اینفینیتی

اینفینیتی به نسخهٔ لوکس محصولات نیسان تبدیل می‌شود

مقامات اینفینیتی با ادامهٔ کاهش فروش قصد دارند با تبدیل کردن این برند به آنچه که مدیر ارشد عملیاتی اینفینیتی «اشوانی گوپتا» آن‌را «نیسان پلاس» می‌نامد، این برند لوکس ژاپنی را احیا کنند. این برنامه بر استفادهٔ بیشتر از پلت‌فرم‌ها و تکنولوژی‌های نیسان تمرکز دارد که این می‌تواند به معنای بازنشستگی محصولات کنونی دیفرانسیل عقب اینفینیتی باشد. اولین محصولات جدید این شرکت به‌زودی تا سال ۲۰۲۳ به بازار خواهند آمد و به گفتهٔ گوپتا، اینفینیتی دوباره عالی خواهد بود.

این اینفینیتی تجدیدنظر شده روی بازارهای ایالات‌متحده و چین تمرکز خواهد کرد و احتمالاً محصولات جدید آن پلت‌فرم مشترکی با محصولات نیسان مثل آلتیما و ماکسیما خواهند داشت. اینفینیتی جدید همچنین نسخه‌ای قوی‌تر از سیستم هیبریدی e-Power نیسان را هم دریافت خواهد کرد. در حال حاضر ایالات‌متحده بزرگ‌ترین بازار اینفینیتی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۹ این شرکت در سراسر دنیا ۱۸۸,۹۹۴ دستگاه خودرو به فروش رساند که از این تعداد ۱۱۷,۷۰۸ دستگاه فقط در بازار آمریکا فروخته شده است. این در حالی است که فروش اینفینیتی در آمریکا نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاهش داشته است.

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اخیراً اعلام کرده است که به‌منظور کاهش میلیاردها دلار در هزینه‌ها طی چهار سال آینده، برنامه و استراتژی جدیدی را در پیش خواهد گرفت که یکی از موارد آن حذف برند داتسون خواهد بود. علاوه بر این، نیسان تولید جهانی خود را ۲۰ درصد کاهش می‌دهد و سبد محصولات خود را از ۶۹ مدل به ۵۵ مدل می‌رساند. همچنین تمرکز جهانی این شرکت ژاپنی روی بازارهای چین، ژاپن و آمریکا خواهد بود. از سوی دیگر، اینفینیتی قصد دارد تولید کراس‌اوور جدید QX55 را در نوامبر امسال آغاز کند. این کراس‌اووری کوپه مانند است که گفته می‌شود استایل آن یادآور نسل اول مدل FX خواهد بود. همان‌طور که از نام این کراس‌اوور جدید مشخص است، بین مدل‌های کنونی QX50 و QX60 قرار خواهد گرفت.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    وایسا ببینم ، یعنی اون موقع تا حالا اینفینیتی نوسخه لوکس نیسان نبوده و ما سر کار بودیم ؟؟؟

    فقط امیدوارم با ورود جناب کارگر به سمت مدریت ، یه خونه تکونی حسابی بشه و در آینده جناب کارگر بشه مدیرعامل شرکت نیسان تا این برند با اَصلو‌نَسب به جایگاه حقیقیش برگرده .
    البته ای کاش شَر این گیربکسهای cvt هم کم کنه راحت شیم از این مسخره روی مخ .

    1. امیر دهقان

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (743 ديدگاه)

      سلام
      بله درسته اینفینیتی همیشه شاخۀ لوکس نیسان بوده اما طبق استراتژی جدید، این شرکت قراره بیشتر از پلت‌فرم‌های محصولات نیسان استفاده کنه که این یعنی پلت‌فرم‌های دیفرانسیل عقب که تقریباً مخصوص اینفینیتی بودن کنار میرن و محصولات آیندۀ اینفینیتی روی پلت‌فرم‌های دیفرانسیل جلوی معمول نیسان مثل آلتیما و ماکسیما ساخته میشن

      1. datsun

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (3942 ديدگاه)

        سلام آقایی دهقان پلتفرم ماکسیما و آلتیما به شکلیه که قابلیت اجرای سیستم چهار چرخ رو دارن و به طبع پلتفرمی که قابلیت چهارچرخ داره حتما قابلیت اجرایی دیفرانسیل عقب رو هم داره مگه اینکه خوده اینفینیتی سیاستش رو تغییر داده باشه

      2. مهدی

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1327 ديدگاه)

        با این حساب چه دلیلی داره که یک برند ایجاد کنند وقتی پلت فرم یکی هست البته از جتبه اسم و رسم و بازار یابی شاید ولی بعیده چندان موفق عمل کنه مخصوصا با وجود رقبای المانی و امریکایی

        1. datsun

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (3942 ديدگاه)

          این چه حرفیه جناب مهدی پلتفرم محصولات لوکس دنیا اکثرا اشتراکی هستن آلمان های هم اکثرا اشتراکی هستن مثل آیودی و پورشه با فولکس مشترکن یا آمریکای ها کادیلاک با محصولات GM و یا لینکلن با فورد

  2. ♤Angus_812♤

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    عاشق زبان طراحی اینفینیتی هستم
    کاملا ژاپنیه و دوام فوق العاده
    امیدوارم زبان طراحیش همین طوری فقط با کمی تغییر باقی بمونه

    1. مهدی

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1232 ديدگاه)

      ولی به نظرم بهتر بود ارز اون شکل منحنی وه کامل بدنه ای استفاده کنن

  3. AMANTE

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    اینفینیتی کمپانی بسیار عالیه و پتانسیل اینو داره که جزو برند های لوکس موفق بازار باشه ولی متسفانه اونجور که باید بهش توجه نمیشه.
    ظاهر محصولات اینفینیتی در حال حاضر عالیه و میتونه بهتر هم بشه، اما طراحی داخلی، شاسی، موتور و…. قدیمیه و بروزرسانی بشه فوق العاده میشه و اینکه نام گذاری های مشخصی داشته باشه تا مدل های مختلف راحت قابل تشخیص باشه.

  4. Sina

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (831 ديدگاه)

    خب اینفینیتی همین الانشم شاخه لوکسه نیسانه که!!
    مشکل بزرگ اینفینتی اینه که سایه لکسوز در همه جهات روی اون سنگینی میکنه

  5. ارش

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    ۱۵ سال پیش اینفینیتی خیلی خوب کار میکرد رقیب ژرمن ها بود اما چند سالی هست که ضعیف کار میکنه حتی ظاهر خوبی هم نداره .

  6. meysam

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    طراحیاش اصلا جالب نیستن

  7. ADAK

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    اینفینیتی به نسخهٔ لوکس محصولات نیسان تبدیل می‌شود ؟!؟!؟!؟
    وا خب مکه نبود تا حالا …

  8. Archi KHAN

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    اینفینیتی از اون روزی که qx 70 را از رده خارج کرد از چشمم افتاد
    از بس خوشگله فرم اون ماشین لامذهب

  9. مرتضی

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (197 ديدگاه)

    همون کاری که آیودی میکنه… تقریبا پلت فرم تمام ماشینا دیفرانسیل جلوه اماااااا میاد ماشین رو پیش فرض دو دیفرانسیل میفروشه. الان فک کنم a4 نسخه دیفرانسیل جلو هم داره اما مثلا a8 فقط با کواترو عرضه میشه. اشتباه می کنم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا