ظاهراً پژو به هیچ عنوان حاضر نیست بازار پر منفعت ایران را از دست بدهد. حتی با وجود اظهارات ضد و نقیض فراوان در این شرکت و اینکه ایران سودآوری یا زیان خاصی برای این شرکت به همراه نداشته، مدیرعامل پژو به ایران آمد تا راه برگشت را همچنان باز نگاه دارد.
اعلام و معرفی دو خودروی پژو برای بازار ایران در توافق با ایرانخودرو در حالی است که بارها پیش از این از مدلهای جدید پژو برای مونتاژ در ایران در مقاطع گوناگون سخن گفته شده بود. از جمله ون پارتنر و همین کراس اوور ۲۰۰۸. آیا این بار شاهد تحقق این وعدهها خواهیم بود یا باز هم بازی دیگری برای کسب منفعت بیشتر پژو در ایران در جریان است؟ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایرانخودرو در مورد زمینههای جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکهزارع مدیرعامل ایرانخودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای مونتاژ این دو محصول در ایران برنامهریزی کند. هنوز معلوم نیست که این دو خودرو در چه زمانی و با چه میزانی از داخلی سازی در ایران ساخته خواهند شد و یا قیمت فروش آنها به چه میزان میباشد. حتی از سرمایهگذاری احتمالی پژو در ساخت این دو خودرو همانند رنو در پروژه لوگان نیز اطلاعاتی منتشر نشده است. چیزی که البته از پژو و سابقه استثمار صنعت خودروی ایران، بعید به نظر میرسد.
کاظم قاقی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳آفرین به وفاداری پژو
دانشجو مملکت
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳تعریف وفاداری را تغییر دادی اقا کاظم
قاقالی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳از پژو متنفرم والبته از اینکه در ایران زندگی میکنم برای خودم متاسفم.
رضا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳پس میخوای کجا زندگی کنی شوهان بی سرزمین تر از باد
فرهاد
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اگه 208 و 308 بود یه چیزی
این آشغالا چیه
جمعش کنین تو رو خدا.خجالتم خوب چیزیه
چاپلو
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام به همه.
من نمیدونم تا کی قراره صنعت خودرو ما توسط این فرانسوی های … استعمار بشه. ای تف به این زندگی
اخه ما رفتیم سوزوکی اوردیم از ژاپن بد بود نه انصافا بد بود یا کیزاشی اون بد بود؟!! نمیدونم چرا استقبال نشد شاید به خاطر اینکه ماشینای ژاپنی سوای تویوتا تو طراحی قدرتمند نیستن و هدفشون بیشتر از همه روی کیفیت متمرکزه و قیمت نسبتا بالایی هم دارن.
اما بازهم گزینه های دیگه ای هستن که میشه به اونا فکر کرد.چرا پژو اخه
به نظر من که پژو دیگه هرگز توایران به وضعیت سابقش برنمیگرده و این ماشینا هم مس 407 خریدار نخواهد داشت انشاا..
محمد
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳چه ربطی به پژو داره..
مدیران نا لایق باید با شرکتای دیگه مذاکره میکردن..مگه هرکی بگه خودتو از کوه بنداز باید بندازی…لعنت به ایران خودرو و سایپا که خون مردم تو شیشه کردن
نومید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بابا مگه خبر ندارین قرارداد پژو با ایران سال 1978 تو […] زیر درخت سیب بسته شده برای همیشه چرا جر و بحث میکنین
من
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳من گفتم اینا که میگن فقط خودروی روز میان این 308 ایی که خودروی سال اروپا شد میارن نگو اینم محصوله چینه اسم پژو زدن روش ببین پژو بعد چین اومده سراغ ایران 4تا اشغالی که تو چین تولید میکنه بندازه به ما ای های
رضا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳کاش مدل 208 رو میاوردن کهخیلی قشنگه و 308
ولی به نظر من اگه ماشینای یه نسل قبل رو اینجا مونتاژ میکردن با تکنولوژی کمی پایین تر و پیچیدگی الکترونیکی کمتر بمنظور قیمت مناسب که همه مردم استفاده میکردن خیلی بهتر بود…در حدود 25تا35 میلیون
مسی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مگه مردم کشورهای دیگه خونشون از ما رنگین تره ؟
اونا ماشین روز سوار بشن ولی ما با چند برابر قیمت ماشین نسل قبل رو با کیفیت خیلی پایین تر سوار بشیم :(
رضا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بهر حال ما یه کشور جهان سومی و عقب مانده هستیم. و این یه واقعیت تلخه
درثانی اگه ماشین جدید با تکنولوژی جدید بیاد که الانم هست قیمتاشون هم همه میدونن….چند درصد مردم توان خریدشون رو دارن و میتونن استفاده کنن؟؟؟؟؟
SHELBY GT500
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳حالا پژو داره خوب میشه
شلبى
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳از همه دوستان معذرت میخوام که این جمله تکرارى رو میکم ولى از فرانسوى ماشین درنمیاد
نیما ناصری
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳قدرت تولیدی موتور 301 دنده ای 95 و اتوماتیک 115 هست.
