ظاهراً پژو به هیچ عنوان حاضر نیست بازار پر منفعت ایران را از دست بدهد. حتی با وجود اظهارات ضد و نقیض فراوان در این شرکت و اینکه ایران سودآوری یا زیان خاصی برای این شرکت به همراه نداشته، مدیرعامل پژو به ایران آمد تا راه برگشت را همچنان باز نگاه دارد.
اعلام و معرفی دو خودروی پژو برای بازار ایران در توافق با ایرانخودرو در حالی است که بارها پیش از این از مدلهای جدید پژو برای مونتاژ در ایران در مقاطع گوناگون سخن گفته شده بود. از جمله ون پارتنر و همین کراس اوور ۲۰۰۸. آیا این بار شاهد تحقق این وعدهها خواهیم بود یا باز هم بازی دیگری برای کسب منفعت بیشتر پژو در ایران در جریان است؟ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایرانخودرو در مورد زمینههای جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکهزارع مدیرعامل ایرانخودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای مونتاژ این دو محصول در ایران برنامهریزی کند. هنوز معلوم نیست که این دو خودرو در چه زمانی و با چه میزانی از داخلی سازی در ایران ساخته خواهند شد و یا قیمت فروش آنها به چه میزان میباشد. حتی از سرمایهگذاری احتمالی پژو در ساخت این دو خودرو همانند رنو در پروژه لوگان نیز اطلاعاتی منتشر نشده است. چیزی که البته از پژو و سابقه استثمار صنعت خودروی ایران، بعید به نظر میرسد.
سیمین خانوم
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام وای بازم خودروی جدید خدا کنه هنوز از این خودروها بیارن ایران مردیم از بس 405 پارس تندر دیدیم.پراید بازم خوبه چون تنوع داره.کاش ماشین نقلی وارد کنن.
آریا
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال نظر منو پاک نکن واقعیت جامعه اینه همه از خودروسازها و دلالان ومدیران دولتی بخش فرغون سازی و این محیط بدون انتخاب باقیمتهای کاذب 3تاهبرابر قیمت واقعی خسته ام وآزردهام ازاین بی قانونی
adel
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین سدانش چقدر طراحی داخلیش زشته… مخصوصا فرمونش…
علی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بیخود خوشحال نباشین … دعوت از یک شریک خارجی برای کلاه گذاشتن سر مردم بیچاره . فروش به 2 برابر قیمت جهانی
mohsen610
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳لامصب لامبورگینی اورده از نوع چینیش!!!!!!!!!
YaShaR
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اگه قرار به برگشتن پژو باشه بهتر بود ماشینهای معروفشو می آوردن مثل 208 یا 308 ولی چون فقط و فقط فکرشون چاپیدن حداکثری ملته رفتن سراغ 301 که مخصوص چینه با همکاری قطعه سازای چینی ساخته میشه (یه بنجلی مثل همون خودروهای چینی) بمبلغ 15 هزار دلار که با ارز مبادلاتی میشه حدود 37 میلیون ولی گفتن حدود 60 میلیون در میاد(یاد مصاحبه آقای نجم الدین افتادم که ازش پرسیدن رانارو چند می فروشین ایشونم گفتن انشالاه 12 میلیون! ششماه نشده شد 21 میلیون)
2008 هم ماشین دوست داشتنی نیست ، کوچیکه و برای خانم ها مناسبه تا همه آحاد ملت ایران، آمار فروشش پایینه، حداقل اگه 4008 رو می اوردن باز یه چیزی!
در کل جفتشون مالی نیستن به نسبت 206 و زانتیا که پژو سیتروئن 13،14 سال پیشکش داد به ایران!
