اخیراً ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که طی آن فردی مدعی میشود یک دستگاه مرسدس بنز 2624 (مایلر) صفرکیلومتر مدل ۱۴۰۱ را به تازگی از ایران خودرو دیزل خریداری کرده و طبق اظهاراتش این کامیون ده چرخ فاقد دندهعقب است! راننده خودرو در این ویدئو چندین بار اقدام به انتخاب دندهعقب میکند اما دندهعقب انتخاب نمیشود. این ویدئو بازتابهای زیادی در رسانهها و بین کاربران داشته و همین امر واکنش ایران خودرو دیزل را در پی داشته است.
ایران خودرو دیزل با انتشار اطلاعیهای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش خود تأکید کرد. به گزارش پدال و به نقل از ایکوپرس، ایران خودرو دیزل میگوید با توجه به فرایند تولید و آزمایش گیربکس در شرکت سازنده که عملکرد جا رفتن دندهها از بدیهیات آن است و همچنین لزوم جابجایی متعدد خودرو به جلو و عقب در فرایند تولید و تست خودرو، عملاً طرح ادعای نداشتن دندهعقب جای تأمل دارد. این شرکت در ادامه بیانیه خود میافزاید:
کامیون نشان داده شده در ویدیو مجهز به گیربکس ۱۶ سرعته روز دنیا با برند ZF است که هزاران دستگاه از آن تولید و تحویل شده است و هیچ بازخورد مشابهی از جانب مشتریان محترم دریافت نشده است.
ایران خودرو دیزل در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای بررسی موضوع میگوید اگرچه در این ویدئو مشخصه شناسایی محصول همچون شماره شاسی یا پلاک دیده نمیشود اما بر اساس استعلام انجام شده از شبکه خدمات پس از فروش، هیچ کامیونی با مشکل یاد شده به نمایندگیهای این شرکت مراجعه نکرده و بدیهی است به محض آگاهی از اطلاعات خودروی مذکور اقدام فوری جهت بررسی فنی موضوع انجام خواهد شد.
در خبر دیگر مربوط به ایران خودرو دیزل باید گفت کشنده فوتون H5 این شرکت که اردیبهشتماه معرفی شده بود هماکنون به دست اولین مشتریان خود رسیده است. بنا به گزارش پدال و به نقل از ایکوپرس، روزانه ده ها دستگاه از این خودرو شمارهگذاری شده و به مشتریان تحویل داده میشود.
کشنده فوتون H5 این شرکت با کارت کشندگی ۴۴ تن از پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۱۱.۸ لیتری استفاده میکند و قدرت ۴۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۲۰۰ نیوتون متری دارد. از جمله ویژگیهای فنی این پیشرانه میتوان به تزریق مستقیم، توربوشارژر، اینترکولر، کامان ریل و سیستم SCR با استاندارد آلایندگی یورو ۵ اشاره کرد. گیربکس اتوماتیک این کشنده هم دارای ۱۲ دنده جلو و ۲ دندهعقب است. تجهیزاتی همچون کلیدهای کنترل روی فرمان، دو تخت خواب، سانروف برقی، کروز کنترل، کولر و بخاری درجا، آینههای جانبی مجهز به گرمکن، هشدار انحراف از مسیر و… در کشنده فوتون H5 ایران خودرو دیزل وجود دارند.
Royal Driver UK 70
۱۸ شهریور ۱۴۰۱کی میخان این مایلر های غیراستاندارد و ناامن رو جمع کنن؟ جون هزاران نفرو توی جاده به دلیل نداشتن استاندارد کافی میگیرن باید تعطیل شن. به کجا داریم میریم
NAVID۰۰۹۸
۱۸ شهریور ۱۴۰۱در پاکستان به دلیل گرانی خودروهای سنگین ، چند خودروی سنگین داغون را میخرند و اسقاط میکنند و تجهیزات به درد بخورش را سرهم میکنند تا بشه یه خودروی سنگین جدید !