یعنی من دارم بالا میارم. تابلو این ماشین برای بازار چین طراحی شده.
حالا باز یه سری تازه به دوران رسیده میرن این رو می خرن.
parsa
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بازم خوبه تنوع توکلاس های مختلف بیشتر میشه هرچی باشه ازاین اشغالهای چینی بهتره مثلا کراس اور2008بهتر از x33یالیفانx60
عرفان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳جدی فکر کردی اینا ماشین ارزون دست مردم میدن ؟ بنده از همین الان مینویسم و امضا هم میکنم پژو 2008 حدود 200 میلیون و 301 حدود 90/100 میلیون به مردم شریف ما فرو خواهد رفت!
مسی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳برو بالاتر
تا وقتی دبیر انجمن فرغون سازان (آقای بوق بخش :( ) هستش قیمتها پایین بیا نیستش
Ehsan
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال چرا با اینکه اون بالا نوشتی تعداد دیدگاه ها 66 تاست ولی من در دوصفحه 14 تا بیشتر نمیبینم ، نظر اکثر بچه ها نیست ( یعنی همشون با هم یکدفعه پاک شده )
منتظر جوابم
رضا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳پایین صفحه برو به نظرات قبلی داداش
Ehsan
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳رضا جان اگر دقت کنی نوشتم در دو صفحه
عطا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳از هرچی ماشین بودم حالم به هم خورد اینا دیگه چین ور داشتن آوردن؟ همون بهتر که نیارند.
f
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال نظرات کووو نیستن چرا پاکشون کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چاپلو
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال به نظر میاد تازگی ها زدی تو خط سانسور
reza
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو301 رقیب لوگان و هیویندای سولاریس حساب میشه و جز سدان های ارزان قیمت بازار جهانیه
سعید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳نمیدونم چرا عقبش منو یاد این محصول جدید سایپا انداخت!!!! همین محصول ایرانی که معرفی شد حالا اسمش یادم نیس سایپا 355 بود
215 بود چی بود
alireza995
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظرمن دیگه هر ماشین بالای 70میلیون که تو ایران مونتاژ بشه شکست می خوره چرا؟چون دست این اشغال ساز ها برا مردم رو شده طرف میگه من که 70 تومن رو میدم 30 تومن می ذارم روش یه ماشین مطمن خارجی می گیرم کم کم حتیبا این انحصاری هم که اینا ایجاد کردن بازم از ماشین هایوارداتی شکست می خورن
زنده باد چین !!!!
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳باز شما یه خبر خوندین جو گیرشدین ،حالا به فرض محال که اومد نگفتن که قراره جایگزین بشه که انتظاره قیمت پایین دارید حداقل قیمت بالای 80 میلیون میفروشنش
علی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ادم عاقل از یه سوراخ یه بار گزیده میشه امیدوارم جز خودروهایی نباشن که تکنولوزیش مربوط به عهد دقیانوس باشه و بخوان به ما بندازن تازه ما کی میخوایم شروع کنیم مثله کره خودمون طراحی وتولید کنیم همیشه کپی کاری کاره تنبلها و بی عرضهاست
mersedes
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ما که نمینونیم بخریم
YaShaR
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳یجا خوندم 301 رو 60 تومن و 2008 رو 90 تومن قیمت فروش می زارن! یاد صحبتهای مدیر عامل وقت ایرانخودرو جناب نجم الدین تو تلویزیون افتادم که ازش پرسیدن قیمت رانا چند در میاد ایشون هم گفتن انشالاه 12 میلیون!
امیر داستر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من هزارتا ایراد به خودروسازهای داخلی دارم ولی بعضی نظرات شبیه غرغرهای اون کوچولوهه تو کارتون گالیوره هیچ کشور در حال توسعه ای (نه نفتی های عربی) دروازه های کشورشو بروی تولیدات خودرویی کشورهای دیگه کاملا باز نمی کنه مثال روشن کشور برزیل و هندوستان که همکاری مشترک با سایر خودروسازهای معتبر دارند از رویاپردازی دست بر داریم همه محصولات پژو استاندارد وقابل قبول هستند و از توجو و جک وفاو و لیفان و چری سابرینا و وینگل و ریچ و زوتای و ده ها تازه به دوران رسیده بهتر هستند فراموش نکنیم تحریمها هم در این سالها بی اثر نبوده و الا 206 و c5 و 408 خودروهای روزی بودندکه در ایران همزمان با دنیا تولید می شدند همینطور ماکسیما و تیانا و مگان
YaShaR
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳408؟
Yas
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳چرا اینقدر بد بین هستین شما ها؟؟
این که ما سی ساله موندیم تو همون 405 پژو چیکار کنه؟؟
مکه بژو مارو وادر کرده که 15 سال همون پرشیا که یه کپی ناقص از 406 بود رو بخریم؟؟
حالا عاقلانه فکر کنید ببینید تقیصر پژو هست یاخودروسازهای بی لیاقت خودمون؟؟
Yas
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شما فکر میکنین مثلا اگه به جای پژو یه کمپانی دیگه مثل هیوندایی بود پیشرفت میکردیم؟نه بازم نمیکردیم
در ضمن ماشین های فرانسوی اصلا بد نیستن بلکه من عاشق طراحی هاشون هستم.
شما اگه 2008 رو از نزدیک دیده باشین اونقدر ها هم بد نیست…
ماشین خوبیه…
farid
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ببینید وقتی ماشیه جدیدی میاد همه که ماشینای قبلی شونو پرت نمیکنن برن ماشین جدید بخرن بلکه ورود ماشین جدید باعٍث افزایش تنوع محصولات میشه شما فک کن تو ایران فقط تویوتا کرولا میفروختن اونوقت بنظرتون خسته کننده نبود وقتی تعداد خودرو هایی که میتونی از نمایندگی بخری بیشتر بشه بازار کمکم رقابتی میشه و محصولات جدید تری به بازار راه پیدا میکنن
رضا فربد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳گرچه پژو به نظر خسته کننده میاد اینو همه دنیا میگن البته به جز فرانسه…اما دوس دارم با این ماشین تو جاده های گلزار تخت گاز برونم
nader
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳وای بازم شروع شد پـــــژو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقد ما ایرانیا بدبختیم!!!!!!!!!!!!
مجید
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳جوری شما صحبت میکنید انگار از برند پژو و قیمتای توی ایران خبر ندارید. وقتی که پارس یورو 4 رو که تکنولوژی قدیم رو داره 48 میلیون یا 206 چندین سال پیش رو 40 میلیون میفروشند شما انتظار داری این 2 ماشین با قیمت 60 یا 70 میلیون فروش بره؟؟؟ متاسفم برای اون افرادی که 2008 رو با ام وی ام و ایکس 60 مقایسه میکنند به نظر من این افراد ماشین سوار نشن گاری به دست بگیرند هول بدن. برای اینکه اطلاع و آگاهیتون رو بالاببرم میگم که برو تو یوتیوب و ویدیوهای 2008 رو ببینید. 301 هم یه ماشین قیمت خوب و کیفیت مطبوب سدان پژو هست که خوبه ولی 2008 عالییه
amin
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا من مندم که دوو چه مشکلی داشت که این مدیرای باهوش و جا نماز آب کش ما جلوشو گرفتن واقعا مدیرای کشور ما تو هر بخشی شورشو دارن با بی سوادیشون در میارن نمونش هم این صنعت خودروی بی کیفیت مملکنه که ماشینایی با یک سوم این قیمت الان رو به مردمی که ناچار به خرید این ماشینای بی کیفیتن میندارن آقا واردات خودرو رو آزاد کنید تا یا به خودمون بیایم یا این خودرو سازای بی رگ به درک برن