محسن
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳یه نگاه از دور به قضیه بکنید : یسری آدم به نام ایران خودرو ، سایپا و … یه بنگاه ماشین زدن ، از اون ور ماشین میارن به مردم میفروشن ، خیل هنر کنن یه خط تولید ماشینایی که دیگه بدرد سازندش نمیخوره میخرن ( مثل انواع پژو ، پراید و … ) رو میارن ایران اسمشونو میزارن خودروساز قطعاتشو که از هموطنان چینی میگرن ، خلاصه یه پیزی که راه چهارتا چرخ داره و خودش میتونه راه بره رو میندازن به مردم . بعد همینا یسری رفقا تو دولت دارن که سیبیلشونو باید چرب کنن ( … ) به عنوان حمایت از تولید داخل روی ورود ماشینا گمرک میکشن …. . تازه کاش اینا میرفتن از یه خودروساز درست درمون ماشین میوردن ، یعنی برین رنکینگ خودروسازای دنیا رو ببینید از همشون گلچین کردن ( پایین ترینها رو ) از اروپا پژو و رنو از آسیا که همش از هموطنان چینی ، بازم اگر از کشوری مثل ژاپن میارن ، بازم بدردنخورتریناش ( مزدا ) … خلاصه یه سری آدمیم جمع شدیم دور هم به هم نیگاه میکنیم که کی چطور سر اونیکی کلاه میزاره ………..
من
۳ خرداد ۱۳۹۳غیر از حرفت در مورد مزدا بقیش درسته
محسن
۵ خرداد ۱۳۹۳مزدا شاید یکی دو ماشین خوب زده باشه ولی هیچ حرفی در نوآوری و تکنولوژی در بین خودروسازای دیگه ژاپنی مثل نیسان ، میتسوبیشی ، هوندا و تویوتا نداره .
مک میسل
۲۴ مهر ۱۳۹۳هموطنان چینی رو خوب اومدی!
Sadjad97
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظرتون این ماشین سواری رو از روی رانا نساختن! lol!
مشکی رنگ عشقه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳رانا رواز رواین ساختن.
کاربر 62
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان این پژو همان پژویی است که با نزدیک 15 سال سود جویی تمام از ایران و چپاول ثروت ایرانیان
ناگهان با تحریمها پشت ایران را خالی کرد
ایا به این خائن باید اجازه حضور دوباره داد
علیرضا
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳بله باید اجازه داد
این نیاد یکی دیگه میاد اونام مقل همینم حداقل از خارجی ضربه بخوریم کمتر زور داره تا از این فرغون سازی داخلی ضربه بخوریم
سیاوش
۱۸ خرداد ۱۳۹۳از ماست که بر ماست. تقصیرو گردن پژو نندازیم!
مشکی رنگ عشقه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳301ماشین خوبیه.فول آپشنش باید حدود60میلیون ونیمه فولش بایدحدود40میلیون باشه.البته نسبت به تندر90می ارزه.تندر90هم زشته هم آپشن هاش کمتره هم موتورش از301ضعیف تره.پژو ماشین های خوبی روبرای ایرانی هاانتخاب کرد.
خالد
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳مردم به این بازار بی رقابت و خشک خیلی وقته عادت کردن. فقط دوست دارن جدید باشه فورا میخرن
پیمان
۳ خرداد ۱۳۹۳تا 50 الی 60 سال محصول ایران خودرو میتونه این دو ماشین باشه …
بهرام
۳ خرداد ۱۳۹۳خیلی دلم واسه این ماشین میسوزه میدونید چرا؟اخه بیچاره با اون همه عشوه و تنازیش فکر میکنه با همین وضعیت باز تولید میشه در صورتی که نمیدونه خلاقهای خودرو ساز ایرانی چه بلاها میخوان بر سرش بیارند به یاری همین ابلهان ایشالاه ازش 200 نوع ماشین حتی وانت بارش هم درست میکنیم و اگه با فرانسه رابطمون خوب بمونه برای 300 قرن بعد هم همین ماشین تولید میشه البته چراغهاش حتما با پیشرفت ما حتما تغییر میکنه
سیاره مشتری
۵ خرداد ۱۳۹۳تا کی ملتو میخواین بچاپید؟چرا وقتی خیلی از مردم اینقدر فقیر هستن که مجبورن برای بیرون رفتن یک موتور سیکلت غیر ایمنو سوار بشن و جون عزیزترین کساشونا به خطر بندازن ماشینای گرون وبی کیفیت تولید میکنید بالخره آه این مردم میگیردتون
mohsen
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ﺑﺎﺯ ﺭﻭﺯ اﺯ ﻧﻮ ﺭﻭﺯﻱ اﺯ ﻧﻮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻮﻧﺘﺎﮊ ﻣﺎﺷﻴﻨﻬﺎﻱ ﺷﺮﻛﺘﻲ ﻛﻪ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻪ اﺭﻭﭘﺎ ﻓﺮﻭﺵ ﻛﻨﻪ ﻭﻟﻲ اﻳﻨﺠﺎ ﭼﻨﺪﺑﺮاﺑﺮ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﻨﺪاﺯﻥ
سیاوش
۱۸ خرداد ۱۳۹۳خوب حالا که ماشینهای جدید پژو داره به بازار میاد باید منتظر 260 وانت باشیم! مثل ال90!
مجید
۲۰ خرداد ۱۳۹۳بی صبرانه منتظر ورود پژو2008 هستم. امیدوارم زودتر بیاد تا سریع بخرمش. نمیدونم چرا شماها انقذ از پژو بد میگید. پژو فرانسه عالیه. من دارم که میگم. یه 206 و 405 فرانسوی داریم که واقعا ماشینای خوب و کم هزینه ای بودن. اینکه شما میگید پژو بده اشتباهه برید نحوه رانندگیتونو عوض کنید
حمید
۱۷ آذر ۱۳۹۳بله با اون پژو که هرجوری رانندگی کردیم بازم مصرفش 10 بود خخخخ
mohammad
۳ تیر ۱۳۹۳سلام کسی میدونه اسم این چراغهایی خطی
که توی عکس اول پژو شاسی بلنده روشنه چیه
سید علی
۱۲ تیر ۱۳۹۳سلام
DAY LIGHT
Day time Runnig Lamps یا DRL هم میگن
علیرضا
۸ تیر ۱۳۹۳آقایان من چند سال فرانسه بودم و چند سالی تو پژوکار کردم. فرانسه در زمان تحریم از سوی آمریکا تحت فشار بود در ثانی آمریکا از فرانسه حمایت مالی می کنه و اگر صادرات به ایران داشت حمایت آمریکا لغو می شد حالا خودرو هایی که آورده از جنس های بدرد نخوره چینی ایرانی و… بهتر است .واردات این خودرو ها به ضرر کشور است بهتره که تکنولوژی این. شرکت ها را وارد کرد
سید علی
۱۲ تیر ۱۳۹۳اگه 208GTi بیاد!
و 508
علی
۱۲ تیر ۱۳۹۳سلام
من دنبال 206RC میگردم
میتونین راهنمایی کنید؟
عشق وطن
۲۵ مهر ۱۳۹۳اینقدر چرت و پرت نگین . میشه بگید ایران خودرو چکار کنه که این همه بهش گیر ندین . ها ……
parseh net30
۳ آذر ۱۳۹۳فردا میاردش میشه 400میلیون
irani
۳۰ آذر ۱۳۹۳میخام بدونم شرکتای خودرو سازای ایران با این توان بالقوه ی مهندسی و با این همه نیروی کار نمیتونن هنوز یه ماشین طراحی کنن……
خدا به دادمون برسه
تا سی سال دیگه هم باید سمندو با اشکال مختلف سوار شیم…
ali-rpm
۵ دی ۱۳۹۳تو کشوری که مردمش ریال در میارن دلار خرج میکنن همین میشه دیگه!!!
