صنایع خودروسازی ایلیا موفق به کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد
چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمانها، شرکتهای پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، پس از سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رییس خانه روابط عمومی ایران، پیام خانم «ناتاشا پاولوویچ» رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی قرائت شد. این پیام با تأکید انجمن بینالمللی روابط عمومی بر اینکه توسعه اقتصادی نباید تخریب محیطی را همراه داشته باشد و پیشرفت اقتصادی نباید تأثیرات منفی در پایداری جامعه ایجاد کند، همراه بود.
این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می شود، تقدیر از سازمانهای فعال در این حوزه را در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» انجام میدهد.
صنایع خودروسازی ایلیا، به دلیل حضور مؤثر در صنایع خودروسازی کشور و توسعه محصولات خود، نشان عالی مسئولیت اجتماعی را از این جشنواره دریافت کرد. آقای دکتر عقیل مصطفایی معاون بازاریابی و فروش به نمایندگی از صنایع خودروسازی ایلیا این نشان را دریافت کردند.
اهدای نشان و لوح یادبود به صنایع خودروسازی ایلیا
در این مراسم، شرکتها و مؤسسات گروه مالی گردشگری، بانک شهر، شرکت بیمه دانا، شرکت سهامی بیمه ایران، شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت منابع آب، وزارت راه و شهرسازی، همراه اول، ایرانسل، بانک مسکن، بانک تجارت، بانک ملی ایران، شرکت نفت ایرانول و همچنین صنایع خودروسازی ایلیا موفق به کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی شدند.
به هر کدام از برگزیدگان این مراسم لوح تقدیر و تندیس یادبود تعلق گرفت.
منبع: مجله خبری ایلیا
MehdiTurbo
۲۶ مهر ۱۴۰۳جمع خودیا و خودی ترا بچاپ ترا جمع بوده
پیشنهاد میکنم از اونایی که اسم برده شده کمتر استفاده کنید چون احتمال یهویی بازگشت نبودن پولتان بیشتر
amirkhanzadeh
۲۶ مهر ۱۴۰۳سخن حق
Ali.d
۲۶ مهر ۱۴۰۳خوب دور دستتون افتاده
واسه هم نوشابه باز کنید
خوب روزگاریه …
کاش میفهمیدیم گناه ما چی بود که گرفتار شما شدیم تو این وضعیت غیر قابل توصیف
محسن
۲۶ مهر ۱۴۰۳تنها برندی که ازش نه هیچ ماشین و نه هیچ نمایندگی تو این تهران درن دشت ندیدم ایلیا خودرو بود!
اون وقت به چیه این نماد دادن؟!!
بجای این کارا برن از مردمی که ازشون ماشین پیش خرید کردن و تحویل ندادن و خدمات پس از فروش ندارن مصاحبه کنن.
رامندی
۲۶ مهر ۱۴۰۳ای کاش کسی پیدا میشد سری به تعمیرگاه مرکزی شرکت در کیلومتر ۱۰ لشگری میزد و از تعداد مراجعه خریداران محصولات شرکت و عدم پاسخگویی آنها مطلع میشد مضاف بر اینکه در آخرین مراجعه بنده نه تنها سرویس مناسب انجام نشده تعدادی از وسایل شخصی نیز از ماشین برداشته شده و کسی هم پاسخگو نیست