؟؟؟؟
    ماشینای اشغالشون که قیمتش سر به فلکه و ماشین خارجی هم که نباید بهش فکر کرد.
    فقط بخور بخوره.
    خدا جزاتونو بده.

  17. آماتور

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    ما که پولشو نداریم ولی مبارک صحابش باشه ;)

  18. Metalhead

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    بازهم این پژوی کثیف اومد به ایران … کاشکی میشد که خودروسازان ما بجای همکاری با این برند ورشکسته ی کثیف ، می رفتند سراغ نیسان و فولوکس واگن و تویوتا و …

  19. Metalhead

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    آدم ماشین ژاپنی و آلمانی کارکرد بالای تصادفی بخره والا بهتر از این آشغالای پژو و این چینی های بی کیفیته

  20. Metalhead

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    بچه ها اینجا دیگه مهم نیست طرفدار کدوم برندیم یا رو چی تعصب داریم …. الآن باید یه کاری بکنیم ما مردم ، کشورمون زده تو جاده خاکی ، باید نجاتش بدیم ، یه زمانی ما ابر قدرت بودیم ، هنوز هم میتونیم ، بیاید دست بدست هم بدیم ای مردم ، ولله داره سرمون کلاه میره

  21. علی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    خوشحالم که دیگه قرار نیست خودرویی مانند ۴۰۵ که بیش
    از بیست سال قدمت دارد رو به عنوان نماد خودرو سازی
    ایران بشناسیم و خودرو های جدید فرانسوی وارد بازار میشن
    اما خیلی بهتر بود اگه ایران بجای برگردوندن فرانسه یه شریک
    جدید پیدا میکرد مثلا ما در گذشته از طریق پارس خودرو
    ارتباط خوبی با نیسان داشتیم
    که حاصل انها مکسیما پاترول نیسان وانت و قشقایی بود
    وبعداز گذشت سالها تیانا و مورانو
    هم به این لیست اضافه شدن اگه ایران ارتباطشو با ژاپن
    قوی تر میکرد بهتر بود

  22. Un4given

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    اولا قیمت این دو باید بالا باشه، ثانیا گور پدر پژو

  23. مصطفی فقط P1

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    ما که سوار نمی شیم.

  24. saied

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    متاسفم واسه خودم :( جایه من نباید تو ایران باشه

  25. حامد MASERATI GT

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (308 ديدگاه)

    ظاهراقراره قیمت 301 بین 60 تا 70 و 2008 بین 90 تا 100 ملیون باشه . ما نمی تونیم همین 405 که الان واقعا ماشین اشغالی به حساب میاد رو بخریم چه برسه با اینا که بالای 60 تومن قیمت دارن.

  26. sadegh

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    یا ابوالفضل! خو هیچی دیگه باز پژو میخواد بیاد تو ایران!!

    الان سال 1393 هستیم، تا سال 1593 این دوتا ماشین تو ایران منتاژ میشه، از همین الانم دیگه کم کم به فکر مدلای LX و SE و GLX و…(البته فرق این مدلا فقط توی چراغاشونه!!)

    1. علی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (123 ديدگاه)

      اگه تا سال ۵۹۳ بمونه باید خدارم شکر کنیم
      ۲۰۰سال که چیزی نیست.
      باز خوبه ۴۰۰۵ تو سال ۳۹۵ همونطور که قول دادن قطع تولیدشه.
      مگر نه 200 سال بعد بجای پژو شاسی بنده باید 405
      سوار شیم

  27. انزو

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    اون چینی مسخره s300قیمتش70تا تعیین کردن.اونوخ میان اینو میدن 60تا!!اینا تا پول 4تا ماشین رو تو یه دونش در نیارن اصن نمیفروشن.405 ماشین30سال پیش 30تاس.ک هیچی هم نداره.روزبروز گرونتر با کیفیتی پایینتر

  28. علیرضا اکرمی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام- دوستان دقت کنند که چراقهای عقب مدل 301 پژو چقدر شبیه MVM315 صندوقدار مدیران بوق خودروست ! آش چینی پژو برای ایران! در ضمن ایران خودور وعده داده که چند سال بعد مدل جراغ ور قلمبیده همین ماشین رو بعنوان ماشین جدید پژو 302 به مردم قالب کنه ! آش تخردیمون !!

  29. ESI

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    این دیگه چه مسخره بازیه دراوردین

  30. a-x1

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (187 ديدگاه)

    این دو خودرو از یک پلتفورم استفاده میکنن، و تا اینجا هم فروش خیلی خیلی خیلی کمی داشتن، […]
    .

    فکر کنم تنها محصول یکم خوبه پژو 208 فقط باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا