مدیرعامل سابق ایران خودرو دیزل، هاشم یکه زارع، با انتخاب اعضای هیئت مدیره ایران خودرو به جای مهندس جواد نجم الدین بر صندلی ریاست این شرکت تکیه زد.
هاشم یکهزارع از مدیران با سابقه صنعت خودرو کشور، دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشجوی دکترای مدیریت، پیش از این مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ایران خودرو دیزل بوده است. عضویت در هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت صنایع ماشینهای چوب سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی تکنوتار (طراحی و ساخت قطعات صنعتی و خودرو حدوداً به مدت ۵ سال)، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سایپا دیزل (حدودا به مدت ۱۲ سال)، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پارس خودرو (حدوداً به مدت ۵ سال)، مشاور عالی در گروه خودروسازی سایپا، مشاور ارشد شرکت گسترش سرمایهگذاری ایران خودرو، عضویت هیئت مدیره شرکت شهاب خودرو، عضویت هیئت مدیره شرکت مگاموتور، عضویت هیئت مدیره شرکت سازهگستر، ریاست هیئت مدیره شرکت مهرکام پارس و ریاست یا عضویت در هیئت مدیره تعدادی دیگر از شرکتهای سازنده موتور، گیربکس، اکسل و قطعه و نقش داشتن در پروژه تولید کامیون FH12 ولوو، کامیونت بادسان، نیسان پیک آپ، نیسان رونیز و نیسان ماکسیما، بخشی از سوابق قابل ذکر مدیرعامل جدید ایران خودرو است.۳۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
عرفان
۲۱ شهریور ۱۳۹۲فک کنم این بتونه یه کارایی بکونه. تجربش که خوبه.
بچه های گل یکی از رفیقای ما میخواد x1 bmw بخره از من نظر خواست . نظرتون چیه؟؟؟ نقاط ضعف و قوتش چیه؟؟؟ لطفا حتما یه کمکی بکنید خیلی مهمه.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲درود عرفان جان.
قیمتش چنده؟؟؟
تو رنج قیمتی اون چه ماشین های دیگه ای است؟؟؟
ایران و المان
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲من الان خفن تعجب کردم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من چی گفتم که 16 تا دیسلایک خوردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایران و المان
جلال
۲۱ شهریور ۱۳۹۲میلادجان سلام
فکر کنم تو خیابون اشتباهی شانت به شانه مسیح خورده!!!!!!
aryamehr
۲۱ شهریور ۱۳۹۲خوب دیسلایک بخوری مگه لایک خوردن فایده ای داره اینجا ب آدم چیزی میرسه من ک نظرمو میدم هر کس هر چی میخواد بذا بگه
slr722
۲۱ شهریور ۱۳۹۲اگه هم ادم خوب و کار بلدی باشه بازم نمیتونه…
چون کار از ریشه مشکل داره…
امین
۲۱ شهریور ۱۳۹۲اقا به هرکی که توی این دولت تدبیر امید سرکار بیاد اعتماد دارم.بخدا من هروقت نگاه اقای ظریف میکنم دلم پر از امید میشه. خداروشکر بهترین وزرا رو توی بخش صنایع معادن نفت و امور خارجه انتخاب کردن.
.
.
انشاالله که هرچی زودتر بتونیم مثل زمان های قبل (از سال 70 تا 84) دوران شادی رو باشیم.
aryamehr
۲۱ شهریور ۱۳۹۲مردم دلشون خوشه 35 ساله امیدوارن
فرهود به عرفان
۲۱ شهریور ۱۳۹۲از نظر قیافه که سلیقه ای هست! اگه دنبال رنگ های خاص می گرده X1 رنگ های جذاب زیادی داره مخصوصا یک رنگ نارنجی داره به اسم Valencia Orange که بسیار جذاب و اسپرته و در برابر RX350 قیافه و رنگ های لوکس و تیره بسیار زیادی داره. X1 دارای سه خط تولیده که شامل X Line و Sport Line و M Sport میشه. از نظر موتور RX350 موتور 3.5 لیتری V6 داره که 270hp نیرو تولید می کنه که در مقابل X1 موتور 3 لیتری V6 داره که 300hp نیرو تولید می کنه. RX350 تو مدل معمولی جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک داره و تو مدل F Sport یک 8 سرعته اتوماتیک داره. ولی برا X1 فقط 6 سرعته StepTronic با ATC موجوده. از لحاظ امکانات رفاهی RX350 امکانات رفاهی لوکس تری رو ارائه می ده که پولشوهم ازتون می گیره و قیمت ماشین رو تقریبا 15000$ افزایش میده. باید بگم اگه اهل این هستین که با دوستاتون توی یک ماشین بیرون برین یا اهل اسکی و کوه نوردی و مسافرت هستین RX350 تنها انتخاب هست چون خیلی جادار تره. در کل باید گفت توی رنج SUV های ارزون قیمت BMW رویه ی طراحی اسپرت و Lexus طراحی لوکس (چیز دیگه ای ازشون توقع نداشتیم!) رو پیش گرفتن پس انتخاب رو باید بین لوکس و اسپرت کرد و سبک زندگی خریدار.
احسان 16v
۲۲ شهریور ۱۳۹۲نجم الدین پیکان بار رو سپر جدید کرد اوج خلاقیت این یکیم اینه که بیاد پیکان رو با چراغ جدید بده بیرون …..
امیر
۲۳ فروردین ۱۳۹۳برو از همون که می گی بتونه یک کارهایی بکنه بپرس مرد مومن همه این مدیرههای خودرو ساز رو بچلونی و یک نفر از شون در بیاری یک مدیر خودرو ساز در نمی آد. چرا؟ چون تا حالا یک پیکان بی عیب هم نتونستند بسازند وای به روزی که بخواهند با اروپا ببخشیدتا چند ساله دیگه با افغانستان هم نمی توانند رقابت کنند
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲درود.
نجم الدین را هم خیلی ازش تعریف کردن.
وقتی که منطقی ایران خودرو را به گند کشید نجم الدین را اوردند و گفتند که این مرد.
مرد روز های سخت است.مرد بحران ها.
ویران خودرو همون ویران خودروه. فقط پالونش عوض شده.
ولی جز امید دادن به خودمون و بقیه کاری از دستمون بر نمیاد.
شایدم من دارم زود قضاوت میکنم.
زمان و اینده همه چیزو مشخص میکنه.
ایران و المان
مجید
۲۱ شهریور ۱۳۹۲میلاد انگاری خیلی مخالف داری ؟؟؟ این همه دیسلایک برای چیه؟؟؟
اما من که موافقم با این کامنت .
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲درود.
شایدم.
من هروقت تو سایت پدال برای کمک به کسی یک سایت معرفی کردم دیسلایک خوردم.
از قضا یک سایت که رقیب جدید پداله. اون یکی هم بحث ازاد در رابطه با اتومبیله.
من میدونم کار کیه!!!!!!
کار خود پدال وروجکه.
من میگم که یک قسمتی بذارند تا ما برای طرف PM ( پیام شخصی ) بدهیم.
که هم طرف راهنمایی بشه و هم من دیسلایک نخورم و نظرم پاک نشه یا اون سایت رو از تو نظرم حذف نکنند.
ایران و المان
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲بعد تازه هرکی طرفداریه منو میکنه یا با من موافقه اون هم دیسلایک میخوره.
عجیبه.
من امروز 1 دقیقه از کامنتم نگذشته بود که 10 تا دیسلایک خورده بودم.
ایران و المان.
امیر
۲۳ فروردین ۱۳۹۳از ایرانخودرو یک پرشیا خریدم با ایموبلایزر روز روشن نه ایموبلایزر رو داد نه پولشو با شکایت و شکایت کشی کلی زمان برای رو کم کنی که دیگه با کسی دیگه اینکارو نکنند 150 تومان ازشون گرفتم حالا ببین چند نفر نتونستند از راهای دور بیایند تهران باشکایت پول بگیرند شما فکر می کنی این مدیرها موفق می شوند؟1
عرفان
۲۱ شهریور ۱۳۹۲داداش میلاد الان تو باما بودم قیمتارو که دیدم از 235 میلیون هست تا 340 میلیون بسته به موتور و آپشن.
این پسره که میخواد بخره خر پوله قیمت واسش مهم نیس. الان میگه rx350 یا x3 یا 328i اینا تقریبا تو یه رنج قیمته.
328i هست 335 میلیون . x3 هم 340 تومن هست.
الان اینارو بیخیال مشکل اینجاس که rx 350 بهتره یا x1؟؟؟؟؟
x1 نقاط ضعف و قوتش کجاس آپشناش راحتیش و ایناش چه جوره. چون تازه اومده من خودم از نزدیک تو چالوس نقره ایشو دیدم ولی توش ننشستم ببینم چجوریه واسه همین میخوام نظر بچه های سایتو هم بپرسم.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲داداش عرفان به نظر من لکسوس بخره بهتره.
من خودم جونم رو واسه المانی ها میدم.
ولی شما این رو حساب کن که اتاق ایکس 1 از ایکس 3 کوچکتره. و این دوتا از RX350 هم کوچکتر هستند.
لکسوس هم کیفیت بالتری داره.هم اپشن های بیشتری داره.هم بزرگتره. و فکر کنم که خدمات بهتری نسبت به ب ام و داشته باشه.
البته اولویت ها.نیاز ها .سلیقه ها با هم فرق داره.
موتورشم که عالیه.
تو تمام لکسوس ها مثل نقل فروش میره و بازار خیلی خوبی داره.
اگرم که این چیز ها براش مهم نیست و فقط دوست داره یک ماشین المانی و یا ب ام و سوار شه که قظیه فرق میکنه.
هرکس پول عشقشو میده. ولو این که اپشن کمتر و کیفیت کمتر ( ناچیز )داشته باشه.
ایران و المان
عرفان
۲۱ شهریور ۱۳۹۲میلاد داش دمت گرم لطف کردی.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ شهریور ۱۳۹۲امیدوارم که تونسته باشم کمکی کرده یاشم.
ایران و المان.
مهدی
۲۱ شهریور ۱۳۹۲ایران خودرو دیزل منو یاد هوو میندازه
اشتباه که نمی کنم ؟! همین ها بودند که هوو رو وارد کردند؟ !!!
اگه درست گفته باشم که خیلی باحال میشه
سرسره بازی سمند و پژو و شاهزاده پارسی (وانت باردو)بخاطر شاهکار ترمز !!!
VAHID JINPACHI
۲۱ شهریور ۱۳۹۲این باز هم هیچ کاری نمی تونه بکنه…
تنها راه صنعت خودرو ازاد سازی واردات است…
حسین(جاسم)
۲۱ شهریور ۱۳۹۲پدال این چیه زدی تو سایت تازه داشتیم با ماشینای خارجی حال میکردیما.
امید
۲۱ شهریور ۱۳۹۲این خانه از پایبست ویرانست.فرقی هم نداره که صاحبش میشه
غمگین
۲۱ شهریور ۱۳۹۲بعید می دونم از این هم ابی گرم بشه !!!
امین
۲۱ شهریور ۱۳۹۲مدیر عامل BMW هم بیارین نمی تونه کاری بکنه !!!!!
بابا این مملکت رو باندبازی بنا شده
ما که بد ملکتمون رو نمی خوایم که ، از خدامونه که پیشرفت کنه و مایه افتخارمون بشه
احسان
۲۱ شهریور ۱۳۹۲مشکل اصلی قانون و اقتصاد و تحریم و نرخ ارز هست.فرض کنیم تعرفه واردات صفر باشه.با دلار 3 هزار تومنی ماشینای خارجی حداقل 40 میلیون قیمت دارن.کاش تا 3-4 سال اینده خیلی از مشکلات برطرف بشه و امثال مسیح روی عقل بیان و روشون کم بشه!الهی امین
من
۲۲ شهریور ۱۳۹۲داداش با این افزایش قیمت خودرو 5-6 هزار دلاری که فکر میکنم معادل پراید باشه میشه 16 میلیون ولی اون مدل 2013 این مدل …… مقایسه میشه کرد!؟
e_m
۲۲ شهریور ۱۳۹۲این پدر سوخته هـــــا چرا قبول نمیکنند فقط حرف حرف خودشونه!!!!!!!!!!!!!!!
آخه اینا پیش خودشون فکر کردند کی هستند .
(اختلاس بزرگ ویران خودرو)
سید علیرضا
۲۳ شهریور ۱۳۹۲شاید این آقا محترم بتواند بعضی از مشکلات ایران خودرو را حل کند ولی چشم ما آب نمیخورد
jalal
۲۳ شهریور ۱۳۹۲برایش آرزوی موفقیت میکنیم انشاء الله بتونه مشکلات ایران خودرو را حل کنه.
احمد.ف
۲۵ شهریور ۱۳۹۲حرف های جدیدی از این آقا شنیده می شه نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت!:
«
یکه زارع با بیان اینکه باید از قطعه سازان حمایت کنیم تا به توان طراحی قطعات دست یابند تصریح کرد: ان شاءالله با این روند در سال چهارم دولت فعلی خودروهای با برند ایرانی داشته و نیمی از آنها را صادر کنیم. او ادامه داد: پژو ۲۰۶ نیز سه سال دیگر مطلوبیت خود را از دست خواهد داد؛ ملت ایران شایسته عرضه خودروهای بهتری هستند.
وی افزود: بنابراین باید دو شرکت ایران خودرو و سایپا در جهت طراحی و تولید پلت فرم مشترک حرکت کند. به گونهای که با استفاده مشترک از برخی از قطعات تیراژ تولید آنها افزایش و هزینههای تولید کاهش می یابد. مدیر عامل جدید ایران خودرو با بیان اینکه کاهش چند درصدی قیمت محصولات این شرکت پس از آغاز طرح هدفمندی یارانهها کار درستی نبود اظهار کرد: این اقدام اگرچه با نیت خوبی صورت گرفت اما این باور را ایجاد کرد که قیمت خودرو چنان گران است که می توان به راحتی درصدی را کاهش داد در صورتی که این گونه نبود.
… »
altima3600
۱ مهر ۱۳۹۲میبینیم و تعریف کنیم که عیب از کجاست از مدیران یا از جای دیگست
مهدی
۱۱ مهر ۱۳۹۳سوابق کاری ایشون بسیار خوبست تولید بادسان برای شرکت تجاری ایران کاوه سایپا دیزل کنونی اولین کامیونت ملی یکی از بهترین مدیران خودروسازی که پیشکسوتان خودروسازی با عملکرد ایشون اشناییی دارند