من نمیگم تولید این خودرو را متوقف کنند به سبب کارایی بالایی که برای مناطق جغرافیایی ایران و بخصوص مناطق کوهستانی داره و اگر از این خودرو استفاده نشه باید از خودروهای سنگین گران ایویکو بنز ولوو استفاده بشه که درسته تکنولوژی روز را دارند اما بسیار گرانقیمت تمام میشود تا به دست مصرفکننده برسه و با این درآمدها هر کسی هم از پس خرج و مخارجش بر نمیاد ، پس راه حل چیه ؟!!!
راه حل اینه که بیان و این بنز پیر را یه بروزرسانی اساسی کنند از اتاق گرفته تا آپشنها !!!
مثل جای خواب ، مثل موتور بهینه و کممصرفتر با قدرت بیشتر و ارتقاء ترمزها ، مثل کولر و بخاری درجا ، مثل نصب سپرهای ماژولار که بشه راحت و سریع نصب و حذفش کرد !
برای شرکتی مثل ایرانخودرو دیزل که بازار انحصاری دستش هست میتونه با افزایش تولید قیمتها را بشکونه و این بروزرسانی را ارزان تمام کنه !
این بنزهای پیر خدا میدونه که مُسبب چه کُشتارهایی در جادهها بودهاند به سبب همین موارد سادهایی همچون بلندی سپر و رکابها که ماشینهای سواری را مثل جاروبرقی به زیر خودش میکشونه و سرنشینان را چرخ میکنه !
اگر رئیس پلیس کل کشور بودم ، دستور میدادم تمام این بنزها را بگیرند و مالکانش را مجبور کنند تا سپر و رکاب کوتاه کار بگذارند و سپس انجام وظیفه کنند ، چون اتفاقاً هزینهی بالایی هم به نسبت درآمدها نداره و تازه یه اشتغالزایی هم شکل میگیره در بحث اتاقسازی و تجهیزات !!!!!
جمشید
۱۸ شهریور ۱۴۰۱درسته که این بنزهای قدیمی هرگز به پای کامیونهای بروز و جدید دنیا نمیرسن اما در حال حاضر داخل ایران برای خاک کشی و جابجایی مصالح ساختمانی و کار در معادن بهترین و کم خرج ترین کامیونها هستن
سامان اذری
۱۸ شهریور ۱۴۰۱اره ولی هر ماشینی باهاش تصادف کنه مستقیم میره زیر ماشین
چون راستیک هاش خیلی بزرگه و ارتفاع ماشین هم خیلی بالاست
و هیچ سپری نداره که موقع تصادف ماشین نره زیرش
جمشید
۱۸ شهریور ۱۴۰۱کامیونهای ایران حتی وارداتیها به سفارش ایران همگی چرخ ۲۴ بودن ولی از دهه هشتاد به بعد جریان تغیر کرده و خیلی از راننده ها به استفاده از کامیونهایی با سایز چرخهای ۲۰ و چرخهای ۲۲ روی آوردن البته هنوزم کامیونهای با سایز چرخ ۲۴ در ایرانخودرو دیزل و سایپا دیزل تولید و مونتاژ میشن مثل همین کامیونهای بنز اما بعضی از مدلهای وارداتی قدیمی در دهه های ۶۰ و ۷۰ با سایز چرخهای ۲۰ وارد میشدن ولی راننده های ایرانی میرفتن و کاملاً دَم و دستگاه چرخها رو عوض میکردن و تبدیل به چرخ سایز ۲۴ میکردنشون مثل اسکانیاهای قدیمی و حتی ولوو های اف۱۲ شرکت نفتی که سبز رنگ بودن
Royal Driver UK 70
۱۸ شهریور ۱۴۰۱درسته سامان به همین دلیل میگم. باید یک کاری کنن یک سپری چیزی درست کنن ماشینای پلاستیکی با کاغذیمون نرن زیره این بنزا نابود میشن.
امیر
۱۸ شهریور ۱۴۰۱نفست از جای گرم بلند میشه برادر من اینا میخواستن کار کنن درست کار میکردن الان رنو تی ۵۲۰ میگن تو اروپا حدود ۱۱۰ تا ۱۴۰ هزار دلاره ک میشه حدود سه میلیارد و سیصد تا چهارو نیم میلیارد تازه این قیمت با احتساب گارانتی و کلی هزینه دیگس ک شرکت میخواد بده وگرنه مونتاژش خیلی کمتر در میاد از اینم بگذریم یه مایلر ۲۶۲۴ الان حدود سه میلیارد تومنه هم قیمت یه رنو تی صفر کیلومتر ۲۰۲۱یا ۲۰۲۲ تو اروپا ولی تو ایران قیمتش ۹ میلیارده حالا یکی جواب بده سود سه برابری تو جیب کی میره؟
میخواستن درست کار کنن میتونستن رنو تی و بهترین برندهارو با قیمت این ماشین دست مردم بدن
جمشید
۱۹ شهریور ۱۴۰۱موضوع سر همینه که در حال حاضر مخصوصاً از سه سال پیش به اینور این ماشینها رو با این قیمتی که میگی نمیارن و در نتیجه مردم مجبورن یکی از کم خرجترینها و محکمترینهایی که موجود هست رو انتخاب کنن پس چاره ای ندارن جز انتخاب کامیونهای بنز
اویکو
۱۹ شهریور ۱۴۰۱سلام عزیز من چرا برن ماشین هایه داغون رو اوقات کنن و ترمیم کنن مگه این ملت کم زحمت دارن میکشن این همه ماشین برون ارزونه بابا بیا برین ماشینکاری ارزون واردکنید که دیگه نرید این زباله هارو ترمیم کنید اون هم کلی گرون
محسن
۱۹ شهریور ۱۴۰۱حرف شما کاملا درسته، ولی کسی به این حرفها گوش نمیده، ایده های خیلی خوبی برای پیشرفت وجود داره اما کسی گوش نمیده چه برسه بخاد عمل کنه
SS
۱۸ شهریور ۱۴۰۱بنزهای مایلر هم طبق گفته ایران خودرو و عکس ها چندین سال هست دارای گارد جلو هستن (عکس اول هم داره)
البته من به شخصه یدونه هم با گارد ندیدم حالا نمیدونم کسانی که میخرن گاردها رو باز میکنن یا مدلهای جدید کم هستن
کارشناس تصادف نیستم ولی نتایج سازمان های ایمنی جاده ای امریکا ثابت کرده گاردهای زیر تریلر در کم کردن تلفات نقش دارن و باید اجباری باشن حالا گارد جلو که جای خود داره.
البته هر گاردی هم کارساز نیست چون شدت برخورد در تصادف بسیار بالا هست و در تست IIHS انواع گاردها رو تست کرده بودند که فقط یک مدل گارد که ساپورت خوبی داشت میتونست مانع زیر کامیون رفتن خودروهای سواری بشه.
Si
۱۸ شهریور ۱۴۰۱یعنی بری هر جای دنیا بگی توی یه کشور دارن یه ماشین چند دهه پیش رو به صورت ناامن مونتاژ میکنن فکر میکنن دیوونه ای
mehdi
۱۸ شهریور ۱۴۰۱یه کلیپ دیدم از یه خارجی میپرسید فکر میکنی این ماشین با چه قیمتی به دست مردم میرسه یادم نمیاد ماشینش چی بود و کودوم کشور بود مال خیلی وقت پیش بعد یارو حدس زد بعد قیمتی که تو ایران داشت به تومن به دلار تبدیل کرد بش گفت اینقدر دلار
یارو اولش چشاش چارتا شد باورش نمیشد فکر میکرد دروغ میگه
بعد که کم کم هضمش کرد
قشنگ میشد حزن و اندوه تو صورتش دید
جالبیش اینه از اونور دنیا تو یه کشور دیگه ناراحت شد مردم یه کشور این قیمت میخرند ناراحتی شدید که تو چهره اش پیدا بود
اگه ما ایرانیا بودبم خود من برام مهم نبود اصلا یه ادم تو یه کشور دیگه چقدر میخره
این خیلی برد من تو فکر
یبارم یه ایرانی کامیونش تو یه کشور خارجی خراب شد کل ادمای اون محل پول گذاشتند براش یه کامیون حیلی خوب نو خریدند
خبرش خیلی پخش شد از خودم نمیگم الانم سرچ کنید میاره اینقدرم مردم اون محل خوشحال بودند براش کامیون خریدند تو مصاحبه و عکسا هست
چند وقت بعدش خبر اومد دولت ایران بهش پلاک نداد!!!
امیر
۱۸ شهریور ۱۴۰۱اینم بگیم با قیمت بروزترین ماشین های دنیا میدن دست مردم یا همون برای اثبات دیوونگیمون کفایت میکنه؟!
محمد
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ما واقعا کشور ثروت مندی هستیم اینقدر ناشکری نکنید همه جای دنیا این ماشین های کلاسیک با قیمت های بالا معامله میشه و فقط تو موزه میشه اینارو دید مگه بده کاری کردن رفاه اینقدر بالا رفته که میتونیم از ماشین های کلاسیک و انتیک استفاده روزمره بکنیم
matin
۱۸ شهریور ۱۴۰۱اون ماشینای کلاسیک کجا اینا کجا
محمد
۱۹ شهریور ۱۴۰۱خداروشکر درک کنایه و شوخی هنوز تو سایت موجود نیست
AMANTE
۱۸ شهریور ۱۴۰۱تقریبا ۶ دهه پیش اولین بار این بنز مایلر تولید شده و در دهه نود تولید اش تموم شد ولی همچنان در ایران تولید میشه.
البته وقتی نیسان جونیور و پژو ۴۰۵ و کیا پراید با اسم و شکل های مختلف هنوز هست چرا ایشون نباشه.
یکسری ماشین کشتار قدیمی با ایمنی داغون.
سوشیانت
۱۸ شهریور ۱۴۰۱اولین مدل های پراید که دو در بودن رو مزدا طراحی و تولید کرده اما پراید های چهار در رو اول فورد تولید کرده
Erfan
۱۸ شهریور ۱۴۰۱اصل موضوع رو بگیرید حالا نمیخواد به فرع بچسبید و غلط بگیرید
OM.01
۱۸ شهریور ۱۴۰۱خنده دار و گریه داره که کامیون بنز که تو موزه بنز هستش تو ایران خرید فروش میشه و تولید میشه.تولید مدل 1401! این کامیون برای 63 سال پیشه(1959)البته خدارا شکر طی 43سال تولید این خودرو در ایران(ازسال1979) موتور گیربکسش تغییر کرده.
پدرام
۱۸ شهریور ۱۴۰۱((طرح ادعای نداشتن دندهعقب جای تأمل دارد.)) جوری این حرف رو می زنن انگار تا الان هر چی ماشین تولید کردن بدون نقص و ایراد بوده و این مورد براشون جای تعجب داره!!
Twin H Power
۱۸ شهریور ۱۴۰۱یه بنده خدایی بود که نمایندگی ایرانخودرو کار میکرد
میگفت مشتری اومد پیکان صفر رو تحویل گرفته و رفته . ده دقیقه بعد برگشته گفته میزنم دنده سه ماشین خلاص میشه !
میگفت نشستم پشت ماشین دیدم راست میگه .
گیربکس ماشین رو باز کردن دیدن ماهک دنده ۳ و ۴ اصلا نیست !
