ایرانخودرو اعلام کرد در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ خرداد سال جاری موفق به تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودروی سواری شده و رکورد تولید هفتگی جدیدی را در ۱۵ ماه گذشته ثبت کرده است. به گزارش ایکوپرس، این خودروساز با برنامهریزی صحیح و مدیریت بهینه ظرفیتها توانسته است رکورد جدیدی را در زمینه افزایش تولید خودرو بر جای بگذارد. ایرانخودرو اظهار میدارد در هفته منتهی به ۲۷ خرداد تعداد ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو تولید کرده که علاوه بر رکورد تولید هفتگی طی ۱۵ ماهه اخیر، عملکردی بیسابقه در ۴۰ سال گذشته نیز به شمار میرود. بر اساس این گزارش، گروه صنعتی ایرانخودرو از اول سال جاری تا ۲۷ خرداد تعداد ۱۳۵ هزار و ۶۸۷ دستگاه خودروی سواری را تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد ۵۴ درصدی را نشان میدهد.
این خودروساز از شرایط پایدار در تولید و افزایش کیفیت ناشی از توقف تولید ناقص به عنوان دستاوردهای ماههای اخیر خود نام میبرد. ایرانخودرو در حال اجرای ۲۷۲ پروژه کیفیت در زنجیره تولید بوده و با نظارتهای مستمر در تمامی فرایندها، تحقق اهداف کیفی و کمی در تولید را پیگیری میکند. البته نکتهای که باید دانست این است علیرغم اخبار مربوط به رکوردشکنی تولید، بازار هنوز هم با معضل کمبود عرضه روبروست و برای فروش چند هزار دستگاهی چندین میلیون نفر در صف قرار میگیرند. قطعاً برای جمع شدن این صفها باید تولید افزایش یابد و البته در کنار آن به بحث کیفیت نیز توجه ویژهای شود.
Zonda R
۳۰ خرداد ۱۴۰۱مطلوبیت این تولید چیه؟
کیفیت؟
رسیدن با قیمت کارخانه به دست مصرف کننده؟
خودروی روز؟
دور تسلسل باطل طی میکنند
NAVID۰۰۹۸
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ای کاش فقط یِکم ، فقط یِکم به کیفیت متریال و مونتاژ اهمیت میدادند تا بلکه قابل تحمل شوند !
تو هر ماشین ایرانی جدید نشستم اولین چیزی که حالم را بد کرد ، دِفُرمه شدن قطعات پلاستیکی برای خودروهای صفر مثل پژو ۲۰۷ ، ۲۰۶ ، سمند ، پارس ، تیبا و … مثل داشبورد و رودریها ، فاجعست ، فاجعه !
تولید یه بخشه ، بالا بردن کیفیت یه بخش دیگه که همین کیفیت و اهمیت به جزئیات هست که میتونه صادرات را امیدبخش بکنه !
ali+a
۳۰ خرداد ۱۴۰۱این رکورد فقط از دست ایران خودرو بر میومد و بس…
مزدا
۳۱ خرداد ۱۴۰۱بله ایرانخودرو تولید چهل ساله خود را در تولید فرغون شکست
محمد هادی
۳۱ خرداد ۱۴۰۱این اخبار داخلی خودرو کار کی بود به زور چپوندنش تو پدال؟؟!
آقا اصلا اخبار ماشینایی که یه دونه نسخه اسپرت واقعی توش پیدا نمیشه ذره یی برای من مخاطب جذابیت نداره
ای بابا
مگه اینجا بنگاه خرید و فروش ماشینه؟
این دو شرکت بزرگ داخلی هنوز یه محصول کوپه دو در نساخته
هنوز یه ماشین هیجان انگیز که مشکلی با گاز خوردن نداشته باشه نزده
همش مثل اسباب بازی عمر موتوراشون پایین و پرفورمنسا افتضاح!!
هنوز یه ماشین محور عقب با اطلاعات واقعی مربوط به شتاب جانبی قابل تحمل ندارن
هنوز یه محصول خاص تو بین این داخلیا نداریم صدای اگزوزش زوزه بکشه گوشو کر کنه!عششق کنیم بادیدنش
این آتو آشغالارو میخوام چیکار؟
آقا اینا برای من مسئله ست
منکه نمیام اینجا هر روز ببینم چه آشغالی میتونم بخرم چه مزخرفی نمیتونم بخرم
من میام اینجا اخبار و اطلاعات پرفورمنس هیجان انگیز مطالعه کنم آدرنالین خونم بره بالا
پدال حداقل اگر برای اهلش این اخبارو میذاری کمتر بذار سایتو با این ماشین اسباب بازیا پرنکن عزیز من
حاااالم از پرشیای بیریخت ضایع بهم میخوره
متریال افتضاح
ظاهر بمبئی
دوام قطعات فاجعه بار
قیمتا بازار مافیایی!
چیه آخه این آشغالا
محمد
۳۰ خرداد ۱۴۰۱جالبه که با وجود تیراژ بسیار بالا، همیشه مدیران پاکدست!! این شرکت از زیان ده بودن این کارخونه میگن!!
دکتر استاپ
۳۰ خرداد ۱۴۰۱چندروز پیش یک پارس دیدم
حتی سینی زیر موتور هم بجای فلزی که حداقل باید دو میل باشه لاکی کردن
کارتل موتور با بوس سوراخ میشه
Reza Waffen SS
۳۰ خرداد ۱۴۰۱بخوره تو سرشون رکوردشون
Black Ferrari
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ماشین های با تکنولوژی ۲۰ سال پیش تولید میکنن بعد افتخار هم میکنن والا زباله تولید کردن افتخار نداره
ehsan fa
۳۰ خرداد ۱۴۰۱فعلا که روسیه رفته تو تحریم و قراره ما براشون صادر کنیم پس کمبود همچنان خواهد بود
Shayan
۱۸ شهریور ۱۴۰۱تکنولوژی ۳۰ ۴۰ سال پیش!
احمدرضا
۳۰ خرداد ۱۴۰۱برنامهریزی صحیح و مدیریت بهینه ظرفیتها!
😄😄
خدا قوت واقعا
قاسم
۳۰ خرداد ۱۴۰۱لطف فرمودن ! زحمت کشیدن !
پدرام
۳۰ خرداد ۱۴۰۱تولید بدون کیفیت چه فایده داره اون با قیمت های مضحک! هر روز بد تر از دیروز مصرف کننده شاکی از وضعیت خودروست
مانی
۳۰ خرداد ۱۴۰۱یه موضوع هست که فکر کنم فهمیدن اون برای ما ماشین بازها کمی سخته و دوست نداریم اونو قبول کنیم و اونهم این موضوع هست که اکثریت مردم ما (نه همه) همین ماشین هایی که تولید می شه رو با تمام وجودشون و از ته قلب دوست دارن و حاضرن براشون صف میلیونی تشکیل بدن.مطمئن باش اگه واسه این ماشین ها صف های کیلومتری برای خریدشون نبود تا حالا از رده تولید خارج شده بودن و کارخونه دنبال ماشین های به روز تر بود مثلا به جای پژو 405 و پارس ماشینی مثل پژو 407 و 408 تو خط تولید بود.مردم ما حامی اصلی همین خودروسازا هستن و اگه این حمایت قاطعانه نبود این خودروسازا تا حالا ورشکست می شدن.
فقط کاربرات هشت دهنه
۳۰ خرداد ۱۴۰۱اگه حمایت قاطعانه نبود خودروسان ما صادرات داشتن
پدرام
۳۱ خرداد ۱۴۰۱در پاسخ به ایشون بود نگفتم همه دلال هستن ایشون میگن که این ماشین ها رو دوستدارن که می خرن منم میگم اونایی که زیاد می خرن براشون مهم نیست و هیچ علاقه ای هم به اون ماشین شاید نداشته باشن اما سود خوبی براشون داره الان اکثرا دلال ها بازار رو گرفتن و نمی ذارن ماشین به دست مصرف کننده واقعی برسه
مثلا کسی که 30 40 پراید خرید عاشق چشم و ابرو پراید نیست خودشم می دونه یه تیکه آشغاله اما وقتی می تونه بیش از 200 میلیون بفروشه میره سمتش
پدرام
۳۰ خرداد ۱۴۰۱اینکه برای خرید ماشین صف می کشن برای دلالی هست وگرنه خیلی از دلال ها خوب می دونن اینا حلبی بیش نیستند برای سودش هست که صف می کشن به جز برخی که زیر پست ماشین داخلی لاو می ترکونن کسی بخاطر خود ماشین صف نمی کشه بخاطر بازار و فروشش هست
فقط کاربرات هشت دهنه
۳۰ خرداد ۱۴۰۱پدرام یعنی همه کسانی که خریدار هستن دلال هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دلالی کارشناس معتبر بازار خودرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱۱۱۱۱در خارج هم هست لابد میگی نه توی هند هم دلال داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط کاربرات هشت دهنه
۳۰ خرداد ۱۴۰۱همین کاربرانی که هی به ایران خودرو سایپا پارس خودرو و غیره لگن و زباله میگن آیا اطلاعی از تولید و ساخت اولین سوپراسپرت ایرانی در خاورمیانه توسط جناب آقای مرحوم داوید اوشانا ساخته شد دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه اطلاعی ندارن شاید بگی سوپراسپرت نیشرا یک و نیشرا دو روی شاسی پیکان یا ژیان ساخته شده آیا عرق ملی نسبت به ایران داری یا …؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلاسیکوپدیا در کانال تلگرام خودش از این دو خودرو ملی خبر گذاشته یا لگن سازان ایرانی ماک آمریکایی رو تغییر دادن آیا آلمان چنین صنعتگرانی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
۳۰ خرداد ۱۴۰۱سر هم کردن قطعات برادران چینی هم شد رکورد و دستاورد؟
Alan.r
۳۰ خرداد ۱۴۰۱باید این رکورد تو گینس ثبت بشه
(رکورد تولید لگن در جهان شکسته شد!!!!!!!!)
al-ml-kh
۳۰ خرداد ۱۴۰۱باید گریست برای این رکورد
براشون کاری نداره که 80 درصد پیچایی که داخل ماشین استفاده شدس رو تا نصفه پیچوندن تا زمان براشون بخره
قالب های بدنه و قطعات پلاستیک رو نازک تر گرفتن که باز هم زمان براشون بخیر
صندلی هارو هم دیمی تولید کردن که فاقد هرگونه ارگونومی و راحتیه که بازم براشون زمان خریده
دو سوم ماشیناشونم که سقفشون شیشه ای شده که اونم برادران چینی زحمتشا میکشن که باز هم زمان مونتاژو کمتر میکنه.
این رکوردی که ایران خودرو زده در اصل یکجور سرقته
ضخامته رنگ کمه ،کیفیت مونتاژ بیخوده ،متریال بکار رفته افتظاحه .خب معلومه با کمِ کار گذاشتن ، تعداد مونتاژ یا به اصطلاح خودشون تولید بالا میره .
genius
۳۰ خرداد ۱۴۰۱هر وقت تیپ ۵ صفر دوباره شد ۳۲ میلیون بیاید و ژست فتح الفتوح بیاید!
matin
۳۱ خرداد ۱۴۰۱بابا ما رکوردتون رو نمیخوایم اصلا شما هفته ای ۱۰ تا تولید کنید ولی یک چیز خوب تولید کنید