به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهرهمند خواهند شد.
به گزارش پدال و به نقل از ایکوپرس، نظر به تصویب اجرای طرح +PDS در ستاد عالی کیفیت ایرانخودرو که مورد تایید مدیرعامل این گروه صنعتی نیز قرار گرفت، کارگروه اجرایی متشکل از معاونت های فروش و کیفیت ایران خودرو و شرکت ایساکو ایجاد شد و پس از تدارک و فراهمسازی زیرساختهای لازم، امکان انجام کنترل ویژه قبل از تحویل محصول (+PDS) بر روی محصولات گروه هایما و سورن پلاس فراهم شده است.
این اقدام در راستای طرح تحول کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و هم زمان با اجرای طرح تضمین کیفیت موتور و قوای محرکه محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس و S7 پلاس و 8S از ابتدای دی ماه امسال صورت خواهد گرفت.
اجرای این طرح که نشان از دستیابی گروه صنعتی ایران خودرو به خودباوری و بلوغ در تولید و ارایه محصول با کیفیت در کنار قوای محرکه تضمین شده دارد، با هدف ارتقای رضایت مشتریان صورت گرفته است و موجب میشود تا مشتریان محصولات هایما و سورن پلاس، با فراغ خاطر و اطمینان بیشتری از کیفیت محصول، به خرید این محصولات اقدام کنند.
گفتنی است، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در آینده برای سایر خودروهای تولیدی ایران خودرو نیز انجام خدمات +PDS عملیاتی خواهد شد.
عملیات PDS) Pre Delivery Service) چیست و زمان انجام آن چگونه می باشد؟
این سرویس شامل بازبینی و کنترل کامل خودرو قبل از تحویل و آموزش و راهنمایی صحیح مشتریان در جهت استفاده مناسب از خودرو هنگام تحویل می باشد .
عملیات PDS در کلیه مراکز تحویل خودرو شامل شبکه نمایندگی مجاز ، شبکه تعمیرگاه های مرکزی ، اداره تحویل ایران خودرو و پارکینگهای جانبی انجام می پذیرد.
MASOUD 0099
۲۹ آذر ۱۴۰۱خیلی مهم بود الان ؟
احمدرضا
۲۹ آذر ۱۴۰۱الله اکبر
امیدوارم این حرکت ایرانخودرو باعث بشه خودروسازان جهانم همچین خدماتی به مردمشون ارائه بدن
امروز این دومین خبر دلگرم کننده بود