راست و دروغ این ماجرا رو من تایید نمیکنم . ولی این آقا که میگم آدم دروغ گویی نبود …
بهروز
۲۰ شهریور ۱۴۰۱اگه ماهک ۳ و ۴ نبود چه جور دنده ۳ میرفت که خلاص بشه
یحیا
۱۸ شهریور ۱۴۰۱محاله تو صنعت خودروسازی کشور عزیزمون یه دونه ایراد هم پیدا کرد، اینا مطمئنا از طرف دشمن خارجی این حرفا رو میزنن تا مردم رو بدبین کنن،
matin
۱۸ شهریور ۱۴۰۱همین دشمن دشمن کردن مارو بد بخت کرده دیگه
نمیتونین یک دقیقه با جماعت تو صلح و دوستی باشین
همین که ماشین 70 سال پیش رو دارن تولید میکنن خودش یه ایراد بزرگه دیگه اون جناب دشمن چرا باید مردم رو بد بین کنه؟
کوییک – ساینا – تیبا – واگه اشتباه نکنم سهند و اطلس از روی پلت فرم پراید دارن تولید میشن یا میشدن
دنا – سورن – سمند – پارس و.. هم از روی 405
رانا – 207 و 26 اس دی و غیر اس دی هم از رو همون 206 درست شدن تاریخ چه این سه تا رو هم به راحت از نت میتونی پیدا کنی (البته اینا رو هم دشمنای خارجی گذاشتن تو نت تا مارو بد بین کنن)
حالا اگه 405 و 206 و پراید نبودن ایران فقط تارا و شاهین رو داشت که اینا هم تازه اومدن تا چند سال پیش اصلا بدون اینا خودرو سازی وجود نداشت
اگه این همه ایراد کافی نبود بازم بگم؟؟
دانیال
۱۹ شهریور ۱۴۰۱همین تارا و شاهین هم پلتفرمشون برا پژو و برلیانسِ ، عملا صنعت خودروسازی ما هیچی نداره جز ادعا
AMD
۱۸ شهریور ۱۴۰۱یا خدا!!!!!!
این ماشینا ۶۰ سال پیش جزو بهترین بودن و برا اون زمان خوب بودن ، نه الان که عتیقه هستن
کیفیت ساخت ایران رو هیچوقت با آلمان مقایسه نکنید.
JDM lover
۱۸ شهریور ۱۴۰۱والا از اینا که هیچی بعید نیست
اینم احتمالا واقعیه
آراد نصرالهی
۱۸ شهریور ۱۴۰۱واقعا نمیدونم چی بگم؟ ایران خودرو و سایپا همه ی خودرو سازی ایران رو میگردونن ولی ای کاش یک بخش رو داشتند ولی درست انجام میدادند.
به لیست اپشن های کشنده فوتون نگاه کنید. اگر اینارو توی دنا می ذاشتن خیلی بهتر میشد.
دنا یک صندلی برقی 4 حالته داره که دوتاش کار نمیکنه
Royal Driver UK 70
۱۸ شهریور ۱۴۰۱این بنزا بعضی واریانتاش هم توی برزیل استفاده میشن اما اومدن یک گاردی براش ساختن که یکم بهتره اما اوراق و داغونن
علیرضا
۱۸ شهریور ۱۴۰۱خداوند شما را لعنت کند که اینقد علیه ایرانخودرو دیزل حرف میزنید مایلر تولید میکند بعد از تصادف طرف دیگر هزینه مرده شور نمیدهد این آیا نفع ملی نیست جوری زیر چرخ مایلر چرخ میشود طرف که انشالله واسه سازندگان این ماشین ها پیش بیاید که انگار گوشت چرخی تحویل میدهد.برید مرتیکه های متحجر مایلر شصد ساله پیش رو تولید میکنن زبون درازن بقران آقایان بی غیرتن واگرنه باید دره این دو شرکت شارلاتان رو گل میگرفتن
sepehrg
۱۸ شهریور ۱۴۰۱من درست خوندم؟ یعنی اینا صفرشون تولید میشه؟ مینی بوس هاشو شنیدم ولی اینو باور نمیکنم !!
پدرام
۱۸ شهریور ۱۴۰۱بله برگای خود بنز هم ریخته می گه ما این رو گذاشتیم تو موزه شما دارید تولید می کنید :))))
مانی
۱۸ شهریور ۱۴۰۱این ماشین باید از رده تولید کاملا خارج بشه و یک کامیون مدرن و ایمن جایگزن اون بشه.معنی نداره که یک ماشین 64 ساله هنوز تو خط تولید ایران خودرو دیزل باشه.این ماشین ارزش بهسازی و بازسازی و این چرندیات رو هم اصلا نداره.
سید موسی حبیبی
۱۸ شهریور ۱۴۰۱باسلام درسته که مایلر ماشین روز نیست ولی ادعای شخص راننده کزب بود بدلیل اینکه مایلر دنده عقبش جلو است نه بغل صندلی راننده در فیلم دقیقا خود رو محکوم کرد چون ماشین رو میزاشت دنده cیا همون کمک دنده یا راننده نبود یا اشتباهن فکر میکرد مثل تک باری یا ده چرخ باری قدیم دنده میخوره
امین
۱۸ شهریور ۱۴۰۱چقدر این مردم ناشکری میکنن آخه دنده عقب که چیزی نیست که آبرو ریزی میکنید خدا رو شکر لاستیک داشته چراغ داشته فرمون داشته حالا یک دنده عقب نداشته
بندر
۱۸ شهریور ۱۴۰۱احتمالا اگر مراجعه میکرد به حرم اقدام علیه امنیت ملی سر از زندان در میآورد من خودم یک تیبا خریدم هزار کیلومتر راه نرفته بود موتورش به مشکل خوردم خودرو را که تعویض نکردند هیچی موتورش را هم عوض نکردند و کارشناسش به من گفت من میتونم گزارش بدم که مشکل ایجاد شده مقصر مالک هست و حتی سایپا تعمیر هم نکنه و اگر تعمیر کنه هزینه اون را از شما بگیره ایران خودرو و سایپا دروغ میگن خودروهای بی کیفیت که بارها مشکلاتشان را همه دیدن این هم یک نمونه از آن هست
جامعه رو به زوال
۱۸ شهریور ۱۴۰۱بیا برو *** هر کی ندونه فکر میکنه داره راجب کامیون ولوو اف اچ داره صحبت میکنه این بنز ملل هزار سال پیش منقرض شده اصلا
عابد
۱۸ شهریور ۱۴۰۱سلام این ماشین بنز حرف ندارن خیلی کم خرجه عالیه واسه ما مردم ضعیف و بیچاره تمام تره بار ایران با این وسعت رو جابجا میکنه تنها ایراد از شرکت ایران خودرو و مدیر عامل و همدستاشونه که طرف اصلأ راننده نیست حواله چندتا چندتا دست دلال میده که سر مردم رو ببره ریس شرکت شریک دزد و رفیق قافله س
عباس
۱۸ شهریور ۱۴۰۱بنظر من نه . تنها خودروسازهایی که تابحال خودروهای بدون نقص و ایراد تولید کردن که هم از نظر ایمنی هم ازنظر قیمت و همازنظر کیفیت و اپشنهای به روز دنیا استفاده کرده وتمام هم و غم اونها رضایت مشتری ها و باالطبع شهرت بسیار بالای اینها بوده فقط ایران خودرو و سایپا هستند
mahdi-es17
۱۸ شهریور ۱۴۰۱کامیون نشان داده شده در ویدیو مجهز به گیربکس ۱۶ سرعته روز دنیا با برند ZF است😐
محمد
۱۸ شهریور ۱۴۰۱من یک بنز مایلر دارم مدل 62 دو کابین. تا حالا موتور گیربکس و دیفرانسیل و فنرهاش دست نخورده. یعنی از نظر استهلاک محشره. ولی داخل شهر برا دیگران خیلی خطر آفرین. چند تا ماشین رو داخل شهر تابحال مچاله کرده م. حالا دیگه از سرویس دهی به داخل شهر میترسم.
دانیال
۱۹ شهریور ۱۴۰۱من از لحن صحبتت هم ترسیدم😅
ilia2008
۱۹ شهریور ۱۴۰۱برای اینکه ماشین شما اصلا مناسب شهر نیست . مایلر ها برای کار معدن ساخته شدند و برای کار های شهری میشه از مدل های کوچک تر مثل ۹۱۱ استفاده کرد
دانیال
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ولی پدال با شیوه ی جالبی یه تبلیغ رو تو مقاله گنجوندیا کلک
ایرانی بدبخت
۱۹ شهریور ۱۴۰۱واقعأ از ایرانی بدبخت تر دردنیا وجود ندارد ،فقط مسئولان با وارد کردن کامیونهای بی کیفیت و غیر استاندارد ساخت چین اول باعث پیشرفت وضعیت اقتصادی چین کمونیست شدن دوم بدنبال افزایش سود سرشار برای خودشون هستند چونکه این کامیون های بی کیفیت که حتئ فقیرترین کشور های دنیا حاضر به واردکردنش نیستند مسئولان ایران میارن با دهها برابر قیمت واقعی اش به مردم بدبخت بیچاره ایران میفروشند ودرآخر هم واردات این کامیون ها باعث آلودگی هوا،افزایش مصرف سوخت و باعث کشته شدن صدها نفر از مردم ایران میشود،
genius
۱۹ شهریور ۱۴۰۱قسم میخورم روح اون مرحــوم تو اون دنیا از اینکه هنوز بعد 44 سال اینا نتونستن جایگزین مایلر و نیسان جونیور رو بسازن در عذابه!!
حمید
۱۹ شهریور ۱۴۰۱سلام.
امکان نداره که این کامیون دنده عقب نداشته باشه.
روی این کامیون کاربری نصب شده و چرا راننده بعد از نصب کاربری فهمیده دنده عقب نداره؟
هر چیزی تو فضای مجازی دیدین زود باور نکنید.
سعید خلج
۱۹ شهریور ۱۴۰۱سلام
واقعیت اینطور نیست که در این فیلم کوتاه نمایش داده شد .صمن احترام برای همه نظرات هموطنان عزیز. بنده بعنوان کارشناس این صنعت معتقدم بهترین خودرو چه سواری و یا خودرو کار حق هر ایرانی هست .ولی واقعیت موجود چیز دیگری رو بیان میکنه. همین تولیدات قدیمی در حال حاضر بازار رو بهلحاظ کسری عرضه پوشش میده و خدا میدونه مدیریت ارشد تولید چقدر برای همین خودرو باید سختی بشکن تا …
واقعیتها شکل دیگری دارن .ممنون م
نیما
۱۹ شهریور ۱۴۰۱اصلا چرا باید ماشین سنگینی که سپر فلزی داره و ارتفاع شورش استاندارد نیست و بالای سقف ماشین های سواری هست تولید بشه.
حداقل میتونین یه سپر پلاستیکی پایین همین سپر بزارین مردم رونکشه این که کار سختی نیست .
جدیدا ماشین های سنگین هم اتاق رو استاندارد کردن و سپر رو آوردن پایین این ماشین که قرار نیست از دیوار بالا بره میخواد نهایت توی خاکی تردد کنه چرا فکر نمیکنیم چرا پلیس راهنمایی اینا رو هنوز پلاک میکنه مگه جنگه آخه که این میخواد باتانک سرشاخ بشه آخه.
بالاخره خودتون هم دارین اینجا زندگی میکنین زن و بچه خودتون هم تو این جاده ها رفت و آمد میکنن چرا رعایت نمیکنید.
مهدی
۱۹ شهریور ۱۴۰۱یعنی هرکی از پشت بهش بزنه کاملا میره زیر کامیون،،، حداقل تولید میکنید ی تغییر کوچیک بدید که اینجوری با جون مردم بازی نشه