محسن
۲۸ اسفند ۱۳۹۳بنظرم راه اندازی بخش r&d واقعی و یک بخش که واقعا از روی نواوری و خلاقیت و معماری ایرانی که مختص نظر هر ایرانی باشه برای خودرو سازها لازم و ضروری که پابه پای فروش بقیه محصولات ایرانی شده مثل(پژو و سایر…..) یک طرح اصیل ایرانی مثل جگوار انگلیسیها یا فورد آمریکا ییها و یا بی ام دابلیو آلمانیها هرکس نگاه به این ماشین انداخت به فکرایرانیها بیفته مثل طرح 33 پل یا رواقهای ایرانی واینکه اگه واقعا قصد خیر و مدیریت واقعی باشه میشه از گروههای ایرانی مقیم خارج از کشور هم استفاده کرد مثل فوتبالیستهای ایرانی مقیم خارج که ازشون تو تیم ملی استفاده میشه مثلا گروه بسیار قوی منصوری (که الان داره طرح پلات فورم هم میزنه که هنوز دو ابر قدرت خودرو سازی ایرانی نتونستن) استفاده کرد و خیلی نظرات دیگه که باید دلسوزان واقعی صنعت اراده کنن و وارد گود بشن.نه فقط کسانیکه سیاست ورود به عرصه های سیاسی رو دارن.ممنونم اگه اشتباه فکر میکنم بهم میل بزنین و از اینکه برای خوندن نظرات حقیر وقت گذاشتین
علی اسماعیلی
۸ فروردین ۱۳۹۴به نظر تمام خودرو های فرانسه مخصوصا سیتروئن و پژو واقعا عالی هستن و خیلی ممنون هستم از ایران خودرو که همچین خودرو هایی وارد میکنند من خودم یکی از طرفداران اصیل پژو هستم لطفا ماشین پژو بیشتر وارد کنید
military
۱۲ فروردین ۱۳۹۴پژو اصالت خوبه داره کیفیتش هم عالیه ولی ایران خودرو کیفیت خوبی نداره وگرنه چهارصد پنج های قدیم رو با الان مقایسه کنید خواهید فهمید
محسن
۱۵ فروردین ۱۳۹۴سلام اقای مدیر این سایت لطف کن حرف منو ب این بزرگان برسون بگو ی سر بزنید تو بصره یا حله یا بغداد یا کل شهرهای عربی ک تو جنگن ببنید مردم چرا باید فُرد یا سونتا یا شورلت یا تویوتا بشه تاکسی
بعد از خود فروشنده هاشون بپرسی پراید چنده بگن ماخریدم 2000دینار ک ب پول مامیشه قریب ب 6 ملیون اما تو ایران با منت بشه 20 ملیون
اقا اگه ورق ساخت بدنه گرون شده یا اگه گیربکس یا دیفرانسیل درست شده چرا برا عربا گرون نشده ها .اها اونا رفتو امد خانوادگی دارن با شما ملت ایران ن .نمیخواد چیزی وارد کنید قیمتو برگردونید ب حالت قبل همون پراید 12 تومن ما کوپه یا سه دان فول نمیخوایم .همون پراید 12 تومنی هم براتون سود داره .اما نمیدونم این طمع ک از نجات سگ نجس تره برا این تولید کننده ها این دولی ها این واردکننده ها تولید کننده ها چقد برا خودشونو خانوادشون شیرینه .من ی جوون 20 سالم موتورم cb400ماشینم سمند مدا 90 (ارزون خریدمش صفرشو 13)شکر میکنم اما وای ب روز شماها من ک دنیام قشنگه شما باهمون پولاتون تو خفت میمیرید
اي بابا
۶ خرداد ۱۳۹۴نفت تا سی سال آینده نایاب میشود در نتیجه بنزین هم تمام میشود و اونوقت پراید و سمند رو دست خودروسازان باد میکند. اونوقت آیندگان به ما میخندند و تنها افسوس آرزوی جوانان الآن که حسرت داشتن خودرو شیک و با کیفیت اسم و رسم دار با قیمت عادلانه رو به گور میبرند